Robottiruohonleikkuri kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä siitä tuskallista tekee? Itse juuri paikallistin katkeaman helposti tuolla laitteella.

Telakka/leikkuri on tarkempi signaalin laadulle kuin tuo mittari. Jos kaapeli on kunnolla poikki, niin tuo mittari on tosi kätevä. Välillä tulee tapauksia, joissa kaapeli tai liitos on vain osittain nirhautunut, jolloin mittarin mukaan kaikki on kunnossa mutta telakka vain vilkuttaa sinistä valoa.

tämän tarjous arvattavasti jatkuu:

mutta alle 300€ lisäpanoksella saisi tämän:

Saman kokoinen akku, ainoat erot tuo leikkaava sivuterä sekä 360 asteen lidar, onko siitä nyt oikeastaan hyötyä, en osaa sanoa. Melkoinen viidakko nämä mammotionin laitteet, ei kovin selkeä valikoima..

Telakka/leikkuri on tarkempi signaalin laadulle kuin tuo mittari. Jos kaapeli on kunnolla poikki, niin tuo mittari on tosi kätevä. Välillä tulee tapauksia, joissa kaapeli tai liitos on vain osittain nirhautunut, jolloin mittarin mukaan kaikki on kunnossa mutta telakka vain vilkuttaa sinistä valoa.
Toi osittainen nirhautuminen on just se pahin, mittari näyttää e kaikki fine mut sit telakka vaa vilkuttaa. Ite oon kokenu et semmonen piuhojen vääntely ja kiskominen paljastaa ne huonot liitokset paremmin. Mut joo, jos on vaan yks selkee poikki, ni testeri on varmaan aika näppärä. Tosin mä luulen et moni vaan luovuttaa ja vetää uuden langan, se on nopeempaa.

Se on varmaan ihan jees, jos on semmonen testeri. Ite oon vaan niin kärsimätön, et jos alan tonkii maata ja ettiä jotain katkosta, ni menee hermot. Kaippa siinä oppii, mut mieluummin vaan vedän uuden lagnan ja unohdan koko homman. Onks toi testeri jotenki helppo käyttää vi pitääkö sitä osata jotain?
On helppo käyttää, tuolla Grimsholm kaapelitesteri rajakaapelille MS6812 on video mistä näkee laitteen käytön.

Onko niin, että rajalangallisten leikkureiden telakkaa ei saa asentaa "väärinpäin"?
Minulla parksiden leikkuri ja eilen asentelin niin, että leikkuri lähtee telakasta myötäpäivään kun ohjeiden kuvassa on asennettu vastapäivään. Jonkin matkaa seurasi rajalankaa ihan normaalisti ja sitten vaan ylitti rajalangan ja lähti pois alueelta, viime kesänä oli toisinpäin ja toimi ongelmitta koko kesän. Saisi vain telakan parempaan paikkaan väärinpäin asennettuna.

Onko niin, että rajalangallisten leikkureiden telakkaa ei saa asentaa "väärinpäin"?
Minulla parksiden leikkuri ja eilen asentelin niin, että leikkuri lähtee telakasta myötäpäivään kun ohjeiden kuvassa on asennettu vastapäivään. Jonkin matkaa seurasi rajalankaa ihan normaalisti ja sitten vaan ylitti rajalangan ja lähti pois alueelta, viime kesänä oli toisinpäin ja toimi ongelmitta koko kesän. Saisi vain telakan parempaan paikkaan väärinpäin asennettuna.
Kyllä se vaan nuin taitaa olla, ite laitoin brucken vahingossa väärinpäin viimekesänä eikähän se leikkuri älynny että mihin pitää mennä

Statistiikka

Viestiketjuista
306 964
Jäsenet
82 999
Uusin jäsen
JiiPee_Fi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom