Joo, siis minä tässä ihmettelin vain lähinnä sitä, että mielenkiintoista että jotkut käyttäjät jaksavat valittaa ja vikistä sähköpotkulautoja koskevassa ketjussa tehden samalla oletuksia muista käyttäjistä.
Minä en ensinnäkään edes asu Suomessa, niin en oikein ole varma että mistä
@RawDataSystems tietää paikalliset rajoitukset ja mitä rajoituksia nyt siis olen rikkonut omalla sähköpotkulaudallani? Käsittääkseni en mitään, kun asiaan olen kuitenkin ennen laudan tilaamista tutustunut?
Toisekseen vaikka asuisin Suomessa, niin en silti ymmärrä mitä järkeä on tulla tänne päivittelemään ja vikisemään muiden laitteista. Suomen lait ovat mitä ovat, ne kieltää monia asioita ja jokainen omalla moraalillaan sitten punnitsee että kuinka tarkkaan niitä pykäliä haluaa noudattaa. Toki riskit ja seuraukset on hyvä aina tiedostaa, mutta eikö sitä nyt voisi pitää ihan oletusarvona kun aikuisia keskustelijoita täällä kaikki ollaan? En minäkään mene autoketjuun itkemään ja moralisoimaan että meneeköhän tuo ruostepurkki edes katsastuksesta läpi ja mitä meinasit moisella purkilla tehdä kun ei näytä liikennekelpoiselta, kai pysyy vain peltoautona?
Toki suomalaiset nyt ovat niin kateellista kansaa eikä muiden asioista osata pysyä erossa, että aina on pakko tulla moralisoimaan ja vikisemään miten muut tekee väärin. Tähän olen kyllä jo suomalaisena tottunutkin.