Sähköauton kotilataus

A) Elät tulevaisuudessa
B) Olet tietämättäsi betatestaaja
C) Me ei uskota sinua
1732276819082.png

Onko tämä nyt oikea paikka tarkistaa tuo vai löytyykö tuolta jostain muualta vielä lisätietoja?

Mielenkiintoista edelleen. Kun nyt laittoivat päivityksen tulemaan pyynnöstäni, niin miksiköhän mulle ei tullut sitten uusinta ?
Vai onko vaan niin että oikeasti laittavat näitä vaiheittain tulemaan randomisti. Näyttäisi olevan kolme kastia käyttäjäkunnassa. perässähiihtäjät (3.0.2 ) , ajan hermolla olevat (3.3.4) ja edelläkävijät ( 4.1.1).

Kotilatureista puheenollen, onko muissa latureissa tälläistä näyttöä kuin Defassa ?
Tuossa pihapiirissä kun olen katsellut latureita , niin niissä ei ole.

Mielenkiintoista edelleen. Kun nyt laittoivat päivityksen tulemaan pyynnöstäni, niin miksiköhän mulle ei tullut sitten uusinta ?
Vai onko vaan niin että oikeasti laittavat näitä vaiheittain tulemaan randomisti. Näyttäisi olevan kolme kastia käyttäjäkunnassa. perässähiihtäjät (3.0.2 ) , ajan hermolla olevat (3.3.4) ja edelläkävijät ( 4.1.1).

Kotilatureista puheenollen, onko muissa latureissa tälläistä näyttöä kuin Defassa ?
Tuossa pihapiirissä kun olen katsellut latureita , niin niissä ei ole.

Mitä sillä laturin näytöllä tekee? Onhan se näyttö vaikka puhelimessakin josta voi laturin sovelluksesta ihmetellä jotain jos tarvetta. Tai vaikka auton sovelluksesta.

Reilu vuosi sitten asennetussa Defassa versiona 3.1.3. Hyvin toiminut, näytöllä en oo tehnyt oikeastaan mitään. Joskus tullut katsastettua millä teholla lataus käynnissä.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 073
Jäsenet
74 326
Uusin jäsen
Ots0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom