Samsung Galaxy S24 / S24+ / S24 Ultra

Tilasin eilen S24 perusmallin ja vähän vaiheessa että mitkä suojakuoret hommaisi... Kiinnostaisi tuo Samsungin oma smart view wallet kun oon tottunut ns. kahdella kädellä käyttämään puhelinta mutta toisaalta onko tämä niin pieni puhelin että oppisi yhdellä kädellä? Ja jos olisi vain takasuoja (mikä hyvä?) niin pitäisikö asentaa panssarilasi sitten kanssa?

Mitään muita vinkkejä ekaan Samsungiin?

Itselläni on ollut S24:ssä juuri Samsung Smart View Wallet. Sitä voi kyllä suositella. Se on melko ohut ja lukitsee/herättää puhelimen automaattisesti. Moni näyttää jääneen kaipaamaan tuollaista Smart View Wallet -kuorta, jota ei saa enää S25-malliin.

Musta ja violetti ovat tarjouksessa Powerissa hintaan 24,95 €:

Muita värejä löytyy Amazon.de:stä:

Suojalaseista ainakin tällainen Spigen Glas.tR EZ Fit Screen Protector vaikutti hyvältä ja oli helppo asentaa lähiaikoina tutun S25-puhelimeen (käy myös S24):
 
Itselläni on ollut S24:ssä juuri Samsung Smart View Wallet. Sitä voi kyllä suositella. Se on melko ohut ja lukitsee/herättää puhelimen automaattisesti. Moni näyttää jääneen kaipaamaan tuollaista Smart View Wallet -kuorta, jota ei saa enää S25-malliin.

Musta ja violetti ovat tarjouksessa Powerissa hintaan 24,95 €:

Muita värejä löytyy Amazon.de:stä:

Suojalaseista ainakin tällainen Spigen Glas.tR EZ Fit Screen Protector vaikutti hyvältä ja oli helppo asentaa lähiaikoina tutun S25-puhelimeen (käy myös S24):

Eikai tuo nyt sentään herätä. Tai no joo vai herättikös sillä tavalla että näki sen oliko tullut puheluita/viestejä. S25 halpiskuoressa ei tee tuota.
 
Eikai tuo nyt sentään herätä. Tai no joo vai herättikös sillä tavalla että näki sen oliko tullut puheluita/viestejä. S25 halpiskuoressa ei tee tuota.
Tarkoitin, että näyttö menee pois päältä ja päälle automaattisesti, kun kuoren avaa tai sulkee. Tässä video S24 Ultran Samsung Smart View Wallet -kuoresta:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/7X0uqfruVlU
 
Mä oon tykännyt MagBakista. On tämmöinen vähän jytkympi ja lisää hieman bulkkia, vrt. vaikkapa Pitaka, mut näyttää kestävän mitä vaan ja tässä on magneetti tossa takana. Näppärää kun voi vaikka kokatessa lätkäistä luurin kiinni jääkaappiin reseptiä varten.
 
Tarkoitin, että näyttö menee pois päältä ja päälle automaattisesti, kun kuoren avaa tai sulkee. Tässä video S24 Ultran Samsung Smart View Wallet -kuoresta:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/7X0uqfruVlU


Led View Cover oli S10e ja S22 mutta sen ongelma oli että kun se tippui lattialle niin kuori aukesi. Lisäksi S22 se meni paskaksi vuoden käytön jälkeen. Olihan se hieno mutta varmaan syystäkin ei enää jatkettu tuotantoa.
 
Itselläni on ollut S24:ssä juuri Samsung Smart View Wallet. Sitä voi kyllä suositella. Se on melko ohut ja lukitsee/herättää puhelimen automaattisesti. Moni näyttää jääneen kaipaamaan tuollaista Smart View Wallet -kuorta, jota ei saa enää S25-malliin.
Mites tuo kansi tuossa, onko auennut esim repussa tms. kun ei taida olla mitään kiinnitystä?

Modaa sit vaik magneettitarran kenties 🤓

e: ja toimiiko langaton lataus kannen läpi?
 
Viimeksi muokattu:
Mites tuo kansi tuossa, onko auennut esim repussa tms. kun ei taida olla mitään kiinnitystä?

Modaa sit vaik magneettitarran kenties :D

e: ja toimiiko langaton lataus kannen läpi?
Itse en ole pitänyt kortteja tuossa, enkä väännä läppää puhelimen taakse, joten se pysyy edelleen aika hyvin kiinni. Lisäksi näytössä on panssarilasi, joten puhelimen näyttökin on suojattu. Arvosteluissa usein kyllä mainitaan, että läppä aukeaa helposti puhelimen pudotessa.

Autossa langaton lataus on toiminut kuoren läpi, mutta muuten en ole käyttänyt langatonta latausta, joten en tiedä toimiiko kaikilla langattomilla latureilla.

Edit: Puhelin ei kyllä putoa kovinkaan helposti, jos vasemmalla kädellä pitää kiinni läpästä puhelinta käytettäessä. En muista pudottaneeni tätä vielä kertaakaan vajaan parin vuoden aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Itse en ole pitänyt kortteja tuossa, enkä väännä läppää puhelimen taakse, joten se pysyy edelleen aika hyvin kiinni. Lisäksi näytössä on panssarilasi, joten puhelimen näyttökin on suojattu. Arvosteluissa usein kyllä mainitaan, että läppä aukeaa helposti puhelimen pudotessa.

Autossa langaton lataus on toiminut kuoren läpi, mutta muuten en ole käyttänyt langatonta latausta, joten en tiedä toimiiko kaikilla langattomilla latureilla.

Edit: Puhelin ei kyllä putoa kovinkaan helposti, jos vasemmalla kädellä pitää kiinni läpästä puhelinta käytettäessä. En muista pudottaneeni tätä vielä kertaakaan vajaan parin vuoden aikana.
Jees no ehkä mä hommaan vaan tuon. Itsekin nimittäin juuri käytän puhelinta niin että pidän vasemmalla kädellä kannesta tukea.
 
Eilen huomasin kun tarkistin päivityksiä kaikkialta, niin oli tullut Tammikuun tietoturvapäivitys, jos oikein muistan niin reilu 450mt.
Puhelimena Samsung S24 Ultra
 
Milloinkohan Google Play saa mahdollisesti uuden järjestelmäpäivityksen?
itsellä S24 Ultrassa lukee että viimesin päivitys on 1. syyskuuta 2025.. :hmm:
 
Kysyn täällä sillä oletuksella että täältä löytyisi samaan tarjoukseen tarttuneita:

Käytättekö ns. perinteisiä lompakkokuoria tämän kanssa? Toimiiko niissä ruudun aktivointi ja puhelimen lukitus kantta avaamalla ja sulkemalla? Ostin peruskuoret, joissa tuo erittäin merkittävä ja arkinen ominaisuus ei toimi. Samsungilla taas on tarjolla vain joku reiällinen kuori enkä halua sellaista: siinä varmaan toimisi nuo perusjutut.

Mitä kuorissa pitää olla että tuon perusasian saisi toimimaan? Vai onko Samsung jotenkin estänyt asian muilta kuin virallisilta kuorilta? Ihan hiton ärsyttävä puute ja käsittämätön juttu ettei tuohon saa vaikka samanlaisia kuoria kuin esim. S10e:n Led Cover -kuoret, joita on kai ollut muissakin aiemmissa S-sarjan puhelimissa tarjolla.

Jos siis teillä on käytössä perinteiset lompakkokuoret, joissa toimii näytön herääminen ja puhelimen lukitus kannen asennon mukaan, niin vinkatkaa mikä toimii. Voin sanoa että "dbramante 1982"-peruskuoret ei ainakaan toimi vaikka muuten ovatkin ihan ok.
 
Käytättekö ns. perinteisiä lompakkokuoria tämän kanssa? Toimiiko niissä ruudun aktivointi ja puhelimen lukitus kantta avaamalla ja sulkemalla? Ostin peruskuoret, joissa tuo erittäin merkittävä ja arkinen ominaisuus ei toimi. Samsungilla taas on tarjolla vain joku reiällinen kuori enkä halua sellaista: siinä varmaan toimisi nuo perusjutut.

Mitä kuorissa pitää olla että tuon perusasian saisi toimimaan? Vai onko Samsung jotenkin estänyt asian muilta kuin virallisilta kuorilta? Ihan hiton ärsyttävä puute ja käsittämätön juttu ettei tuohon saa vaikka samanlaisia kuoria kuin esim. S10e:n Led Cover -kuoret, joita on kai ollut muissakin aiemmissa S-sarjan puhelimissa tarjolla.

