- Liittynyt
- 07.03.2017
- Viestejä
- 184
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysellään löytyisikö!
Entäs tätä?Kysellään löytyisikö!
Tämä löytyy tuotevalikoimasta tällä listauksella: DeLock Virtakaapeli, Molex 4 pin plug -> Slim SATA 6 pin receptacle, 24 cm - 6,90€
Tuotteistettuna nyt:
Alustavasti vaikuttaisi ettei ole toimittajien valikoimassa, mutta kysäistään.Onko mitään mahdollisuutta saada tarjontaan Innocnin uudet miniLED-näytöt, kuten 27M2V?
Diizzel kirjoitti uutisen/artikkelin:
Corsair on julkaissut kaikessa hiljaisuudessa uusia puisia vaihtopaneeleita 4000- ja 5000-sarjan koteloihinsa. Uudet puiset paneelit myydään paketissa, joka sisältää kotelon etu- ja kattopaneelit ja ne ovat rei’itettyjä, minkä myötä ne tarjoavat valmistajan mukaan rei’itetyillä paneeleilla varustetuista Airflow-kotelomalleista tutut ilmankierto-ominaisuudet.
Puupaneelien värivaihtoehdot ovat sapele, bambu ja tiikki. Puiset paneelit ovat ennakkotilattavissa välittömästi valmistajan kotisivuilta. Saataville 5000-sarjan puupaneelit tulevat sivuston mukaan viikossa ja 4000-sarjan paneelit puolestaan 4–5 viikossa. Hintaa 4000-sarjan paneelipaketilla on 56,90 euroa ja 5000-sarjan paneelipaketilla puolestaan 78,90 euroa.
Lähteet: Corsair (1), (2)
Linkki alkuperäiseen juttuun
Ei valitettavasti löydy tukkurien valikoimasta.Onko mitään mahdollisuutta saada tarjontaan Innocnin uudet miniLED-näytöt, kuten 27M2V?
Täälläkin on Jimms boikotissa toistaiseksi, ihan jo 'uudistetun', suomeksi sanottuna kokonaisuutena huononnetun, nettisivustonkin vuoksi.Vaikka oikein hyviäkin kokemuksia on asiakaspalvelusta vaikka esim cpu-coolerin uusien kiinnikkeisen saamiseen uudelle kannalle ja sellaisiin, laajat asialliset valikoimat ja osittain hinnatkin, niin nämä takuuasiat on kyllä niin surkealla tolalla että ostaminen on pakko unohtaa. Tai ainakin mietittävä hyvin tarkasti.
Todellakin, asennettuani näytönohjaimen koneeseen totesin heti sen toimivan kestämättömällä tavalla. Käytin tuntikaupalla aikaa tutkimalla ajuria, kokeillen voisiko jokin asetus vaikuttaa asiaan, tuloksetta. Tuumaustauon aikana päädyin siihen, että ongelman voisi selittää jos PWM-liittimen neljästä pinnistä kolme olisi kontaktissa, mutta tuulettimille on/off pulsseja antava ei olisi. Pidin moista hyvin epätodennäköisena, mutta poistin näytönohjaimen koneesta, ja PWM-liitin olikin puolitangossa.Tuote vastasi tarpeeseeni suhtkoht edullisesta näytönohjaimesta uuden sukupolven tuotteita odotellessa. Tuulettimet kuitenkin pyörivät vain joko 0% tai 100% teholla (yli 3300 rpm ja todella kovaäänisesti), kunnes hoksasin painaa niiden virtajohtojen puolitankoon jätetyn liittimen pohjaan asti ohjaimen piirikortilla. Sen jälkeen tuulettimien nopeussäätö alkoi toimimaan ja kortti toimi odotetusti. Paljon miinusta siis huolimattomasta kokoonpanosta ja vianetsintään tuhraamastani ajasta.
Ihan tosissasi valitat Jimmsin toiminnasta tilanteessa jossa et ole ollut minkäänlaisessa kontaktissa myyjään? Noita arvosteluja tarkistetaan ja julkaistaan arviolta kerran kuussa kaikki siihen mennessä tulleet kerralla.Jaa, takuutarinatuokioko?
Ostin 27.10.2022 PowerColor Radeon RX 6600 Fighter -näytönohjaimen lähes välittämästi silloisen tuote-erän tultua myyntiin. Se oli ensimmäinen näkemäni alle 300 € näytönohjain, jonka ajattelin voivani ostaa Navi 32:n markkinoille tuloa odotellessa. Jouduin kuitenkin laatimaan siitä kahden tähden tuotearvion, mikä huomattavan viiveen jälkeen löysi tiensä myös tuotesivulle:Todellakin, asennettuani näytönohjaimen koneeseen totesin heti sen toimivan kestämättömällä tavalla. Käytin tuntikaupalla aikaa tutkimalla ajuria, kokeillen voisiko jokin asetus vaikuttaa asiaan, tuloksetta. Tuumaustauon aikana päädyin siihen, että ongelman voisi selittää jos PWM-liittimen neljästä pinnistä kolme olisi kontaktissa, mutta tuulettimille on/off pulsseja antava ei olisi. Pidin moista hyvin epätodennäköisena, mutta poistin näytönohjaimen koneesta, ja PWM-liitin olikin puolitangossa.
Valitettavasti Jimm's kärsii sellaisesta maineesta takuuasioissa, että olin sanoinkuvaamattoman tyytyväinen asian selviämisestä näin. Ihan rehellisesti sanoen ajattelin, että pahimmassa tapauksessa olisi ollut aivan liian helppoa painaa tuo liitin pohjaan ja todeta ettei mitään vikaa olekaan, tai sanoa liittimen irrallaan olon johtuvan asiakkaasta, ja vaatia lisämaksua tuotteen palauttamisesta asiattoman takuuvaatimuksen johdosta.
Joka tapauksessa laadin tuon tuotearvion. Mielestäni se oli hyvin asiallinen, ja se oli tarkoituksella laadittu sisältämään sekä muille asiakkaille että Jimm'sille käyttökelpoista tietoa tuotteessa mahdollisesti esiintyvästä systemaattisesta ja helposti korjattavissa olevasta ongelmasta. Loukkaannuin aika pahasti siitä, että sitä ei julkaistu millään edes etäisesti järkevällä aikataululla, eikä ainakaan ennen kuin koko tuote-erä oli myyty loppuun. Koin oman integriteettini olevan vakavasti kyseenalaistettu. Lisäksi jouduin toteamaan, että vaikka Jimm's sai tuotearviostani hyvän kuvan toimittamastaan viallisesta tuotteesta, Jimm's ei koskaan valitellut tuotteen vikaa tai näkemääni vaivaa, saatikka kiittänyt saamastaan tiedosta tai takuumenettelyn välttämisestä.
Enempiä tuotearvioita ei luonnollisestikaan ole odotettavissa. Kaiken kaikkiaan tuosta episodista jäi hieman paha maku suuhun.
Kuinka toiminta on organisoitu ei voisi minua vähemmän kiinnostaa, Lopputulos ratkaisee.Ihan tosissasi valitat Jimmsin toiminnasta tilanteessa jossa et ole ollut minkäänlaisessa kontaktissa myyjään? Noita arvosteluja tarkistetaan ja julkaistaan arviolta kerran kuussa kaikki siihen mennessä tulleet kerralla.
Edelleenkin: valitat myyjän toiminnasta tilanteessa jossa et ole edes ollut yhteydessä myyjään. Pitäisikö Jimmsillä olla joku kristallipallo?Kuinka toiminta on organisoitu ei voisi minua vähemmän kiinnostaa, Lopputulos ratkaisee.
Eli se oli negatiivinen kokemus, kun tuotearvosteluasi ei vastoin normaalia linjaa julkaistu aiemmin? Et saanut erikoiskohtelua = negatiivinen kokemus? Terve.Ja kun asiakas kokee jotain negatiivista, on yrityksen etu saada se tietoonsa.
Tervetuloa huutokööriin. Saa vapaasti yrittää, en ole provosoituvaa tyyppiä, lähinnä huvittuvaa.Eli se oli negatiivinen kokemus, kun tuotearvosteluasi ei vastoin normaalia linjaa julkaistu aiemmin? Et saanut erikoiskohtelua = negatiivinen kokemus? Terve.
No jos tuo julkaisu ei ollut se minkä koit negatiivisena, sitten sen täytyy olla tuo vain puoliksi kiinni ollut liitin. Se nyt varsinkaan ei ole Jimm'sin syy mitenkäänlaitat suuhuni jotain mitä en ole sanonut
Kiitoseiköhän tämä nyt selvästikin ole aika lopettaa
Jimmsin ja Jimmsin huutoköörin vikaEli edelleenkin valitat tilanteesta jossa näytönohjaimella oli tehtaalla jäänyt liitin löysälle ja et tästä asiasta ollut mitenkään yhteydessä myyjään vaan korjasit tilanteen itse. Ja jotenkin tämä kaikki on Jimm'sin vika?
Näyttäisi nyt olevan saatu varastoon!Mites näiden tilanne Cooler Master MasterBox NR200P MAX onko arvioita koska olisi tulossa? Ollut jo tovin Ei vahvistettu tilassa.
Nämä näyttäisi olevan alustavasti tulossa tuotevalikoimaan- joskin saatavuudet tukkureilta on tällä hetkellä heikot.Samaan artikkeliin tartun mitä @hsalonen. Näihin Corsairin 4000 sarjan koteloihin saa tarvikkeena myös Airflow etupaneeleita. Itsellä on 4000X RGB lasisella etupaneelilla, mikä on hieno, mutta rajoittaa ilmaa. Kotelot 4000X/4000D Airflow on muuten täysin samat. About 10e ja saa lisää ilmaa tarvittaessa tuohon X mallin koteloon. Extra paneeli ei paljoa kustanna kotelon hinnan päälle, jos pitää arpoa näiden vaihtoehtojen välillä. Tuote ID: CC-8900440 / CC-8900441
Ping Jimms
Voisikohan noissa olla jotain erilaisia valmistajan linjauksia: toiset tuotteet vaihdetaan helpommin uusiin kuin toiset. Itse vein muutama vuosi sitten takaisin Glorious Model D:n, jossa sivunapit eivät toimineet, ja sain tiskillä samantien takaisin uuden vastaavan. En täyttänyt mitään RMA-hakemuksia eikä hiirtä edes muistaakseni testattu mitenkään. Gloriuksella oli kyllä aluksi ongelmia laadun varmistuksen kanssa ja silloin ajattelin, että valmistaja oli antanut luvan takuuvaihtaa kaikki ongelmalliset hiiret uuteen. Toki tämä on ihan puhdasta arvailua, mutta ihmetyttää vain miksi jotkut takuukeissit ovat huomattavasti yksinkertaisimpia kuin toiset.Viime syksynä minun G915 näppäimistö alkoi satunnaisesti takkuilemaan, yhteys katkesi silloin tällöin ja tietyistä näppäimistä tuli satunnaisia tupla klikkauksia. Täytin RMA:n ja puhuin aspan kanssa, pelkästään sen perusteella minulle kerrottiin että näppäimistö vaihdetaan uuteen ja voin tulla vaihtamaan sen myymälään (asun lähellä). Hyvä kokemus ja kiitokset Jimm'sille
Ainakaan omat kokemukset Jimm'sin palvelusta eivät ole muuttuneet, mutta asioin pääsääntöisesti myymälän asiakkaana ja siellä kaikki toimii erittäin vaivattomasti!
G915 ovh. on yli 200€ ja silti tässäkin ketjussa on tapeltu jostain pari vuotta vanhasta satasen emosta Jimmsin kanssa viikko tolkulla, ettei tuo ihan nyt noinkaan mene.Joku perus hiiri-näppis kymppien vehje vaihtuu paljon herkemmin koska kulu tapahtumasta työnä selvittää asiaa olisi moninkertainen vs. että asiakkaalle vain lyödään uusi laite kouraan. Sitten jos puhutaan monen sadan euron vehkeistä, alkaa kiinnostamaan paljon enemmän onko laitteessa oikeasti vikaa vai onko asiakas pihalla kuin lumiukko (tai rikkonut sen itse omin kätösin)
Olisiko mahdollista saada pny 4080, mieluusti samaan hintaan kuin datatronicista?
