Omasta mielestäni kuluttajalla joka näyttiksen on palauttanut/takuuseen lähettänyt on asenteessa korjattavaa. Enkä ota nyt kantaa siihen kuka on tuossa oikeassa ja kuka ei.
Mutta faktahan on se että kyllä täällä(kin) on näistä kauhutarinoista Jimm's:n kanssa saanut lukea. Tuntuu että lisääntyvissä määrin...
Voi olla että osa syy on siinä että tilaukset on lisääntyneet(?). Mutta jos esimerkiksi Datatronikin ketjua lukee, niin on siellä huomattavasti vähemmän kyseisiä tapauksia. Joskus muistan lukeneeni Verkkokauppa.comista "kauhutarina-uutisen" jossa kuluttaja sai vängätä takuu casen kanssa. Toimitusjohtaja taisi silloin toimittajalle kommentoida että siinä kohtaa kun kuluttaja avaa toimittajille/muille kuluttajille suunsa negatiivisesta kokemuksesta, on myyjäliike siinä jo hävinnyt. Joku "Veli" voisi mallia tuosta ottaa.
Jos mikroskoopin kanssa saa tuotteen skannata ennen takuuseen laittoa, niin aika moni kuluttaja varmaan seuraavalla kerralla sen näytönohjaimen/emolevyn muualta tilaa
Varsinkin nyt kun crypto-erektio on (onneksi) ohi ja ruvetaan jo hinnoilla kilpailemaan...