Kaivoimpa osat kaapista ja otin mittoja / kuvia. Minulla on siis G060.250.DC ja G060.750.DC motit. Noiden ulkokuoret ovat itseasiassa identtiset, eli vain moottoriosuus sisällä eroaa. Siksi esim tuossa pyörässä (vanteelle pinnattu) lukee kuoressa 250w, mutta sisällä on tuon 750 sisukset. Tämän vuoksi myös nuo rattaat ovat melkein täysin samaa kokoa. Alla muutama kuva ja mittoja
Toisessa sähköläskissäni on pinnattu 250w kuoret, mutta 750w motin sisukset:
Sen 750w motin kuoret jäi siis ylimääräiseksi varalle:
Tuossa kuvaa molempien mallien rattaistosta / kytkinpaketista. Ylempi on 250w mukana tullut ja alempi 750w mallin:
Tässä sama homma, ylempi on 250w ja alempi 750w mallin. Tuossa näkee jo pientä eroa, 750w mallin rattaissa on enemmän metallia keskellä
muuten molemmissa versioissa rattaat ovat 36 hampaisia:
Kuvista näkee myös syyn miksi ovat kaapissa. Hampaita on siis hajonnut muutama. Toki pelkät rattaat olisi voinut vaihtaa, mutta itse päätin vaihtaa koko asetelman. Molempia olen siis käyttänyt niin 250w ja 750w motissa. Eli toimivat oikein hyvin keskenään ristiin.
Ja lisää mittoja:
Tuossa näkyy vielä moottorien erot. Pienempi 250w ja isompi 750w versio. Muuten osat ovat samoja, esim kuoret ja tuo rattaisto / kytkinpaletti: