Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
Onko Arctic ilmoittanut teille mitkä MX-5 tahnat ovat viallisia? Alla lisää tietoa asiasta.
Jos Arctic ei ole jo välittänyt teille tietoa virheellisistä eristä, niin olkaa hyvä ja ottakaa valmistajaan yhtyettä. Ilmoittakaa virheellisistä tuote-eristä omilla sivuillanne, ja miten asiakas voi sellaisen tunnistaa.
Oma 8g MX-5 tuubi on ostettu teiltä 31.5.2021. Onko tämä kuranttia kamaa vai ei?
Moikka! Tää on meillä kuulemma arcticin suuntaan vielä tarkemmassa selvityksessä. Mitään reklamaatioita meiltä myydyn tahnan laadusta ei ole ainakaan tuotevastaavan korviin kantautunut, mutta otettiin ne nyt pois listoilta toistaiseksi - vastaus arcticilta pitäisi tulla lähiaikoina.
Tuon Arcticin press releasen mukaisesti niin loppuasiakkaat voivat halutessaan palauttaa tahnan suoraan arcticille jolloin vaihtavat sen uuteen.