RVS, Motor up ja muut ihmeaineet.

Liittynyt
26.01.2022
Viestejä
577
Mitäs mieltä arvonraati on tankissa 40litraa kamaa ja
Red Line 85 Diesel plus

ja oon tekemässä forten turbo cleanerilla puhistuksen ja hoitava aine sekaan nii suosittelevat viimekesänä puhistu turbo nii että ahdot nous eli tukossa oli pakopesä , eli voinko törkkää kamat sisää vaikka on redlinet sisässä?
 
Liittynyt
05.08.2021
Viestejä
598
Mitäs mieltä arvonraati on tankissa 40litraa kamaa ja
Red Line 85 Diesel plus

ja oon tekemässä forten turbo cleanerilla puhistuksen ja hoitava aine sekaan nii suosittelevat viimekesänä puhistu turbo nii että ahdot nous eli tukossa oli pakopesä , eli voinko törkkää kamat sisää vaikka on redlinet sisässä?
Olen sitä mieltä, että käyttäjässä vika jos tarvitsee tuollaista myötäänsä tehdä. 500000 on helppo juttu ahtimelle ilman ihmeaineita kun sillä on oikeat olosuhteet ja öljynvaihto ajallaan.
Minulle on tullut vastaan 2 hajonnutta ahdinta, kumpikin täysperävaunun vetureissa joilla vedetään pelkkiä täysiä kuormia ja joiden tehoa on olennaisesti kasvatettu. Kilometrimäärät olivat reilu 1 ja vajaa 2 miljoonaa.

Ja sitten toki on autoilijoita jotka ajavat vanhoilla öljyillä ja ahtimet volisevat jo 200tkm kohdalla, mutta auto on heille vain kulkupeli, ei kiinnostus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 638
Ylipäätään kyllä kiinnostais, että miten pakopesä muka ahtimessa menee tukkoon. Lämmöt on kuitenkin sitä luokkaa ahtimen pakopuolella, että kaikki palava kyllä pitäs palaa sieltä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
588
Ylipäätään kyllä kiinnostais, että miten pakopesä muka ahtimessa menee tukkoon. Lämmöt on kuitenkin sitä luokkaa ahtimen pakopuolella, että kaikki palava kyllä pitäs palaa sieltä.
Varmaan tarkoittaa VNT ahtimen siipien säätökehää mutta en ole kuullut että mikään lisäaine niitä elvyttäisi. Jotkut on tyhjentäneet mr muscle pulloja pakosarjan kautta ja liuottaneet pidemmän aikaa.
 
Liittynyt
26.01.2022
Viestejä
577
Ylipäätään kyllä kiinnostais, että miten pakopesä muka ahtimessa menee tukkoon. Lämmöt on kuitenkin sitä luokkaa ahtimen pakopuolella, että kaikki palava kyllä pitäs palaa sieltä.
vnt turboissa siivet jumittaa jos et tienny kannattaa vaikka googlettaa karstottuu
 
Liittynyt
26.01.2022
Viestejä
577
Varmaan tarkoittaa VNT ahtimen siipien säätökehää mutta en ole kuullut että mikään lisäaine niitä elvyttäisi. Jotkut on tyhjentäneet mr muscle pulloja pakosarjan kautta ja liuottaneet pidemmän aikaa.
1715122326725.png


siivet jumittaa ja aina täällä puhujia mutta ei tietäjiä turbo clenaria forten toimii ja auttoi itellä ahdot nous muttaku ette tiedä puhutte ja morkkaatte va
 
Liittynyt
05.08.2021
Viestejä
598


siivet jumittaa ja aina täällä puhujia mutta ei tietäjiä turbo clenaria forten toimii ja auttoi itellä ahdot nous muttaku ette tiedä puhutte ja morkkaatte va
Ei täällä kukaan morkkaa, mutta kannattaa arvioida oletko hieman mainoksen uhri. Sellainen kuva on tullut käyttämiesi lisäaineiden määrästä. Enhän toki tiedä annatko moottorin käydä jatkuvasti tyhjää tms jolloin ongelmia tuottaa oma toiminta ja ihmeaineet auttavat.

Äläkä syytä muita tietämättömiksi kun itse puhut tukossa olevasta pakopesästä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2022
Viestejä
577
Moro täällä ollaan taas bäck. En voi olla mainoksen uhri jos totean forte turbo cleanerin ahtopainemittarista
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
389
Ostin itselleni uuden (vanhan siis) käyttöauton ja siihen laitoin moottoriin ja perään. Perä kun on noissa ollut porsivaa sorttia pinjonin laakerin kohdalla. Saa nähdä. Moottori ei kuluta öljyä ns ollenkaan. Tosin ajan muutenkin nyt vasta ekaa öljynvaihtoväliä joten mittadataa ei ole sen enempää.
Nyt on mittadataa enemmän. 10tkm öljynvaihtovälillä 0w30 iä kului mittatikun maksimista puoleenväliin. Tikun väli on todella lyhyt 1cm väli. Öljynvaihtomäärä on 7.7 litraa. Joten kadonnut määrä on todella vähäistä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 114
Viestejä
4 246 203
Jäsenet
71 295
Uusin jäsen
N. Elina

Hinta.fi

Ylös Bottom