Jimmy kun ottaisi hyllystä
SilverStone CA03, M.2 SSD -ruuvisarja - 9,90€ ja vaikka pilkkoisi osiin (lähettäisi vain yhden ruuvisetin), niin (listahinnasta laskettuna) asiakkaan rikkoutuneen M.2 ruuvin korvaus maksaisi huikeat 2 euroa! (postikuluihin en ota kantaa)
En kyllä tosiaankaan ymmärrä miksi kehotetaan ottamaan valmistajan yhteyttä, kuinkakohan kauan menisi saada korvaava ruuvi isolta taholta kun byrokratian rattaat pyörii ja ASUSin sisällä forwardataan sähköposteja suuntaan ja toiseen ja kukaan ei ota vastuuta eikä tiedä mistään mitään (perus ison firman toiminta siis).
En myöskään ymmärrä miksi Suomessa joutuu nykyään tappelemaan kaikista kuluttajasuojalaissa kirjatuista oikeuksista, esim. Jimms tarjoaa lahjakorttia defaulttina kaupan purussa, vaikka asiakkaan kuuluisi saada rahat takaisin. Moni ei sitä tiedä, joten ottaakin sen lahjakortin mukisematta, mutta sitten on lukittuna ne rahat silti Jimmsille.