Jos täytyy palauttaa, niin jimmssiin voin kävellen viedä. Paljon helpompaa.miksi et tilaa vain datatronicista? Toimitus luultavasti viikossa kun on tukkurillakin.
Valitettavasti tämä on vain EK:n omassa kaupassa saatavilla.EK-AIO - Mounting Brackets voisko näitä saada hommattua?
En nyt puolusta Jimmsiä, mutta nyt jotain lähdettä tälle että miten tämä on rikos jos olet jättänyt tuotteen yritykselle huollettavaksi takuuhuoltoon.Näytönohjain (kuluttajan omaisuutta) ilmeisesti lähetetty valmistajalle/ulkomaille ilman omistajan hyväksyntää - tämä on rikos, jos näin on toimittu.
En nyt puolusta Jimmsiä, mutta nyt jotain lähdettä tälle että miten tämä on rikos jos olet jättänyt tuotteen yritykselle huollettavaksi takuuhuoltoon.
Toki myös se Jimmsin antama asiallinen vastaus unohtui varmaan epähuomiossa laittaa tuohon jatkoksi.
En nyt puolusta Jimmsiä, mutta nyt jotain lähdettä tälle että miten tämä on rikos jos olet jättänyt tuotteen yritykselle huollettavaksi takuuhuoltoon.
Takuu / RMA-asiat Jimm'sin kanssa:
"Yli kymmenen vuotta Jimm's PC Storen asiakkaana ja tuhansia euroja sinne käyttäneenä, nyt ensimmäinen ongelma heiltä ostetussa tuottessa.
Kyseinen lafka toimii LAINVASTAISESTI takuu/RMA-tilanteissa: "
Kuten muutkin täsmälleen samantapaiset tapaukset joista somessa ja täälläkin lukee, keksivät tai jopa itse aiheuttavat kosmeettisia ("fyysisiä") vaurioita tuotteille - jotta voisivat evätä tuotteiden takuukelpoisuuden ja myyjän virhevastuunsa. Tässä puhutaan pienistä naarmuista PCIe väylässä, jotka eivät ole käyttäjän toimesta johtuvua (kuten ketjusta ja sähköposteistakin selviää).
Ongelma lyhyesti: "Näytönohjaimen keskimmäinen tuuletin alkoi elää omaa elämäänsä (0-100% välillä), ja sitten lakkasi yhtäkkiä toimimasta ilman minkäänlaisia käyttäjän toimia. GPU toimi ennen tätä virheettömästi, ja tämän jälkeenkin kahdella tuulettimella normaalisti.". Tuotteen palauttamisen jälkeen Jimm's keksinyt tai aiheuttanut näytönohjaimessa PCIe väylän käyttämättä olevassa pinissä "fyysisen vaurion" eli naarmun joka ei mihinkään vaikuta, jolla yrittää evätä tuotteen takuukelpoisuuden.
Mitkään takuupalautuksen syyn ulkopuoliset näytönohjaimen toimintaan vaikuttamattomat (ja etenkin itse ongelmaan - tuuletin) kosmeettiset viat eivät evää laitteen takuukelpoisuutta, tai vapauta myyjää virhevastuusta - LAKI.
Näytönohjain (kuluttajan omaisuutta) ilmeisesti lähetetty valmistajalle/ulkomaille ilman omistajan hyväksyntää - tämä on rikos, jos näin on toimittu. Asiasta ristiriitaista tietoa usean asiakaspalvelijan vaihtuessa tapauksen kanssa, yksi sanoo yhtä - toinen toista.
Takuun voivat naarmuun vedoten evätä, mutta eivät virhevastuuta. Eli siihen vedoten vaatimaan tuotteen korjaamista. Jos taas silloin osoittavat, että naarmu aiheuttaa vian, niin et voi kyllä mitään
Jos kerran keissi on niin selvä, mikset vain vie Jimmsiä oikeuteen kun kerran laki on niin selvästi puolellasi?