Sähköavusteiset polkupyörät (max 250W, max 25km/h, ei vakuutustarvetta)

Miten hyvin noi vähän joka suunnalta avoimet lasit blokkaa tuulen silmistä? Oon joskus ajellut joidenkin, varmaan salibandyyn tehtyjen sporttisuojalasien kanssa, mutta niissä tulee joku ihme pyörre sinne linssin taakse silmäkuoppaan, ja oikeastaan melkeinpä ärsyttävämmin kuin ilman laseja. Sit taas mulla on jotkut 3M:n duunisuojalasit, jotka on kokonaan suljetut, mutta ne taas huurtuu helposti.
Oakley Sutrot on kyllä hyvät. Ei käy viima silmille. Aikaisemmin käytin Oakley Holbrookkeja, mutta niiden kanssa kävi oikeen pyörre silmiin. Sutrot suunniteltu pyöräilyyn ja toimii kyllä hyvin. Kesät ja talvet. Prizm Trail Torch linssi toimii metsässä ja hämärällä hyvin. Prizm Road ilmeisesti hiukan tummempi.
 
Kauanko arviolta säkhöpöyrän akut kestävät latautua ja onko teillä millaisia ratkaisuja missä sitä akkua ladataan sisällä, jotain laatikkoa joka kestää likaa eikä nyt ainakaan mitään herkästi syttyvää materiaalia olisi ?
Riippuu tosiaan ihan siitä akun koosta ja laturin tehosta, kuten yllä jo kerrottiin.

Vertailuna oma 720Wh (19,6Ah) latautuu tyhjästä täyteen 6A:n laturilla 3,3 tuntia. Eli jaa akun Ah määrä laturin ulosantamalla A määrällä, niin näet laskennallisesti kuinka kauan menee. Mutta toki tähän vaikuttaa akun lämpötila, lähtövaraustaso yms, joten todellisuudessa menee vähän pitempään. Laturi ei työnnä koko aikaa täysillä virtaa akkuun.
 
Minulla on käyttöpyöränä tämä sähköistettynä:


Rear DerailleurShimano Deore M5100 SGS
ShiftersShimano Deore M5100, 11-speed
Cog SetShimano Deore M5100 11-51T


Läskipyörässä on Microshift Acolyte 8-vaihteisena ja vaihteet toimivat älyttömästi paremmin. Pettymys vaihteisiin GT:n sarvissa on joka kerta pahimmillaan, kun on viimeksi ajanut hienosti toimivalla läskillä. En ole tehnyt muita säätöjä, kuin säätänyt vaijerin kireyden siten, että vaihteet toimivat yhtä huonosti molempiin suuntiin. Läskissä vaihteet vaihtuvat heti, kun vivuista vaihtaa. GT:ssä vaihtuu välillä heti, mutta usein vasta monen poljinkierroksen jälkeen. Pyörällä on ajettu vain 300km:ä tiellä, eikä koskaan maastossa. Vaihteet ovat toimineet aina yhtä "hyvin". Kevennän polkemista aina vaihtamisen ajaksi, mutta GT:n tapauksessa joutuu äkkiä keventämään koko lenkin, koska vaihteet vaihtuvat, koska haluavat. Toimivat paremmin, kun vaihtaa kaksi vaihdetta kerralla. Pyysin pyöräilyä harrastavaa kollegaa testaamaan GT:tä. Kuulemma hänenkään Shimano Deore -vaihteilla varustetussa pyörässä eivät vaihteet toimi sen kummemmin. Olen harkinnut vaihtaa koko osasarjan samaan Acolyteen, kuin on läskipyörässä. Myös olen harkinnut pelkän takavaihtajan vaihtamista parempaan. Halvimpana ja helpoimpana voisi kokeilla myös uusia ketjuja, jotka ovat varmasti tarkoitettu 11-vaihteiselle. Ennen toimenpiteisiin ryhtymistä haluaisin kuitenkin ymmärtää, mikä on ongelman aiheuttaja. Vaihteita en tarvitse 11:sta, vaan 8 olisi parempi.
Toimivatko 11-vaihteiset vaihteistot yleisestikin huonommin kuin 8-vaihteiset?
Paraneeko tilanne, jos takavaihtajan vaihtaisi arvokkaampaan malliin?
Minulla parit uudet kapeat 11-vaihteisen ketjut, jotka tietääkseni sopivat vähempivaihteisiinkin pyöriin, joissa voisi käyttää myös leveämpiä ketjuja. Toimivatko nuo kapeat rimpulat aikansa yhtä hyvin, jos käyttäisin niitä 8-vaihteisen Acolyte osasarjan kaverina? Toisaalta voisiko ongelman aiheuttaja GT:ssä ollakin, että siinä onkin vielä kapeammat ja surkeammat 12-vaihteisen ketjut?
 
Itselle valikoitumassa monen mutkan kautta besv tr1.1
Nyt ollut tämä alla muutaman päivän ja ei voi muuta sanoa kuin aivan loistava peli ollut. Onhan tuossa moottorin tehotkin reippaasti tuplaantunut edellisen pyörän Shimano e5000 moottoriin.
Vaihtaja todella näpäkkä ja nuo hitusen leveämmät renkaat olleet kyllä todella mukavat, varsinkin näillä keleillä. Aamulla kaikki peilijäässä ja iltapäivällä loskasohjo paskaa.
 
Miten hyvin noi vähän joka suunnalta avoimet lasit blokkaa tuulen silmistä? Oon joskus ajellut joidenkin, varmaan salibandyyn tehtyjen sporttisuojalasien kanssa, mutta niissä tulee joku ihme pyörre sinne linssin taakse silmäkuoppaan, ja oikeastaan melkeinpä ärsyttävämmin kuin ilman laseja. Sit taas mulla on jotkut 3M:n duunisuojalasit, jotka on kokonaan suljetut, mutta ne taas huurtuu helposti.

Nyt kun on talven ajellut laskettelukypärän ja lasien yhdistelmällä niin kiinnostais kyllä löytää kesäksi joku yhtä hyvin toimiva ratkaisu...


No niin nyt tuli ajeltua pidempi lenkki ja yhteenvetona voisin todeta että en keksi mitään parannettavaa näihin laseihin. Ohjaa tuulen todella hyvin, (myös alas katsoessa) ei yhtään kosteutta linsseissä vaikka hikoilin kuin sieni (liikaa vaatteita) ja nuo linssit itsessään ovat todella hyvät pyöräilyyn, ei liian tummat ja tuovat yksityiskohdat hyvin esiin.
 
Toi Volspeed v4 on kyllä pirun hyvä. Itse tilasin tuolta. Keväällä pistin kiinni ja tyytyväinen olen ollut. Joitain säätö mahdollisuuksia ja itse laitettava lukitus koodi plussaa.
Itse ostin volspeed v4 ja onkohan tässä väärin asennettu joku liitin? Ei saa tuota pienempää piuhaa oikein päin asennettua.
20230408_144606.jpg
 
Pitääpä raportoida että väärin kasatun volspeedin sain, mutta ilmeisesti ei käyttöä haittaa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230410_154715_Gmail.jpg
    Screenshot_20230410_154715_Gmail.jpg
    129,7 KB · Luettu: 257
Viimeksi muokattu:
No toimiiko pyörä normaalisti?
Toimii, kävin kokeilemassa vähän eri nopeuksia ja päädyin asenttamaan rajoituksen 37kmh, jolloin matkavauhti pysyi noin 35kmh tienoilla. Kyllähän tuo ylimääränen 10kmh lisäys tuntuu hyvältä, pääs ihan spontaani naurunremakka ku pyörä kiihtyi paremmin ku mopot aikoinaan ja pääs samaa vauhtiakin ennen rajotusta 37 :D Suosittelen volspeediä tällä kokemuksella kyllä kaikille boschin omistajille.
IMG-20230411-WA0002.jpeg
 
Ostin 625Wh akun 500Wh tilalle Trek Powerfly 4:een. Ei ota kontaktia. Jossain foorumilla luki, että pitäisi säätää kohdalleen koska toleranssit. Voiko olla näin?
 
Onkohan tälle jotain tehtävissä kun klonkkaa aika pahasti tuo eturatas. Moottori on tsdz2 ajettu 1700km. Kammet on kyllä jämäkästi kiinni eikä klonkkaa.














Edit: löyty jo Stock Axle for TSDZ2 (68 - 73mm Bottom Brackets)

Tuo ja mahdollisesti uusi ratas mutta ei kovin kallis onneksi.

Tähän pari lisäkysymystä eli uskaltaako tota ajaa loppuun ilman että menee jotain isompaa rikki ja toisekseen mikähän ton on aiheuttanut? Tuleeko sähkömoottorilla niin paljon vääntöä ettei ymmärrä vaihtaa pienempää vaihdetta silloin kun tekniikan kestävyys sitä vaatisi?
Noissa linkeissäsi on bbs01 moottori, saatavilla on myös uudempi? Ja parempi? Bbs02 samaan hintaan.

Itse tilasin alista ebike motor&battery myyjältä espanjan varastolta, tuli suunnilleen viikossa perille.

Tämä paketti siis kyseessä, moottori 750w koska(aavistus enemmän puhtia ja 48v järjestelmä ei lämpene ihan niin paljoa)


Tuon paketin mukana tulleessa 17ah akussa ainakin oli samsungin kennot sisällä.

Jos haet polkupyörämäisempää kokemusta niin kannattaa katsoa tsdz2 moottoria, niissä on momentintunnistus, bafang on melko kulmikas ajettava koska avustus on aina sama, vain sitä saa säädettyä mihin nopeuteen saakka se avustaa.
Olisiko päivitettyjä käyttäjäkokemuksia. White SC Lite hybridi nyt hommattu ja sisäänajossa, 250 Wattista TSDZ2B mallia ajattelin laittaa seuraavaksi tilaukseen.

Akkua tässä vielä arvuuttelen mikä olisi hyvä koko työmatka-ajoon 20 km suuntaansa, niin että tarvittaessa mentäisiin molempiin suuntiin täydellä avustuksella. Jostain luin että tuo 36V moottori olisi kuitenkin yhteensopiva myös 48V akun kanssa. Ennen tilausta täytyy tietysti asiaan paremmin perehtyä.
 
Mikäs juttu tämä ohjaustehostin ja hammastanko ongelmat on?
Olisiko päivitettyjä käyttäjäkokemuksia. White SC Lite hybridi nyt hommattu ja sisäänajossa, 250 Wattista TSDZ2B mallia ajattelin laittaa seuraavaksi tilaukseen.

Akkua tässä vielä arvuuttelen mikä olisi hyvä koko työmatka-ajoon 20 km suuntaansa, niin että tarvittaessa mentäisiin molempiin suuntiin täydellä avustuksella. Jostain luin että tuo 36V moottori olisi kuitenkin yhteensopiva myös 48V akun kanssa. Ennen tilausta täytyy tietysti asiaan paremmin perehtyä.
Itsellä tuli ajettua viime kesä melkolailla pelkästään bafang -tekniikkaisella maastopyörällä joten tuon tsdz2 moottorisen kilometrit jäivät vähiin. Akkuna siinä on 19,2ah ja sillä ainakin pääsin helposti edestakaisin reilun 20km siivun suuntaansa maantietä täydellä avustuksella.
 
Se olisi taas vuosien tauon jälkeen pyöräilyn aloittelu edessä, kun vaimolle tuli Specialized Turbo Vado 4.0 ja jotenkin onnistui sitten tartuttamaan pyöräkuumeen itsellenikin.
Pähkäilin valintaa tuon Turbo Vadon ja Canyon Pathlite:ON 6 SUV:n välillä ja tilaukseen lähti Canyon Pathlite:ON 6 SUV

Nyt onkin odottavan aika pitkä. :)
 
Kirjoitetaanpa pieni vinkki liittyen kuljetustelineeseen näille raskaille sähköpyörille.

Pähkäilin pitkään ostanko noin 600e Thule velospace XT telineen vai jotain muuta.

Vinkkien ja hinnan perusteella ostin CRUZ Pivot eBike 2 bikes
Nimisen telineen ja nyt kokemuksia.

Plussaa todella avara ja kaksi täysjoustoa menee heittämällä ilman että täytyy mitenkään "säätää".

Pyörien tuet säädettävissä ja osuvat hyvin kohdalleen myös isoon akseliväliin.

Runkokiinnikkeet yllättävän hyvät tämän hintaluokan vehkeeseen.

Koukkukiinnitys on oikeaa teräslevyä eli kestää sen puolesta, myös lukitus vivussa ettei aukea vahingossa

Sitten miinuksia. Teline vaatii hieman "kokoa itse" ajatusta ja säätämistä ensimmäisellä kerralla.

Rakenne ei tunnu niin tukevalta kuin Thule mutta enemmän kosmeettinen asia.

Suurin ärsyttävä ominaisuus on telineen "taaksepäin kallistuminen" tämä johtuu oman auton vetokoukusta jossa on pallon alla ohennus ja koska teline tukee juuri pallon alta se kallistaa taaksepäin. Ilmeisesti tämä ongelma olisi kaikissa sivulta kiristettävissä telineissä.

Tämäkin on kosmeettinen juttu käytön kannalta mutta itse ratkaisin sen tekemällä töissä välipalan joka nostaa telineen suoraan. Laitan kuvan irtopallosta joita myydään niin siitä erottaa hyvin mitä kohtaa tarkoitan. Irtopallossa ei ole ohennusta vain ainoastaan sorvaus.

Yhteenvetona voisin todeta että tähän 330e toimitettuna hintaan enemmän kuin loistava. Toisaalta jos haluat markkinoiden parhaan niin voisin epäillä että Thule Velospace on parempi kokonaisuutena.

Ehdin jo itsekseni nauraa että kun katsoo millainen paketti tämä on auton perässä niin seuraavaksi ostan käytetyn kuomukärryn ja kuskaan pyöriä sillä. :whistling:

Taas mun aihe on vähän otsikon vierestä :btooth:
 

Liitteet

  • IMG_20230414_070626.jpg
    IMG_20230414_070626.jpg
    103,6 KB · Luettu: 58
Viimeksi muokattu:
Tuli nyt itsekin ostettua pyöräedun kautta (etufillari) Haibike Hardnine Seven Yamahan tekniikalla ja 630Wh akulla.
Pyörä tuli hyvän alennuksen vuoksi Bikesterin kautta kuukausi sitten ja pienistä varoitteluista huolimatta oli täysin naarmuton ja hyvin pakattu.
Olen todella tyytyväinen tuohon pyörään, menee hienosti lumellakin 2.6" renkaiden ansiosta (WTB Ranger), hyvin rullaavat asfaltillakin ja voimaa on ihan tarpeeksi mitä nyt metsässä olen ehtinyt möyrimään.
Akkukestosta ei vielä tietoa, mutta kyllä tuolla ainakin yli 100km menee kevyessä maastossa, siitä sitten faktaa kun saan testattua.

Kaupunkipyöränä on sitten Xiaomin Himo Z20 taittopyörä jolla tuli koko viimekesä sahattua Ulvila-Pori väliä, todella näppärä laite poislukien kohtuu iso paino.
Akku tuossa kestää ainakin 35km mitä tuli ajeltua maksimissaan kerralla, kestänee pidempäänkin riippuen ajotavasta ja kuskin painosta.

DSC_1162.JPG
 
Screenshot_2023-04-14-08-22-39-42~2.jpg


Aika erikoista jos Vapaus ottaa vielä myyjältäkin ison provikan pyörästä rahoitus, vakuutus yms kulujen lisäksi.

Tietysti kyseessä on bisnes eikä hyväntekeväisyys mutta luulisi että ne kulut olisi leivottu sinne firman maksamaan hintaan sisään.

Saattaa toki olla eroja myyjien välillä, Canyonilla voi hyvinkin olla erilainen diili mitä toisella toimijalla ihan kokoerosta johtuen.
 
Screenshot_2023-04-14-08-22-39-42~2.jpg


Aika erikoista jos Vapaus ottaa vielä myyjältäkin ison provikan pyörästä rahoitus, vakuutus yms kulujen lisäksi.

Tietysti kyseessä on bisnes eikä hyväntekeväisyys mutta luulisi että ne kulut olisi leivottu sinne firman maksamaan hintaan sisään.

Saattaa toki olla eroja myyjien välillä, Canyonilla voi hyvinkin olla erilainen diili mitä toisella toimijalla ihan kokoerosta johtuen.
Tuolla on enempi keskustelua työsuhdepyöräedusta. En itse Oomi (Vapaus.io) edun käyttäjä kuullut kauppiailta ongelmista tai kustannuksista, muutamasta paikasta tuli kysyttyä tarjousta ja mielellään ovat tarjonneet pyöriä ja lopulta myivätkin. Turun ajopyörä oli ainoastaan "hankala", sillä heidän asiakkailleen tarjoama kertaostoale menee heillä vapaudelle, mutta liisaaja joutuu maksamaan pyörästä normaalihinnan ->Siitä johtuen en pyörääni ostanut Ajopyörästä
 
Osaisko joku suositella äitille työmatkaan vekotinta?
Matkaa about 8km/suunta päivittäiseen käyttöön.
Pienellä budjetilla about 1000-2000€, joten ei mitään hifistelypyöriä tarvita.
 
Kirjoitetaanpa pieni vinkki liittyen kuljetustelineeseen näille raskaille sähköpyörille.

Pähkäilin pitkään ostanko noin 600e Thule velospace XT telineen vai jotain muuta.

Vinkkien ja hinnan perusteella ostin CRUZ Pivot eBike 2 bikes
Nimisen telineen ja nyt kokemuksia.

Plussaa todella avara ja kaksi täysjoustoa menee heittämällä ilman että täytyy mitenkään "säätää".

Pyörien tuet säädettävissä ja osuvat hyvin kohdalleen myös isoon akseliväliin.

Runkokiinnikkeet yllättävän hyvät tämän hintaluokan vehkeeseen.

Koukkukiinnitys on oikeaa teräslevyä eli kestää sen puolesta, myös lukitus vivussa ettei aukea vahingossa

Sitten miinuksia. Teline vaatii hieman "kokoa itse" ajatusta ja säätämistä ensimmäisellä kerralla.

Rakenne ei tunnu niin tukevalta kuin Thule mutta enemmän kosmeettinen asia.

Suurin ärsyttävä ominaisuus on telineen "taaksepäin kallistuminen" tämä johtuu oman auton vetokoukusta jossa on pallon alla ohennus ja koska teline tukee juuri pallon alta se kallistaa taaksepäin. Ilmeisesti tämä ongelma olisi kaikissa sivulta kiristettävissä telineissä.

Tämäkin on kosmeettinen juttu käytön kannalta mutta itse ratkaisin sen tekemällä töissä välipalan joka nostaa telineen suoraan. Laitan kuvan irtopallosta joita myydään niin siitä erottaa hyvin mitä kohtaa tarkoitan. Irtopallossa ei ole ohennusta vain ainoastaan sorvaus.

Yhteenvetona voisin todeta että tähän 330e toimitettuna hintaan enemmän kuin loistava. Toisaalta jos haluat markkinoiden parhaan niin voisin epäillä että Thule Velospace on parempi kokonaisuutena.

Ehdin jo itsekseni nauraa että kun katsoo millainen paketti tämä on auton perässä niin seuraavaksi ostan käytetyn kuomukärryn ja kuskaan pyöriä sillä. :whistling:

Taas mun aihe on vähän otsikon vierestä :btooth:
Minulla taitaa olla tuo sama, mutta Motonetistä ostettuna 299€.


Kasannut ja kokeillut olen kahdella akkuineneen noin 32kg pyörällä MX03 ja MX05. Isompirenkainen oli siinä ja siinä, että lenkki mahtui ympäri. Vielä en toki ole minnekään kuskannut noita tuolla.
 
Osaisko joku suositella äitille työmatkaan vekotinta?
Matkaa about 8km/suunta päivittäiseen käyttöön.
Pienellä budjetilla about 1000-2000€, joten ei mitään hifistelypyöriä tarvita.
Katso bilteman valikoima...
 
Osaisko joku suositella äitille työmatkaan vekotinta?
Matkaa about 8km/suunta päivittäiseen käyttöön.
Pienellä budjetilla about 1000-2000€, joten ei mitään hifistelypyöriä tarvita.
Himo c20 tai z20. Hinta/laatusuhe kunnossa, takamoottori on paras työmatkailuun
 
Osaisko joku suositella äitille työmatkaan vekotinta?
Matkaa about 8km/suunta päivittäiseen käyttöön.
Pienellä budjetilla about 1000-2000€, joten ei mitään hifistelypyöriä tarvita.
Tässä voisi olla pari vaihtoehtoa:


Jälkimmäisen italialaisesta moottorista ei ole itsellä kokemuksia, mutta toiminee ihan hyvin ja takuuhan tuossa on pari vuotta muilla osilla paitsi akulla.
 
Taitaa Torin ja Fillaritorin suurin ongelma olla se että käytettyjen markkinat aika "hinnakkaat" tai viime syksynä ainakin maastosähkäreissä tein sen havainnoin. Monet pyytää suhteessa ovh hintaan ja olettavat että kaikki liikkeet myös myyvät niin.

Voi olla että nämä katupyörät enemmän tasaantuneet ja muutenkin ovh hinnat vähän alemmat.
 
Taitaa Torin ja Fillaritorin suurin ongelma olla se että käytettyjen markkinat aika "hinnakkaat" tai viime syksynä ainakin maastosähkäreissä tein sen havainnoin. Monet pyytää suhteessa ovh hintaan ja olettavat että kaikki liikkeet myös myyvät niin.

Voi olla että nämä katupyörät enemmän tasaantuneet ja muutenkin ovh hinnat vähän alemmat.
Kyllä ne markkinat alkaa pikku hiljaa rauhoittumaan. Korona viiruksen takia räjähti hinnat ihan pilviin pariksi vuodeksi, koska kaikki meni mitä vain markkinoille laittoi ja melkein mihin hintaan vain.
 
Tulipa vastaan netissä normi maastopyörään asennettava keskimoottori hieman erikoisemmalla tyylillä:


Ei varmaan ole täällä kellään kokemuksia? Velipoika aikeissa päivittää maastopyöränsä sähköiseksi niin kiinnostelee eri tyylit.
Voikohan tuo toimia, aika paljon liikkuvia osia
Eniten tuossa ehkä mietityttää se, että painopiste nousee ylemmäksi, kuin ns, perinteisillä napamoottoreilla. Tai riippuu tietysti pyörästä mihin sen asentaa ja mihin asentoon.

Ei kait se ylimääräinen ketju sinänsä siinä kulu sen nopeampaa, kuin pyörän ketjukaan ja saahan sen vaihdettua.
 
Katsoitko linkkiä? Kahdet ketjut, rissoja yms vaikka kuin.
Katsoin. Liikkuvien osien määrä nousee korkeaksi, jos laskee ketjun jokaisen osan erikseen ja laakerin kuulatkin vielä, mutta eihän tuossa oikeasti mitään erityistä näyttänyt olevan. Ketjua kiristämään on ilmeisesti löysällä puolella jousikuormitteinen ylimääräinen ketjupyörä. Moottorin päässä on alennusvaihde suljetussa kotelossa.

Eniten tuossa ehkä mietityttää se, että painopiste nousee ylemmäksi, kuin ns, perinteisillä napamoottoreilla.
Jos painat alle 10kg:a ja olet tottunut ajamaan rungon välistä polkien, saattaa huomata eron. Muuten ei ole mitään merkitystä. Pyörän päällä on yleensä noin 100kg:n kuski, jonka painopiste on satulan yläpuolella.
 
Taitaa Torin ja Fillaritorin suurin ongelma olla se että käytettyjen markkinat aika "hinnakkaat" tai viime syksynä ainakin maastosähkäreissä tein sen havainnoin. Monet pyytää suhteessa ovh hintaan ja olettavat että kaikki liikkeet myös myyvät niin.

Voi olla että nämä katupyörät enemmän tasaantuneet ja muutenkin ovh hinnat vähän alemmat.
Juu, suht kovia on käytettyjen pyynnit. Kun katsoo esim. Fillaritoria, niin eipä enää kovin moni sähköpyörä näytä menevän kaupaksi, tarjontaa kyllä on.
 
Juu, suht kovia on käytettyjen pyynnit. Kun katsoo esim. Fillaritoria, niin eipä enää kovin moni sähköpyörä näytä menevän kaupaksi, tarjontaa kyllä on.
Oma 4400e hintaan ostamani (tänä vuonna 4900e ovh) pyörä meni 500€ alennuksella päivässä. Oli toki ajettu vain alle 300km mutta kyllä kauppa käy kunhan hinta on järkevä
 
Oma 4400e hintaan ostamani (tänä vuonna 4900e ovh) pyörä meni 500€ alennuksella päivässä. Oli toki ajettu vain alle 300km mutta kyllä kauppa käy kunhan hinta on järkevä
Tuo onkin ihan järkevän oloinen hinta, ja todella vähän ajettu.
 
Tuo onkin ihan järkevän oloinen hinta, ja todella vähän ajettu.
Onjoo, tavallaan. Bikesterista saa kyllä täysjoustoja välillä tarjouksista hyvinkin 4500e hintaan, niin ihan tyytyväisiä oltiin ostaja ja minä myyjänä. Enkä olisi kyllä pyörää myynyt jos en olisi saanut parempaa työsuhdepyörää "samaan hintaan"
 

Muutaman tonnin budjetilla pitäisi pyörä hankkia,niin onko tämä järkevä vai jokin muu?
 

Muutaman tonnin budjetilla pitäisi pyörä hankkia,niin onko tämä järkevä vai jokin muu?
Mieluummin esim tämä. Shimano steps moottorilla ja yllättävän hyvillä osilla
 
Kysellään viisaammilta, jos rahaa max 4000e ja pitäisi saada leppoisa maastopyörä poluille ja hiekkateille rällättäväksi niin mikä on se best bang for buck? Ei ole mitään täysjousto tarvetta mutta polkuja ja juurakoita kallioiden lomassa senkin edestä. Boonusta siitä että saatavuus hyvä…
 

Muutaman tonnin budjetilla pitäisi pyörä hankkia,niin onko tämä järkevä vai jokin muu?
Paino, 34 kg, ilman mitään varsinaista syytä kertoo, että jokin on pielessä.
 
Kysellään viisaammilta, jos rahaa max 4000e ja pitäisi saada leppoisa maastopyörä poluille ja hiekkateille rällättäväksi niin mikä on se best bang for buck? Ei ole mitään täysjousto tarvetta mutta polkuja ja juurakoita kallioiden lomassa senkin edestä. Boonusta siitä että saatavuus hyvä…
Tärkeimmät: Bosch cx perfomance gen 4 tai Shimano EP8 moottori ja siihen mahdollisimman hyvä keula vaan, iso akku plussaa. Muuten kannattaa katsoa oman mieltymyksen mukaan, mutta noilla pärjää jo aika pitkälle "leppoisasti" maastossa
 
Kysellään viisaammilta, jos rahaa max 4000e ja pitäisi saada leppoisa maastopyörä poluille ja hiekkateille rällättäväksi niin mikä on se best bang for buck? Ei ole mitään täysjousto tarvetta mutta polkuja ja juurakoita kallioiden lomassa senkin edestä. Boonusta siitä että saatavuus hyvä…

Canyon Grand Canyon On:8 itsellä toissa kuun alesta ja toimi.

Hissitolppa olisi kiva lisä mutta sen saa vasta on:9:ssä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
260 137
Viestejä
4 523 256
Jäsenet
74 535
Uusin jäsen
Veeti Saarela

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom