Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Täytyy sen verran Jimmsille antaa pisteitä, että vaikka vedin herneet nenään tovi sitten eräänkin Gigabyte 3090 casen kanssa, niin asiakaspalvelu kyllä pysyi asiallisena. Pisteen asiakaspalvelulle siitä. :thumbsup:
PS. Se korjattu 3090 oli ihan toimiva ja meni salamana kaupaksi, tosin huokeaan hintaan. Mutta eipä se haittaa... :cigar:
 
No se on kyl ihan totta, mitää järkeä et ihmiset vieläki odottelee 2020 tilattuja näyttiksiä, no ehkä tästä eteen päin firmat ei enää ota "ennakkotilauksia" vastaan, mut taitaa isoimmassa roolissa olla NVIDIA ite tässä sopassa kun on toiminu noin kun on.

Saas nähdä tuleeko ikinä reippaasti yli vuosi odotettu. Mitä järkeä on vielä odotella? Persaukisella ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin odotella alle 800€ vs about 1600€. Oletko syömättä 2 kuukautta vai neljä? Elämä on valintoja...
 
Saas nähdä tuleeko ikinä reippaasti yli vuosi odotettu. Mitä järkeä on vielä odotella? Persaukisella ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin odotella alle 800€ vs about 1600€. Oletko syömättä 2 kuukautta vai neljä? Elämä on valintoja...
Suosittelen puolen vuoden paastoa ja sen myötä RTX3090Ti kortin ostoa (tai jos silloinkaan rahat riittää edes RTX2060 12GB ostoon). Kyllä sillä näkkärillä ja vedelläkin pärjää jotta saadaan nvidian kassaan lisää rahaa ja pelit pyörimään kunnolla :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Muistanko väärin vai saako Jimmyltä tarjousta komponentti paketista tämän langan kautta?
 
Aihetta sivuten niin tänään meni uusin RTX -tilannekatsaus tilaajille.
 
Joko ne kaikki tilaukset peruttiin ja Nvidia siirtyy tekemää tota 12gb korttia vaan? :)
 
Tiedoksi, että somekyselyn vastausaika on päättynyt ja hiiri + hiirimatto arvottu! Voittajalle lähetettiin tieto voitosta sähköpostilla.

Kiitos kaikille vastanneille palautteista ja kiitos että osasitte päätellä mistä vuodesta kysytään, vaikka yhdessä kohdassa olikin typo Vastausten perusteella näytti että oikealla tiellä ollaan, mutta lomakkeen kautta tuli myös hyviä kehitysehdotuksia.

Näillä eväin eteenpäin ja kohti viikonloppua!
 
Miksei olisi? Jos niitä ei olisi niin siitä kyllä mainittaisiin erikseen. Jos viittaat tuotekuvaan niin ne on aina yhdestä mallista otettuja kuvia koska ei ole juurikaan järkeä ottaa jokaista eri näppäimistöasettelua mukaan.

Jimms varmentanee asian, tai ainahan voit kysyä aspasta esim. chatin kautta.
 

Ja tässä ei ilmeisesti ole näppäimistössä ääkkösiä?
Vahvasti mutuilen, mutta koska näppäimistöjen kohdalla on "kaikissa näppäimistöissä on pohjoismainen näppäinasettelu, ELLEI TOISIN MAINITTU", voisin olettaa tämän pätevän myös läppäreihin. Chatti tosiaan varsin hyvä tapa varmistaa asia.
 
Suosittelen puolen vuoden paastoa ja sen myötä RTX3090Ti kortin ostoa (tai jos silloinkaan rahat riittää edes RTX2060 12GB ostoon). Kyllä sillä näkkärillä ja vedelläkin pärjää jotta saadaan nvidian kassaan lisää rahaa ja pelit pyörimään kunnolla :lol:

Joko harrastat tai olet harrastamista. Elämä on valintoja
 

Ja tässä ei ilmeisesti ole näppäimistössä ääkkösiä?

Kanssakeskustelijat tämän jo onneksi tiesikin! Läppäreiden tuotekuvat tulevat yleensä valmistajalta jolloin useimmissa näkyy US layout. Pääsääntöisesti suomiläppäreissä on kyllä ääkköset ja jos ei ole, niin me kyllä siitä ilmoitetaan.
 
Ainoa valituksen aihe asiakaspalvelusta tosiaan on, että jo vuosia toimitusajat ovat olleet tosi pitkiä varastossa olevilla tuotteilla. 1-4 päivää kyllä, mutta käytännössä henkisesti pitää varautua siihen, että päiväkaupalla menee aikaa, että tuote ylipäätään saa pakettiin. Sitten päälle postin+matkahuollon kikkailut.

Varmaan jokin logiikka on siinä, että ei kannata pitää "tyhjän panttina" varastossa henkilökuntaa keräilemässä tavaroita. Jostain syystä monilla muilla liikkeillä tätä ongelmaa ei kyllä ole, esim. Varustelekasta lähtee tavarat nopeaan, jos jostain suomifirmasta pitää katsoa verrokkia.

Käytännössä Jimms kilpailee siis hitaiden toimitusaikojen vuoksi hinnoissa Keski-Eurooppalaisten kauppojen, ei Suomalaisten kauppojen kanssa. Joskus 200x tai ehkä vielä 2010-luvullakin oli aikoja, jolloin tavara lähti samana päivänä liikkeelle, mutta omaan muistiin ei ole jäänyt mielikuvaa, että näin olisi enää useamman viime vuoden aikana sattunut tapahtumaan.

Kai se sitten on bisneksen kannalta järkevämpää kilpailla mieluummin keski-eurooppalaisten kuin suomalaisten firmojen kanssa, jonkun mielestä. Itse en tajua mikä järki tässä voi olla, mutta oletan, että asia on moneen kertaan excelissä pyöritelty läpi, ennen kuin tähän lopputulokseen (omasta mielestäni erittäin pitkät tuotteiden keräily- ja postitusajat) on tultu.
 
Ainoa valituksen aihe asiakaspalvelusta tosiaan on, että jo vuosia toimitusajat ovat olleet tosi pitkiä varastossa olevilla tuotteilla. 1-4 päivää kyllä, mutta käytännössä henkisesti pitää varautua siihen, että päiväkaupalla menee aikaa, että tuote ylipäätään saa pakettiin. Sitten päälle postin+matkahuollon kikkailut.

Varmaan jokin logiikka on siinä, että ei kannata pitää "tyhjän panttina" varastossa henkilökuntaa keräilemässä tavaroita. Jostain syystä monilla muilla liikkeillä tätä ongelmaa ei kyllä ole, esim. Varustelekasta lähtee tavarat nopeaan, jos jostain suomifirmasta pitää katsoa verrokkia.

Käytännössä Jimms kilpailee siis hitaiden toimitusaikojen vuoksi hinnoissa Keski-Eurooppalaisten kauppojen, ei Suomalaisten kauppojen kanssa. Joskus 200x tai ehkä vielä 2010-luvullakin oli aikoja, jolloin tavara lähti samana päivänä liikkeelle, mutta omaan muistiin ei ole jäänyt mielikuvaa, että näin olisi enää useamman viime vuoden aikana sattunut tapahtumaan.

Kai se sitten on bisneksen kannalta järkevämpää kilpailla mieluummin keski-eurooppalaisten kuin suomalaisten firmojen kanssa, jonkun mielestä. Itse en tajua mikä järki tässä voi olla, mutta oletan, että asia on moneen kertaan excelissä pyöritelty läpi, ennen kuin tähän lopputulokseen (omasta mielestäni erittäin pitkät tuotteiden keräily- ja postitusajat) on tultu.

En edusta Jimmyä, mutta mitä alalla olevilta (logistiikka) olen kuullut niin tällä hetkellä kinkkinen tilanne: tilausmäärät ovat valtavia, sairauslomien määrä on suuri, kilpailu on erittäin kovaa eikä rekrytointi vedä. Itsellä Jimmyn tilaukset aiemmin tullut nopeaan, mutta nyt sattuu hiirimatto olemaan vieläkin toimituksessa.
Turhauttaahan tuo nykyaikaisessa "kaikki mulle heti nyt"-yhteiskunnassa itseäkin, mutta onneksi tuolla ei oikeasti ole kiire. Olisin voinut myös valita sen, että haen kyseisen maton lähikaupasta heti 1.5x hinnalla. Nää on näitä valintoja
 
Viimeksi muokattu:
Aika normaalia tuntuu olevan tuo, että toimitusaika on aina se neljä päivää. Toki se on ilmoitetun vaihteluvälin sisällä, mutta jos väli on jatkuvasti kutistunut kolmeen tai neljään päivään niin on hieman harhaanjohtavaa listata toimitusajaksi 1-4 päivää.
 
Ainoa valituksen aihe asiakaspalvelusta tosiaan on, että jo vuosia toimitusajat ovat olleet tosi pitkiä varastossa olevilla tuotteilla. 1-4 päivää kyllä, mutta käytännössä henkisesti pitää varautua siihen, että päiväkaupalla menee aikaa, että tuote ylipäätään saa pakettiin. Sitten päälle postin+matkahuollon kikkailut.

Varmaan jokin logiikka on siinä, että ei kannata pitää "tyhjän panttina" varastossa henkilökuntaa keräilemässä tavaroita. Jostain syystä monilla muilla liikkeillä tätä ongelmaa ei kyllä ole, esim. Varustelekasta lähtee tavarat nopeaan, jos jostain suomifirmasta pitää katsoa verrokkia.

Käytännössä Jimms kilpailee siis hitaiden toimitusaikojen vuoksi hinnoissa Keski-Eurooppalaisten kauppojen, ei Suomalaisten kauppojen kanssa. Joskus 200x tai ehkä vielä 2010-luvullakin oli aikoja, jolloin tavara lähti samana päivänä liikkeelle, mutta omaan muistiin ei ole jäänyt mielikuvaa, että näin olisi enää useamman viime vuoden aikana sattunut tapahtumaan.

Kai se sitten on bisneksen kannalta järkevämpää kilpailla mieluummin keski-eurooppalaisten kuin suomalaisten firmojen kanssa, jonkun mielestä. Itse en tajua mikä järki tässä voi olla, mutta oletan, että asia on moneen kertaan excelissä pyöritelty läpi, ennen kuin tähän lopputulokseen (omasta mielestäni erittäin pitkät tuotteiden keräily- ja postitusajat) on tultu.
En edusta Jimmyä, mutta mitä alalla olevilta (logistiikka) olen kuullut niin tällä hetkellä kinkkinen tilanne: tilausmäärät ovat valtavia, sairauslomien määrä on suuri, kilpailu on erittäin kovaa eikä rekrytointi vedä. Itsellä Jimmyn tilaukset aiemmin tullut nopeaan, mutta nyt sattuu hiirimatto olemaan vieläkin toimituksessa.
Turhauttaahan tuo nykyaikaisessa "kaikki mulle heti nyt"-yhteiskunnassa itseäkin, mutta onneksi tuolla ei oikeasti ole kiire. Olisin voinut myös valita sen, että haen kyseisen maton lähikaupasta heti 1.5x hinnalla. Nää on näitä valintoja
Aika normaalia tuntuu olevan tuo, että toimitusaika on aina se neljä päivää. Toki se on ilmoitetun vaihteluvälin sisällä, mutta jos väli on jatkuvasti kutistunut kolmeen tai neljään päivään niin on hieman harhaanjohtavaa listata toimitusajaksi 1-4 päivää.

Kiitos palautteesta! Ihan hyvällä miehityksellä täällä pakettia käsitellään arkipyhistä, pandemiasta ja talvilomakaudesta huolimatta! Toistaiseksi toimitusaika-arvioiden puitteissa onneksi juuri pysytään. Asiakkaamme voivat myös tilauksen yhteydessä valita pikakäsittelypalvelun, joka tosin on sesonkiaikana maksullinen.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos palautteesta! Ihan hyvällä miehityksellä täällä pakettia käsitellään arkipyhistä, pandemiasta ja talvilomakaudesta huolimatta! Toistaiseksi toimitusaika-arvioiden puitteissa onneksi juuri pysytään. Asiakkaamme voivat myös tilauksen yhteydessä valita pikakäsittelypalvelun, joka tosin on sesonkiaikana maksullinen.
"Ongelma" on viimeaikoina se että me asiakkaat olemme tottuneet että teiltä lähtee tavara 1-2pv sisällä tilauksesta.
Odottavan aika kun aina tulee olemaan pitkä
 
Yllä vastaus olikin eli tällä hetkellä päällä "sesonkiaika" jolloin pikatoimitukset on maksullisia.
 
Osaatteko arvioida, millä aikavälillä kaikkien valmistajien (pääasiassa ASRock, ASUS, Gigabyte ja MSI) H610, B660 ja H670 emolevyt tulevat tilattavaksi? ASUS osalta valikoima taitaa olla jo isketty sisään ja myös MSI osalta pääsosin.
Onko tätä saatu selvitettyä? Kiinnostusta on erityisesti ASRockin ITX-emolevyihin (H610M-ITX/ac, B660M-ITX/ac, H670M-ITX/ax).
 
Itse ihmettelen, että sitä ruuhkaa on tällä hetkellä. Parhaat tarjoukset meni jouluna, ainostaan Intelin uutuudet on uutena hyllyssä.

Omasta tilauksesta voisin käydä painelemassa "saa pistää jonon perälle" nappia, jos sellainen olisi, kun ei ole kiire.

--

Tuleeko tänään uusia RX 6500 myyntiin ja milloin olisi mahdollisesti tulossa?
 
Nyt on kyllä pakko antaa hieman negatiivista palautetta. Ostin Asus ROG MAXIMUS Z690 HERO emolevyn ja ruuvasin m.2 levyn heatsinkkiä kun ruuvi napsahti poikki voimaa käyttämättä. Viestinä takaisin reklamaatioon tuli että "vaurioituminen ei ole mahdollista tuotteen oikealla ja asianmukaisella käytöllä". Mikäli ruuvaaminen ei ole asianmukaista käyttöä niin en tiedä millä taikatempulla tuo olisi pitänyt saada muuten auki. Luulisi että tämän hintaisissa emolevyissä tulisi ehjät ruuvit ja kun ei tullut niin asia hoidettaisi kuntoon.
 
Moikka! Takuupuoli ruuhkautui nopeasti pyhien alla ja tällä hetkellä työstetään jouluna saapuneita paketteja. Saapuneet paketit käsitellään saapumisjärjestyksessä, ongelman laadusta riippumatta.

Kyselyitä näistä tulee varmaan kohtuu paljon (voin toki olla väärässä), niin tuli mieleen olisiko teidän järjestelmällä mahdollista toteuttaa jonkinlainen seuranta näille RMA-tapauksille? "Tänään käsittelemme xx.xx. saapuneita palautuksia" tms. vastaava informaatio asiasta.
 
Nyt on kyllä pakko antaa hieman negatiivista palautetta. Ostin Asus ROG MAXIMUS Z690 HERO emolevyn ja ruuvasin m.2 levyn heatsinkkiä kun ruuvi napsahti poikki voimaa käyttämättä. Viestinä takaisin reklamaatioon tuli että "vaurioituminen ei ole mahdollista tuotteen oikealla ja asianmukaisella käytöllä". Mikäli ruuvaaminen ei ole asianmukaista käyttöä niin en tiedä millä taikatempulla tuo olisi pitänyt saada muuten auki. Luulisi että tämän hintaisissa emolevyissä tulisi ehjät ruuvit ja kun ei tullut niin asia hoidettaisi kuntoon.

Moikka! Ruuvin napsahtaminen poikki normaalissa käytössä ei tosiaan kuulosta normaalilta - kannattanee ilmoittaa tuosta emolevyn valmistajalle eli ASUSille: Virallinen tuki | ASUS Suomi
 
Kyselyitä näistä tulee varmaan kohtuu paljon (voin toki olla väärässä), niin tuli mieleen olisiko teidän järjestelmällä mahdollista toteuttaa jonkinlainen seuranta näille RMA-tapauksille? "Tänään käsittelemme xx.xx. saapuneita palautuksia" tms. vastaava informaatio asiasta.

Välitän palautteen eteenpäin!
Takuupuolella edelleen noin parin viikon jono, huoltokoneissa kolmisen viikkoa.
 
Moikka! Ruuvin napsahtaminen poikki normaalissa käytössä ei tosiaan kuulosta normaalilta - kannattanee ilmoittaa tuosta emolevyn valmistajalle eli ASUSille: Virallinen tuki | ASUS Suomi

Niin ei oo mitenkään mahdollista, että kaikki ruuvit ei oo täysin samanlaisia, homogeenisiä, vedetty momenttiavaimella täysin samanlaiseen kireyteen tehtaalla? Mitään variaatioo tai laadunvaihtelua ei voi olla olemassa? Kaikki on aina täydellistä ja 100,00000000000000000% virheetöntä kun suuri jumala Asus on tehnyt tuotteen? Ei kai siinä :D
 
Niin ei oo mitenkään mahdollista, että kaikki ruuvit ei oo täysin samanlaisia, homogeenisiä, vedetty momenttiavaimella täysin samanlaiseen kireyteen tehtaalla? Mitään variaatioo tai laadunvaihtelua ei voi olla olemassa? Kaikki on aina täydellistä ja 100,00000000000000000% virheetöntä kun suuri jumala Asus on tehnyt tuotteen? Ei kai siinä :D
Asus ja sen M.2 ruuvit on kyllä todella huonolaatuista. Tähän päälle vielä se että Asuksen RMA puoli osaa ne runtata aina helvetin tiukkaan. Terveisin 3 emoa joissa M.2 levyn kiinnitysruuvi on ollut niin tiukasti standoffissa ettei sitä saa irti.
 
Niin ei oo mitenkään mahdollista, että kaikki ruuvit ei oo täysin samanlaisia, homogeenisiä, vedetty momenttiavaimella täysin samanlaiseen kireyteen tehtaalla? Mitään variaatioo tai laadunvaihtelua ei voi olla olemassa? Kaikki on aina täydellistä ja 100,00000000000000000% virheetöntä kun suuri jumala Asus on tehnyt tuotteen? Ei kai siinä :D

Itse tulkitsisin vastauksemme pikemminkin niin, että jos kyseessä tosiaan on jonkinlainen laatupoikkeama niin ASUSia on syytä informoida asiasta pikimmiten.
 
M.2-ruuvien kanssa ei ole ollut vielä ongelmia, mutta kokemuksia ruuvien katkeamista ilman voimankäyttöä kyllä on. Viimeksi katkesi lampun ruuvi viikko sitten, mutta myös emolevyn kiinnitysruuvi on mennyt kerran poikki. Molemmat olivat uusia ja käyttämättömiä ruuveja.
 
Moikka! Ruuvin napsahtaminen poikki normaalissa käytössä ei tosiaan kuulosta normaalilta - kannattanee ilmoittaa tuosta emolevyn valmistajalle eli ASUSille: Virallinen tuki | ASUS Suomi
Mielestäni ostin tuotteen teiltä enkä asuskselta. Mainostatte 3 vuoden takuuta ja nyt pitää olla yhteydessä valmistajaan viallisesta tuotteesta tai sen osasta? En ole ainakaan aikaisemmin törmännyt myyjään joka pyytää olemaan yhteydessä tuotteen valmistajaan takuuasioissa. Minullahan on asiakassuhde teidän kanssa ei asuksen vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
 
Mielestäni ostin tuotteen teiltä enkä asuskselta. Mainostatte 3 vuoden takuuta ja nyt pitää olla yhteydessä valmistajaan viallisesta tuotteesta tai sen osasta? En ole ainakaan aikaisemmin törmännyt myyjään joka pyytää olemaan yhteydessä tuotteen valmistajaan takuuasioissa. Minullahan on asiakassuhde teidän kanssa ei asuksen vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Moikka! Käsitin alkuperäisestä viestistäsi että olit meihin ollut jo yhteydessä.
Mikäli tuotteessa on fyysinen vaurio niin asiasta kannattaa olla ASUSin tukeen yhteydessä edellisen viestimme mukaisesti.

Edit: kysyin myös huollostamme josko meillä olisi tuohon sopivaa, ehjää ruuvia mutta ei kuulemma ole. :/
 
Jimmy kun ottaisi hyllystä SilverStone CA03, M.2 SSD -ruuvisarja - 9,90€ ja vaikka pilkkoisi osiin (lähettäisi vain yhden ruuvisetin), niin (listahinnasta laskettuna) asiakkaan rikkoutuneen M.2 ruuvin korvaus maksaisi huikeat 2 euroa! (postikuluihin en ota kantaa)
E: luin tarkemmin tuon alkuperäisen viestin, onko kyseessä siis M.2 ruuvi vai jokin erityisempi? Erityisemmän tapauksessa emo takaisin ja uusi tilalle, helppoa!

En kyllä tosiaankaan ymmärrä miksi kehotetaan ottamaan valmistajan yhteyttä, kuinkakohan kauan menisi saada korvaava ruuvi isolta taholta kun byrokratian rattaat pyörii ja ASUSin sisällä forwardataan sähköposteja suuntaan ja toiseen ja kukaan ei ota vastuuta eikä tiedä mistään mitään (perus ison firman toiminta siis).

En myöskään ymmärrä miksi Suomessa joutuu nykyään tappelemaan kaikista kuluttajasuojalaissa kirjatuista oikeuksista, esim. Jimms tarjoaa lahjakorttia defaulttina kaupan purussa, vaikka asiakkaan kuuluisi saada rahat takaisin. Moni ei sitä tiedä, joten ottaakin sen lahjakortin mukisematta, mutta sitten on lukittuna ne rahat silti Jimmsille.
 
Viimeksi muokattu:
Jimmy kun ottaisi hyllystä SilverStone CA03, M.2 SSD -ruuvisarja - 9,90€ ja vaikka pilkkoisi osiin (lähettäisi vain yhden ruuvisetin), niin (listahinnasta laskettuna) asiakkaan rikkoutuneen M.2 ruuvin korvaus maksaisi huikeat 2 euroa! (postikuluihin en ota kantaa)

En kyllä tosiaankaan ymmärrä miksi kehotetaan ottamaan valmistajan yhteyttä, kuinkakohan kauan menisi saada korvaava ruuvi isolta taholta kun byrokratian rattaat pyörii ja ASUSin sisällä forwardataan sähköposteja suuntaan ja toiseen ja kukaan ei ota vastuuta eikä tiedä mistään mitään (perus ison firman toiminta siis).

En myöskään ymmärrä miksi Suomessa joutuu nykyään tappelemaan kaikista kuluttajasuojalaissa kirjatuista oikeuksista, esim. Jimms tarjoaa lahjakorttia defaulttina kaupan purussa, vaikka asiakkaan kuuluisi saada rahat takaisin. Moni ei sitä tiedä, joten ottaakin sen lahjakortin mukisematta, mutta sitten on lukittuna ne rahat silti Jimmsille.

Alkuperäisessä viestissä puhuttiin heatsinkin ruuvista, jollaista meillä ei valitettavasti ole lähettää.
Lahjakorttia meiltä tosiaan ensisijaisesti tarjotaan mutta niin halutessaan asiakas luonnollisesti saa rahat myös tilille.
 
Alkuperäisessä viestissä puhuttiin heatsinkin ruuvista, jollaista meillä ei valitettavasti ole lähettää.
Lahjakorttia meiltä tosiaan ensisijaisesti tarjotaan mutta niin halutessaan asiakas luonnollisesti saa rahat myös tilille.
Joo, muokkasinkin juuri kun täällä puhuttiin vain M.2 ruuveista mutta olikin heatsink-ruuvi. Laitoin viestiini siihenkin ongelmaan yksinkertaisen korjausehdotuksen :)

Kerrotteko asiakkaalle että on mahdollisuus saada rahat takaisin, vai tarjoatteko vain lahjakorttia suoraan ja toivotte että se otetaan enempiä kyselemättä?
 
Joo, muokkasinkin juuri kun täällä puhuttiin vain M.2 ruuveista mutta olikin heatsink-ruuvi. Laitoin viestiini siihenkin ongelmaan yksinkertaisen korjausehdotuksen :)

Kerrotteko asiakkaalle että on mahdollisuus saada rahat takaisin, vai tarjoatteko vain lahjakorttia suoraan ja toivotte että se otetaan enempiä kyselemättä?

Kuten sanottu niin lahjakorttia tarjotaan ensisijaisena vaihtoehtona. En suoraan osaa sanoa millä sanankäänteillä takuukäsittelijä sen muotoilee, mutta rahat saa halutessaan myös tilille.
 
Huvittavaa, että asiakas on ostanut 670€ maksavan emolevyn, josta hajosi normaalissa käytössä osa, joka on äärimmäisen helppo korvata, mutta myyjäliike pesee kätensä, syyttää asiakasta ja kehottaa ostamaan valmistajaan yhteyttä, vaikka myyjäliikkeen takuun puitteissa voisi kuvitella, että myyjäliike ottaa asiakkaaseen yhteyttä.
 
Huvittavaa, että asiakas on ostanut 670€ maksavan emolevyn, josta hajosi normaalissa käytössä osa, joka on äärimmäisen helppo korvata, mutta myyjäliike pesee kätensä, syyttää asiakasta ja kehottaa ostamaan valmistajaan yhteyttä, vaikka myyjäliikkeen takuun puitteissa voisi kuvitella, että myyjäliike ottaa asiakkaaseen yhteyttä.

Ongelmatilanteissa meidän takuuosastoon saa yhteyden RMA-lomakkeella, mutta alkuperäisen viestin perusteella oletin @Bamse n niin jo tehneen.
Jos ei ole tehnyt, niin lomake löytyy täältä: RMA hakemuslomake - Jimms.fi
 
Huvittavaa, että asiakas on ostanut 670€ maksavan emolevyn, josta hajosi normaalissa käytössä osa, joka on äärimmäisen helppo korvata, mutta myyjäliike pesee kätensä, syyttää asiakasta ja kehottaa ostamaan valmistajaan yhteyttä, vaikka myyjäliikkeen takuun puitteissa voisi kuvitella, että myyjäliike ottaa asiakkaaseen yhteyttä.

Löysimme todennäköisin syin kyseisen tapauksen järjestelmästämme eli RMA oli tästä jo vireillä/käsitelty.
Koska tässä oli tosiaan kyseessä fyysinen vaurio jota ei siis voi takuuehtojemme mukaan käsitellä takuuna, niin takuuosastomme oli välittänyt asiakkaan lähettämät kuvat valmistajalle.
Valmistaja on valitettavasti tänään hylännyt takuukelpoisuuden kuvien perusteella.

Muoks: muokattu sanavalintaa kesken -> käsitelty.
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 245
Viestejä
4 490 770
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom