On toki, mutta eiköhän se aika nopeasti tule S24 sarjallekin. S25 sarjalle varmaan ensiksi. Betahan jo on sille saatavissa.Julkaisu on eri asia kun jakaminen. Varsinkin vanhemmille laitteille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On toki, mutta eiköhän se aika nopeasti tule S24 sarjallekin. S25 sarjalle varmaan ensiksi. Betahan jo on sille saatavissa.Julkaisu on eri asia kun jakaminen. Varsinkin vanhemmille laitteille.
Näyttäisi olevan kesäkuun tietoturvat.Jotain päivitystä pukkaa, S24U.
Update information
One Ul version: 7.0
Android version: 15
• Version: S928BXXS4BYEC / S928BOXM4BYEC / S928BXXS4BYEC
Size: 473,69 MB
Security patch level: 1 June 2025
On täällä ainakin havaittavissa! One UI 7:n jälkeen perus mallissa on akkua kulunut sen 10-20% yksikkoä enemmän kuin ennen tuota päivitystä.
Akku kestänyt omasta mielestä hieman heikommin kuin aikaisemmin ja nyt kun katsoin accubatteryn tilastoja niin 4kk ajan on myös kulunut enemmän. Ei pitäisi olla käyttö muuttunut tuona aikana. En tiedä olenko sitten asentanut jotain joka kuluttaa. Mistään statistiikasta ei ponnahda mikään sovellus syylliseksi. Suurin osa on kuitenkin jo pitkälti toista vuotta olleet asennettuina.
Onko muilla accubatteryn käyttäjillä samaa havaittavissa? S24u
Kannattaa välillä ottaa se akun säästö pois päältä ja ladata 100%.Itse olen olettanut, että akku on vain mennyt sen verran huonoon kuntoon että nykyään ei meinaa enää riittää koko päiväksi akku. Olen ladannut ainoastaan 80% akkua käytännössä aina, ja iltaisin on vielä ollut helposti 15-25% akkua. Nyt saa kesken päivän useasti latailla välissä, jotta riittää iltaan asti. Ehkä se onkin vain joku päivitys mikä on sen tehnyt.
Täällä huomattu samaOn täällä ainakin havaittavissa! One UI 7:n jälkeen perus mallissa on akkua kulunut sen 10-20% yksikkoä enemmän kuin ennen tuota päivitystä.
Tuo kovempi kulutus alkoi ennen OneUI 7 päivitystä.On täällä ainakin havaittavissa! One UI 7:n jälkeen perus mallissa on akkua kulunut sen 10-20% yksikkoä enemmän kuin ennen tuota päivitystä.