Jos siis teillä on käytössä perinteiset lompakkokuoret, joissa toimii näytön herääminen ja puhelimen lukitus kannen asennon mukaan, niin vinkatkaa mikä toimii. Voin sanoa että "dbramante 1982"-peruskuoret ei ainakaan toimi vaikka muuten ovatkin ihan ok.
En käytä muiden valmistajien lompakkokuoria, koska niissä ei yleensä toimi ruudun aktivointi ja puhelimen lukitus kantta avaamalla ja sulkemalla. Samsung on ilmeisesti vaikeuttanut sellaisen valmistamista laittamalla omiin kuoriinsa useita siihen liittyviä osia:

Itselläni on S24:sssä käytössä Samsung Smart View Wallet ja se on kuoren reiästä huolimatta hyvä kuori ainakin yhdessä panssarilasin kanssa. Samsung Galaxy S25:een sellaista ei saa enää lainkaan.

Kertokaa toki, jos joku tietää toimivan ei-Samsungin lompakkokuoren.
 
Tänään näköjään tuli omaan S24 Ultraan vihdoista viimein uusin

Google järjestelmäpäivitys: 1. Tammikuuta 2026.
74Mt kokoinen.
 
Tänään näköjään tuli omaan S24 Ultraan vihdoista viimein uusin

Google järjestelmäpäivitys: 1. Tammikuuta 2026.
74Mt kokoinen.
Tänne tuli A56:een samankokoinen Googlen järjestelmäpäivitys mutta väittää olevansa Marraskuun. (oli ennen päivitystä syyskuu)
 
Sain ostettua henkilökohtaisilla alennuksilla uuden S24:n 425 eurolla. Vanhasta OnePlus 11:sta saa vielä hyvityksenä 162€ takaisin, kun vien varmuuskopioinnin jälkeen liikkeeseen. Ei siis ollut kallis vaihto etenkin, kun OnePlus alkaa jo kaipailemaan uutta akkua, jonka vaihdattaminen maksaa 100€.

Hyvältä kyllä tuntuu. Vähän kompaktimpi koko on oikeasti mukava asia älypuhelimessa. Näyttö on kirkas ja eloisa, suorituskyky on ripeää ja kamera vaikuttaa hyvältä. Hyvistä stereokaiuttimista myös plussaa omassa käytössä. Akku tässä ei ole mikään valtava kapasiteetiltaan, mutta varmasti parempi kuin pakkasessa hyytyvä OP11:n akku.

Kuoriksi ostin DNA:n myymälästä ensin eurolla läpinäkyvät muovikuoret ja nyt on tulossa 7 eurolla Samsungin aidot silikonikuoret. Onko lasikalvoksi suosituksia? Ilmeisesti sormenjälkitunnistin toimii ok myös joidenkin lasikalvojen kanssa ja joidenkin kanssa taas ei ollenkaan.
 
Update information
• One Ul version: 8.0
• Android version: 16
Version: S928BXXS5CZB2 / S928BOXM5CZB2 /
S928BXXS5CZB2
Size: 466,29 MB
Security patch level: 5 February 2026
 
Spigenin lasikalvo asennettu ja on aivan huippu. Asennus oli helppoa, yhtään ilmakuplaa ei jäänyt ja sormenjälkeä ei tarvinnut edes rekisteröidä uudestaan. Myös outletista ostettu Samsungin alkuperäinen silikonikuori osoittautui hyväksi. Nyt on S24 suojassa.
 
Update information
One Ul version: 8.0
Android version: 16
Version: S928BXXS5CZC1 / S928BOXM5CZC1 /
S928BXXS5CZC1
Size: 494,14 MB
Security patch level: 5 March 2026

+ play päivitys
 
Koodi:
Update information
One Ul version: 8.0
Android version: 16
Version: S928BXXS5CZD1 / S928BOXM5CZD1 /
S928BXXS5CZD1
Size: 465,60 MB
Security patch level: 5 April 2026
 
Huhtikuun Security Patchin jälkeen alkoi akku kulumaan kovaan tahtiin ja puhelin myös lämpenee herkästi. Jopa Safe modessa lentotila päällä huomasin saman ilmiön. Reddit on täynnä valituksia samasta ongelmasta patchin seurauksena, mutta en äkkiseltään keksi, miten tuon korjaa. Redditissä neuvotaan poistamaan päivitykset Knox ja Mobile Services -sovelluksilta, mutta omalla puhelimella noita sovelluksia ei löydy. Voi olla operaattorista tai maasta johtuvaa. Ehkä odoteltava päivitystä...
 
Huhtikuun Security Patchin jälkeen alkoi akku kulumaan kovaan tahtiin ja puhelin myös lämpenee herkästi. Jopa Safe modessa lentotila päällä huomasin saman ilmiön. Reddit on täynnä valituksia samasta ongelmasta patchin seurauksena, mutta en äkkiseltään keksi, miten tuon korjaa. Redditissä neuvotaan poistamaan päivitykset Knox ja Mobile Services -sovelluksilta, mutta omalla puhelimella noita sovelluksia ei löydy. Voi olla operaattorista tai maasta johtuvaa. Ehkä odoteltava päivitystä...
Itsellä ei ole ollut eroa kun katsoo accubatteryn tilastoja. Ei siis koske kaikkia.
 
Mulla oli viime aikoina sellaista ongelmaa, että kotona ei toiminut Wifi kännykällä kunnolla. Välillä katosi kaikki palkit, välillä näytti täysiä palkkeja. Kun laittoi kännykästä Wifin pois ja laittoi takaisin, meni taas Wifi-verkkoon. Ajattelin jo, että onko mun Wifi-tukiasemissa vikaa, mutta nämä ongelmat katosivat kännykän viimeisimmän ohjelmistopäivityksen myötä täysin. Korjannut versio olisi siis tuo huhtikuun päivitys.
 
Mulla oli viime aikoina sellaista ongelmaa, että kotona ei toiminut Wifi kännykällä kunnolla. Välillä katosi kaikki palkit, välillä näytti täysiä palkkeja. Kun laittoi kännykästä Wifin pois ja laittoi takaisin, meni taas Wifi-verkkoon. Ajattelin jo, että onko mun Wifi-tukiasemissa vikaa, mutta nämä ongelmat katosivat kännykän viimeisimmän ohjelmistopäivityksen myötä täysin. Korjannut versio olisi siis tuo huhtikuun päivitys.
Mulla ei ole ollut wifin kanssa ongelmia, mutta puhelin katkonut 5G yhteyksiä. 5G siis täysillä tolpilla, sitten mikään ei vain aukea ja puhelin heittää 4G ja takaisin 5G ja sitten taas toimii. Mobiilidatan off+on myös auttanut. Täytyypä seurailla onko sekin nyt vihdoin korjattu tuossa. Toivottavasti.
 
Huhtikuun Security Patchin jälkeen alkoi akku kulumaan kovaan tahtiin ja puhelin myös lämpenee herkästi. Jopa Safe modessa lentotila päällä huomasin saman ilmiön. Reddit on täynnä valituksia samasta ongelmasta patchin seurauksena, mutta en äkkiseltään keksi, miten tuon korjaa. Redditissä neuvotaan poistamaan päivitykset Knox ja Mobile Services -sovelluksilta, mutta omalla puhelimella noita sovelluksia ei löydy. Voi olla operaattorista tai maasta johtuvaa. Ehkä odoteltava päivitystä...
Ilmeisesti isompikin ongelma osalla käyttäjistä:

Itse olen onneksi välttynyt tuolta. Kohta pitäisi myös OneUI 8.5 saapua S24 sarjalle.
 
Ilmeisesti isompikin ongelma osalla käyttäjistä:

Itse olen onneksi välttynyt tuolta. Kohta pitäisi myös OneUI 8.5 saapua S24 sarjalle.
Itse sain 5 tunnin SoT-ajan hetkeksi takaisin, kun päivitin Samsung Storen kautta ensin kaikki järjestelmäohjelmat ja sen jälkeen nollasin Knoxin tehdasasetukset. Nyt tuntuu taas, että puhelin kuumenee ja akkukesto heikkenee hiljalleen. Aika kauan kyllä kestää, että mitään korjausta saadaan tuotua.
 
Itselläni ei ole tällaista, mutta onhan tämä todella paha ongelma niille keiden laitteita se koskee.

Aina pilan päiten sanotaan että Samsung aiheuttaa häikkää edellisiin laitteisiin, kun uusi lippulaiva julkaistaan, enkä yhtään ihmettele miksi tällainen vilahtaa mielessä.🤔
 
Itellä tulee käytettyä sormenjälkeä puhelimen avaamiseen aina, mutta olin ilmeisesti pärstänki reskisteröiny avaamista varten kun puhelin ilmoitti "face doesn't match.

No mielenkiinnosta poistin sen ja kokeilin uudestaan skannata naaman. Enkä ole tänään kertaakaan saanu avattua puhelinta naamalla :lol:

Onko tässä tuo kasvojentunnistus oikeasti näin perseestä? Vanha puhelin Nothing phone 2 toimi ihan yhtä hyvin naamalla tai sormenjäljellä 🤔
 
Oli kyllä iso päivitys, S24 Ultra itselläni kyseessä. Saa nähdä tuliko mitään korjausta tuohon akku asiaa / lämpenemiseen.
 
Onko tuo uusin ohjelmistopäivitys; Android 16 One UI 8.5 Mitenkä toiminut teillä S24 Ultrassa??

Eli onko havaintoja hidastumisesta,lämpiämisestä asennuksessa tai sen jälkeen ,jokin ohjelma/pikakuvake ei toimi, viekö enemmän akkua tai jokin ei toimi tms?

Kyselen siksi että harkitsen vielä asentaako vai ei uusinta päivitystä.. :hmm:
Viimeeksi kun asensin ison ohjelmistopäivityksen oma luurini kuumeni aikas huolella ja kesti jonkun vajaa 20 min viiletä päivityksen jälkeen ja sai jo pelätä että syttyykö luuri palaan tms.
 
Onko tuo uusin ohjelmistopäivitys; Android 16 One UI 8.5 Mitenkä toiminut teillä S24 Ultrassa??

Eli onko havaintoja hidastumisesta,lämpiämisestä asennuksessa tai sen jälkeen ,jokin ohjelma/pikakuvake ei toimi, viekö enemmän akkua tai jokin ei toimi tms?

Kyselen siksi että harkitsen vielä asentaako vai ei uusinta päivitystä.. :hmm:
Viimeeksi kun asensin ison ohjelmistopäivityksen oma luurini kuumeni aikas huolella ja kesti jonkun vajaa 20 min viiletä päivityksen jälkeen ja sai jo pelätä että syttyykö luuri palaan tms.
Se on ihan normaalia että isomman päivityksen jälkeen optimoi juttuja taustalla jonkin aikaa.
 
Päivitin tuon One Ui 8.5 ja kyllähän tuo taas jonkin verta luuria lämmitti mutta viilentyi myös seuraavan 20min jälkeen.

Äkkiseltään muuta erilaista en huomannu kuin luurin asetukset valikossa ns popuppina liikkuvan search palkin.
Saakohan sitä palkkia muutettua mistään asetuksista,ja mistä lienee?
 
En tiedä johtuuko päivityksestä vai mistä, Galaxy Watch 8:n lataaminen ei enää onnistunut puhelimen virranjaolla. Sekunnin ajan näyttää että se toimisi, mutta sitten puhelimeen tulee viesti että laturi ei ole yhteensopiva kellon kanssa.
 
Koodi:
Security

The device is protected with improved security.

* After updating, you will not be able to downgrade to the old software because of updates to the security policy.

These changes may vary depending on the model, country, or network operator of the customer environment.

To get the best from your device, please keep your device up to date and regularly check for software updates.

Learn more at:

https://doc.samsungmobile.com/SM-S928B/EUX/doc .html

Update information

One Ul version: 8.5

Android version: 16

Version: S928BXXS6DZE1/ S928BOXM6DZE1 /

S928BXXS6DZE1

Size: 449,11 MB

Security patch level: 5 May 2026

Uutta versiota taas tarjolla.
 
Näköjään oma S24 ei ehdottanut itse mitään päivitystä, mutta OneUI 8.5 oli tarjolla ja sen perään 300 MB:n kokoinen tietoturvapäivitys. Toivottavasti korjaa kuumenemisen ja surkean akkukeston, jotka huhtikuun päivitys aiheutti. Olisin jo vaihtanut takaisin vanhaan puhelimeen, jos se ei olisi mennyt vaihdossa hyvityksen takia...
 
Toinen pienempi Googlen järjestelmäpäivitys julkaistu. Edelleen 1. Toukokuuta.
 
Edelleen oma puhelin kuumenee ja hidastelee kevyessäkin käytössä eikä akku kestä kovin kummoisesti. Mitähän tässä nyt kannattaisi tehdä? Redditissä porukka kokeili aiemmin tehdasasetuksien palautusta korjaukseksi päivityksen aiheuttaneisiin ongelmiin. Ei kuulemma auttanut silloin enkä tiedä, auttaisiko nytkään. Muutaman kuukauden vanha luuri vasta ja ongelma alkoi muiden tapaan huhtikuun päivityksessä.
 
S24U, tuntuu että nyt kun on julkkarista asti päivittäistä käyttöä takana, akku lienee siinä kunnossa että kyykkää yön aikana. Mikään prosessi ei ole jumissa, mutta vaan akkua hotkitaan. Laite ei käy kuumana. Tekisi mieli vaihtaa uuteen, tuossa mainoksessakin komeilevaan Oppon Ultraan. Toki akun voisi vaihdattaa myös.
 
S24U, tuntuu että nyt kun on julkkarista asti päivittäistä käyttöä takana, akku lienee siinä kunnossa että kyykkää yön aikana. Mikään prosessi ei ole jumissa, mutta vaan akkua hotkitaan. Laite ei käy kuumana. Tekisi mieli vaihtaa uuteen, tuossa mainoksessakin komeilevaan Oppon Ultraan. Toki akun voisi vaihdattaa myös.
Julkaisusta asti ollut ja 80% rajoitin päällä. Ei ole akku mennyt vielä miksikään.

Screenshot_20260612_100625_AccuBattery.png
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oli about vuoden toi 80% rajoitin päällä, kunnes ei enää kestänyt aamusta iltaan yhdellä latauksella. Otin rajoittimen pois niin riitti ihan hyvin taas, kunnes pari kk sitten asensin lokaatioseurannan (selfhosted google maps timeline) niin se rampautti puhelimen täysin, koko ajan saa olla latauksessa. :x3:
 
Mulla oli about vuoden toi 80% rajoitin päällä, kunnes ei enää kestänyt aamusta iltaan yhdellä latauksella. Otin rajoittimen pois niin riitti ihan hyvin taas, kunnes pari kk sitten asensin lokaatioseurannan (selfhosted google maps timeline) niin se rampautti puhelimen täysin, koko ajan saa olla latauksessa. :x3:
Se 80% rajoitin pitää muistaa ottaa aina toisinaan (kerran kuukaudessa tai parissa) pois päältä ja ladata 100% ja pitää laturissa vielä sen jälkeenkin pitkään. Vasta kun puhelin ollut 100% varauksessa laturissa kiinni yli tunnin niin se akku on oikeasti täynnä. Sitä olen odotellut että koska Samsung tekisi tuon automaattiseksi. Kerran kuussa latautuisi 100% jotta varaustason laskuri pysyisi ajantasalla. Johtuu siis ihan li-ion akun jännitekäyrästä. Akun määrittely täydeksi on todella vaikeaa ellei sitä lataa aina välillä oikeasti täyteen asti.
 
Se 80% rajoitin pitää muistaa ottaa aina toisinaan (kerran kuukaudessa tai parissa) pois päältä ja ladata 100% ja pitää laturissa vielä sen jälkeenkin pitkään. Vasta kun puhelin ollut 100% varauksessa laturissa kiinni yli tunnin niin se akku on oikeasti täynnä. Sitä olen odotellut että koska Samsung tekisi tuon automaattiseksi. Kerran kuussa latautuisi 100% jotta varaustason laskuri pysyisi ajantasalla. Johtuu siis ihan li-ion akun jännitekäyrästä. Akun määrittely täydeksi on todella vaikeaa ellei sitä lataa aina välillä oikeasti täyteen asti.
Tää on se. Sony osasi tämän ilman käyttäjän puuttumista asiaan. Hiukan harmittaa, että isompana valmistajana Samsung ei tätä osaa, vaan pitää tehdä manuaalisti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 285
Viestejä
5 246 820
Jäsenet
83 467
Uusin jäsen
eetuzzi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom