Itse tuossa hyppäsin PKS:n kelkkaan ja nyt on kieltämättä ollut ihan maireaa vetää puhtaalla pörssisähköllä. Ajattelin kuitenkin tuolla n. 5 snt hinnalla kiinnittää lokakuusta eteenpäin, koska suoraan sanottuna ei ole mitään luottoa sähkön hinnanmääräytymismekanismin tolkullisuuteen, kun nyt jo lähes minimikulutuksen aikaan pienikin härö on aiheuttanut aivan järjetöntä heiluntaa hinnoissa.
Puhtaalla pörssillä voi toki voittaa parilla sentillä tuollaisen viiden sentin kiinnityksen, mutta toisaalta hävitä kymmeneillä senteillä. Ei vaan minun kirjoissani puolla tuollainen risk/reward puhtaalla pörssillä nopan heittoa. Alkuvuoden kiinnityshinnan jos saisi johonki seiskan pintaan niin hyvä olisi.
[edit]
Jahas, Lumme sekoilee. Kerkesin heiltä tilaamaan silloin tarjousviikonloppuna 17.9. sen kuukausimaksuttoman sopparin, josta en ikinä saanut edes mitään tilausvahvistusta. Peruin sen sitten muutenkin tännekin linkatun peruutuslomake-sivun kautta (en myöskään ikinä saanut mitään peruutusvahvistusta) ja tilasin PKS:ltä tuon Priima-sopparin, johon olen jo muutaman päivän jälkeen ollut hyvin tyytyväinen. Äsken tuli sitten PKS:ltä viesti, että sähkösopimukseni heillä on päättymässä 10.10.?! Mistä lie sitten tuon päivämäärän edes repineet. Noh, eipä auta muuta kuin laittaa Lumpeelle viestiä, että loppuu nyt se vitun sekoilu. Onneksi en tuohon paskafirmaan ehtinyt oikeasti ruveta asiakkaaksi. Vittu jos vaan nyt tämän sekoilun takia kusee nuo hintakiinnitykset.
[edit2]
Vittu mitä visvaista veriripulia tämä Lumpeen nettiportaalikin. Saatanan saatana.