Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Mitä täällä ehdotetuista parannuksista on menossa toteutukseen uusilla verkkosivuilla?
Kiitos viestistäsi. Olemme saaneet paljon toiveita Jimm’sin verkkokaupan jatkokehityksestä. Toteutamme asiakkaiden toiveita mahdollisuuksien mukaan, mutta myös omaa harkintaa käyttäen. Emme julkaise jatkokehityksen aikatauluja, mutta pyrimme toteuttamaan verkkokaupan jatkokehitysversioita mahdollisimman pian. Konkreettisena ominaisuutena, joka tulee käyttöön heti kun mahdollista, on sivuston Dark Mode ja se on tulossa lähikuukausina. Lisätietoa aiheesta luettavissa Blogistamme: Jimm’s ja verkkosivujen uusi ilme - vol. 2 - Jimm's Blog - Jimms.fi
 
Viimeksi muokattu:
Onko toi "paahdetut hinnat" tuotekategoria poistunut?
Hakusanalla löydettiin 0 tuotetta.
 
Miksei tuotteen fyysisiä mittoja ole mainittu?

Ja mitä hittoa?
1677700449386.png
 
Harmi että Jimm's rupsahti sakujen oston jälkeen. Odotettiin kenties edullisempia kuluttajahintoja kun iso pulju takana ja parempia valikoimia. No ei oikein mikään hyvä toteutunut, päinvastoin.
Halvemmat tavaratkin valitettavasti saa useimmiten Suomesta muualta, jos paahdettuja ei lasketa. Rma / takuutouhun pitäisi siis todella hyvin sujua jos nämä enää
ne isoimmat valtit. Erinomaista on tosin aina ollut asiakaspalvelu, sille annan arvoa.
 
Halvemmat tavaratkin valitettavasti saa useimmiten Suomesta muualta, jos paahdettuja ei lasketa. Rma / takuutouhun pitäisi siis todella hyvin sujua jos nämä enää
ne isoimmat valtit. Erinomaista on tosin aina ollut asiakaspalvelu, sille annan arvoa.

Harvinaisen huvittavaa tästä tekee sen, että jos tilaat suoraan tuolta emoyhtiöltä suomeen niin saat esim 7900 XTX kortit selkeästi halvemmalla vaikka maksat reilut postit.

En kyllä ymmärrä miten nämä hinnoittelut menevät, kun siellä esim nämä Taichi kortit ovat halvempia kuin Nitro+ kortit, mutta jimssillä toisin päin... no mene ja tiedä :hmm:
 
Harvinaisen huvittavaa tästä tekee sen, että jos tilaat suoraan tuolta emoyhtiöltä suomeen niin saat esim 7900 XTX kortit selkeästi halvemmalla vaikka maksat reilut postit.

En kyllä ymmärrä miten nämä hinnoittelut menevät, kun siellä esim nämä Taichi kortit ovat halvempia kuin Nitro+ kortit, mutta jimssillä toisin päin... no mene ja tiedä :hmm:
Siellä nähtiin, että hyvä firma, ostetaan pois. Nyt muutamia vuosia lypsylehmänä kun rahaa tulee ja myydään sitten pois. Aika normaali strategia sekin.
 

Viime perjantaina näytti tälle ja valkoiselle toimitusaika arvioksi 2-4 pv, sitten muuttui "ei vahvistetuksi".

Mikä näiden tilanne on?
Näissä vaikuttaa olevan valitettavasti tukkureilla toimitusongelmia ja seuraavien erien arviot nyt aina huhtikuun loppupuolelle :/
 
Meni kyllä luotto tuohon 'alin hinta' tekstiin kun siellä luki tuo alempi hinta.

Suotava rutiini kaikkien "tarjousten" kanssa onkin noiden hintapalveluiden käyttö ja mielellään seurailee kiinnostavia tuotteita pidempäänkin jos aikeissa päivittää jotain.
 
Tuokin näyttö ollut Jimmsillä ”tarjouksessa” 799€ hintaan marraskuusta asti. Nyt vähän pumpattu hintoja ennen alennuksia, että 1099€ onkin ”normaali” hinta. Ihan Gigantti-meno alkaa olemaan pikku hiljaa.
 
Tuokin näyttö ollut Jimmsillä ”tarjouksessa” 799€ hintaan marraskuusta asti. Nyt vähän pumpattu hintoja ennen alennuksia, että 1099€ onkin ”normaali” hinta. Ihan Gigantti-meno alkaa olemaan pikku hiljaa.
No onhan se nyt kova tarjous kun hinta pompsahtaa satasella. :p
 

Tosin voihan tähän lisätä myös oman paheksuntansa tätä "halvin hinta aivan huuhaata" käytäntöä kohtaan.

Sanoisin, että en ole ostanut tuotteita Jimmsiltä sen takia, että kyseessä olisi välttämättä se halvin hinta vaan olen maksanut sitä extraa kun tuotteet ovat olleet varastossa ja lähteneet sieltä vikkelään.

Sinällään voin myös todeta, että onko kilpailukenttä toimituksien suhteen tasoittunut? Tilasin tuotteen Gigantista 21. päivä ja olin suorastaan ällistynyt sen ollessa paikallisessa postissa 23. päivä.

Tjaah... Huonosti nukuttu yö näkyy... lainasin sitten omaa viestiäni editoinnin sijasta :facepalm:
 
Jaa, näköjään sitten tulikin Jimm'siltä sähköpostiviesti, jonka mukaan tilaamani Gigabyte M27Q-P monitorin saatavuus on täysin auki, eikä ole tietoa koska sitä olisi tulossa.

Jimm's kuitenkin ystävällisesti tarjoutui toimittamaan samaan hintaan tilalle vanhemman M27Q mallin, jonka erot tilaamaani malliin ovat "pienet".

Valitettavasti tuossa vanhemmassa mallissa on tietääkseni yleiskäyttöön huonosti soveltuva BGR-alapikselirakenne, joka M27Q-P mallissa on korvattu normaalilla RGB-alapikselirakenteella. Koska käyttäisin monitoria muuhunkin kuin pelaamiseen tai videon katseluun, tällä erolla on minulle merkitystä. Kun M27Q-P mallia on lisäksi suhteellisen hyväksi arvioitu mm. Tom's Hardwaren ja Hardware Unboxedin toimesta, jopa aika hiljattain, en oikein koe tuota vanhempaa mallia korvaavaksi, ja joudun ikävä kyllä kieltäytymään tarjouksesta.

Minulla on myös kärsivällisyyttä odottaa. Toivonkin Jimm'sin parhaansa mukaan jatkavan yllä lainatun viestin hengessä.

J.K. Eipähän tarvitse ihan heti sitten myöskään ostaa uutta näytönohjainta. Mitä vähemmän ostaa, sitä enemmän säästää :)
No niin, alunperin tilaamani M27Q-P monitori lopulta tuli ja on otettu käyttöön.

Täytyy sanoa, että koska tilanne vaikutti hieman hankalalta, en juurikaan uskonut monitoria koskaan saavani, vaikka käsittääkseni olinkin syyskuun lopun jälkeen kärkisijalla jonottamassa. Mutta kun sitten tulla tupsahtikin, oikein hyvä niin, varsinkin kun en vielä ollut täysin toivosta luopunut.

Täytyy antaa täysi tunnustus ja kiitos tilauksen ja toimituksen läpi viemisestä ilmeisen vaikeasti saatavilla olleen tuotteen kohdalla.
 
Corsair K100 AIR Wireless <- oli Proshopilla tarjouksessa 199,- erä. Pistäkään myös vastaavaa niin tilataan pois :)
 
Tuokin näyttö ollut Jimmsillä ”tarjouksessa” 799€ hintaan marraskuusta asti. Nyt vähän pumpattu hintoja ennen alennuksia, että 1099€ onkin ”normaali” hinta. Ihan Gigantti-meno alkaa olemaan pikku hiljaa.
Aikaisempi erä on ollut valmistajan kamppis viime vuoden puolelta mikä rakennettu sesongin keskelle eri jälleenmyyjien kesken. Ikävä kyllä tällä hetkellä valmistaja ei tarjoa toivotulle mallille erikoiserää jolloin hintakin luonnollisesti eri.
 
Aikaisempi erä on ollut valmistajan kamppis viime vuoden puolelta mikä rakennettu sesongin keskelle eri jälleenmyyjien kesken. Ikävä kyllä tällä hetkellä valmistaja ei tarjoa toivotulle mallille erikoiserää jolloin hintakin luonnollisesti eri.
Kiitos vastauksesta. Tämä selvensi asiaa.
 
Corsair K100 AIR Wireless <- oli Proshopilla tarjouksessa 199,- erä. Pistäkään myös vastaavaa niin tilataan pois :)
Näytti olevan heillä joku kovempi tarjouserä sitten noista, mutta välitetty toivetta eteenpäin, jos saataisiin jossain vaiheessa paahtoon.
 
Onko millon tulossa noita cable modin 12vhpwr kaapeleita evga virtalähteille? Ovat olleet punaisella aika pitkään. Toisaalta ei nekään kaapelit taida taittua paremmin kuin nuo alkuperäiset 4000 sarjan adapteritkaan...
 
Viimeksi muokattu:
Noiden laitetoimittajien pelien latauksen onnistuminen on niin epävarmaa, että ei aina onnistu. Tuommoisen koodin sain prosessorin mukana ja kaikki toimi hyvin, kunnes tällä viikolla odotuksesta huolimatta koodin annon jälkeen ei alkanut mitään lataamaan. Koodi on kuitenkin merkitty käytetyksi, joten ei voi enää uudestaan yrittää. En sitten tiedä voiko latauksen alkamattomuus johtua siitä, että tuon prosessorin integroitu näytönohjaimen olin poistanut käytöstä…
 
Noiden laitetoimittajien pelien latauksen onnistuminen on niin epävarmaa, että ei aina onnistu. Tuommoisen koodin sain prosessorin mukana ja kaikki toimi hyvin, kunnes tällä viikolla odotuksesta huolimatta koodin annon jälkeen ei alkanut mitään lataamaan. Koodi on kuitenkin merkitty käytetyksi, joten ei voi enää uudestaan yrittää. En sitten tiedä voiko latauksen alkamattomuus johtua siitä, että tuon prosessorin integroitu näytönohjaimen olin poistanut käytöstä…

Eipä ole ollut ongelmia. Steamiko ei lähde peliä lataamaan vai mistä ei lähde lataamaan? Jos kyseessä AMD Rewards sivu, niin tuonne syöttämisen jälkeen saat uuden koodin, joka syötetään sitten taas eteenpäin esim. Steamiin tai esim. CoH 3 tapauksessa saat vielä Segan lunastussivulle menevän koodin, jonka syöttämällä vasta saa Steamiin menevän koodin.
 
Eipä ole ollut ongelmia. Steamiko ei lähde peliä lataamaan vai mistä ei lähde lataamaan? Jos kyseessä AMD Rewards sivu, niin tuonne syöttämisen jälkeen saat uuden koodin, joka syötetään sitten taas eteenpäin esim. Steamiin tai esim. CoH 3 tapauksessa saat vielä Segan lunastussivulle menevän koodin, jonka syöttämällä vasta saa Steamiin menevän koodin.
AMD (amdrewards) sivu. Tuonne koodin syöttämisen jälkeen halusi asentaa jonkun varmennusohjelman, johon piti tuo koodi uudestaan syöttää (vai olisiko tuota varten pitänyt saada uusi koodi?). Ei tullut mitään uutta koodia tai lähtenyt mitään lataamaan (aukaisi kyllä jonkun WWW-svun, mutta lopulta sekin oli käytännössä tyhjä - olisiko ollut joku maininta odottelusta, mutta odottelu ei auttanut).
 
AMD (amdrewards) sivu. Tuonne koodin syöttämisen jälkeen halusi asentaa jonkun varmennusohjelman, johon piti tuo koodi uudestaan syöttää. Ei tullut mitään uutta koodia tai lähtenyt mitään lataamaan (aukaisi kyllä jonkun WWW-svun, mutta lopulta sekin oli käytännössä tyhjä - olisiko ollut joku maininta odottelusta, mutta odottelu ei auttanut).

Näkyykö täällä mitään: https://www.amdrewards.com/my-rewards
Eli My Rewards sivu.
 
Näkyy, kunhan nyt huomasin vaihtaa tuolle My Rewards -sivulle. Tuolla on jokin viitekoodi? ja onnitellaan Str Wars Jedi Survivor:in varaamisesta sekä ilmoitetaan kertovansa kun tuon on ladattavissa ja antavansa silloin koodin. En ollut tarkistanut, että tuota ei ole vielä julkaista, enkä ollut tajunnut tätä lunastussysteemiä. Kiitoksia.
 
Näkyy, kunhan nyt huomasin vaihtaa tuolle My Rewards -sivulle. Tuolla on jokin viitekoodi? ja onnitellaan Str Wars Jedi Survivor:in varaamisesta sekä ilmoitetaan kertovansa kun tuon on ladattavissa ja antavansa silloin koodin. En ollut tarkistanut, että tuota ei ole vielä julkaista, enkä ollut tajunnut tätä lunastussysteemiä. Kiitoksia.

Tuo tosiaan julkaistaan 28.3. Kannattaa silloin käydä katsomassa jos ei vielä koodia saa. Siellä pitäisi olla myös tarkat ohjeet lunastukseen.
 
Tuotteistettuna nyt:
 
Corsair-puupaneelit-otsikko-240223.jpg


Diizzel kirjoitti uutisen/artikkelin:
Corsair on julkaissut kaikessa hiljaisuudessa uusia puisia vaihtopaneeleita 4000- ja 5000-sarjan koteloihinsa. Uudet puiset paneelit myydään paketissa, joka sisältää kotelon etu- ja kattopaneelit ja ne ovat rei’itettyjä, minkä myötä ne tarjoavat valmistajan mukaan rei’itetyillä paneeleilla varustetuista Airflow-kotelomalleista tutut ilmankierto-ominaisuudet.

Puupaneelien värivaihtoehdot ovat sapele, bambu ja tiikki. Puiset paneelit ovat ennakkotilattavissa välittömästi valmistajan kotisivuilta. Saataville 5000-sarjan puupaneelit tulevat sivuston mukaan viikossa ja 4000-sarjan paneelit puolestaan 4–5 viikossa. Hintaa 4000-sarjan paneelipaketilla on 56,90 euroa ja 5000-sarjan paneelipaketilla puolestaan 78,90 euroa.

Lähteet: Corsair (1), (2)

Linkki alkuperäiseen juttuun

Samaan artikkeliin tartun mitä @hsalonen. Näihin Corsairin 4000 sarjan koteloihin saa tarvikkeena myös Airflow etupaneeleita. Itsellä on 4000X RGB lasisella etupaneelilla, mikä on hieno, mutta rajoittaa ilmaa. Kotelot 4000X/4000D Airflow on muuten täysin samat. About 10e ja saa lisää ilmaa tarvittaessa tuohon X mallin koteloon. Extra paneeli ei paljoa kustanna kotelon hinnan päälle, jos pitää arpoa näiden vaihtoehtojen välillä. Tuote ID: CC-8900440 / CC-8900441

Ping Jimms
 
Kirjoitellaanpa omistakin takuukokemuksista:
28.11.2022 minulta hyväksyttiin RMA powerille Seasonic Focus GX-850. Ja edelleen olen ilman poweria.

Palauttelin powerin joulukuun alussa ja yli kuukausi vierähti eikä mitään kuulunut. Aloin kyselemään perään ja selvisi siinä että on aika pitkä toimitusaika. Tässä jo pyyhkeet kun mitään ei ilmoitella kuukaudessa.

Tarjous oli alkuun rahat takaisin. Se on varmasti Jimssille hyvä, mutta minulle umpisurkea. Takuu ei ole olemassa sen takia että minä otan taloudellisesti takkiin. Takuu on olemassa juuri sen takia että kuluttaja EI ota takkiin jos vehkeet hajoilee. Kyseinen poweri on lähes tuplannut hintansa minun tarjousostoon nähden. En hyväksynyt rahojen palautusta.

Löysin itse kaksi sopivaa tilalle. Seasonic GX-1000 eli siis parempi malli minun powerista. Näitä pyöri myös varastoon asti. Mutta ei millään voi toimittaa tätä kuulemma.

Ehdotin sitten sfx-kokoista Cooler Master V850 poweria joka menisi tietysti koteloon myös. Tämäkään ei käynyt.

Selitin jokaisessa viestissä että korvaajan pitää olla Focuksen kokoinen tai pienempi poweri. Normaalimittainen atx-poweri ei sovi. Silti tilalle tarjottiin jotain roskatason normaalia atx-poweria.

Odottelu jatkuu ja mitään päivityksiä ei tule automaattisesti aiheeseen. Oma käsitys on että näin pitkissä viivästyksissä pitäisi saada korvauksia, mutta eipä sellaisiakaan ole tarjottu.

Tämän oman tarinan ja muiden, varsinkin näytönhojain takuutarinoiden, takia oli pakko palauttaa jo tilattu 4070ti. En kertakaikkiaan uskalla ostaa mitään kalliimpaa täältä.

Vaikka oikein hyviäkin kokemuksia on asiakaspalvelusta vaikka esim cpu-coolerin uusien kiinnikkeisen saamiseen uudelle kannalle ja sellaisiin, laajat asialliset valikoimat ja osittain hinnatkin, niin nämä takuuasiat on kyllä niin surkealla tolalla että ostaminen on pakko unohtaa. Tai ainakin mietittävä hyvin tarkasti.
 
Takana taitaa olla päivät, kun joskus ennen muinoin toin takuuseen hajonneet Kingstonin muistit. Otin kuvia, kun itse ajelin useamman tunnin memtestiä ja tuli erroria. Kassalta sain suoraan uudet muistit ja homma toimi. Ei sen kummempia kyselyitä yms. ns päivän selvä juttu. Tuntuu, että nykyään tuo ei olisi mitenkään mahdollista uuden omistajan valtakaudella. Surullista kyllä, ei voi muuta todeta.
 
Vaikka oikein hyviäkin kokemuksia on asiakaspalvelusta vaikka esim cpu-coolerin uusien kiinnikkeisen saamiseen uudelle kannalle ja sellaisiin, laajat asialliset valikoimat ja osittain hinnatkin, niin nämä takuuasiat on kyllä niin surkealla tolalla että ostaminen on pakko unohtaa. Tai ainakin mietittävä hyvin tarkasti.
Täälläkin on Jimms boikotissa toistaiseksi, ihan jo 'uudistetun', suomeksi sanottuna kokonaisuutena huononnetun, nettisivustonkin vuoksi.
 
Jaa, takuutarinatuokioko?

Ostin 27.10.2022 PowerColor Radeon RX 6600 Fighter -näytönohjaimen lähes välittämästi silloisen tuote-erän tultua myyntiin. Se oli ensimmäinen näkemäni alle 300 € näytönohjain, jonka ajattelin voivani ostaa Navi 32:n markkinoille tuloa odotellessa. Jouduin kuitenkin laatimaan siitä kahden tähden tuotearvion, mikä huomattavan viiveen jälkeen löysi tiensä myös tuotesivulle:
Tuote vastasi tarpeeseeni suhtkoht edullisesta näytönohjaimesta uuden sukupolven tuotteita odotellessa. Tuulettimet kuitenkin pyörivät vain joko 0% tai 100% teholla (yli 3300 rpm ja todella kovaäänisesti), kunnes hoksasin painaa niiden virtajohtojen puolitankoon jätetyn liittimen pohjaan asti ohjaimen piirikortilla. Sen jälkeen tuulettimien nopeussäätö alkoi toimimaan ja kortti toimi odotetusti. Paljon miinusta siis huolimattomasta kokoonpanosta ja vianetsintään tuhraamastani ajasta.
Todellakin, asennettuani näytönohjaimen koneeseen totesin heti sen toimivan kestämättömällä tavalla. Käytin tuntikaupalla aikaa tutkimalla ajuria, kokeillen voisiko jokin asetus vaikuttaa asiaan, tuloksetta. Tuumaustauon aikana päädyin siihen, että ongelman voisi selittää jos PWM-liittimen neljästä pinnistä kolme olisi kontaktissa, mutta tuulettimille on/off pulsseja antava ei olisi. Pidin moista hyvin epätodennäköisena, mutta poistin näytönohjaimen koneesta, ja PWM-liitin olikin puolitangossa.

Valitettavasti Jimm's kärsii sellaisesta maineesta takuuasioissa, että olin sanoinkuvaamattoman tyytyväinen asian selviämisestä näin. Ihan rehellisesti sanoen ajattelin, että pahimmassa tapauksessa olisi ollut aivan liian helppoa painaa tuo liitin pohjaan ja todeta ettei mitään vikaa olekaan, tai sanoa liittimen irrallaan olon johtuvan asiakkaasta, ja vaatia lisämaksua tuotteen palauttamisesta asiattoman takuuvaatimuksen johdosta.

Joka tapauksessa laadin tuon tuotearvion. Mielestäni se oli hyvin asiallinen, ja se oli tarkoituksella laadittu sisältämään sekä muille asiakkaille että Jimm'sille käyttökelpoista tietoa tuotteessa mahdollisesti esiintyvästä systemaattisesta ja helposti korjattavissa olevasta ongelmasta. Loukkaannuin aika pahasti siitä, että sitä ei julkaistu millään edes etäisesti järkevällä aikataululla, eikä ainakaan ennen kuin koko tuote-erä oli myyty loppuun. Koin oman integriteettini olevan vakavasti kyseenalaistettu. Lisäksi jouduin toteamaan, että vaikka Jimm's sai tuotearviostani hyvän kuvan toimittamastaan viallisesta tuotteesta, Jimm's ei koskaan valitellut tuotteen vikaa tai näkemääni vaivaa, saatikka kiittänyt saamastaan tiedosta tai takuumenettelyn välttämisestä.

Enempiä tuotearvioita ei luonnollisestikaan ole odotettavissa. Kaiken kaikkiaan tuosta episodista jäi hieman paha maku suuhun.
 
Viimeksi muokattu:
Jaa, takuutarinatuokioko?

Ostin 27.10.2022 PowerColor Radeon RX 6600 Fighter -näytönohjaimen lähes välittämästi silloisen tuote-erän tultua myyntiin. Se oli ensimmäinen näkemäni alle 300 € näytönohjain, jonka ajattelin voivani ostaa Navi 32:n markkinoille tuloa odotellessa. Jouduin kuitenkin laatimaan siitä kahden tähden tuotearvion, mikä huomattavan viiveen jälkeen löysi tiensä myös tuotesivulle:Todellakin, asennettuani näytönohjaimen koneeseen totesin heti sen toimivan kestämättömällä tavalla. Käytin tuntikaupalla aikaa tutkimalla ajuria, kokeillen voisiko jokin asetus vaikuttaa asiaan, tuloksetta. Tuumaustauon aikana päädyin siihen, että ongelman voisi selittää jos PWM-liittimen neljästä pinnistä kolme olisi kontaktissa, mutta tuulettimille on/off pulsseja antava ei olisi. Pidin moista hyvin epätodennäköisena, mutta poistin näytönohjaimen koneesta, ja PWM-liitin olikin puolitangossa.

Valitettavasti Jimm's kärsii sellaisesta maineesta takuuasioissa, että olin sanoinkuvaamattoman tyytyväinen asian selviämisestä näin. Ihan rehellisesti sanoen ajattelin, että pahimmassa tapauksessa olisi ollut aivan liian helppoa painaa tuo liitin pohjaan ja todeta ettei mitään vikaa olekaan, tai sanoa liittimen irrallaan olon johtuvan asiakkaasta, ja vaatia lisämaksua tuotteen palauttamisesta asiattoman takuuvaatimuksen johdosta.

Joka tapauksessa laadin tuon tuotearvion. Mielestäni se oli hyvin asiallinen, ja se oli tarkoituksella laadittu sisältämään sekä muille asiakkaille että Jimm'sille käyttökelpoista tietoa tuotteessa mahdollisesti esiintyvästä systemaattisesta ja helposti korjattavissa olevasta ongelmasta. Loukkaannuin aika pahasti siitä, että sitä ei julkaistu millään edes etäisesti järkevällä aikataululla, eikä ainakaan ennen kuin koko tuote-erä oli myyty loppuun. Koin oman integriteettini olevan vakavasti kyseenalaistettu. Lisäksi jouduin toteamaan, että vaikka Jimm's sai tuotearviostani hyvän kuvan toimittamastaan viallisesta tuotteesta, Jimm's ei koskaan valitellut tuotteen vikaa tai näkemääni vaivaa, saatikka kiittänyt saamastaan tiedosta tai takuumenettelyn välttämisestä.

Enempiä tuotearvioita ei luonnollisestikaan ole odotettavissa. Kaiken kaikkiaan tuosta episodista jäi hieman paha maku suuhun.
Ihan tosissasi valitat Jimmsin toiminnasta tilanteessa jossa et ole ollut minkäänlaisessa kontaktissa myyjään? Noita arvosteluja tarkistetaan ja julkaistaan arviolta kerran kuussa kaikki siihen mennessä tulleet kerralla.
 
Ihan tosissasi valitat Jimmsin toiminnasta tilanteessa jossa et ole ollut minkäänlaisessa kontaktissa myyjään? Noita arvosteluja tarkistetaan ja julkaistaan arviolta kerran kuussa kaikki siihen mennessä tulleet kerralla.
Kuinka toiminta on organisoitu ei voisi minua vähemmän kiinnostaa, Lopputulos ratkaisee.
 
Kristallipalloa tuskin tarvitaan kun asia ilmenee täsmällisesti kirjallisesta tuotearviosta.

Ja toki tämä voi omalta puoleltani olla naiviuttakin, mutta kuvittelisin Jimm'sin mielellään ottavan vastaa vilpitöntä asiakaspalutetta, positiivista tai negatiivista.

Enpä myöskään tiedä onko huutoköörinä toimiminen Jimm'sin varjelemiseksi negatiiviselta palautteelta loppujen lopuksi Jimm'sille tai Jimm'sin toiminnan kehittämiselle mitenkään eduksi. Uskon itse siihen, että annetaan kiitosta kun on kiitettävää ja moitetta kun on moitittavaa. Ja kun asiakas kokee jotain negatiivista, on yrityksen etu saada se tietoonsa.
 
Kiitos jälleen hyvästä ja nopeasta palvelusta, sekä perheonnen säilyttävistä nallekarkeista. Arvostan myös sitä, että pienemmätkin tilaukset hoidetaan samalla pieteetillä kuin suuremmat. :thumbsup:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 410
Viestejä
4 506 995
Jäsenet
74 395
Uusin jäsen
amer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom