Otsikko:
GDPR-tietopyyntö – Henkilötietojen poistaminen
Jimm's PC-store Oy / Web-Myynti
Lukkosepänkatu 7
20320 Turku
Finland
asiakaspalvelu@jimms.fi
Jimm's PC-Store Oy,
Kirjoitan teille Euroopan unionin yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) 17 artiklan perusteella, joka käsittelee oikeutta tulla unohdetuksi. Pyydän, että poistatte kaikki henkilökohtaiset tietoni, jotka koskevat minua,
[oma nimi], kaikista teidän tietojärjestelmistänne.
GDPR:n 12 ja 15 artiklojen mukaisesti pyydän teitä vahvistamaan minulle henkilötietojeni poistamisen kirjallisesti. Haluan vastaanottaa erillisen todistuksen tietojen poistamisesta kustakin järjestelmästänne, jossa tietojani on säilytetty. Tämä sisältää kaikki varmuuskopiot ja mahdolliset kolmansien osapuolien järjestelmät, joille tiedot on välitetty.
Mikäli henkilötietojeni poisto ei ole mahdollista teknisistä tai laillisista syistä, pyydän teitä ilmoittamaan tästä viipymättä ja perustelemaan, miksi poisto ei ole mahdollista.
Annan teille aikaa tämän pyynnön käsittelyyn 30 vuorokautta, päivämäärästä
[päivämäärä] alkaen, jonka jälkeen olen oikeutettu ryhtymään oikeustoimiin, mikäli en ole saanut vahvistusta tietojen poistamisesta. Jos ette kykene noudattamaan tätä pyyntöä GDPR:n määräajassa, harkitsen valituksen tekemistä kansalliselle tietosuojavaltuutetulle sekä mahdollisesti oikeudellisia toimenpiteitä tietosuojan rikkomisesta.
Kiitos yhteistyöstänne tässä asiassa. Odotan vahvistustanne ja asianmukaista kirjallista todistusta henkilötietojeni poistamisesta.
Terveisin,
[Oma Nimi]
[Osoite]
[Postinumero ja kaupunki]
[Puhelinnumero]
[Sähköposti]