Eiköhän sieltä tule G3E versio, jossa softalla rajattu maksimi jatkuva teho 1000W ja piikkiteho on sitten tuo 2000W. Käsittääkseni laki ei ota kantaa piikkitehoon, joten se voisi olla mitä vain oikeastaan. Itseäni harmittaa tuo akun kapasiteetin niukkuus alle 25 kg painoisissa laudoissa ja sen sijaan on laitettu kaikkea levyjarrua ja juositusta nostamaan painoa sekä lisäämään vikojen määrää. Onko sillä nyt oikeasti väliä jossain 20-30km/h nopeuksissa. Itseäni kiinnostaisi enemmänkin yksinkertainen rakenne niin kuin G30 / Max onkin, mutta typerät virheet olisi korjattu esim. kestävä takalokasuoja, kaikki laakerit suojattu, parempi ohjaustangon taittomekanismi ja sisäinen laturi kestäisi enemmän kuin muutaman kuukauden tai sen nelisen vuotta mitä itsellä kesti. Sen sijaan akku voisi olla jotain 1500 Wh ja moottori se 1000W jatkuva ja piikki tuplat, jotta jaksaisi jyrkätkin mäet sen laillisen nopeuden verran. Tällöin pärjäisi ulkoisellakin laturilla kun lyhyemmät matkat ei tarvitse latausta välissä välttämättä ja sisäisen voisi jättää kokonaan pois. Pelkäänpä, että joutuu itse modaamaan tuon G30 laudan sellaiseksi kun virallista mallia tuskin tulee enää vastaavilla spekseillä.