Onko kaikilla sama asiakaskokemus Jimm's -brändikampanjoista, että ne eivät kuulukaan BF-tarjouksiin?
Jäi vähän hapan maku, kun tuotteen sivuilla kerrotaan, että se kuuluu AMD-kampanjaan, ja kylkiäisenä saa pari peliä. Klausuuli oli näin: "AMD tarjoaa valikoitujen näytönohjainten ostajille nyt kupongin, jolla saat lunastaa itsellesi seuraavat pelit"
- Luen tuon niin että AMD tarjoaa, ja jos se on tuotteessa, niin miten kauppa voi sen tarjoustuotteeseen vedoten ottaa pois?
Jimm's vetoaa omaa klausaaliin: "Mikäli tätä tekstiä ei ole kuvauksessa, tuote ei kuulu kampanjaan "
- Tämä on harhaa johtavaa, kun ensin olet katsellut tuotteen, että siihen kuuluu jotain kylkiäisiä mukaan, ja sitten kun ostat sen, niin ei välttämättä kuulukaan, kun klikkaat tuotteen "väärästä" paikkaa tai se on alennuksessa.
- BF:n aikaa sivut eivät missään vaiheessa toimineet niin, että ostajana olisit voinut selvittää tai nähdä tällaisen asian, että onko jokin kuvaus jo poistettu.
Ehkä toiminta on tuttua vakiintuneille asiakkaille, mutta itselle toimintaa, johon en asiakkaana ole tottunut.
Pitääköhän tätä kantaa kysyä myös suoraan AMD:ltä...,
mutta Jimm's saisi kyllä ensin vastata:
- keneltä nämä kylkiäiset tulevat?
- kenen kustannustekijöistä nämä on pois?
- miksi kylkiäinen ei ole koko kampanjan ajan mukana kaikissa tapauksissa?
Lisäksi Jimm's:n asiakaspalvelu ei toimi tai pidä kiinni lupauksistaan. Laitoin asiasta heille s-postia, johon automaattivastaus lupaa vastausta 48h:ssa, mutta mitään vastausta ei kuulunut, joten laitoin toisen postin 4 päivän päästä. Lopulta viikon päästä alkuperäisestä s-postista jonotin chattiin 2h, jossa vedottiin vaan, että BF-tuotteisiin ei kuulu kylkiäiset. -- Ei näin!