Heitänpä omankin lusikkani tähän soppaan. Jimssin sivuilla listataan "lisää koriin" sellaisiakin näytönohjaimia kuten esim. Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 049,00€ , joita ei ole saapunut eikä oikeesti saatu käyttäjille asti vielä ensimmäistäkään kipaletta ?, myynti tuskin tuolle versiolle alkoi eilen ?. Minun puolesta olkoon listoilla, mutta olisiko se parempi systeemi näiden kaikkien surullisten julkaisujen kohdalla jo heti alussa ?, että tuollaisia ei voisi kukaan tilata/ostaa vielä ollenkaan ?, jos omassa varastossa ei ole kuitenkaan mitään myytävää ja saatavuuskin tukkureiden kautta on nolla ja/tai jossakin epämääräisessä hamassa tulevaisuudessa ?, jälleenmyyjähän tietää lopulta tilanteen paljon paremmin ver. ostajaan, niin ei ehkä ? tulisi näitä itkupotkuraivareita ainakaan niin paljon sen takia, kun toimitus on kuukausia kuukausia ja kuukausia lopulta myöhässä . Pelkillä mielikuvilla tyhjän myyminen kuukausia johtaa vaan tähän mihinkä jo on päädytty, osa porukasta on kyr.... tilanteeseen ja ensimmäinen kohde on aina tietysti se jälleenmyyjä/ketju. Nykyihmisen tila on mun mielestä hyvin pitkälti kaikki mulle heti eikä viidestoista päivä- moodissa, että sitä vaan mietin voisiko tässä olla jotakin kehittämisen paikkaa tulevaisuutta ajatellen ?.