- Liittynyt
- 11.01.2017
- Viestejä
- 1 487
Ettei vaa ois ihmisissä vika ku ottavat nykyää kaiken vittuiluna / pahottavat mielesä?huhhuh että on jimmsin taso laskenut kun asiakaspalvelun chätissäkin vituillaan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei vaa ois ihmisissä vika ku ottavat nykyää kaiken vittuiluna / pahottavat mielesä?huhhuh että on jimmsin taso laskenut kun asiakaspalvelun chätissäkin vituillaan
huhhuh että on jimmsin taso laskenut kun asiakaspalvelun chätissäkin vituillaan
turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm
Itse huomannut kanssa tän ylimielisen "asiakas aina väärässä" tyylin, mutta se nyt on ollut jo vuosia.huhhuh että on jimmsin taso laskenut kun asiakaspalvelun chätissäkin vituillaan
Itse huomannut kanssa tän ylimielisen "asiakas aina väärässä" tyylin, mutta se nyt on ollut jo vuosia.
Paljon ollu kommenttia täällä viime päivinä asiakaspalvelusta, mutta mulle on ainakin toiminut tosi hyvin (ollut yhteydessä viimisen parin viikon aikana useamman kerran omien mokien takia).
Ei tossa o mitää väärää, selvästi oot kerranki ollu oikeassa ja ilmeisesti oot ollu jostaa takuuehdoista ym toista mieltä kun he, joten on tullu tuo KKV kortti, ihan perus juttua.turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm
Ei tossa o mitää väärää, selvästi oot kerranki ollu oikeassa ja ilmeisesti oot ollu jostaa takuuehdoista ym toista mieltä kun he, joten on tullu tuo KKV kortti, ihan perus juttua.
No se on kyl ihan totta, mitää järkeä et ihmiset vieläki odottelee 2020 tilattuja näyttiksiä, no ehkä tästä eteen päin firmat ei enää ota "ennakkotilauksia" vastaan, mut taitaa isoimmassa roolissa olla NVIDIA ite tässä sopassa kun on toiminu noin kun on.yleensä kyllä palvelu toiminut mutta nämä näyttiskeissit kyllä vittumaisia sekä asiakkaille että yrityksille niin on ihan ymmärrettävää että hermot menee.
Verkkokauppa ja Jimm's ovat ymmärtääkseni hoitaneet asian erinomaisesti, kiitokset siitä molemmille kaupoille. Pahoittelut myös niistä vihaisista asiakkaista, joita tämä on varmasti aiheuttanut. Tässä esim. lainaus miten Verkkokauppa asian ilmoitti:Mites esim verkkokauppa
tilauksessasi XXX oleva RTX 3000 -sarjan näytönohjain on valitettavasti poistunut valikoimastamme. Tavarantoimittajamme ilmoitti, että he eivät pystykään toimittamaan tuotetta. Olemme päättäneet tarjota alun perin tilatuille korteille vastaavaa LHR-mallia alkuperäisen kortin hinnalla.
VAIHDAMME TILAAMASI NÄYTÖNOHJAIMEN SEURAAVAAN MALLIIN: XXX
Jos vaihto sopii sinulle, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Hoidamme vaihdon puolestasi 5.11.2021 mennessä. Vaihto tullaan suorittamaan kunkin mallin kohdalla alkuperäisen tilausjonon mukaisesti. Huomaathan, että vaihtoa ei voida tehdä muihin malleihin.
Mikäli et hyväksy vaihtoa, voit perua tilauksesi tilinhallinnan kautta
Paitsi verkkokauppa vaihtoi semmoisiin malleihin mitä heille ei tule juuri nimeksikään. Eli strix ja tuf molemmat non oc.Verkkokauppa ja Jimm's ovat ymmärtääkseni hoitaneet asian erinomaisesti, kiitokset siitä molemmille kaupoille. Pahoittelut myös niistä vihaisista asiakkaista, joita tämä on varmasti aiheuttanut. Tässä esim. lainaus miten Verkkokauppa asian ilmoitti:
No se on kyl ihan totta, mitää järkeä et ihmiset vieläki odottelee 2020 tilattuja näyttiksiä, no ehkä tästä eteen päin firmat ei enää ota "ennakkotilauksia" vastaan, mut taitaa isoimmassa roolissa olla NVIDIA ite tässä sopassa kun on toiminu noin kun on.
Suosittelen puolen vuoden paastoa ja sen myötä RTX3090Ti kortin ostoa (tai jos silloinkaan rahat riittää edes RTX2060 12GB ostoon). Kyllä sillä näkkärillä ja vedelläkin pärjää jotta saadaan nvidian kassaan lisää rahaa ja pelit pyörimään kunnollaSaas nähdä tuleeko ikinä reippaasti yli vuosi odotettu. Mitä järkeä on vielä odotella? Persaukisella ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin odotella alle 800€ vs about 1600€. Oletko syömättä 2 kuukautta vai neljä? Elämä on valintoja...
Muistanko väärin vai saako Jimmyltä tarjousta komponentti paketista tämän langan kautta?
Tullaanko noita Palitin RTX 3080 Gamerock OC:ta korvaamaan toisella mallilla?
Jos tullaan niin onko minkäänlaista aika-arvioo? marraskuussa 2020 olen tilannut omani
Tästä meni tuotepuolelle kysely!
Vahvasti mutuilen, mutta koska näppäimistöjen kohdalla on "kaikissa näppäimistöissä on pohjoismainen näppäinasettelu, ELLEI TOISIN MAINITTU", voisin olettaa tämän pätevän myös läppäreihin. Chatti tosiaan varsin hyvä tapa varmistaa asia.![]()
Asus 15,6" ExpertBook B1 B1500CEAE, kannettava tietokone, Star Black - 799,00€
ASUS ExpertBook B1 on suunniteltu yrityskäyttöön. Se onkin hyvä valinta sekä kunnianhimoisille startup-firmoille, perinteikkäillewww.jimms.fi
Ja tässä ei ilmeisesti ole näppäimistössä ääkkösiä?
Kyllä niitä bundleja on mATX -kokoisena ollutkin, mutta nyt ei näyttänyt olevan. Välitin toiveen eteenpäin!
Suosittelen puolen vuoden paastoa ja sen myötä RTX3090Ti kortin ostoa (tai jos silloinkaan rahat riittää edes RTX2060 12GB ostoon). Kyllä sillä näkkärillä ja vedelläkin pärjää jotta saadaan nvidian kassaan lisää rahaa ja pelit pyörimään kunnolla![]()
Onko o11d evon saapumisajasta minkäänlaista arvausta?
Minne linkin pelitietokone (keskusyksikkö) hävisi? Myytiinkö nämä jo?
Onko Jimm's huomannut K5 PRO Viscous lämpötahnan? Vois olla hyvä?
Youtube:
Amazon.de: K5-PRO viskose Wärmeleitpaste für Thermal-Pad Ersatz 20g kombatibel mit iPhone, Apple iMac, Sony PS4 & PS3, XBOX, Acer Aspire usw: Amazon.de: Computer & Zubehör
![]()
Asus 15,6" ExpertBook B1 B1500CEAE, kannettava tietokone, Star Black - 799,00€
ASUS ExpertBook B1 on suunniteltu yrityskäyttöön. Se onkin hyvä valinta sekä kunnianhimoisille startup-firmoille, perinteikkäillewww.jimms.fi
Ja tässä ei ilmeisesti ole näppäimistössä ääkkösiä?
Hyvä. Itse kaipailisin myös
Ainoa valituksen aihe asiakaspalvelusta tosiaan on, että jo vuosia toimitusajat ovat olleet tosi pitkiä varastossa olevilla tuotteilla. 1-4 päivää kyllä, mutta käytännössä henkisesti pitää varautua siihen, että päiväkaupalla menee aikaa, että tuote ylipäätään saa pakettiin. Sitten päälle postin+matkahuollon kikkailut.
Varmaan jokin logiikka on siinä, että ei kannata pitää "tyhjän panttina" varastossa henkilökuntaa keräilemässä tavaroita. Jostain syystä monilla muilla liikkeillä tätä ongelmaa ei kyllä ole, esim. Varustelekasta lähtee tavarat nopeaan, jos jostain suomifirmasta pitää katsoa verrokkia.
Käytännössä Jimms kilpailee siis hitaiden toimitusaikojen vuoksi hinnoissa Keski-Eurooppalaisten kauppojen, ei Suomalaisten kauppojen kanssa. Joskus 200x tai ehkä vielä 2010-luvullakin oli aikoja, jolloin tavara lähti samana päivänä liikkeelle, mutta omaan muistiin ei ole jäänyt mielikuvaa, että näin olisi enää useamman viime vuoden aikana sattunut tapahtumaan.
Kai se sitten on bisneksen kannalta järkevämpää kilpailla mieluummin keski-eurooppalaisten kuin suomalaisten firmojen kanssa, jonkun mielestä. Itse en tajua mikä järki tässä voi olla, mutta oletan, että asia on moneen kertaan excelissä pyöritelty läpi, ennen kuin tähän lopputulokseen (omasta mielestäni erittäin pitkät tuotteiden keräily- ja postitusajat) on tultu.
Ainoa valituksen aihe asiakaspalvelusta tosiaan on, että jo vuosia toimitusajat ovat olleet tosi pitkiä varastossa olevilla tuotteilla. 1-4 päivää kyllä, mutta käytännössä henkisesti pitää varautua siihen, että päiväkaupalla menee aikaa, että tuote ylipäätään saa pakettiin. Sitten päälle postin+matkahuollon kikkailut.
Varmaan jokin logiikka on siinä, että ei kannata pitää "tyhjän panttina" varastossa henkilökuntaa keräilemässä tavaroita. Jostain syystä monilla muilla liikkeillä tätä ongelmaa ei kyllä ole, esim. Varustelekasta lähtee tavarat nopeaan, jos jostain suomifirmasta pitää katsoa verrokkia.
Käytännössä Jimms kilpailee siis hitaiden toimitusaikojen vuoksi hinnoissa Keski-Eurooppalaisten kauppojen, ei Suomalaisten kauppojen kanssa. Joskus 200x tai ehkä vielä 2010-luvullakin oli aikoja, jolloin tavara lähti samana päivänä liikkeelle, mutta omaan muistiin ei ole jäänyt mielikuvaa, että näin olisi enää useamman viime vuoden aikana sattunut tapahtumaan.
Kai se sitten on bisneksen kannalta järkevämpää kilpailla mieluummin keski-eurooppalaisten kuin suomalaisten firmojen kanssa, jonkun mielestä. Itse en tajua mikä järki tässä voi olla, mutta oletan, että asia on moneen kertaan excelissä pyöritelty läpi, ennen kuin tähän lopputulokseen (omasta mielestäni erittäin pitkät tuotteiden keräily- ja postitusajat) on tultu.
En edusta Jimmyä, mutta mitä alalla olevilta (logistiikka) olen kuullut niin tällä hetkellä kinkkinen tilanne: tilausmäärät ovat valtavia, sairauslomien määrä on suuri, kilpailu on erittäin kovaa eikä rekrytointi vedä. Itsellä Jimmyn tilaukset aiemmin tullut nopeaan, mutta nyt sattuu hiirimatto olemaan vieläkin toimituksessa.
Turhauttaahan tuo nykyaikaisessa "kaikki mulle heti nyt"-yhteiskunnassa itseäkin, mutta onneksi tuolla ei oikeasti ole kiire. Olisin voinut myös valita sen, että haen kyseisen maton lähikaupasta heti 1.5x hinnalla. Nää on näitä valintoja
Aika normaalia tuntuu olevan tuo, että toimitusaika on aina se neljä päivää. Toki se on ilmoitetun vaihteluvälin sisällä, mutta jos väli on jatkuvasti kutistunut kolmeen tai neljään päivään niin on hieman harhaanjohtavaa listata toimitusajaksi 1-4 päivää.
"Ongelma" on viimeaikoina se että me asiakkaat olemme tottuneet että teiltä lähtee tavara 1-2pv sisällä tilauksesta.Kiitos palautteesta! Ihan hyvällä miehityksellä täällä pakettia käsitellään arkipyhistä, pandemiasta ja talvilomakaudesta huolimatta! Toistaiseksi toimitusaika-arvioiden puitteissa onneksi juuri pysytään. Asiakkaamme voivat myös tilauksen yhteydessä valita pikakäsittelypalvelun, joka tosin on sesonkiaikana maksullinen.
Onko tätä saatu selvitettyä? Kiinnostusta on erityisesti ASRockin ITX-emolevyihin (H610M-ITX/ac, B660M-ITX/ac, H670M-ITX/ax).Osaatteko arvioida, millä aikavälillä kaikkien valmistajien (pääasiassa ASRock, ASUS, Gigabyte ja MSI) H610, B660 ja H670 emolevyt tulevat tilattavaksi? ASUS osalta valikoima taitaa olla jo isketty sisään ja myös MSI osalta pääsosin.
Moikka! Takuupuoli ruuhkautui nopeasti pyhien alla ja tällä hetkellä työstetään jouluna saapuneita paketteja. Saapuneet paketit käsitellään saapumisjärjestyksessä, ongelman laadusta riippumatta.