Kysästäänpä täällä mitä mieltä ollaan. Kaveri olis luopumassa S24U:sta "suht" edullisesti, lopullista hintaa ei vielä ole leivottu kuntoon. 12/512GB malli kyseessä niin mikähän olis realistinen hinta vuoden vanhasta laitteesta? Ehkä se isompi kysymys kuinka iso hyppäys tuo olis meikäläiselle ominaisuuksien puolesta kun nykyinen on Nothing Phone 2?
Miksi kysyn? No mulla ei ole minkäänlaista kokemusta Samsungin puhelimista ja arvostan eniten ehkä mahdollisimman puhdasta Androidia mikä tuossa NP2:ssa on. Paljonko tuommosessa Samsungissa on valmistajan omaa "bloatwarea" ja voiko niitä poistaa? Toki olen käytännössä aina käyttäny Nova launcheria ja siitä en luovu.
Nykyisessä puhelimessa kamera on ainaki omaan käyttöön varsin loistava, sillä mittapuulla mikä mulla on kokemus kuvaamisesta

(toki tuossa nykyisessä videon kuvauksessa kuvanvakain on mitä on) niin tuossa 24U:ssa on käsittääkseni ainaki vähän parempi kamera?
Puhelinta käytän puhelimena + kamerana eli en juurikaan pelaa mitään, jotain hyvin kevyitä pelejä kuluttaan aikaa(sudoku, minesweeper tms.).
Periaatteessa mulla ei ole mitään tarvetta alkaa vaihtaan puhelinta kun nykyinen tekee sen mitä pitääkin ja omalla käytöllä hyvin, mutta jos me tuosta saadaan hyvä hinta neuvoteltua niin miksipä ei?
Niin ja tallennan kaikki puhelut nykyisellä puhelimella Cube ACR:llä niin oletettavasti tuo toimii myös Samsungilla? Vai onko Sampalla jopa parempaa vaihtoehtoa tarjolla? Muistan ku oli aikoinaan käytössä OnePlus 6 ja siinä oli sisäänrakennettu tallennus mikä oli loistava, tuo ACR ajaa asiansa mutta laadussa on kyllä paljon parannettavaa.
ps. juu kyllähän netistä löytää arvosteluita ja speksejä vaikka kuinka paljon, mutta jos täältä löytäis ns. oikean kokemuksen vastaavasta vaihdoksesta. Ensimmäinen Samsung, mikä oli hyvä/huono asia? Tai vielä parempaa jos joku täällä olis vaihtanu NP puhelimesta Samppaan niin mitä jäit kaipaamaan, vai jäitkö mitään?