Syy on siinä, että otat yhden päivän yhden tunnin esimerkiksi siitä, että hinnat lokakuussa tulee oleen korkeat. Olihan hinnat korkeat syyskuunkin alussa, mutta loppujen lopuksi koko kuukauden keskihinnaksi taisi tulla nelisen senttiä. Joten täysin turha postaus.Jos nyt katsot myös viestin mihin vastasin varsinkin kohdan: " eniten tämän lokakuun takia olisin halunnut hinnan lukita " ehkä ymmärrät paremmin mikä oli "motiivi kirjoitella tuubaa tänne". Eli kun on kokonaiset 2 päivää joista ottaa dataa mistä toinen on sunnuntai ja toinen arkipäivä (maanantai) ja kun aloitin vielä viestin sanoilla " Tuo on kyllä totta" niin sitten olet "järin yllättynyt ja järkyttynyt" että saatan olla jonkun käyttäjän kanssa samaa mieltä, jakaa hänen huolensa ja todeta että tämän alkaneen kuukauden kohdalla todellakin näyttää (tässä valossa mitä tätä kuuta nyt on kulunut varsinkin työpäiviä) hän olleen oikeassa hintojen suhteen.
Se oli motiivini. Mikä oli sinun motiivisi mennä heti henkilökohtaisuuksiin mistä sait jo huomautuksenkin ja jatkaa useamman viestin peräkkäin kysellen ja pyytäen minua toistamaan sekä selittämään selkeää (?) Suomen kieltä. En nyt oikein ymmärrä. Eli selitinkö nyt tarpeeksi tarkasti vai haluatko vielä saada selvennystä minulta ja käyttäjältä jolle vastasin näihin asioihin?
Lisätäkseni vielä tuohon "heräämiseen" käsittääkseni olen ollut aktiivinen jäsen täällä foorumilla ja kommentoinut viikonlopunkin aikana sekä viimeviikosta useissakin ketjuissa. Olen pahoillani jos et ole huomannut viestejäni, jos haluat yritän välillä laittaa vaikka viestin sinulle linkkien kera kun kirjoitan jotain? Muistuttaisin kuitenkin että tämä on ihan vapaaehtoinen foorumi minne saa kirjoitella eikä täällä ole mitään pakkoa joka päivä kirjoittaa jokaiseen ketjuun jotain. Kuitenkin lähes 7000 viestiä tänne laittanut joten en ymmärrä miksi henkilö niin suuttuu siitä että en jatkuvasti kirjoita varsinkin kun hän itse on vasta 71 viestiä postannut...
Mutta täytyy sanoa, että nuo PKS:n hinnat on kyllä todella kilpailukykyiset varsinkin, jos yhtään pystyy siirtämään kulutusta halvemmille tunneille. Itsellä ei kaukolämpötalossa oikein tuohon ole mahdollisuuksia, kun ei vielä ole edes ladattavaa autoa. Mutta jos sellainen pihaan ilmestyy niin tuo PKS kyllä houkuttelisi kovasti