- Liittynyt
- 16.03.2020
- Viestejä
- 526
Olen huomannut että monella foorumilla nämä ovat sekaisin ja niiden sallitaankin mennä sekaisin. Ei näillä kuitenkaan mielestäni ole oikein mitään tarttumapintaa toisiinsa mistä molemmat osapuolet voisivat hyötyä. Sähköenduroilla ajelijat toki saattavat samoja polkuja käyttää mutta siinä se.
Näiden kulkupelien laittomuus tieliikenteessä on kuitenkin omiaan vieraannuttamaan keskusteluihin osallistuvia potentiaalisia sähköavusteisen pyörän hankkijoita.
No mikä siinä sitten on niin vaikeaa rullata sitä peukaloa ja siirtyä seuraavaan viestiin?
On näillä sikäli paljonkin tarttumapintaa toisiinsa että näytön kautta yhtä asetusta vaihtamalla tästäkin vehkeestä tulee täysin laillinen 25 kmh L1e-A.
Maastossa ajelen itse ECO1-3 asetuksilla, jotka ovat muutenkin alle 1000W. Tämä jo ihan käytännön syistä, ettei pyörä pyri ryntäilemään. Nappikaasu ei tee L1e-A laitteesta laitonta.
Eli jos sanotaan että 70% ajosta tapahtuu lain puitteissa, niin saako siitä keskustella täällä?
Saako autoiluketjussa puhua autoista, jos niillä joskus ajetaan ylinopeutta?