Jo vuosia olen ollut Jimm'sin asiakas, suurin osa tietokonehankinnoista tullut ostettua teiltä, rahaa mennyt enemmän kuin haluan edes laskea. Olen käynyt myös Assemblyillä ylikellotushommissa teidän standilla, tuomassa esille teidän osaamista ja "ylivoimaa" tietokoneiden parissa, ilman palkkaa, täysin rakkaudesta lajiin. Olen aina pitänyt teitä "ihmisläheisenä" kauppiaana, josta saa hyvää ja yksilöllistä palvelua.
Mutta tuo palvelusvietti kääntyi nyt teitä itseänne vastaan, teidän palveluksenne Venäjälle, oli se sitten suoraa tai hyvinkin epäsuoraa, mutta varmasti tiedossa olevaa ja harkittua, samaan aikaan kun kyseinen valtio toteuttaa massiivista kansanmurhaa Ukrainassa ja vieläpä mahdollisesti teidän toimittamaa kalustoa hyödyntäen, on sellainen asia jota en halua olla tukemassa ja jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.
Olen viimeisen reilun vuoden ajan työskennellyt lähes päivittäin Ukrainasta pakoon päässeen henkilön kanssa ja saanut olla hänelle tuki ja olkapää erittäin raskaassa elämäntilanteessa, samalla koittaen samaistua hänen kokemuksiin siinä ymmärrettävästi onnistumatta. Onneksi hän sai mahdollisuuden päästä Suomeen turvaan, muutoin hän tuskin enää olisi elossa.
Nämä raskauttavat asiat huomioiden ja tiedostaen, ilmoitan että mikäli IO-Tech tai IO-Media Oy jatkaa yhteistyötä Jimm'sin kanssa, tällä julkisella viestillä ilmoitan luopuvani moderaattorin oikeuksistani, vaikka sillä tuskin on foorumille, sen käyttäjille, saatikka koko IO-Medialle mitään merkitystä, mutta minun periaatteille on.
@Sampsa @Juha Kokkonen
Ps. Toivottavasti Jimm's seuraavassa lausunnossaan ilmoittaa lahjoittavansa Ukrainalle samaisen 2 milj. euron summan jonka edestä he tekivät kauppaa kansanmurhan edistämiseksi.