Kuulemma järjestelmäviasta johtui tämä yli viikon viive, mutta sama jatkuu, eli joko vaihto heikompaan virtälähteeseen tai KKV:n linjan vastaisesti lahjakorttiin tai toiseen tuotteeseen välirahaa vastaan. Luulisi teiltäkin asiantuntijuutta löytyvän sen verran, että ymmärretään, että virtalähteissä on muitakin muuttujia, mitkä pitäisi ottaa vertailussa huomioon, kuin wattien määrä, sertifiointi ja takuun kesto. Sekin että tuota tarjousta perustellaan komponenttien heikolla saatavuudella kuulostaa käsittämättömältä, aivan kuin takuun täyttäminen olisi jotenkin maailman tilanteesta riippuva asia.
En saanut sähköpostissa tai täältäkään vastausta, mutta kysyn silti uudelleen. Miksi suora ostohinnan hyvitys on poissuljettu vaihtoehto? Miksi minut on väen vängällä saatava ottamaan vastaan osa, joka ei vastaa palauttamaaani ja jota en jo kuluneen ajan takia enää tarvitse?