Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Ite tilasin bf ja paketti oli kourassa keskiviikkona ja asun pk-seudulla. tilasin toisenki paketin bf aikaan, mutta se oli joskus illalla. kuulemma on nyt kuljetuksessa liedosta, tila:hmm: jimmsiltä siis molemmat

Tää selittyy sillä, että logistiikassa harrastetaan sitä eräkeräilyä. Asiaa käsiteltiin Black Friday-striimissä, jos kiinnostaa syventyä. Ideana siis on, että tavaraa saadaan tehokkaammin matkaan, kuitenkin niin että toimitusaika-arviot toteutuvat.
 
@Jimm's


1607073453629.png


Osaatteko kertoa jotain syytä noiden näytönohjaimien toimitusmäärien maskeeraamiseen?


Täällä kanssa yks joka haluaisi tietää että miksi ihmeessä noita toimitusmääriä ruvettiin maskeeramaan yht äkkiä. Muutenkin, rupee pinna olemaan hieman kireällä @Jimm's . Yrittänyt kysyä teiltä missä kohti jonoa olen 3080 TUF OC editionin tilauksessa, mutta aina sama "anteeksi, emme voi kertoa, saat tilauksesi luultavammin ensi vuonna" jaaritus tulee vastaan. Ei siinä mitään jos tavaraa ei löydy, tiedän ettette voi sitä tyhjästäkään taikoa ja kaikkialla sama ongelma, mutta kun te ette anna __mitään__ tietoa tilauksesta. Kuitenkin vajaat 800 euroa kiinni tuossa tilauksessa, niin luulis että jotain tietoa vois antaa, edes sen jononumeron. Kuitenkin jotkut harvat ja valitut näyttävät saavan tietoonsa kuinka monta tilausta on vielä edellä.
 
Aivan samanarvoisia tilauksia ja asiakkaita ne BF-tarjouksien ostajatkin ovat. Haluaisit saada siis jotain erityisetuja itsellesi. Siellä on se maksullinen pikatoimitus jos kokee olevansa niin tärkeä.
Jos tilaus tehdään kirjautumista sisään, se tilaus ei mee tilille, vaikka sähköposti olis oikein ja näin olleen, sitä pika nappia ei voi painaa. Jos se tilaus tehdään kohtuullisessa ajassa, kun tuote on saldoila, niin silloin luulis että voi luottaa siihen päivämäärään on paikkansa pitävä.

Aivan sama. Emo lähtee peruutukseen. En luota että tulee ennen keskiviikkona perille. Haen muualta.
 
Viittaatko tuohon "yli 25" ? :hmm:
Tähänkin vastattiin Black Fridayn striimissä, tallenne löytyy linkattuna tuosta ketjun ekasta viestistä! Asiaa käsitellään siinä tunnin hujakoilla.
Juurikin tuohon viittasin. Ymmärrän kyllä tuon maskeerauksen idean, ihmettelin vain miksi yhtäkkiä 40 kpl muutetaan "yli 25 kpl". Kyseisestä kortista ei kuitenkaan ole vielä toimitettu edes ensimmäisen kymmenen minuutin tilauksia ja eilen nähtiinkin parin viikon kohokohta, kun tuleviin kortteihin kirjattiin viisi kappaletta lisää.

Monella alkaa varmasti epätoivo vähitellen voittamaan ja tuo tilausmäärien maskeeraus kruunaa tilanteen. Mutta ei siitä sen enempää, odotellaan seuraavaa RTX-koosteviestiä. Varsinkin kun noita kyseisiä kortteja ei toimitettu lokakuussa yhtään ja marraskuussa 14 kpl :smoke:

Eihän se käytännössä teidän vika ole jos ASUS perseilee korttitoimitusten kanssa, mutta jos esim. tuo kortti perutaan Asuksen toimesta, tulette varmasti saamaan aika monta vaatimusta vastaavan tuotteen toimituksesta vastaavalla hinnalla. Esim. kortti maksoi tilauksessa 740e ja nyt 920e, moni ei varmaan siirry TUF OC -jonoon 940e hinnalla mukisematta.
 
Onko Ryzen 9 5900x:ää nyt hyllyssä? Sivulla on maininta että erä olisi tullut 2.12 mutta menikö nämä saman tien? Pikkuhiljaa pitäisi uutta konetta pistää tilaukseen mutta ei ole kiirettä jos tavaraa ei ole hyllyssä. Vasta tässä on pari vuotta tuumaillut tilauksen tekoa. :)
 
Onko Ryzen 9 5900x:ää nyt hyllyssä? Sivulla on maininta että erä olisi tullut 2.12 mutta menikö nämä saman tien? Pikkuhiljaa pitäisi uutta konetta pistää tilaukseen mutta ei ole kiirettä jos tavaraa ei ole hyllyssä. Vasta tässä on pari vuotta tuumaillut tilauksen tekoa. :)
Kyllähän ne suorilla meni jonossa oleville. Kannattaa laittaa tilaus sisään ja jonotella. Onpahan muut osat varattuna tilaukselle jne.
 
Jos tilaus tehdään kirjautumista sisään, se tilaus ei mee tilille, vaikka sähköposti olis oikein ja näin olleen, sitä pika nappia ei voi painaa. Jos se tilaus tehdään kohtuullisessa ajassa, kun tuote on saldoila, niin silloin luulis että voi luottaa siihen päivämäärään on paikkansa pitävä.

Aivan sama. Emo lähtee peruutukseen. En luota että tulee ennen keskiviikkona perille. Haen muualta.
Voi kyynel. Tässä on lyhyessä ajassa ollut Black Friday, AMD:n prossu- ja näyttisjulkistukset ja Nvidian näyttisjulkistukset joten tilauksia on sisässä aivan julmettu määrä. Oma moka jos ei ole tehnyt asiakastiliä. Enpä edes tiennyt että ilman sellaista saa jotain tilattua.
 
@Jimm's Voittekos sanoa kuinka hyvin on Fiugen kotiintoimitus toiminut Teiltä ulkopaikkakunnalle?

Sattuneesta syystä ei oo ollut henkilökohtaisesti tarvetta kyseiselle palvelulle :btooth:
Mutta tein pikaisen kyselykierroksen aspaan eikä ainakaan mitään reklamaatioita ole heidän korviinsa kantautunut joten se viittaisi siihen että toimii :D
 
Jos tilaus tehdään kirjautumista sisään, se tilaus ei mee tilille, vaikka sähköposti olis oikein ja näin olleen, sitä pika nappia ei voi painaa. Jos se tilaus tehdään kohtuullisessa ajassa, kun tuote on saldoila, niin silloin luulis että voi luottaa siihen päivämäärään on paikkansa pitävä.

Moikka! Jos teit tilauksen kirjautumatta niin voit soittaa asiakaspalveluun sen liittämiseksi asiakastilillesi.
Tilausmäärään suhteutettuna toimitusajat ovat vielä varsin kohtuullisia, nyt mennään kuulemma jo sunnuntai-illassa!
 
Kyllähän ne suorilla meni jonossa oleville. Kannattaa laittaa tilaus sisään ja jonotella. Onpahan muut osat varattuna tilaukselle jne.
Ok. Kiitoksia tiedosta. Näyttää MSI MAG X570 Tomahawk:in seuraava erä tulossa vasta 18.12 joten täytynee jokatapaukessa miettiä mitä sen tilalle.
 
Ompas ihmisillä kova kiire. Jos oikeasti on kiirettä, niin kannattaa kipittää kauppaan ja ostaa tämä kiirellä tarvitsemansa tuote. Posti myynnissä saattaa hieman kestää.
 
Juurikin tuohon viittasin. Ymmärrän kyllä tuon maskeerauksen idean, ihmettelin vain miksi yhtäkkiä 40 kpl muutetaan "yli 25 kpl". Kyseisestä kortista ei kuitenkaan ole vielä toimitettu edes ensimmäisen kymmenen minuutin tilauksia ja eilen nähtiinkin parin viikon kohokohta, kun tuleviin kortteihin kirjattiin viisi kappaletta lisää.

