Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

En nähnyt, mikäs tuossa oli range? EDIT: Ilmeisesti 35-45km?

Onko tuossa edessä iskarit/jousitus, kun kuvasta voisi niin päätellä?
On, mutta arvosteluissa joku haukkui keulaa aika stiffiksi. Muuten nuo arvostelut on kyllä aika vakuuttavia; varmuudella kulkee vähintään 25 km/h ja pääsee yli 30 km. Minulle nuo speksit riittää tuohon posteineen 340 € tulevaan lautaan, vaikka ei olisi edes ihan kaikkea mitä kiinalainen myyntispeksi väittää.
 
Ensimmäinen testilegi Inmotion S1:llä takana. Varovasti aloiteltiin kun koskaan aiemmin en ole millään laudalla ajellut.

Tukeva rakenne joten ei pelottanut kovemmatkaan nopeudet. En vielä sport modella testannut jolla saa maksiminopeuden ulos.

Jarrut vaatii totuttelua, ensin kun jarruttaa niin ei tapahdu oikein mitään ja sit kun lisää voimaa niin pysähtyy vähän turhan hätäisestija jos paino ei ole takana niin ihan mahdollista että lentää etukautta ympäri.

Ajoin sekä puhtaalla asfaltilla, soralla kuorrutetulla asfaltilla ja hiekkatiellä. 10” renkaat ja jousitus imivät kaikki epätasaisuudet ja mitään värinöitä ei välittynyt tankoon. Ja missään kohtaa ei pelottanut edetä.

Pienen ylämäkitestin tein myös hiekkatiellä missä oli pätkä jossa oli ihan mukavasti kaltevuutta. Paikaltaan lähtiessä ei kiihtyvyys tai loppunopeus ollut mitään maagista mutta jaksoi nousta nätisti ja pääsi kuitenkin ihan reipasta juoksuvauhtia etenemään. Ja tämä edelleen normaali drive modella, ei sportilla.

Alkufiilikset on kyllä hyvät. Jatketaan testailua ja katsotaan mitkä tulee olemaan pidemmän aikavälin kokemukset.

Painoa laudalla on se 23-24kg mitta hyvin tuota kantelee, ei nyt mitään kilometrien matkoja mutta joku 100-200m matka menee ihan heittämällä.

Ja kuskilla painoa reilu 90kg.

Tiistaina täytyy laittaa oma inmotioni ajokuntoon.
Tuossa ilmeisesti on isoimmasta päästä väli laudasta kahvoihin. Oma pituus 195cm ja oltuksena, että näillä käsipituuksilla olis aika jees ajella.
Siitä tulee mielenkiintoista, kun oma "kuivapaino" on 108kg nurkilla pyörinyt jo pitkään ja helposti semmonen 114-116kg riippuen mitä vaatetusta on päällä.
Tuskin kannattaa lähtee kattomaan miten Tampereella Lukonmäki noustaan ylös...:D
Rengaspaineita 44psi olis kai maksimi vakiorengastuksella, mutta jossain oli vähän taulukon tynkää painojen perusteella, että jotain 50psi eteen ja taakse lähemmäs 60 pitäs olla. Mutta täytyy tutustua vähän tarkemmin mitä tekstiä löytyy renkaista.....
 
Täytyypä itsekkin joku päivä tässä tehtailla pidempi (esim. 20km) testilenkki omalla speedway leger prolla niin vähän näkisi akun kestoa ja muutenkin saisi enemmän tuntumaa.
Nyt ajellut vain n.5km lenkkejä
 
Mites noi skuuttien renkaat kestää sepelissä ajoa?
Täällä kun ei Viekäkään ole saatu teiltä pois korjattua….

Ajaako jotkut talvisinkin?
 
Mites noi skuuttien renkaat kestää sepelissä ajoa?
Täällä kun ei Viekäkään ole saatu teiltä pois korjattua….

Ajaako jotkut talvisinkin?
Ajaahan ne jotkut. Täyskumi- ja ontelorenkaat nyt kestää vaikka mitä, mutta onhan tommosessa parin sentin hiekotussepelissä vittumainen ajaa millä renkailla tahansa. Ilmarenkaaseen huonosti kun osuu niin voihan siihen reiänkin saada, ihan kuten fillarinkin renkaaseen.
 
Tiistaina täytyy laittaa oma inmotioni ajokuntoon.
Tuossa ilmeisesti on isoimmasta päästä väli laudasta kahvoihin. Oma pituus 195cm ja oltuksena, että näillä käsipituuksilla olis aika jees ajella.
Siitä tulee mielenkiintoista, kun oma "kuivapaino" on 108kg nurkilla pyörinyt jo pitkään ja helposti semmonen 114-116kg riippuen mitä vaatetusta on päällä.
Tuskin kannattaa lähtee kattomaan miten Tampereella Lukonmäki noustaan ylös...:D
Rengaspaineita 44psi olis kai maksimi vakiorengastuksella, mutta jossain oli vähän taulukon tynkää painojen perusteella, että jotain 50psi eteen ja taakse lähemmäs 60 pitäs olla. Mutta täytyy tutustua vähän tarkemmin mitä tekstiä löytyy renkaista.....

Onhan tuossa korkealla tuo tanko. Itselle just sopiva kun pituutta on 189cm mut hyvin tuolla tyttöystäväkin pystyi ajamaan jolla on pituutta 163cm
 
Lisää Inmotion S1 testiä.

Kaasu pohjassa sport modella huippunopeus 26-28km/h välissä.

Tuli testattua myös pidempää ylämäen kiipeämistä ja kohtuu jyrkkä ja pitkä ylämäki niin nopeus pysyi vakaasti 17-18km/h välissä. Missään kohtaa ei ollut pelkoa että joutuisi potkimaan vauhtia.

Kuskin paino päälle 90kg.
 
ninebotit kuulemma menny kaikki 1.7 firmiksessä 20km/h jopa Suomessa.. D:
Ty:llä ei kannatta firmiksiä selkeästi lähtee päivittelemään.

itselläni yhä e-way e600 max jaksaa vedellä, pelottaa kyl toi tanko ku alkanut ilmestyy niit tangon hajoamisia netissä..
Nopeuden rajoituksen poistaminen ei toiminut enää 1.26 firmiksellä, jostain syystää huutaa laiteisto heti kun mennään yli 30km/h
ja laiteistolla meinaan et ei edes huuda toi moottori vaa joku ihan oma asiansa huutaa laudan sisällä jossain controllerin kohdalla, mikähän lie ompi. noh ei tuota kyl tohdi ajella enää ylinopeuksil ku tankoa tarvii pelätä..
 
Viimeksi muokattu:
Xiaomi Essential 1S softa tarjoaa päivitystä mutta tulee aina error 7. Tosin tämä kulkee nyt sport moodissa 25kmh ainakin pyörittämällä rengasta ilmassa, eli onko tuo sellainen päivitys joka vielä tehoja pois, olin lukevinani moisesta?
 
Onhan tuossa korkealla tuo tanko. Itselle just sopiva kun pituutta on 189cm mut hyvin tuolla tyttöystäväkin pystyi ajamaan jolla on pituutta 163cm
Tangossa vähän tilaa millekään kännykkätelineelle tms kun se mittaristo/näyttö laatikko vie tilan.
Onkohan siinä putken päät auki kahvatuppien alla. Sais pienen peilin nätisti siihen päähän kiinni.
 
ninebotit kuulemma menny kaikki 1.7 firmiksessä 20km/h jopa Suomessa.. D:
Ty:llä ei kannatta firmiksiä selkeästi lähtee päivittelemään.

itselläni yhä e-way e600 max jaksaa vedellä, pelottaa kyl toi tanko ku alkanut ilmestyy niit tangon hajoamisia netissä..
Nopeuden rajoituksen poistaminen ei toiminut enää 1.26 firmiksellä, jostain syystää huutaa laiteisto heti kun mennään yli 30km/h
ja laiteistolla meinaan et ei edes huuda toi moottori vaa joku ihan oma asiansa huutaa laudan sisällä jossain controllerin kohdalla, mikähän lie ompi. noh ei tuota kyl tohdi ajella enää ylinopeuksil ku tankoa tarvii pelätä..

Just laittelin e600 maxit ajokuntoon(2kpl). Ajelen itse vain vakiolla. En ole itse huomanut mitään epidemiaa tangon kanssa vain yksittäistapauksia, mitä muissakin laudoissa riittää. En tiedä miten sitten ihmiset oikein ajelee, nykivätkö tankoa jolla saa kyllä hyvin vipuvaikutusta niveleen tai juureen. Itse tuskin koskaan tarvitsee voimaa käyttää tankoon.

Se on taas tuhansia kilometrejä lautailua edessä tulevalle kaudelle. Oli kyllä pitkä odotus.
 
Xiaomi Essential 1S softa tarjoaa päivitystä mutta tulee aina error 7. Tosin tämä kulkee nyt sport moodissa 25kmh ainakin pyörittämällä rengasta ilmassa, eli onko tuo sellainen päivitys joka vielä tehoja pois, olin lukevinani moisesta?
Kumpi lauta? 1S ja Essential eri lautoja kuitenkin.

Mut hyvä nyrkkisääntö on et jos nykysessä firmiksessä ei oo vikaa, niin ei kannata lähteä päivittämään. Harvemmin ne mitään oikeita parannuksia tuo ja Max G30 tapauksessa kävi aika huonosti ton uusimman firmiksen kanssa kun se esti customit hetkeks kokonaan.
 
Kumpi lauta? 1S ja Essential eri lautoja kuitenkin.

Mut hyvä nyrkkisääntö on et jos nykysessä firmiksessä ei oo vikaa, niin ei kannata lähteä päivittämään. Harvemmin ne mitään oikeita parannuksia tuo ja Max G30 tapauksessa kävi aika huonosti ton uusimman firmiksen kanssa kun se esti customit hetkeks kokonaan.

en itseasiassa tarkkaan tiedä, ostin powerista outlet tuotteena essential laudan, mutta sovellus sanoo 1S, mitä eroa noissa pitäisi olla? Ei ollut pakettia eikä mitään mukana laturin ohella, laudalla oli ajettu jo 256km kun katsoin sovelluksesta.
 
Moi. Onko kenelläkään kokemuksia : E-wheels E2S V2 Pro
Käsittääkseni nuo on Kingsongin valmistamia, eli samalta tehtaalta kun E-Wayn tuotteet. Ainakin E-wayn puolella melko paljon ollut tyyppivikoja, eikä muutenkaan mitään laadukkaimpia vehkeitä. Toki tuohon hintaan spekseiltään hyvä tuote.
 
Käsittääkseni nuo on Kingsongin valmistamia, eli samalta tehtaalta kun E-Wayn tuotteet. Ainakin E-wayn puolella melko paljon ollut tyyppivikoja, eikä muutenkaan mitään laadukkaimpia vehkeitä. Toki tuohon hintaan spekseiltään hyvä tuote.
Itsellä lasahti tuo eway e500 joku pariviikkoa sitte ja lähetin huoltoon ja pariviikkoa meni ja ilmottivat että ei saa maahantuojalta uutta osaa ettei voi korjata ja antoivat rahat takas. kyllä se sen vuoden kesti ajella
 
Käsittääkseni nuo on Kingsongin valmistamia, eli samalta tehtaalta kun E-Wayn tuotteet. Ainakin E-wayn puolella melko paljon ollut tyyppivikoja, eikä muutenkaan mitään laadukkaimpia vehkeitä. Toki tuohon hintaan spekseiltään hyvä tuote.
E-wheels E2S V2 Pro 2022 kyljessä lappu missä lukee Produced by Wuyi Jin yue Engine Science and Technology co ltd
 
Kävihän siinä niinkuin odottelinkin, vaihdoin toissapäivänä Kugoo M4 Pro malliin sisäkumin taakse ja peräti 15km kerkesi ajaa ennen uutta puhkeamista. Nyt lähtee sitten uudet ulkokumit tilaukseen, vähän umpikumirengas kiinnostelisi kun tuli viime ajokaudella vaihdettua neljä uutta sisäkumia tuohon laitteeseen. Toisaalta kun taas pääsee ajelemaan aurinkoisella säällä homma on yhtä juhlaa, kai tuohon on eräänlainen Tukholma-syndrooma kehittynyt. Paria kilometria vajaa 1000km ajettu, vieläkin kulkee kovempaa kuin tarpeeksi.

Onkos joku vaihtanut ilmakumeista täysikumeihin, onko ranteet paskana ensimmäisen ajokerran jälkeen?
 
onks kellään mitään käsitystä et mistä ääni voisi tulla kun ylittää 30-35km/h.
controllerin kohdalla about alkaa hirvee ääni jonka jälkeen ei kyl uskalla vääntää lautaa eteenpäin. Kiinnostaa vaa kun on vähän hämärä ja tuli firmiksen mukana. Mietin et sekoittikohan kingsong appi kans jtn ku speedi kohdalla lukee ny kiinaa :D kingsonist firmist en oo lataillu
 
Kävihän siinä niinkuin odottelinkin, vaihdoin toissapäivänä Kugoo M4 Pro malliin sisäkumin taakse ja peräti 15km kerkesi ajaa ennen uutta puhkeamista. Nyt lähtee sitten uudet ulkokumit tilaukseen, vähän umpikumirengas kiinnostelisi kun tuli viime ajokaudella vaihdettua neljä uutta sisäkumia tuohon laitteeseen. Toisaalta kun taas pääsee ajelemaan aurinkoisella säällä homma on yhtä juhlaa, kai tuohon on eräänlainen Tukholma-syndrooma kehittynyt. Paria kilometria vajaa 1000km ajettu, vieläkin kulkee kovempaa kuin tarpeeksi.

Onkos joku vaihtanut ilmakumeista täysikumeihin, onko ranteet paskana ensimmäisen ajokerran jälkeen?

Minulla kävi suurinpiirtein sama paitsi että kesti ehkä 50km, onneksi oli vielä sisärenkaita jemmassa. Tilasin sitten joutessani M4 ulkorenkaat eli mallia slicksimmät kuin nuo offroadit, oli nimittäin sisäpuolelta kulahtanut ulkorengas aivan karseaan kuntoon, epäilen hiekkaa pääsyylliseksi. Vajaa 3000km kesti. Nyt alkaa olemaan kelit kohdillaan niin pääsee testaamaan kunnolla tuota "kesärengasta".
 
Tsekatkaa ne rengaspaineet tasasin väliajoin. Kerran viikossa vähintään, sillä noi päästää aika paljon ilmaa kuitenkin pihalle. Molempiin vehkeisiin ite lykkiny 50psi, joskus 55psi kans. Renkaan sivussa olevat merkinnät väittäs et huomattavasti matalempikin riittäis mut mun mielestä ei, ellei sit halua noita renkaita vaihdella jatkuvasti ku matalilla ilmanpaineilla se sisäkumi helposti puristuu vannetta vasten ja puhkee sit siinä rytikässä.

Umpikumeja en suosittele kellekkään, siinä häviää rangea ja ajomukavuuttakin jo sen verran et ennemmin noita paineita kattelen ite. Jos haluu käydä testaamassa niin kaikissa vuokralaudoissahan on umpikumit, voi sit siitä arvioida.

Sanomattaki selvää et ilmarenkaiden kanssa se Xiaomin akkupumppu on aika ehdoton, vituttaa huomattavasti vähemmän katella ja pumppailla.
 
Onks näissä jotain käytännön eroa:

Muutaman kilometrin työmatkoille.
 
Onks näissä jotain käytännön eroa:

Muutaman kilometrin työmatkoille.
Akku. Toisessa 7650mah ja toisessa 12400mah. Pro 2 on isompi akku, tolla hintaerotuksella en lähtis säästämään tota 70€ kun on tossa aika merkittävä erokin jo.
 
Mistäs ootte tilailleet tai ostelleet sisägummeja fiksuun hintaan? Kymppituumasia vois pari ottaa varalle.
 
Onpas nuo Xiaomin scootit pieniä verrattuna HX :hmm:


Rengaskoko tekee paljon, ja moni muukin yksityiskohta saa kokoeron näyttämään suuremmalta kuin se onkaan. HX dekki ja alaosahan on itse asiassa hyvin pieni ja kevyt, koska se on vain runko ilman tekniikkaa eikä mikään akkulaatikko.

Toki nämä ovat juuri sen kokoisia että johonkin pienehköön autoon pakatessa voi olla sentistä kiinni, meneekö normaaliin tavaratilaan vai kaadetaanko yksi penkki. Pariinkin tilaan on jäänyt Augment mahtumatta todella niukasti ja siten että Xiaomi olisi varmaan mennyt. Luulen ettei tämä ole pelkästään sattumaa.

Huomionarvoista on, että X7 on aika iso luokassaan - eikös se ole akkua lukuun ottamatta saman kokoinen kuin X8 joka taas on aika tasan Maxin kokoinen - jos oletetaan että HX:ssä on pidempi dekki eikä kompakti joita on ainakin uudemmissa Augmenteissa. X8 olisi muutenkin aika lähelle Maxia vastaava peli jos isoin akkuvaihtoehto olisi vähän isompi. Ja joo, kyllähän se kaikessa vähän häviää paitsi irrotettava akun ja ketterämmän kannettavuuden osalta.

HX mallisto on kyllä minusta käyttäjiä ajatellen vähän pölhö. X8-runko tekee olemassaolollaan X7 turhaksi - X7 suorituskyvyn ja ominaisuudet voisi toteuttaa laittamalla X8-malliin sitä pienintäkin vaihtoehtoa pienempi akku, ja tällöin ulkonäkökin olisi melkein sama.
 
Huomionarvoista on, että X7 on aika iso luokassaan - eikös se ole akkua lukuun ottamatta saman kokoinen kuin X8 joka taas on aika tasan Maxin kokoinen - jos oletetaan että HX:ssä on pidempi dekki eikä kompakti joita on ainakin uudemmissa Augmenteissa. X8 olisi muutenkin aika lähelle Maxia vastaava peli jos isoin akkuvaihtoehto olisi vähän isompi. Ja joo, kyllähän se kaikessa vähän häviää paitsi irrotettava akun ja ketterämmän kannettavuuden osalta.

HX mallisto on kyllä minusta käyttäjiä ajatellen vähän pölhö. X8-runko tekee olemassaolollaan X7 turhaksi - X7 suorituskyvyn ja ominaisuudet voisi toteuttaa laittamalla X8-malliin sitä pienintäkin vaihtoehtoa pienempi akku, ja tällöin ulkonäkökin olisi melkein sama.
X7(5.0Ah/6.4Ah) ja X8(7.8Ah/10Ah/12.8Ah) ovat tosiaan akkua lukuunottamatta identtisiä. Niin ja tosiaankin pöljää tehdä kaksi mallia, kun voisi vaan hinnoitella yhden mallin akun koon mukaan. Tuosta ostamastani 6.4Ah mallista tuli luettua lukemattoman monta arvostelua ja "täydellä kaasulla" akun kestoksi mainittiin 7 - 11 mailia. Kun ottaa huomioon käyttäjän painoerot ja eri maiden nopeusrajoitukset niin totuus piilee varmaan jossain puolivälissä. Olisin 84 kiloisena tyytyväinen jos virtaa piisaisi 12-14 km.

 
Laitin tuollaisen tulee Saksasta (vaikka lukee Ranska). Onko jollain kokemusta ja tietoa mikä naru kuuluu katkaista, jotta saa tarvittaessa lisää vauhtia tai onko tuollaiseen random -mopediin FW:tä jostain saatavissa?

Voitko kertoo kokemuksia asap sitten kun saat? Varmaan itekki päädyn aliexpressiltä tilaan
 
Onko kukaan tuunannut laudan deckistä leveämpää? Pikaisella Googlettamisella ei oikein löytynyt mitään, paitsi tälläinen :D
1650264988520.png

Mahtuisi paremmin kaksi hlö laudan päälle, joka taitaa olla kiellettyä, mutta sillain teoriassa ..
 

Liitteet

  • 1650264988217.png
    1650264988217.png
    1,4 MB · Luettu: 10
Jostain FB-ryhmästä bongasin tänään keskustelun, jossa sanottiin että MAX G30 uusin 1.7 firmis pudottaisi huippunopeuden 20km/h tuntumaan, joten kannattaa välttää päivittämistä.

Samalla joku sanoi, ettei firmiksen vaihtaminen vanhempaan onnistuisi ja myös custom firmiksen päivittäminen olisi vaikeaa.
 
Sain kuvan tyylisen kolmipyöräisen sähköskootterin, merkkiä en tiedä enkä oikein muutakaan siitä. Laite toimii ja kuljee, mutta liian kovaa, eli ainakin 40km/h, niin mikä olisi helpoin tapa rajoittaa nopeus 25km/h ettei tarvitsisi rekisteröintejä ja vakuutusta ym?

cp3-2-eec-certificate-three-wheel-citycoco50229148675.jpg
 
Sain kuvan tyylisen kolmipyöräisen sähköskootterin, merkkiä en tiedä enkä oikein muutakaan siitä. Laite toimii ja kuljee, mutta liian kovaa, eli ainakin 40km/h, niin mikä olisi helpoin tapa rajoittaa nopeus 25km/h ettei tarvitsisi rekisteröintejä ja vakuutusta ym?

cp3-2-eec-certificate-three-wheel-citycoco50229148675.jpg
Ilman merkkiä tai mallia ihan helvetin vaikea lähteä arvailemaan, mutta ei tossa juurikaan vaihtoehtoja ole, kaikki rajotukset tapahtuu controllerin puolelta, ellei sulla oo sit kaasuna + näyttönä sellasta vehjettä missä on P-settingsit rassattavissa. Monessa kiinavehkeessä on valmiina piuhat rajottimelle, mitkä pitäis sit vaan yhdistää. Joskus piuhoja ei oo ollenkaan, mut paikat piuhoille löytyy controllerista kuitenkin, siinä tapauksessa menee kolvaamiseks kuitenkin. Joskus sit niitä ei oo ollenkaan.

Yks vaihtoehto on kanssa et heittää säädettävän vastuksen siihen kaasun sensorin ja controllerin väliin. Useimmat rajottimet toimii just ton kautta, enkä usko et sen kontrollerin rajottimenkaan toimivan ainakaan hirveen eri lailla. Ongelmana näissä rajottimissa on se et ne rajottaa kans sitä tehoa samalla, eli käytännössä jos sen rajottaa kulkemaan 25kmh tasasella, niin ylämäet mennäänkin sit jo vähän hiljempaa.
 
Voitko kertoo kokemuksia asap sitten kun saat? Varmaan itekki päädyn aliexpressiltä tilaan
Joo. Varmaan vielä tämän viikon aikana saa käsiin kun torstaina lähti ja DPD lupailee 4 päivää eteläiseen Suomeen. Tiedä sitten miten pääsiäinen vaikuttaa.
 
Noin 150 kilsaa kesti takarenkaan sisäkumi täällä. Sepeliä kyllä niin perkeleesti tuolla ettei ihmetyttänyt Vähissä oli saatavilla olevat puhkeamattomat 10 tuumaiset. Mielenkiintoinen nähdä millainen vaikutus tulee olemaan rangeen täyskumi takarenkaalla.
 
Noin 150 kilsaa kesti takarenkaan sisäkumi täällä. Sepeliä kyllä niin perkeleesti tuolla ettei ihmetyttänyt Vähissä oli saatavilla olevat puhkeamattomat 10 tuumaiset. Mielenkiintoinen nähdä millainen vaikutus tulee olemaan rangeen täyskumi takarenkaalla.
Siis onko selkeitä pistojälkiä päällyskumin läpi, vai murenta kumien välissä, vai miten?
Onko tarpeeksi paineita jos päällyskumin alle pääsee hiekka ja sepelin muru.
 
Sain kuvan tyylisen kolmipyöräisen sähköskootterin, merkkiä en tiedä enkä oikein muutakaan siitä. Laite toimii ja kuljee, mutta liian kovaa, eli ainakin 40km/h, niin mikä olisi helpoin tapa rajoittaa nopeus 25km/h ettei tarvitsisi rekisteröintejä ja vakuutusta ym?

cp3-2-eec-certificate-three-wheel-citycoco50229148675.jpg
Jos se on Tämä ? Tai mennä hankalaksi.
 
Siis onko selkeitä pistojälkiä päällyskumin läpi, vai murenta kumien välissä, vai miten?
Onko tarpeeksi paineita jos päällyskumin alle pääsee hiekka ja sepelin muru.
Voin koittaa tsekata vaihdon yhteydessä. Paineet oli kunnossa. Sellases kohdas laukes mis oli just sepeliä harvinaisen paljon.
 
Sain kuvan tyylisen kolmipyöräisen sähköskootterin, merkkiä en tiedä enkä oikein muutakaan siitä. Laite toimii ja kuljee, mutta liian kovaa, eli ainakin 40km/h, niin mikä olisi helpoin tapa rajoittaa nopeus 25km/h ettei tarvitsisi rekisteröintejä ja vakuutusta ym?

cp3-2-eec-certificate-three-wheel-citycoco50229148675.jpg
Tarkista moottorin speksit. Jos nimellisteho on yli 1000W, täytyy laite rekisteröidä sähkömopoksi ja liikennevakuuttaa. Kun se kulkee jo yli 40km/h, niin luultavasti on 1500-2000W. Eli nopeutta rajoittamalla tuosta ei välttämättä saa pyörätiekelpoista.
 
Lukeeko jossain niin että teho otetaan moottorin eikä kontrollerin spekseistä?
Ei siinä kai oikeen vaihtoehtoakaan ole. Moottorin kyljessä on usein se teholukema, ihan kuten controllerissakin, mut toisen nähdäkseen täytyy ruveta purkamaan jo aika paljon, kun toiseen sit taas riittää vilkasu.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 991
Viestejä
4 418 002
Jäsenet
73 259
Uusin jäsen
Duane

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom