toivottavasti olis sama tuuri, että sais huomenna jo paketin
tuli tänää postiin ilmoitus, että voi hakea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>
toivottavasti olis sama tuuri, että sais huomenna jo paketin
ei huomenna liiku,toivottavasti saat alkuviikolla muista kommentoida tuote!Eipä oo toi mun kovan onnen 3080-paketti kyllä liikkunut Vantaan sisällä mihinkään tänään, enkä jotenkin usko, että huomennakaan (itsenäisyyspäivä) mihinkään nytkähtää.. Kun nyt edes maanantaina tulis.
Eipä oo toi mun kovan onnen 3080-paketti kyllä liikkunut Vantaan sisällä mihinkään tänään, enkä jotenkin usko, että huomennakaan (itsenäisyyspäivä) mihinkään nytkähtää.. Kun nyt edes maanantaina tulis.
tuli tänää postiin ilmoitus, että voi hakea
d) onko teidän sisäänostohinnat muuttuneet (tuleeko hintapaine GPU valmistajalta)?
Sivuilla olevat hinnat heijastavat kaikkien tuotteiden kohdalla toimittajiemme hintatasoa ja ne päivittyvät tasaiseen tahtiin.
Viive on pitkä. Terv. yli viikon odottanut.@Jimm's minkälainen viive sähköposteihin vastaamisessa on? Terv. lähes viikon odottanut.
Tänään aamulla lähetettiin oma tilaus jonka tein ma-iltana. Kyllä ne sieltä tulee pikkuhiljaa@Jimm's pls send muh GPU. Jo neljä päivää "toimitettavissa, odottaa käsittelyä" tilassa, säkit hajoo rupusen 5500 XT:n kanssa.
Automaattiviestin lupaama vastaus 48h sisään vaatii vielä nollan tai yksikön muutoksen peräänViive on pitkä. Terv. yli viikon odottanut.
@Jimm's minkälainen viive sähköposteihin vastaamisessa on? Terv. lähes viikon odottanut.
Tähän rajaukseen oli annettu muistaakseni heidän bf-striimissään ihan selkeä syy, liikesalaisuuksien ehdoilla mennään ja sen kukin yritys itse päättää minkälaistaMutta se mitä he voi antaa - ja antoivat tähän asti - on ne saapuneet erät. Ne on tiedossa, ja niiden "sumentamista" tässä purnataan.
Eiköhän se palautus kuitenkin onnistu, jos kerran olet määräajassa siitä ensimmäisen kerran ilmoittanut .Käsittämättömän hidasta kyllä ollut. Sivuston chattiin ei vastattu, lähetetty 28.11. Sähköpostia perään 1.12 ei vastausta.
RMA laitettu 3.12 ja siihen vastattiin 4.12, mutta nyt ootellaan lisäohjeistuksia varmaan niin kauan, että tuotteen palautusaika umpeutuu
Hei, itseäni kiinnostaisi hankkia edelleen tuo nzxt h1, mutta kiinnostaa, että tuleeko siinä korvaava ruuvisetti mukana tuohon ongelmalliseen PCI-riser ruuvisetin tilalle?
Täällä myös jumahtanut eiliseen "Lähetys on lajiteltu" statukseen...
Itsellä ei ollut mitään ainakaan "ylimääräistä" ruuvvisettiä siinä mukana, joten en osaa siihen vastata, mutta normaalit ruuvvit kyllä ja se riserihan on jo kiinnitettynä koteloon.
Nimimerkillä juuri kolmas päivä tuohon koteloon kokosin kokoonpanon.
No tämä selittääkin, ettei ole pian 7 päivään vastattu. Chatissakin kävin kääntymässä 4-5 päivän jälkeen, mutta ei kiinnostanut jäädä jonoon odottelemaan sijalla 38 ja näemmä eilen vastaus kysymykseeni ilmestynyt tuotteen sivulle.Viive on pitkä. Terv. yli viikon odottanut.
Vähintään kaksi seuraavaa erää Jimmsiltä on myyty jo loppuun. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin viime viikolla tilanneet voivat saada kolmannesta erästä, joka tulee sitten joskus. Eli jos nyt tilaat, eiköhän se tammikuulle asti mene.Onko väärin olettaa, että tuo tiistain ryzen 5600x -erä menee suoraan jo ennestään tilanneiden käsiin?
Toki, mutta ärsyttää kun kusee hommat muuallakin tämän odottelun takia. Korvaava tilaus jo sisällä muualla. Nopeammalla vastauksella voisin saada sitä tarvittaessa muokattua. Alkaa käydä hermon päälle aika rajusti.Eiköhän se palautus kuitenkin onnistu, jos kerran olet määräajassa siitä ensimmäisen kerran ilmoittanut .
No tämä selittääkin, ettei ole pian 7 päivään vastattu. Chatissakin kävin kääntymässä 4-5 päivän jälkeen, mutta ei kiinnostanut jäädä jonoon odottelemaan sijalla 38 ja näemmä eilen vastaus kysymykseeni ilmestynyt tuotteen sivulle.
Kiitos
Itselle ainakin välittyi sellainen kuva, että nuo riserin ruuvit kannattaisi korvata esim, nippusiteillä, tai sitten tehdä niinkuin NZXT blogissa tarjotaan väliaikaisena korjauksena: eli irroittaa alin ruuvi riseristä.
Laitoin kanssa tuossa setin tilaukseen, ja jompaakumpaa tapaa nyt sitten kasatessa ajattelin soveltaa ( sillä oletuksella, että nzxt:n korvaavaa ruuvikittiä ei ole mukana)
Itsenäisyyspäivää !
Lieneekö valikoiman laajuus ainoita asioita, jossa Jimms tällä hetkellä loistaa.On kyllä surkean hidasta asiakaspalvelua (sähköposti) nykyään, tai ainakin tällä hetkellä. Hinnat on joidenkin tuotteiden osalta kohdallaan, toisten tuotteiden osalta taas ei. Ilmaiset postituskulut toki plussaa.
@Jimm's minkälainen viive sähköposteihin vastaamisessa on? Terv. lähes viikon odottanut.
Viive on pitkä. Terv. yli viikon odottanut.
Edelleen maanantain sähköpostit lukematta. Aivan käsittämätöntä!
Automaattiviestin lupaama vastaus 48h sisään vaatii vielä nollan tai yksikön muutoksen perään
Käsittämättömän hidasta kyllä ollut. Sivuston chattiin ei vastattu, lähetetty 28.11. Sähköpostia perään 1.12 ei vastausta.
RMA laitettu 3.12 ja siihen vastattiin 4.12, mutta nyt ootellaan lisäohjeistuksia varmaan niin kauan, että tuotteen palautusaika umpeutuu
Hei, itseäni kiinnostaisi hankkia edelleen tuo nzxt h1, mutta kiinnostaa, että tuleeko siinä korvaava ruuvisetti mukana tuohon ongelmalliseen PCI-riser ruuvisetin tilalle?
Pientä kritiikkiä kovalevyn pakkaamisesta, ei ole ennen ollut näin vähän pehmustetta että kovalevy heilui paketin sisällä ympäriinsä. Yleensä kyllä hyvin pakattu Jimms paketit.
45 rtx 3000/ryzen 5000 sarjan jonnea siellä kinuamassa tietoaOnko tänään ollut joku tuotejulkkari, josta minulla ei ole tietoa, kun jimssin chatissa 45 minun edellä?
Noniin! Bloggasimme RTX 30 -tilannekatsauksen tiimoilta: Jimms blog - Jimms.fi
Saapuneiden erien suhteen palasimme tänään asiakaspalautteiden johdosta aikaisempaan käytäntöön.
Päivitämme linkin aivan kohtapuolin tuohon ekaan postaukseen myös.
Noniin! Bloggasimme RTX 30 -tilannekatsauksen tiimoilta: Jimms blog - Jimms.fi
Saapuneiden erien suhteen palasimme tänään asiakaspalautteiden johdosta aikaisempaan käytäntöön.
Päivitämme linkin aivan kohtapuolin tuohon ekaan postaukseen myös.
Tänään liikahti 24.11. tehty tilaus että odottele vaan rauhassa.Pakkaamossa ruuhkaa kun paketti ei liiku? Odottaa käsittelyä kolmatta päivää.. Vai tehdäänkö siellä pelkästään konttori töitä viikonloppuisin?
Tänään liikahti 24.11. tehty tilaus että odottele vaan rauhassa.
Kiitos RTX30xx infosta. Minua kiinnostaisi vielä tietää, että jos tilaamani TUF non-oc 3080 malli ei kotiudu koskaan niin miten asian suhteen toimitaan? Tilauksen olen tehnyt julkaisupäivänä sillä hinnalla kuin se silloin oli tilattavissa. Tilauksessa on myös tällä hetkellä rahanarvoinen etu joka on vaikuttanut ostopäätökseen, mutta siinä on viimeinen lunastuspäivä 11.1 eli tuskinpa kaikki ainakaan ehtii tuohon mennessä korttia saamaan. Miten sen suhteen toimitaan?
Niinpä. Itselle ei merkitsisi joku pelikoodi pätkääkään kunhan sen kortin saisi joskus.Kyseinen kampanja on Nvidian hyppysissä, siinä ei varmaan Jimm's voi tehdä muuta kuin viedä palautetta eteenpäin. Toivotaan että komponenttipula helpottaa ja saadaan rautaa liikkeelle.
No täähän se...Just just... Ennen oltiin niin jämptejä että saattoi liikkua jo samana päivänä tilauksesta. Niin ne ajat koettelee.
O-ou :o
Reklamoi ihmeessä tilausnumeron kera. Olihan levy ehjä?
TUF Gaming VG289Q|Monitors|ASUS Global
ASUS continues to be a frontrunner for innovative technology, from ushering in the world’s first consumer gaming display at 144Hz in 2012, to 1440p resolution Nvidia G-Sync monitors just two years later. Within 2020, the company has managed to push into 360Hz, 4K HDR with 144Hz and bolster...www.asus.com
Saako tuota näyttöä tilattavaksi? Jostakin syystä todella huonoa saatavuus Suomessa tuossa.