Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Tilasin maanantaina uuden näyttiksen.Tänään aamulla vasta tuli ilmoitus postituksesta.Kerrankin olisi ollut pitkä viikonloppu loppiaisesta johtuen päästä pelailemaan. Oletin että tulisi hieman nopeammin :(
Onkohan ollut paljon tilauksia kun itsekkin maanantaina tilasin asioita ja vasta tänään tuli postituksesta ilmoitusta.
 
Mitenkäs tällänen homma kun tilasin 30.12.2021 virtalähteen asus rog strix whiten 850w. sillon tilatessa oli tuote sivuilla että tuote sisältää ilmaisen dying light 2 pelin kun se julkaistaan niin mitenkäs tuon lunastus nyt on mahdollista. Minkään näkösiä ohjeita aiheeseen ei tullut eikä tuota kamppista enää näy tuote sivuilla. Sillon luki että lunastusaikaa 11.1..2021 asti tai jotain vastaavaa.
 
Mitenkäs tällänen homma kun tilasin 30.12.2021 virtalähteen asus rog strix whiten 850w. sillon tilatessa oli tuote sivuilla että tuote sisältää ilmaisen dying light 2 pelin kun se julkaistaan niin mitenkäs tuon lunastus nyt on mahdollista. Minkään näkösiä ohjeita aiheeseen ei tullut eikä tuota kamppista enää näy tuote sivuilla. Sillon luki että lunastusaikaa 11.1..2021 asti tai jotain vastaavaa.
Tuolta onnistuu lunastus: https://promotion.asus.com/en/nordics/fun-holiday
 
Kannattaa tilata pikatoimituksena jos kova kiire.
1.1 tehty tilaus, pikatoimituksen ostaminen aukesi vasta 5.1, ostin sen siinä toivossa että kerkeäisi vielä päivän toimituksiin. Tänään tuli kans aamulla että lähetetty. Mikä oudointa, että kaikki ostamani tuotteet oli vihreällä, kuitenkin pikatoimituksen sai ostaa vasta 4pv myöhemmin
 
Saattekohan selvitettyä että onko teillä tästä HP Reverb G2 -virtuaalilasit, musta - 699,00€ myynnissä alkuperäistä versiota vai hiljaa parannettua versiota jonka pitäisi tukea AMD emoja suoraan paketista paremmin parannetun johdon ansiosta ja jossa on muitakin pieniä muutoksia parempaan?
Selvitellään

Tilasin maanantaina uuden näyttiksen.Tänään aamulla vasta tuli ilmoitus postituksesta.Kerrankin olisi ollut pitkä viikonloppu loppiaisesta johtuen päästä pelailemaan. Oletin että tulisi hieman nopeammin :(
Sama juttu, ma tilasin tuotteet joita varastolla yli 20kpl, 1-4pv arvio 6.1 saapumiselle ja tänään tuli viesti että kerätty ja odottaa kuljetusta, jäätävän laiskaa toimintaa
Jonkun verran ollut ruuhkautumista havaittavissa meidän varaston puolella, mutta viimeisimmän tiedon mukaan ovat pystyneet tuohon 1-4 työpäivän arvioon hyllytuotteita toimittamaan

Tämä olisi kieltämättä kova homma! :kahvi:
Välitetään toive eteenpäin :)
 
Mihin hävisi PNY XLR8 Gaming Epic-X 3600mhz CL18 DDR4?
Oli vielä hetki sitten varastot täynnä, ostiko joku kaikki pois ja onko tulossa täydennystä? Kalliimpaa 4000mhz löytyy runsaasti. :confused:
 
Ei Jimmssillä sattuis olemaan mitään tarjous/ etukoodia meille IO-tech foorumin muumeille?
Ostoskorissa sellanen reilu tonnin edestä kivaa.

Kone kaipaa toden teolla uppia, kun tuo fx-8350 mussuttaa onnellisena sähköä saamatta paljoakaan aikaseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ei Jimmssillä sattuis olemaan mitään tarjous/ etukoodia meille IO-tech foorumin muumeille?
Ostoskorissa sellanen reilu tonnin edestä kivaa.

Kone kaipaa toden teolla uppia, kun tuo fx-8350 mussuttaa onnellisena sähköä saamatta paljoakaan aikaseksi.
Veikkaan että vastaus tähän Jimm'siltä on että ole yhteydessä asiakaspalveluun mahdollisen tarjouksen sopimisesta.
 
Voiko näiden hintaa tarkistaa:


Kiitos.
Tarkistellaan! // edit: viilattu mitä pystyy!
 
Viimeksi muokattu:
Saattekohan selvitettyä että onko teillä tästä HP Reverb G2 -virtuaalilasit, musta - 699,00€ myynnissä alkuperäistä versiota vai hiljaa parannettua versiota jonka pitäisi tukea AMD emoja suoraan paketista paremmin parannetun johdon ansiosta ja jossa on muitakin pieniä muutoksia parempaan?

Tähän saatiin vihdoin selvitystä tukkurin puolelta. Varmaa tapaa tuohon selvittämiseen ei ole sillä tuotekoodi ei ole välissä vaihtunut. Sen sijaan kaikki vuoden 2022 puolella toimitetut ovat varmasti tuota paranneltua versiota tukkurin mukaan. Hyllyssä olevat kappaleet näyttäisivät olevan 12/2021 ja 1/2022 toimitettuja.

Vanhemman mallin sattuessa kohdalle suosittelivat tukkurin puolelta olemaan suoraan yhteydessä HP:n tukeen, josta hyvällä todennäköisyydellä voi saada parannellun kaapelin matkaan.
HP tekninen tuki ja huoltokutsut
+358 981 710 031
 
  • Tykkää
Reactions: ets
Tuntuu olevan koko pulju lomalla toimitusajoista päätellen.

Moikka! Kyllä täällä ollaan ihan hyvällä miehityksellä paikalla, arkipyhistä, pandemiasta ja talvilomakaudesta huolimatta! Tällä hetkellä käsittelyssä 7.1. tilaukset eli toimitusaika-arvioiden puitteissa onneksi juuri pysytään.
 
@Jimm's kuinka pitkä jono on takuuvaihtojen käsittelyssä?

E: löytyikin tuosta edelliseltä sivulta tuo reilu viikko. Jatkokysymys: Voiko käsittelyä nopeuttaa, jos virheellisyyden näkee kun katsoo muutaman sekunnin tuotetta :kahvi: ?
 
@Jimm's kuinka pitkä jono on takuuvaihtojen käsittelyssä?

E: löytyikin tuosta edelliseltä sivulta tuo reilu viikko. Jatkokysymys: Voiko käsittelyä nopeuttaa, jos virheellisyyden näkee kun katsoo muutaman sekunnin tuotetta :kahvi: ?

Minulle kerrottiin täällä että viikko ja aspassa kerrottiin että 2viikkoa.
 
Viimeksi muokattu:
@Jimm's kuinka pitkä jono on takuuvaihtojen käsittelyssä?

E: löytyikin tuosta edelliseltä sivulta tuo reilu viikko. Jatkokysymys: Voiko käsittelyä nopeuttaa, jos virheellisyyden näkee kun katsoo muutaman sekunnin tuotetta :kahvi: ?
Minulle kerrottiin täällä että viikko ja aspassa kerrottiin että 2viikkoa.

Moikka! Takuupuoli ruuhkautui nopeasti pyhien alla ja tällä hetkellä työstetään jouluna saapuneita paketteja. Saapuneet paketit käsitellään saapumisjärjestyksessä, ongelman laadusta riippumatta.
 
Moikka,

Mikä olikaan käytäntö jos asentaa itse jälkikäteen blockin näyttikselle (Asus)? Meneekö takuu samalla, vai pelaako takuu jos laittaa alkuperäisen jäähyn takaisin kun toimittaa huoltoon?
 
Moikka,

Mikä olikaan käytäntö jos asentaa itse jälkikäteen blockin näyttikselle (Asus)? Meneekö takuu samalla, vai pelaako takuu jos laittaa alkuperäisen jäähyn takaisin kun toimittaa huoltoon?

Moikka! Modatun tuotteen takuuasiat tulee aina hoitaa kys. tuotteen valmistajan kautta suoraan. Lähtökohtaisesti Jimm'sin takuuehtojen mukaisesti modatun/muokatun tuotteen takuu raukeaa, ja tämä on myös useimpien valmistajien linjaus.
 
Tullaanko noita Palitin RTX 3080 Gamerock OC:ta korvaamaan toisella mallilla?
Jos tullaan niin onko minkäänlaista aika-arvioo? marraskuussa 2020 olen tilannut omani
 
huhhuh että on jimmsin taso laskenut kun asiakaspalvelun chätissäkin vituillaan

Moikka! Asiaton käytös ei missään tapauksessa kuulu tapoihimme, joten laittaisitko lisätiedot tapahtuneesta yksärillä jotta voisimme selvittää asian!
 
turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm
 
turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm

Itseämme lainataksemme niin asia pitää luonnollisesti selvittää ja asiakaspalvelijaa ohjeistaa jatkoa ajatellen. Suhtaudumme asiakaspalautteisiin suurella vakavuudella!
 
Paljon ollu kommenttia täällä viime päivinä asiakaspalvelusta, mutta mulle on ainakin toiminut tosi hyvin (ollut yhteydessä viimisen parin viikon aikana useamman kerran omien mokien takia).
 
Itse huomannut kanssa tän ylimielisen "asiakas aina väärässä" tyylin, mutta se nyt on ollut jo vuosia.

Paljon ollu kommenttia täällä viime päivinä asiakaspalvelusta, mutta mulle on ainakin toiminut tosi hyvin (ollut yhteydessä viimisen parin viikon aikana useamman kerran omien mokien takia).

Kuten yllä mainitsimme niin asiaton käytös ei ole hyväksyttävää ja mikäli keskustelun sävy on ollut tuollainen niin asiaan pitää heti puuttua.
Chat-asiakaspalvelumme ja sen palvelun laatu on kyllä kerännyt paljon kiitosta joten toivottavasti tämä on nyt yksittäistapaus.

Palaute on viety eteenpäin asiakaspalvelupäälliköllemme.
 
Viimeksi muokattu:
turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm
Ei tossa o mitää väärää, selvästi oot kerranki ollu oikeassa ja ilmeisesti oot ollu jostaa takuuehdoista ym toista mieltä kun he, joten on tullu tuo KKV kortti, ihan perus juttua.
 
Ei tossa o mitää väärää, selvästi oot kerranki ollu oikeassa ja ilmeisesti oot ollu jostaa takuuehdoista ym toista mieltä kun he, joten on tullu tuo KKV kortti, ihan perus juttua.

Ilmeisesti tässä on nyt ollut epäselvyyttä koskien tilatun näytönohjaimen toimitusaika-arvion (ei vahvistettu) tulkintaa ja mahdollista tuotevaihtoa.
 
yleensä kyllä palvelu toiminut mutta nämä näyttiskeissit kyllä vittumaisia sekä asiakkaille että yrityksille niin on ihan ymmärrettävää että hermot menee.
 
yleensä kyllä palvelu toiminut mutta nämä näyttiskeissit kyllä vittumaisia sekä asiakkaille että yrityksille niin on ihan ymmärrettävää että hermot menee.
No se on kyl ihan totta, mitää järkeä et ihmiset vieläki odottelee 2020 tilattuja näyttiksiä, no ehkä tästä eteen päin firmat ei enää ota "ennakkotilauksia" vastaan, mut taitaa isoimmassa roolissa olla NVIDIA ite tässä sopassa kun on toiminu noin kun on.
 
En ymmärrä tätä ulinaa jimmyä kohtaan kun se nyt on ainoa liike mikä on noita vanhoja tilauksia muuttanut eri malleihin ja toimittaneet niitä kortteja. Eikä ole esim laittanut vaihtunutta mallia uudella hinnalla myyntiin.
Mites esim verkkokauppa tai multitronic tai tietokonekauppa on noi hoitanut, gigantista puhumattakaan heidän turbo malliensa kanssa. Proshoppikaan ei ole kauheen puhtain paperein päässyt tästä.
Joten mielestäni jimmy on näistä kaikista nykyisistä ongelmista huolimatta suoriutunut parhaiten.
Ymmärrän kyllä kun on jo vuosipäivää vietetty sen 3080 kortin tilauksessa ni alkaa ottaa päähän, mutta se nyt ei ole jimmyn syy kun ei niitä kortteja vaan ole saanut.
Ja selvästi jimmy on tuon asus 3080 tuf non oc jonon ensiksi halunnut purkaa koska siinä on ollut eniten jonoa.
 
Mites esim verkkokauppa
Verkkokauppa ja Jimm's ovat ymmärtääkseni hoitaneet asian erinomaisesti, kiitokset siitä molemmille kaupoille. Pahoittelut myös niistä vihaisista asiakkaista, joita tämä on varmasti aiheuttanut. Tässä esim. lainaus miten Verkkokauppa asian ilmoitti:

tilauksessasi XXX oleva RTX 3000 -sarjan näytönohjain on valitettavasti poistunut valikoimastamme. Tavarantoimittajamme ilmoitti, että he eivät pystykään toimittamaan tuotetta. Olemme päättäneet tarjota alun perin tilatuille korteille vastaavaa LHR-mallia alkuperäisen kortin hinnalla.

VAIHDAMME TILAAMASI NÄYTÖNOHJAIMEN SEURAAVAAN MALLIIN: XXX

Jos vaihto sopii sinulle, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Hoidamme vaihdon puolestasi 5.11.2021 mennessä. Vaihto tullaan suorittamaan kunkin mallin kohdalla alkuperäisen tilausjonon mukaisesti. Huomaathan, että vaihtoa ei voida tehdä muihin malleihin.

Mikäli et hyväksy vaihtoa, voit perua tilauksesi tilinhallinnan kautta
 
Verkkokauppa ja Jimm's ovat ymmärtääkseni hoitaneet asian erinomaisesti, kiitokset siitä molemmille kaupoille. Pahoittelut myös niistä vihaisista asiakkaista, joita tämä on varmasti aiheuttanut. Tässä esim. lainaus miten Verkkokauppa asian ilmoitti:
Paitsi verkkokauppa vaihtoi semmoisiin malleihin mitä heille ei tule juuri nimeksikään. Eli strix ja tuf molemmat non oc.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 278
Viestejä
4 507 702
Jäsenet
74 347
Uusin jäsen
Si-Pe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom