Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä siitä tuskallista tekee? Itse juuri paikallistin katkeaman helposti tuolla laitteella.
Toi osittainen nirhautuminen on just se pahin, mittari näyttää e kaikki fine mut sit telakka vaa vilkuttaa. Ite oon kokenu et semmonen piuhojen vääntely ja kiskominen paljastaa ne huonot liitokset paremmin. Mut joo, jos on vaan yks selkee poikki, ni testeri on varmaan aika näppärä. Tosin mä luulen et moni vaan luovuttaa ja vetää uuden langan, se on nopeempaa.Telakka/leikkuri on tarkempi signaalin laadulle kuin tuo mittari. Jos kaapeli on kunnolla poikki, niin tuo mittari on tosi kätevä. Välillä tulee tapauksia, joissa kaapeli tai liitos on vain osittain nirhautunut, jolloin mittarin mukaan kaikki on kunnossa mutta telakka vain vilkuttaa sinistä valoa.
On helppo käyttää, tuolla Grimsholm kaapelitesteri rajakaapelille MS6812 on video mistä näkee laitteen käytön.Se on varmaan ihan jees, jos on semmonen testeri. Ite oon vaan niin kärsimätön, et jos alan tonkii maata ja ettiä jotain katkosta, ni menee hermot. Kaippa siinä oppii, mut mieluummin vaan vedän uuden lagnan ja unohdan koko homman. Onks toi testeri jotenki helppo käyttää vi pitääkö sitä osata jotain?
Kyllä se vaan nuin taitaa olla, ite laitoin brucken vahingossa väärinpäin viimekesänä eikähän se leikkuri älynny että mihin pitää mennäOnko niin, että rajalangallisten leikkureiden telakkaa ei saa asentaa "väärinpäin"?
Minulla parksiden leikkuri ja eilen asentelin niin, että leikkuri lähtee telakasta myötäpäivään kun ohjeiden kuvassa on asennettu vastapäivään. Jonkin matkaa seurasi rajalankaa ihan normaalisti ja sitten vaan ylitti rajalangan ja lähti pois alueelta, viime kesänä oli toisinpäin ja toimi ongelmitta koko kesän. Saisi vain telakan parempaan paikkaan väärinpäin asennettuna.
proto.lv
Koitin etsiä mutta jokapaikassa hintaa oli se 2,5k. Mahtoiko kyseinen tarjous jo loppua?Vissiin useampi päätynyt tuohon Navimow X420:iin. Vielä viime viikolla olin varma että hommaan i220E:n mutta kun tuon X420:n saa tosiaan 2000€:lla niin päädyin itsekin siihen.
Se 2,5k on se normihinta, mut toi 2k oli vissiin joku kampanja. Mä luin jostain et se saatto olla vaan teitty aika. Harmi jos meni ohi, mut kyl noi varmaan tulee uusiks jossain vaiheessa.Koitin etsiä mutta jokapaikassa hintaa oli se 2,5k. Mahtoiko kyseinen tarjous jo loppua?
Hinta siis Gigantissa, kun ottaa jonkun reilun euron tarraharjan tai polttimon tms. kaveriksi. 100€ alennusta jokaista 500€ kohden.Koitin etsiä mutta jokapaikassa hintaa oli se 2,5k. Mahtoiko kyseinen tarjous jo loppua?
Edit. Ei vissiin viestin lainaaminen onnistunut mutta tuossa vastaus. =)Jeps, eli Gigantista tuo 2499€ ja sitten joku yli euron ostos mikä kuuluu tuohon osta 500 eurolla ja säästä 100€ -tarjoukseen. Tulee yli 2500 euroa hinnaksi mutta kun siinä on 5 kertaa 500euroa hintaa niin tippuu 2000 euroon.
Ensimmäinen 1290€ ja jälkimmäinen 1349€ Bauhausisa 19.5. asti.tämän tarjous arvattavasti jatkuu:
![]()
Robottiruohonleikkuri Mammotion, Luba Mini 1500 AWD LiDAR
Luba LiDAR robottiruohonleikkuri on erittäin edistyksellinen laite, joka on suunniteltu erityisesti suurille pihoille ja nurmialueille, joissa on suuria korkeuseroja.www.taloon.com
mutta alle 300€ lisäpanoksella saisi tämän:
![]()
MAMMOTION LUBA mini 2 AWD 1500
Mammotion LUBA mini 2 AWD 1500—your advanced boundary-free mowing solution. Integrated 360° LiDAR and Dual-Camera AI Vision eliminate blind spots for reliable operation anywhere. The perfect choice for mid-sized lawns. Explore Now!eu.mammotion.com
Saman kokoinen akku, ainoat erot tuo leikkaava sivuterä sekä 360 asteen lidar, onko siitä nyt oikeastaan hyötyä, en osaa sanoa. Melkoinen viidakko nämä mammotionin laitteet, ei kovin selkeä valikoima..
Toi 360 lidar on kyl aika turha jos piha on suht tasanen ja avoin. Mä luin jostain et ne toimii paremmin vaan jos on paljon puita tai kapeita kulmia. Muuten se on vaan lisähintata.Ensimmäinen 1290€ ja jälkimmäinen 1349€ Bauhausisa 19.5. asti.
tuossa "uudemmassa" mallissa jossa 360 lidar on myös älykäs akun hallinta ja on ilmeisesti 2026 mallia jolloin päivitystuki on hieman parempi, ehkä..Toi 360 lidar on kyl aika turha jos piha on suht tasanen ja avoin. Mä luin jostain et ne toimii paremmin vaan jos on paljon puita tai kapeita kulmia. Muuten se on vaan lisähintata.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.