Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 172
Corsair K100 AIR Wireless <- oli Proshopilla tarjouksessa 199,- erä. Pistäkään myös vastaavaa niin tilataan pois :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tuokin näyttö ollut Jimmsillä ”tarjouksessa” 799€ hintaan marraskuusta asti. Nyt vähän pumpattu hintoja ennen alennuksia, että 1099€ onkin ”normaali” hinta. Ihan Gigantti-meno alkaa olemaan pikku hiljaa.
Aikaisempi erä on ollut valmistajan kamppis viime vuoden puolelta mikä rakennettu sesongin keskelle eri jälleenmyyjien kesken. Ikävä kyllä tällä hetkellä valmistaja ei tarjoa toivotulle mallille erikoiserää jolloin hintakin luonnollisesti eri.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Aikaisempi erä on ollut valmistajan kamppis viime vuoden puolelta mikä rakennettu sesongin keskelle eri jälleenmyyjien kesken. Ikävä kyllä tällä hetkellä valmistaja ei tarjoa toivotulle mallille erikoiserää jolloin hintakin luonnollisesti eri.
Kiitos vastauksesta. Tämä selvensi asiaa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Corsair K100 AIR Wireless <- oli Proshopilla tarjouksessa 199,- erä. Pistäkään myös vastaavaa niin tilataan pois :)
Näytti olevan heillä joku kovempi tarjouserä sitten noista, mutta välitetty toivetta eteenpäin, jos saataisiin jossain vaiheessa paahtoon.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
232
Onko millon tulossa noita cable modin 12vhpwr kaapeleita evga virtalähteille? Ovat olleet punaisella aika pitkään. Toisaalta ei nekään kaapelit taida taittua paremmin kuin nuo alkuperäiset 4000 sarjan adapteritkaan...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.01.2023
Viestejä
137
Noiden laitetoimittajien pelien latauksen onnistuminen on niin epävarmaa, että ei aina onnistu. Tuommoisen koodin sain prosessorin mukana ja kaikki toimi hyvin, kunnes tällä viikolla odotuksesta huolimatta koodin annon jälkeen ei alkanut mitään lataamaan. Koodi on kuitenkin merkitty käytetyksi, joten ei voi enää uudestaan yrittää. En sitten tiedä voiko latauksen alkamattomuus johtua siitä, että tuon prosessorin integroitu näytönohjaimen olin poistanut käytöstä…
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 928
Noiden laitetoimittajien pelien latauksen onnistuminen on niin epävarmaa, että ei aina onnistu. Tuommoisen koodin sain prosessorin mukana ja kaikki toimi hyvin, kunnes tällä viikolla odotuksesta huolimatta koodin annon jälkeen ei alkanut mitään lataamaan. Koodi on kuitenkin merkitty käytetyksi, joten ei voi enää uudestaan yrittää. En sitten tiedä voiko latauksen alkamattomuus johtua siitä, että tuon prosessorin integroitu näytönohjaimen olin poistanut käytöstä…
Eipä ole ollut ongelmia. Steamiko ei lähde peliä lataamaan vai mistä ei lähde lataamaan? Jos kyseessä AMD Rewards sivu, niin tuonne syöttämisen jälkeen saat uuden koodin, joka syötetään sitten taas eteenpäin esim. Steamiin tai esim. CoH 3 tapauksessa saat vielä Segan lunastussivulle menevän koodin, jonka syöttämällä vasta saa Steamiin menevän koodin.
 
Liittynyt
31.01.2023
Viestejä
137
Eipä ole ollut ongelmia. Steamiko ei lähde peliä lataamaan vai mistä ei lähde lataamaan? Jos kyseessä AMD Rewards sivu, niin tuonne syöttämisen jälkeen saat uuden koodin, joka syötetään sitten taas eteenpäin esim. Steamiin tai esim. CoH 3 tapauksessa saat vielä Segan lunastussivulle menevän koodin, jonka syöttämällä vasta saa Steamiin menevän koodin.
AMD (amdrewards) sivu. Tuonne koodin syöttämisen jälkeen halusi asentaa jonkun varmennusohjelman, johon piti tuo koodi uudestaan syöttää (vai olisiko tuota varten pitänyt saada uusi koodi?). Ei tullut mitään uutta koodia tai lähtenyt mitään lataamaan (aukaisi kyllä jonkun WWW-svun, mutta lopulta sekin oli käytännössä tyhjä - olisiko ollut joku maininta odottelusta, mutta odottelu ei auttanut).
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 928
AMD (amdrewards) sivu. Tuonne koodin syöttämisen jälkeen halusi asentaa jonkun varmennusohjelman, johon piti tuo koodi uudestaan syöttää. Ei tullut mitään uutta koodia tai lähtenyt mitään lataamaan (aukaisi kyllä jonkun WWW-svun, mutta lopulta sekin oli käytännössä tyhjä - olisiko ollut joku maininta odottelusta, mutta odottelu ei auttanut).
Näkyykö täällä mitään: https://www.amdrewards.com/my-rewards
Eli My Rewards sivu.
 
Liittynyt
31.01.2023
Viestejä
137
Näkyy, kunhan nyt huomasin vaihtaa tuolle My Rewards -sivulle. Tuolla on jokin viitekoodi? ja onnitellaan Str Wars Jedi Survivor:in varaamisesta sekä ilmoitetaan kertovansa kun tuon on ladattavissa ja antavansa silloin koodin. En ollut tarkistanut, että tuota ei ole vielä julkaista, enkä ollut tajunnut tätä lunastussysteemiä. Kiitoksia.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 928
Näkyy, kunhan nyt huomasin vaihtaa tuolle My Rewards -sivulle. Tuolla on jokin viitekoodi? ja onnitellaan Str Wars Jedi Survivor:in varaamisesta sekä ilmoitetaan kertovansa kun tuon on ladattavissa ja antavansa silloin koodin. En ollut tarkistanut, että tuota ei ole vielä julkaista, enkä ollut tajunnut tätä lunastussysteemiä. Kiitoksia.
Tuo tosiaan julkaistaan 28.3. Kannattaa silloin käydä katsomassa jos ei vielä koodia saa. Siellä pitäisi olla myös tarkat ohjeet lunastukseen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tuotteistettuna nyt:
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
71


Diizzel kirjoitti uutisen/artikkelin:
Corsair on julkaissut kaikessa hiljaisuudessa uusia puisia vaihtopaneeleita 4000- ja 5000-sarjan koteloihinsa. Uudet puiset paneelit myydään paketissa, joka sisältää kotelon etu- ja kattopaneelit ja ne ovat rei’itettyjä, minkä myötä ne tarjoavat valmistajan mukaan rei’itetyillä paneeleilla varustetuista Airflow-kotelomalleista tutut ilmankierto-ominaisuudet.

Puupaneelien värivaihtoehdot ovat sapele, bambu ja tiikki. Puiset paneelit ovat ennakkotilattavissa välittömästi valmistajan kotisivuilta. Saataville 5000-sarjan puupaneelit tulevat sivuston mukaan viikossa ja 4000-sarjan paneelit puolestaan 4–5 viikossa. Hintaa 4000-sarjan paneelipaketilla on 56,90 euroa ja 5000-sarjan paneelipaketilla puolestaan 78,90 euroa.

Lähteet: Corsair (1), (2)

Linkki alkuperäiseen juttuun
Samaan artikkeliin tartun mitä @hsalonen. Näihin Corsairin 4000 sarjan koteloihin saa tarvikkeena myös Airflow etupaneeleita. Itsellä on 4000X RGB lasisella etupaneelilla, mikä on hieno, mutta rajoittaa ilmaa. Kotelot 4000X/4000D Airflow on muuten täysin samat. About 10e ja saa lisää ilmaa tarvittaessa tuohon X mallin koteloon. Extra paneeli ei paljoa kustanna kotelon hinnan päälle, jos pitää arpoa näiden vaihtoehtojen välillä. Tuote ID: CC-8900440 / CC-8900441

Ping Jimms
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Kirjoitellaanpa omistakin takuukokemuksista:
28.11.2022 minulta hyväksyttiin RMA powerille Seasonic Focus GX-850. Ja edelleen olen ilman poweria.

Palauttelin powerin joulukuun alussa ja yli kuukausi vierähti eikä mitään kuulunut. Aloin kyselemään perään ja selvisi siinä että on aika pitkä toimitusaika. Tässä jo pyyhkeet kun mitään ei ilmoitella kuukaudessa.

Tarjous oli alkuun rahat takaisin. Se on varmasti Jimssille hyvä, mutta minulle umpisurkea. Takuu ei ole olemassa sen takia että minä otan taloudellisesti takkiin. Takuu on olemassa juuri sen takia että kuluttaja EI ota takkiin jos vehkeet hajoilee. Kyseinen poweri on lähes tuplannut hintansa minun tarjousostoon nähden. En hyväksynyt rahojen palautusta.

Löysin itse kaksi sopivaa tilalle. Seasonic GX-1000 eli siis parempi malli minun powerista. Näitä pyöri myös varastoon asti. Mutta ei millään voi toimittaa tätä kuulemma.

Ehdotin sitten sfx-kokoista Cooler Master V850 poweria joka menisi tietysti koteloon myös. Tämäkään ei käynyt.

Selitin jokaisessa viestissä että korvaajan pitää olla Focuksen kokoinen tai pienempi poweri. Normaalimittainen atx-poweri ei sovi. Silti tilalle tarjottiin jotain roskatason normaalia atx-poweria.

Odottelu jatkuu ja mitään päivityksiä ei tule automaattisesti aiheeseen. Oma käsitys on että näin pitkissä viivästyksissä pitäisi saada korvauksia, mutta eipä sellaisiakaan ole tarjottu.

Tämän oman tarinan ja muiden, varsinkin näytönhojain takuutarinoiden, takia oli pakko palauttaa jo tilattu 4070ti. En kertakaikkiaan uskalla ostaa mitään kalliimpaa täältä.

Vaikka oikein hyviäkin kokemuksia on asiakaspalvelusta vaikka esim cpu-coolerin uusien kiinnikkeisen saamiseen uudelle kannalle ja sellaisiin, laajat asialliset valikoimat ja osittain hinnatkin, niin nämä takuuasiat on kyllä niin surkealla tolalla että ostaminen on pakko unohtaa. Tai ainakin mietittävä hyvin tarkasti.
 
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
156
Takana taitaa olla päivät, kun joskus ennen muinoin toin takuuseen hajonneet Kingstonin muistit. Otin kuvia, kun itse ajelin useamman tunnin memtestiä ja tuli erroria. Kassalta sain suoraan uudet muistit ja homma toimi. Ei sen kummempia kyselyitä yms. ns päivän selvä juttu. Tuntuu, että nykyään tuo ei olisi mitenkään mahdollista uuden omistajan valtakaudella. Surullista kyllä, ei voi muuta todeta.
 
Liittynyt
30.01.2021
Viestejä
388
Vaikka oikein hyviäkin kokemuksia on asiakaspalvelusta vaikka esim cpu-coolerin uusien kiinnikkeisen saamiseen uudelle kannalle ja sellaisiin, laajat asialliset valikoimat ja osittain hinnatkin, niin nämä takuuasiat on kyllä niin surkealla tolalla että ostaminen on pakko unohtaa. Tai ainakin mietittävä hyvin tarkasti.
Täälläkin on Jimms boikotissa toistaiseksi, ihan jo 'uudistetun', suomeksi sanottuna kokonaisuutena huononnetun, nettisivustonkin vuoksi.
 
Liittynyt
02.12.2022
Viestejä
21
Jaa, takuutarinatuokioko?

Ostin 27.10.2022 PowerColor Radeon RX 6600 Fighter -näytönohjaimen lähes välittämästi silloisen tuote-erän tultua myyntiin. Se oli ensimmäinen näkemäni alle 300 € näytönohjain, jonka ajattelin voivani ostaa Navi 32:n markkinoille tuloa odotellessa. Jouduin kuitenkin laatimaan siitä kahden tähden tuotearvion, mikä huomattavan viiveen jälkeen löysi tiensä myös tuotesivulle:
Tuote vastasi tarpeeseeni suhtkoht edullisesta näytönohjaimesta uuden sukupolven tuotteita odotellessa. Tuulettimet kuitenkin pyörivät vain joko 0% tai 100% teholla (yli 3300 rpm ja todella kovaäänisesti), kunnes hoksasin painaa niiden virtajohtojen puolitankoon jätetyn liittimen pohjaan asti ohjaimen piirikortilla. Sen jälkeen tuulettimien nopeussäätö alkoi toimimaan ja kortti toimi odotetusti. Paljon miinusta siis huolimattomasta kokoonpanosta ja vianetsintään tuhraamastani ajasta.
Todellakin, asennettuani näytönohjaimen koneeseen totesin heti sen toimivan kestämättömällä tavalla. Käytin tuntikaupalla aikaa tutkimalla ajuria, kokeillen voisiko jokin asetus vaikuttaa asiaan, tuloksetta. Tuumaustauon aikana päädyin siihen, että ongelman voisi selittää jos PWM-liittimen neljästä pinnistä kolme olisi kontaktissa, mutta tuulettimille on/off pulsseja antava ei olisi. Pidin moista hyvin epätodennäköisena, mutta poistin näytönohjaimen koneesta, ja PWM-liitin olikin puolitangossa.

Valitettavasti Jimm's kärsii sellaisesta maineesta takuuasioissa, että olin sanoinkuvaamattoman tyytyväinen asian selviämisestä näin. Ihan rehellisesti sanoen ajattelin, että pahimmassa tapauksessa olisi ollut aivan liian helppoa painaa tuo liitin pohjaan ja todeta ettei mitään vikaa olekaan, tai sanoa liittimen irrallaan olon johtuvan asiakkaasta, ja vaatia lisämaksua tuotteen palauttamisesta asiattoman takuuvaatimuksen johdosta.

Joka tapauksessa laadin tuon tuotearvion. Mielestäni se oli hyvin asiallinen, ja se oli tarkoituksella laadittu sisältämään sekä muille asiakkaille että Jimm'sille käyttökelpoista tietoa tuotteessa mahdollisesti esiintyvästä systemaattisesta ja helposti korjattavissa olevasta ongelmasta. Loukkaannuin aika pahasti siitä, että sitä ei julkaistu millään edes etäisesti järkevällä aikataululla, eikä ainakaan ennen kuin koko tuote-erä oli myyty loppuun. Koin oman integriteettini olevan vakavasti kyseenalaistettu. Lisäksi jouduin toteamaan, että vaikka Jimm's sai tuotearviostani hyvän kuvan toimittamastaan viallisesta tuotteesta, Jimm's ei koskaan valitellut tuotteen vikaa tai näkemääni vaivaa, saatikka kiittänyt saamastaan tiedosta tai takuumenettelyn välttämisestä.

Enempiä tuotearvioita ei luonnollisestikaan ole odotettavissa. Kaiken kaikkiaan tuosta episodista jäi hieman paha maku suuhun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 131
Jaa, takuutarinatuokioko?

Ostin 27.10.2022 PowerColor Radeon RX 6600 Fighter -näytönohjaimen lähes välittämästi silloisen tuote-erän tultua myyntiin. Se oli ensimmäinen näkemäni alle 300 € näytönohjain, jonka ajattelin voivani ostaa Navi 32:n markkinoille tuloa odotellessa. Jouduin kuitenkin laatimaan siitä kahden tähden tuotearvion, mikä huomattavan viiveen jälkeen löysi tiensä myös tuotesivulle:Todellakin, asennettuani näytönohjaimen koneeseen totesin heti sen toimivan kestämättömällä tavalla. Käytin tuntikaupalla aikaa tutkimalla ajuria, kokeillen voisiko jokin asetus vaikuttaa asiaan, tuloksetta. Tuumaustauon aikana päädyin siihen, että ongelman voisi selittää jos PWM-liittimen neljästä pinnistä kolme olisi kontaktissa, mutta tuulettimille on/off pulsseja antava ei olisi. Pidin moista hyvin epätodennäköisena, mutta poistin näytönohjaimen koneesta, ja PWM-liitin olikin puolitangossa.

Valitettavasti Jimm's kärsii sellaisesta maineesta takuuasioissa, että olin sanoinkuvaamattoman tyytyväinen asian selviämisestä näin. Ihan rehellisesti sanoen ajattelin, että pahimmassa tapauksessa olisi ollut aivan liian helppoa painaa tuo liitin pohjaan ja todeta ettei mitään vikaa olekaan, tai sanoa liittimen irrallaan olon johtuvan asiakkaasta, ja vaatia lisämaksua tuotteen palauttamisesta asiattoman takuuvaatimuksen johdosta.

Joka tapauksessa laadin tuon tuotearvion. Mielestäni se oli hyvin asiallinen, ja se oli tarkoituksella laadittu sisältämään sekä muille asiakkaille että Jimm'sille käyttökelpoista tietoa tuotteessa mahdollisesti esiintyvästä systemaattisesta ja helposti korjattavissa olevasta ongelmasta. Loukkaannuin aika pahasti siitä, että sitä ei julkaistu millään edes etäisesti järkevällä aikataululla, eikä ainakaan ennen kuin koko tuote-erä oli myyty loppuun. Koin oman integriteettini olevan vakavasti kyseenalaistettu. Lisäksi jouduin toteamaan, että vaikka Jimm's sai tuotearviostani hyvän kuvan toimittamastaan viallisesta tuotteesta, Jimm's ei koskaan valitellut tuotteen vikaa tai näkemääni vaivaa, saatikka kiittänyt saamastaan tiedosta tai takuumenettelyn välttämisestä.

Enempiä tuotearvioita ei luonnollisestikaan ole odotettavissa. Kaiken kaikkiaan tuosta episodista jäi hieman paha maku suuhun.
Ihan tosissasi valitat Jimmsin toiminnasta tilanteessa jossa et ole ollut minkäänlaisessa kontaktissa myyjään? Noita arvosteluja tarkistetaan ja julkaistaan arviolta kerran kuussa kaikki siihen mennessä tulleet kerralla.
 
Liittynyt
02.12.2022
Viestejä
21
Ihan tosissasi valitat Jimmsin toiminnasta tilanteessa jossa et ole ollut minkäänlaisessa kontaktissa myyjään? Noita arvosteluja tarkistetaan ja julkaistaan arviolta kerran kuussa kaikki siihen mennessä tulleet kerralla.
Kuinka toiminta on organisoitu ei voisi minua vähemmän kiinnostaa, Lopputulos ratkaisee.
 
Liittynyt
02.12.2022
Viestejä
21
Kristallipalloa tuskin tarvitaan kun asia ilmenee täsmällisesti kirjallisesta tuotearviosta.

Ja toki tämä voi omalta puoleltani olla naiviuttakin, mutta kuvittelisin Jimm'sin mielellään ottavan vastaa vilpitöntä asiakaspalutetta, positiivista tai negatiivista.

Enpä myöskään tiedä onko huutoköörinä toimiminen Jimm'sin varjelemiseksi negatiiviselta palautteelta loppujen lopuksi Jimm'sille tai Jimm'sin toiminnan kehittämiselle mitenkään eduksi. Uskon itse siihen, että annetaan kiitosta kun on kiitettävää ja moitetta kun on moitittavaa. Ja kun asiakas kokee jotain negatiivista, on yrityksen etu saada se tietoonsa.
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
131
Kiitos jälleen hyvästä ja nopeasta palvelusta, sekä perheonnen säilyttävistä nallekarkeista. Arvostan myös sitä, että pienemmätkin tilaukset hoidetaan samalla pieteetillä kuin suuremmat. :thumbsup:
 
Liittynyt
02.12.2022
Viestejä
21
Eli se oli negatiivinen kokemus, kun tuotearvosteluasi ei vastoin normaalia linjaa julkaistu aiemmin? Et saanut erikoiskohtelua = negatiivinen kokemus? Terve.
Tervetuloa huutokööriin. Saa vapaasti yrittää, en ole provosoituvaa tyyppiä, lähinnä huvittuvaa.

Voinen silti todeta, että esität ns. Strawman argumentin, eli laitat suuhuni jotain mitä en ole sanonut voidaksesi hyökätä sitä vastaan. En aio sen enempää ruokkia moista. Asiallista keskustelua ilman henkilökohtaisuuksia voisin jatkaa, mutta eiköhän tämä nyt selvästikin ole aika lopettaa.

Palautteeni olikin varsinaisesti suunnattu Jimm'sille tiedoksi, tämä kun on Jimm'sin virallinen ketju, ei niinkään muiden reposteltavaksi.

JK Saatan jopa jatkossakin tehdä ostoksia Jimm'siltä, huutoköörin parhaista lannistusyrityksistä huolimatta, jos tuote ja hinta ovat mielekkäät.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2022
Viestejä
21
Vähän lisäpalautetta (suunnattu siis etupäässä Jimm'sille):

Yli 20 vuotta olen ostellut PC-tuotteita omaan ja lähisukulaisten käyttöön, toisinaan Verkkokauppa.comilta, mutta useimmiten Jimm'siltä.

Yli kuuskymppisenä, kun pitkän työelämän hedelmät ovat käytössä, ostokäyttäytymistäni ei niinkään rajoita raha kuin sille saamani vastike. Ja kaikkein vähiten haluan altistua vaivaa aiheuttaville ja aikaa vieville takuu- tai palautussotkuille. Pienet ongelmat olen valmis kärsimään omissa nahoissani. Viime aikoina olen joutunut avartamaan hankintapiiriä, kun Jimm'sin asema siinä on heikentynyt. Pikselitakuun poistumisen myötä ja pitkän kuljetusmatkan aikana mahdollisesti aiheutuvien vaurioiden johdosta en katso voivani ostaa Jimm'silta monitoria muutoin kuin roimasta tarjouksesta. Jimm'sin takuumaineen ja etäisyyden johdosta en myöskään ole valmis ostamaan kalliimpaa näytönohjainta kuin minkä olisin valmis saman tien heittämään menemään, tai ainakin joutuisin moisen hankinnan riskejä ja hyötyjä vakavasti punnitsemaan.

Silti mielelläni edelleen ostan tuotteita Jimm'siltä. Suunnilleen parina viime vuotena on kai tainnut tulla hankittua ainakin kolme prosessoria, pari emolevyä, näytönohjain, monitori, muisteja ja SSD-levyjä. Ratkaisevaa on kaikissa tapauksissa tuotteen ja hinnan mielekkyys, hyödyn ja riskien vastaavuus.

Kaiken kaikkiaan Jimm'sin toiminta on ollut hyvin ansiokasta, ja Jimm's on onnistunut luomaan sillä varsin uskollisen asiakaskunnan. Paahdetut hinnat vaikuttaa toimivalta systeemiltä, joka mahdollistaa korkeamman yleisen hintatason ylläpitämisen, kun aktiiviset asiakkat voivat tehdä omia paahtoehdotuksia. On sillä tosin se vaikutus, että esimerkiksi itse vältän sen johdosta parhaani mukaan ostamasta muita kuin tarjoustuotteita.

Uskollisen asiakaskunnan varjopuoli on Jimm'sin huutokööri, joka pyrkii varjelemaan Jimm'siä negatiiviselta palautteelta ja harkitsemattomassa (kenties jopa AMD/Nvidea fanittaamiseen verrattavassa) innostuksessaan luo kitkaa Jimm'sin ja asiakkaiden väliseen kommunikaatioon saattaen jopa sortua ahdistelemaan asiakkaita Jimm'sin virallisessa ketjussa. Tämä tuskin on Jimm'sin edun mukaista. Jotta oppi asiasta menee paremmin perille, laitankin seuraavan jo jonkin aikaa harkitsemani hankinnan menemään suoraan kilpailijalle, ja sen jälkeen palataan taas normaaliin päiväjärjestykseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 131
Eli edelleenkin valitat tilanteesta jossa näytönohjaimella oli tehtaalla jäänyt liitin löysälle ja et tästä asiasta ollut mitenkään yhteydessä myyjään vaan korjasit tilanteen itse. Ja jotenkin tämä kaikki on Jimm'sin vika?
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
603
Onko tietoa milloin Seasonic 1200W Vertex GX-1200 virtalähdettä ja Corsairin Vengeance 32GB 6000 Hz EXPO settiä tulee varastoon?

 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Samaan artikkeliin tartun mitä @hsalonen. Näihin Corsairin 4000 sarjan koteloihin saa tarvikkeena myös Airflow etupaneeleita. Itsellä on 4000X RGB lasisella etupaneelilla, mikä on hieno, mutta rajoittaa ilmaa. Kotelot 4000X/4000D Airflow on muuten täysin samat. About 10e ja saa lisää ilmaa tarvittaessa tuohon X mallin koteloon. Extra paneeli ei paljoa kustanna kotelon hinnan päälle, jos pitää arpoa näiden vaihtoehtojen välillä. Tuote ID: CC-8900440 / CC-8900441

Ping Jimms
Nämä näyttäisi olevan alustavasti tulossa tuotevalikoimaan- joskin saatavuudet tukkureilta on tällä hetkellä heikot.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Viime syksynä minun G915 näppäimistö alkoi satunnaisesti takkuilemaan, yhteys katkesi silloin tällöin ja tietyistä näppäimistä tuli satunnaisia tupla klikkauksia. Täytin RMA:n ja puhuin aspan kanssa, pelkästään sen perusteella minulle kerrottiin että näppäimistö vaihdetaan uuteen ja voin tulla vaihtamaan sen myymälään (asun lähellä). Hyvä kokemus ja kiitokset Jimm'sille :)
Ainakaan omat kokemukset Jimm'sin palvelusta eivät ole muuttuneet, mutta asioin pääsääntöisesti myymälän asiakkaana ja siellä kaikki toimii erittäin vaivattomasti!
Voisikohan noissa olla jotain erilaisia valmistajan linjauksia: toiset tuotteet vaihdetaan helpommin uusiin kuin toiset. Itse vein muutama vuosi sitten takaisin Glorious Model D:n, jossa sivunapit eivät toimineet, ja sain tiskillä samantien takaisin uuden vastaavan. En täyttänyt mitään RMA-hakemuksia eikä hiirtä edes muistaakseni testattu mitenkään. Gloriuksella oli kyllä aluksi ongelmia laadun varmistuksen kanssa ja silloin ajattelin, että valmistaja oli antanut luvan takuuvaihtaa kaikki ongelmalliset hiiret uuteen. Toki tämä on ihan puhdasta arvailua, mutta ihmetyttää vain miksi jotkut takuukeissit ovat huomattavasti yksinkertaisimpia kuin toiset.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 347
Joku perus hiiri-näppis kymppien vehje vaihtuu paljon herkemmin koska kulu tapahtumasta työnä selvittää asiaa olisi moninkertainen vs. että asiakkaalle vain lyödään uusi laite kouraan. Sitten jos puhutaan monen sadan euron vehkeistä, alkaa kiinnostamaan paljon enemmän onko laitteessa oikeasti vikaa vai onko asiakas pihalla kuin lumiukko (tai rikkonut sen itse omin kätösin)
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Joku perus hiiri-näppis kymppien vehje vaihtuu paljon herkemmin koska kulu tapahtumasta työnä selvittää asiaa olisi moninkertainen vs. että asiakkaalle vain lyödään uusi laite kouraan. Sitten jos puhutaan monen sadan euron vehkeistä, alkaa kiinnostamaan paljon enemmän onko laitteessa oikeasti vikaa vai onko asiakas pihalla kuin lumiukko (tai rikkonut sen itse omin kätösin)
G915 ovh. on yli 200€ ja silti tässäkin ketjussa on tapeltu jostain pari vuotta vanhasta satasen emosta Jimmsin kanssa viikko tolkulla, ettei tuo ihan nyt noinkaan mene.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 080
Viestejä
4 194 929
Jäsenet
70 847
Uusin jäsen
rlf

Hinta.fi

Ylös Bottom