Monella alkaa varmasti epätoivo vähitellen voittamaan ja tuo tilausmäärien maskeeraus kruunaa tilanteen. Mutta ei siitä sen enempää, odotellaan seuraavaa RTX-koosteviestiä. Varsinkin kun noita kyseisiä kortteja ei toimitettu lokakuussa yhtään ja marraskuussa 14 kpl :smoke:

Eihän se käytännössä teidän vika ole jos ASUS perseilee korttitoimitusten kanssa, mutta jos esim. tuo kortti perutaan Asuksen toimesta, tulette varmasti saamaan aika monta vaatimusta vastaavan tuotteen toimituksesta vastaavalla hinnalla. Esim. kortti maksoi tilauksessa 740e ja nyt 920e, moni ei varmaan siirry TUF OC -jonoon 940e hinnalla mukisematta.

Jos Asus jostain syystä lopettaa normituffin valmistuksen, niin se vastaava tuote on oc-malli alkuperäiseen julkaisuhintaan niille, jotka ennen hinnannostoa syyskuussa tilasivat. Mikään muu ei oikein tässä skenaariossa tule kysymykseen, ellei sitten tapauskohtaisesti suostuta johonkin muuhun järjestelyyn. Kohtuuden nimissä olis myös suotavaa, että Jimms tässä tapauksessa tarjoaisi korvaavan tuotteen samaan eli 739 € hintaan heille, jotka ovat julkaisusta rahojansa lepuuttaneet n. 11 viikkoa firman tilillä.
 
Nyt jumalauta @Jimm's . Pitkän ja onnellisen yhteiselon jälkeen kanssanne nyt on pakko antaa vähän suoraa palautetta. Pistähän sinne ylöspäin valumaan, tämä ei varmastikaan ole juuri *sinun* tekeleitäsi mutta olet ainoa suora kavava korporaatioonne joten koita kestää.

Mitä helvetin perkelettä tämä nyt taas on?

1607081182876.png


Se ei riitä että ette saa kolmeen kuukauteen toimitettua tuotetta tai edes antamaan järkevää arviota ( onko se luvattu joulukuun alun exeli jo tulossa?! ) . Ette suostu antamaan jonotietoja asiakkaille - edes näin kuukausien päästä kun ei voi enää vedota julkaisupäivän ruuhkaan. Hilaatte hintoja lähes päivittäin ylös ( tuon kuvan tuotteen lähtöhinta oil 759,9€! ) ja nyt olette kaikessa viisaudessanne päättäneet vielä meiltä sen ainoan mikroskooppisen huvin, jota tämä paskashow on tarjonnut: ette enää kerro koska tuotteita tulee ja on tullut - millään merkittävällä tarkkuudella siis.

Kuka helvetin tyhjäpää on tämänkin tempauksen taas ideoinut? Naamakuva tikkatauluun ja kahvihuoneen seinälle. Kauhistuttaa katsoa teidän valumista The Tietotekniikkaintoilijoiden ykkösliikkeestä ja "one of us" -putiikista Gigantin ja muiden paskalaitosten suuntaan tällaista tahtia.
 
Nyt jumalauta @Jimm's . Pitkän ja onnellisen yhteiselon jälkeen kanssanne nyt on pakko antaa vähän suoraa palautetta.

Pakko kompata tätä. Vaikka tästä olisi miten jossain streamissa sanottu, niin ei se tätä ratkaisua hyväksi muuta. Nuo toimitusmäärät ovat ainut työkalu jolla on voinut suunnilleen arvioida missä mennään oman tilauksen kanssa, ja nyt se vietiin pois. Tästä ei tule teille kuin vihaisia asiakkaita ja paljon lisää painetta asiakaspalvelun suuntaan kun porukka alkaa kyselemään enemmän tilaustensa statusta. Tuo muutos tuntuu pelkästään märältä rätiltä naamalle, eikä varmasti heijastu positiivisesti mihinkään mitattavissa olevaan asiaan (asiakastyytyväisyys, asiakaspalvelun paine, tulos viivan alla).
 
Tuosta nyt lähinnä ensimmäisenä ajatuksena päähän nousi sellainen, että nyt kun ei kerrota enää eräkokojan niin nythän voidaan myydä tiskin alta "enemmän tarjoaville" (=myöhemmin korkeammalla hinnalla tilanneille/konepaketeissa tilanneille jne) kortit ensin kun ainoa keino tilauksen seuraamiseen piilotetaan.
 
Nyt jumalauta @Jimm's . Pitkän ja onnellisen yhteiselon jälkeen kanssanne nyt on pakko antaa vähän suoraa palautetta. Pistähän sinne ylöspäin valumaan, tämä ei varmastikaan ole juuri *sinun* tekeleitäsi mutta olet ainoa suora kavava korporaatioonne joten koita kestää.

Mitä helvetin perkelettä tämä nyt taas on?

1607081182876.png


Se ei riitä että ette saa kolmeen kuukauteen toimitettua tuotetta tai edes antamaan järkevää arviota ( onko se luvattu joulukuun alun exeli jo tulossa?! ) . Ette suostu antamaan jonotietoja asiakkaille - edes näin kuukausien päästä kun ei voi enää vedota julkaisupäivän ruuhkaan. Hilaatte hintoja lähes päivittäin ylös ( tuon kuvan tuotteen lähtöhinta oil 759,9€! ) ja nyt olette kaikessa viisaudessanne päättäneet vielä meiltä sen ainoan mikroskooppisen huvin, jota tämä paskashow on tarjonnut: ette enää kerro koska tuotteita tulee ja on tullut - millään merkittävällä tarkkuudella siis.

Kuka helvetin tyhjäpää on tämänkin tempauksen taas ideoinut? Naamakuva tikkatauluun ja kahvihuoneen seinälle. Kauhistuttaa katsoa teidän valumista The Tietotekniikkaintoilijoiden ykkösliikkeestä ja "one of us" -putiikista Gigantin ja muiden paskalaitosten suuntaan tällaista tahtia.

Ei auta tuskaan, mutta tuo malli kannattaa jo tilata Verkkiksestä noudolla (899), niin ei tartte maksella mihinkään rahoja ennakkoon. Säästää samalla ton neljäkymppiä ja ottaa sillä asennusolutta kylkeen!
 
RTX -tilannepäivityksestä!
Tiedote on vielä työn alla ja selvityksessä, mutta pyrkimyksenä on saada mailitiedote jakoon ensi viikon aikana.
 
Tuosta nyt lähinnä ensimmäisenä ajatuksena päähän nousi sellainen, että nyt kun ei kerrota enää eräkokojan niin nythän voidaan myydä tiskin alta "enemmän tarjoaville" (=myöhemmin korkeammalla hinnalla tilanneille/konepaketeissa tilanneille jne) kortit ensin kun ainoa keino tilauksen seuraamiseen piilotetaan.

Vastattiin tuossa jo liittyen RTX -tilannepäivityksen statusta, eli sellainen on kyllä kovasti työn alla ja pyrkimyksenä on tiedottaa ensi viikon aikana taas kootusti mailitse.
Tämä kommentti oli kuitenkin sisällöltään sen verran absurdi, että koimme tarpeelliseksi vielä erikseen painottaa:

Tilatut tuotteet toimitetaan jonottajille sitä mukaa kun tavaraa suinkin saapuu. Mitään jononohitusta, huutokauppaa tai muuta kikkailua emme harrasta.

Kiitos jälleen kaikille kollektiivisesti aktiivisesta keskustelusta ja palautteista!
 
Viimeksi muokattu:
En ymmärrä miksi ihmiset täällä vinkuvat korttejaan. Ei teidän elämänne siitä kortista ole kiinni. Saatavuutta ei ole, eikä Jimm's sille mitään mahda. Niitä tulee kun tulee. Ottakaa vain ihan rauhallisesti ja tehkää jotain muuta sillä välin.
Juu mutta paremmilla saatavuustiedoilla tietäisi, pitääkö sitä muuta tekemistä keksiä viikoksi, kuukaudeksi vai ens juhannukseen asti.
 
Eiköhän noita TUFeja ole asiakastilausmäärä tuhansissa (OC+non-OC), 740e on tosiaan ollut lähtöhinta ja noissa on se msrp noussut huimasti johtuen siitä että markkinoiden parhaimpia AIB -malleja joten se tuntuu asiakkaalle kannattavalta, moni kuitenkin pyörittelee näitä kortteja ja jos on 740€ maksettu markkinoiden ykkösmallisesta 3080:sta niin se on helppo jälkikäteen myydä jollekin hätääntyneelle reilulla katteella, vaikka kävisikin niin että päätyy itse johonkin toiseen korttiin.
 
Itsellä Jimmsin paketti maannut 2.12. lähtien Liedon terminaalissa kuljetusyksikössä ja odottamassa liikahtamista tänne pk-seudulle. Elättelin myös toiveita, että olisi viikonlopuksi tullut. Taitaa vaan tällä hetkellä niin paljon liikkua ihmisten paketteja, että rakennusten ja pakettihihnojen kapasiteetti ei vaan riitä nopeassa aikataulussa kaikkea käsittelemään. Eli, jos asut pk-seudulla, älä pidättele hengitystä viikonlopun suhteen jos sama vauhti kun omalla paketilla. :)
Jooh.. Itellä makasi paketti Liedossa 30.11. lähtien ja oli tänään teleportannu Vantaan lajitteluun (ei siis ollut kuljetusskannausta välissä) ja nähtävästi toimitusaika-arvio oli päivittynyt maanantaille, eli jos pitää paikkansa, niin 1 viikko kestää 150 kilsaa kuskata - semmosta reipasta 20km/päivä marssitahtia siis. :D
Toivottavasti toi nyt pitää, niin pääsee uudella koneella pelailemaan kyperpunkkia tuoreeltaan! :comp2:
 
Itselläni ei ole RTX:lle vielä mitään tulenpalavaa kiirettä hankkia, enkä siten ole minnekään pistänyt tilausta. Saatavuuksista ja jonottelusta siis en mitään osaa kommentoida.

Mutta mietityttää että mikä ihme tuon Asus RTX 3080 TUF:n hinnan on nostanut noin korkeaksi? Julkaisun aikaan hinta oli tosiaan ~739€ (taisi olla jokin julkaisutarjous), ja viimeksi kun katsoin niin jotain ~800€ luokkaa. Mutta että OC-mallista nyt 940€?
Nyt hei, Telialtakin saa kyseistä korttia 899€ (no siis ei saa tällä hetkellä, kun ei ole varastossa - mutta kumminkin).

SIIS TELIALTA! Vaikka 12-36kk korottomalla osamaksulla. Telialla on aina (ollut) vähintään se satanen ilmaa leivottuna noihin komponenttien hintaan, miten ihmeessä siellä on nyt korttia tarjolla 40€ halvemmalla kuin Jimmsillä? Joku tässä nyt vetää välistä ja pahasti, onko se Jimm's, maahantuoja vai valmistaja?
 
RTX -tilannepäivityksestä!
Tiedote on vielä työn alla ja selvityksessä, mutta pyrkimyksenä on saada mailitiedote jakoon ensi viikon aikana.

Suosittelen kopioimaan, mutta parantamaan kilpailijanne viikottaista (?) statusilmoitusta tilatusta tuotteesta:
1607086322418.png

Tämän viestin informaation arvo lähentelee nollaa. Mutta mikäli lisäätte tiedon, että olette tilanneet X kappaletta tuotteita ja asiakas on jonossa paikalla Y, asiakaspalvelunne voisi keskittyä oikeisiin töihin (ja asiakkaat olisivat tyytyväisiä avoimesta viestinnästä).
 
Itselläni ei ole RTX:lle vielä mitään tulenpalavaa kiirettä hankkia, enkä siten ole minnekään pistänyt tilausta. Saatavuuksista ja jonottelusta siis en mitään osaa kommentoida.

Mutta mietityttää että mikä ihme tuon Asus RTX 3080 TUF:n hinnan on nostanut noin korkeaksi? Julkaisun aikaan hinta oli tosiaan ~739€ (taisi olla jokin julkaisutarjous), ja viimeksi kun katsoin niin jotain ~800€ luokkaa. Mutta että OC-mallista nyt 940€?
Nyt hei, Telialtakin saa kyseistä korttia 899€ (no siis ei saa tällä hetkellä, kun ei ole varastossa - mutta kumminkin).

SIIS TELIALTA! Vaikka 12-36kk korottomalla osamaksulla. Telialla on aina (ollut) vähintään se satanen ilmaa leivottuna noihin komponenttien hintaan, miten ihmeessä siellä on nyt korttia tarjolla 40€ halvemmalla kuin Jimmsillä? Joku tässä nyt vetää välistä ja pahasti, onko se Jimm's, maahantuoja vai valmistaja?
Kysynnän ja tarjonnan laki. Sellaisen tuotteen hinta nousee joka on suosittu ja vähän saatavissa ja päin vastoin.
 
SIIS TELIALTA! Vaikka 12-36kk korottomalla osamaksulla. Telialla on aina (ollut) vähintään se satanen ilmaa leivottuna noihin komponenttien hintaan, miten ihmeessä siellä on nyt korttia tarjolla 40€ halvemmalla kuin Jimmsillä? Joku tässä nyt vetää välistä ja pahasti, onko se Jimm's, maahantuoja vai valmistaja?
Valmistaja/maahantuoja. Ne jotka tilasivat tuota SKU:ta syyskuun aikana saavat edelleen sen tuotteen tuohon alkuperäseen hintaan. Ja epäilen että telian toimitusmäärä noiden korttien suhteen vaihtelee siinä muutaman ja muutaman kymmenen välillä, he ovat kuitenkin pääosin mun käsityksen mukaan telefirma ja tuo niiden lafka on sidebusinessia ja siellä on varmaan 1 jannu läpällä heittänyt kauppaan tilattavaksi noita kortteja ja todellisuudessa saattaa meinata sitä että joku tsekkaa kerran viikossa onko tukkureilla saatavissa, verrattuna pääsääntösiin PC-lafkoihin joissa se on päivittäistä rumbaa ja kyselyä pitkin eri kanavia.
 
Minkä päivän tilauksissa siellä mennään tällä hetkellä? :)
Mietin vaan, että kun tänä keskiviikkona laitoin näyttiksen tilaukseen, niin kannattaako toivoa ensi keskiviikoksi edes kotiin (turku)?
Ideana olisi noutaa loput osat kivijalasta silloin :hmm:
 
Minkä päivän tilauksissa siellä mennään tällä hetkellä? :)
Mietin vaan, että kun tänä keskiviikkona laitoin näyttiksen tilaukseen, niin kannattaako toivoa ensi keskiviikoksi edes kotiin (turku)?
Ideana olisi noutaa loput osat kivijalasta silloin :hmm:
Riippuu minkä näyttiksen.
 
Minkä päivän tilauksissa siellä mennään tällä hetkellä? :)
Mietin vaan, että kun tänä keskiviikkona laitoin näyttiksen tilaukseen, niin kannattaako toivoa ensi keskiviikoksi edes kotiin (turku)?
Ideana olisi noutaa loput osat kivijalasta silloin :hmm:

Sunnuntai-illassa mentiin viimeksi kun asiaa kyseltiin!
 
Suosittelen kopioimaan, mutta parantamaan kilpailijanne viikottaista (?) statusilmoitusta tilatusta tuotteesta:
1607086322418.png

Tämän viestin informaation arvo lähentelee nollaa. Mutta mikäli lisäätte tiedon, että olette tilanneet X kappaletta tuotteita ja asiakas on jonossa paikalla Y, asiakaspalvelunne voisi keskittyä oikeisiin töihin (ja asiakkaat olisivat tyytyväisiä avoimesta viestinnästä).

Kiitos, välitän tämänkin palautteen eteenpäin.
 
Valmistaja/maahantuoja. Ne jotka tilasivat tuota SKU:ta syyskuun aikana saavat edelleen sen tuotteen tuohon alkuperäseen hintaan. Ja epäilen että telian toimitusmäärä noiden korttien suhteen vaihtelee siinä muutaman ja muutaman kymmenen välillä, he ovat kuitenkin pääosin mun käsityksen mukaan telefirma ja tuo niiden lafka on sidebusinessia ja siellä on varmaan 1 jannu läpällä heittänyt kauppaan tilattavaksi noita kortteja ja todellisuudessa saattaa meinata sitä että joku tsekkaa kerran viikossa onko tukkureilla saatavissa, verrattuna pääsääntösiin PC-lafkoihin joissa se on päivittäistä rumbaa ja kyselyä pitkin eri kanavia.

Siis, joku Telialta on nyt luultavasti haistanut hyväkatteisen tuotteen jolla kysyntää. Sitä se ei ehkä ollut julkaisussa, mut tilanne eri. Ja ilman muuta useampi yritys ottaa sellaisen tuotteen valikoimiinsa, jolla saa hyvää katetta.
 
Valmistaja/maahantuoja. Ne jotka tilasivat tuota SKU:ta syyskuun aikana saavat edelleen sen tuotteen tuohon alkuperäseen hintaan. Ja epäilen että telian toimitusmäärä noiden korttien suhteen vaihtelee siinä muutaman ja muutaman kymmenen välillä, he ovat kuitenkin pääosin mun käsityksen mukaan telefirma ja tuo niiden lafka on sidebusinessia ja siellä on varmaan 1 jannu läpällä heittänyt kauppaan tilattavaksi noita kortteja ja todellisuudessa saattaa meinata sitä että joku tsekkaa kerran viikossa onko tukkureilla saatavissa, verrattuna pääsääntösiin PC-lafkoihin joissa se on päivittäistä rumbaa ja kyselyä pitkin eri kanavia.

Juuri näin eli olemassa olevien tilausten hinnoittelu ei muutu!
Sivuilla olevat hinnat heijastavat kaikkien tuotteiden kohdalla toimittajiemme hintatasoa ja ne päivittyvät tasaiseen tahtiin.
 
Asiakaspalautteena komppaan myös tätä yleisajatusta että ei ole todellakaan oikea suunta lähteä piilottelemaan näitä toimitustietoja yhtään entisestään.
Yleensä en kommentoi mitään foorumeilla mutta samaa mieltä yllä olevasta kommentista. Muutenkin yleisesti tilausmäärän piilottaminen yli 25 ei ole hyvä ratkaisu. Olen tilaillut paljon jimmsiltä tavaraa vuosien varrella ja ikinä ei ole tuntunut hyvältä idealta tilausmäärien kokonaismäärien piilottelu.
 
24.11.2020 tehty tilaus jumissa. 30.11. vaihdoin viipyvän osankin maililla, mutta spostissa vielä ruuhkaa kun maanantain maileja ei ole purettu. Odotellaan odotellaan.
 
Juu mutta paremmilla saatavuustiedoilla tietäisi, pitääkö sitä muuta tekemistä keksiä viikoksi, kuukaudeksi vai ens juhannukseen asti.
JUURI vastattu ----saatavuustiedote TULEE ensi viikolla? Tämä on luetun ymmärtämistä....
kuitenkin edellinen marraskuun puolivälissä....
 
24.11.2020 tehty tilaus jumissa. 30.11. vaihdoin viipyvän osankin maililla, mutta spostissa vielä ruuhkaa kun maanantain maileja ei ole purettu. Odotellaan odotellaan.

Itse odottelen vastausta n. Viikko sitten laitettuun RMA-asiaan. Kyllä se joskus.
 
JUURI vastattu ----saatavuustiedote TULEE ensi viikolla? Tämä on luetun ymmärtämistä....
kuitenkin edellinen marraskuun puolivälissä....

Se saatavuustiedote perustuu toteutuneisiin eriin (tänään varmistettu Jimms'in aspasta). Joten sillä tiedotteella ei tee käytännössä yhtään mitään, koska siitä selviää vain milloin ohjain tulisi jos ohjaimia tulee entiseen malliin. Arvio ei pidä paikkaansa siinä vaiheessa kun ohjaimia tulee aiempaa enemmän tai vähemmän. Tämä ei ollut tähän asti ongelma kun saapuneet erät listattiin tarkasti, jatkossa tätä päättelyä ei voi tehdä.

Joten se siitä luetun ymmärtämisestä.
 
Se saatavuustiedote perustuu toteutuneisiin eriin (tänään varmistettu Jimms'in aspasta). Joten sillä tiedotteella ei tee käytännössä yhtään mitään, koska siitä selviää vain milloin ohjain tulisi jos ohjaimia tulee entiseen malliin. Arvio ei pidä paikkaansa siinä vaiheessa kun ohjaimia tulee aiempaa enemmän tai vähemmän. Tämä ei ollut tähän asti ongelma kun saapuneet erät listattiin tarkasti, jatkossa tätä päättelyä ei voi tehdä.

Joten se siitä luetun ymmärtämisestä.
Niin arvio on arvio se ei voi olla fakta?
sama valuvika on meterologin ammatissa...
 
Niin, nyt sä oot asian ytimessä. Aiemmin Jimm's tarjoili faktoja, nyt enää pelkkiä arvioita. Eilen satoi vs. Eilen taisi sataa.
Jimm'sin kristallipallo taitaa olla huollossa, niin eivät voi faktoja tarjoa. Arviot ovat parasta mitä tulevaisuuteen voi antaa.
 
Joku näppärä koodari vois toki tehdä tilaukseen nappulan jossa ei varastossa olevan tuotteen kohdalla olis vaihtoehtona peruuta/vaihda tuote saldolla olevaan. Sit kun asiakas innostuu sen vaihtaan niin tulee automaatti hyvitys/lisämaksulirpake millä saa eron kuitattua. Ja samalla tilaus siirtyy paketointiin. Nykyään tuo tavaran vaihto menee sähköpostien kautta, mikä ei kovin nykyaikaa ole. *Kehitysidea*
 
Itseasiassa eilen klo 1458 seurannassa näkyi että lajiteltu Liedossa. Ja klo 1749 olisi jo kuljetuksessa... Että josko tässä tsäänssit vielä olisi :)
Mitään varoituksia mistään ei näkynyt. Ja Postin(!!) mukaan arvioitu toimitusaika olisi vielä tänään... Fingers crossed.

No vähemmän yllättäen tuskin enää tälle viikonlopulle tulee, juuri status muuttunut tuon kuljetuksen jälkeen muotoon "Lähetys on lajiteltu 04.12.2020 klo 18:47 VANTAA 01530"
Ärr... :p
Fyysisesti paketti jo parin kilsan päässä :D

Jahas, ja tätä kirjottessa toimitusaika muuttui "Lähetys on matkalla. Arvioitu toimitusaika on 07.12.2020 klo 19:00 mennessä. ". Prkl.
 
No vähemmän yllättäen tuskin enää tälle viikonlopulle tulee, juuri status muuttunut tuon kuljetuksen jälkeen muotoon "Lähetys on lajiteltu 04.12.2020 klo 18:47 VANTAA 01530"
Ärr... :p
Fyysisesti paketti jo parin kilsan päässä :D

Jahas, ja tätä kirjottessa toimitusaika muuttui "Lähetys on matkalla. Arvioitu toimitusaika on 07.12.2020 klo 19:00 mennessä. ". Prkl.
mullaki tuli sama :D
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 283
Viestejä
4 487 530
Jäsenet
74 128
Uusin jäsen
semantic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom