- Liittynyt
- 12.10.2018
- Viestejä
- 1 003
Mä vaihdoin Brosen koneella olevaan Fanticiin alkuperäisen 34 rattaan 38 rattaaseen eikä siinä ollut muuta vaikutusta kuin parempaan vaan muuttui. 27.5 takana
Toki tässä on 11-50 takapakka ja laskennallisesti muuttaa noin yhden rattaan takaa.
Nyt tuo 38-11 käy alamäkeen tai myötätuuleen ja muuten 38-13 tai 38-15 eli auttaa ketjulinjaankin.
Maastossa edelleen yhdistelmä 38-50 on sellainen jolla ei tee mitään joten sen puolesta ehdottomasti kannattaa vaihtaa Boschiinkin. Kokeilu ei maksa ihmeitä, minulle maksoi 19.90e uusi eturatas ja tällä nyt jo ajettu yli 1700km.
Älä tee kuitenkaan sitä virhettä että jurnutat väkisin edelleen pienimmällä, varsinkin 10 ratas on kuulemma todella helppo pilata. Itse olen aikaisemmin ajanut noin 1000km ajettua pyörää jossa todella helposti ketju löi yli kymppi rattaalla ja tiedän pyörän jossa takapakka rikottu sillä että jatkuvasti pienin ratas ajossa. Vuokrafirman kaveri kertoi että joutunut opastamaan vuokraajia.
Toki tässä on 11-50 takapakka ja laskennallisesti muuttaa noin yhden rattaan takaa.
Nyt tuo 38-11 käy alamäkeen tai myötätuuleen ja muuten 38-13 tai 38-15 eli auttaa ketjulinjaankin.
Maastossa edelleen yhdistelmä 38-50 on sellainen jolla ei tee mitään joten sen puolesta ehdottomasti kannattaa vaihtaa Boschiinkin. Kokeilu ei maksa ihmeitä, minulle maksoi 19.90e uusi eturatas ja tällä nyt jo ajettu yli 1700km.
Älä tee kuitenkaan sitä virhettä että jurnutat väkisin edelleen pienimmällä, varsinkin 10 ratas on kuulemma todella helppo pilata. Itse olen aikaisemmin ajanut noin 1000km ajettua pyörää jossa todella helposti ketju löi yli kymppi rattaalla ja tiedän pyörän jossa takapakka rikottu sillä että jatkuvasti pienin ratas ajossa. Vuokrafirman kaveri kertoi että joutunut opastamaan vuokraajia.