- Liittynyt
- 24.02.2017
- Viestejä
- 3 315
Tänakilla rengas losahti ja eikun tunkkaamaan.
Ei voi nyt kokonaan Pirelliä syyttää, kun vanteetkin "halkeaa".Vanteet hajosi Ott:n alta. Uutta saa alle vasta 9 pätkän jälkeen. Ei ihan Ott:n viikonloppu.
World Rally Championship on Instagram: "No spares for Tänak until the tyre fitting zone after SS9 "
3,640 likes, 12 comments - officialwrc on September 7, 2024: "No spares for Tänak until the tyre fitting zone after SS9 ".www.instagram.com
No mikä noissa kommenteissa nyt vituttaa? Ja mitä tulee noihin autojen muuttamiseen ensi kaudeksi, niin sitä ei puoltanut kyllä kukaan muukaan. Eikö Kallekin siitä sanonut ties kuinka monta kertaa, että ei mitään järkeä, kun autot muuttuu täysin joka tapauksessa 2026 kaudelle, ja taisi Huyndain tallipäällikkökin olla vastaan.Minua henkilökohtaisesti vtuttaa nuo Latvalan kommentit sarjan tulevaisuudesta.
"– Uskon ja toivon, että homma jatkuu, vaikka se muuttuisi jonkun toisen tiimin ajattamaksi. Tehtaan rahallinen tuki voisi olla silti taustalla."
Onhan tämä stana nähty miten siinä käy. Kannattaa katsota kuinka "hyvinvoiva" talli Ford on.
Äijä itse pyörittää Toyotan avoimella shekkivihkolla tallia. Aikaisemmin ulisi kun FIA yritti muuttaa autoja 2025 kaudelle.
Rallin MM-sarja rajussa kriisissä
Rallin MM-sarja on riutunut henkitoreissaan jo tovin aikaa.www.lansi-savo.fi
Kuskit haluaa aina nopean auton. Kaikki heikennykset ei tunnu kivalta.No mikä noissa kommenteissa nyt vituttaa? Ja mitä tulee noihin autojen muuttamiseen ensi kaudeksi, niin sitä ei puoltanut kyllä kukaan muukaan. Eikö Kallekin siitä sanonut ties kuinka monta kertaa, että ei mitään järkeä, kun autot muuttuu täysin joka tapauksessa 2026 kaudelle, ja taisi Huyndain tallipäällikkökin olla vastaan.
Miten Neuvillen mahdollinen mestaruus nyt liittyy mihinkään? Ja Alen ei ole virallisesti maailmanmestari, koska maailmanmestaruudesta alettiin ajamaan vasta seuraavana vuonna kun Alen sarjan voitti.Kuskit haluaa aina nopean auton. Kaikki heikennykset ei tunnu kivalta.
Ajatellaan hieman toisella tavalla. Nyt kun Neuville voittaa maailmanmestaruuden. Onko mielestäsi hänen mestaruus yhtä kova suoritus kuin Alenin, Vatasen, Mikkolan tai Salosen? Hekin on yhden mestaruuden miehiä.
Se vtuttaa että vastustetaan kilpailua. Käsi ylös kuka oli iloinen että Sesks ajeli ilman hybridiä ja ilmeisesti ajelee myös Chilessäkin.
Hyundain Rally 2:lle nauraa naapurin lehmätkin, niin surkea viritys se on.Miten Neuvillen mahdollinen mestaruus nyt liittyy mihinkään? Ja Alen ei ole virallisesti maailmanmestari, koska maailmanmestaruudesta alettiin ajamaan vasta seuraavana vuonna kun Alen sarjan voitti.
Ja mitä järkeä noita autoja olis ollut muuttaa yhden kauden takia ja polttaa niiden kehitykseen rahaa? 2026 tulee kuitenkin uudet autot. Huyndaihan oli testannut sellaista autoa, mitä ensi kaudeksi kaavailtiin ja tallipäällikkö taisi sanoa että aivan hirveä auto, eikä hyvällä tavalla.
Pakko myöntää, että en oo kyllä yhtään kärryillä puhutaanko me samoista asioista ollenkaan.Hyundain Rally 2:lle nauraa naapurin lehmätkin, niin surkea viritys se on.
Miten Latvalan kommentti liittyy tähän? Näin sivustaseuranneena ei ymmärräKuskit haluaa aina nopean auton. Kaikki heikennykset ei tunnu kivalta.
Ajatellaan hieman toisella tavalla. Nyt kun Neuville voittaa maailmanmestaruuden. Onko mielestäsi hänen mestaruus yhtä kova suoritus kuin Alenin, Vatasen, Mikkolan tai Salosen? Hekin on yhden mestaruuden miehiä.
Se vtuttaa että vastustetaan kilpailua. Käsi ylös kuka oli iloinen että Sesks ajeli ilman hybridiä ja ilmeisesti ajelee myös Chilessäkin.
Niin se auto ehdotushan oli että otetaan Rally 2:t aihioksi ja lisätään siihen aeroa, jousitusta + muuta. Sanoit että Hyundai oli testannut sellaista (itse en tällaisesta ole tietoinen) eli oletettavasti heidän oma Rally 2:n kyseessä.Pakko myöntää, että en oo kyllä yhtään kärryillä puhutaanko me samoista asioista ollenkaan.
vielä vähemmän kärryillä, mikä kohta linkistäsi viittaat "ei muutoksia"?@Emeron Liittyy siten että mm. Latvalan "ei muutoksia" asenteen myötä tämän vuoden mestaruus näyttää vähän halvalta kun ei ole todellista kilpailua.
Kaikkea uutta sitä oppii"Normaalit" pätkät kellotetaan 0.1 sekunnin tarkkuudella. Tasatilanteessa voittaja on se, joka kellotti ensimmäiselle pätkälle joka ei ole super spessu (yleisöpyöritys) nopeimman ajan, jos nuokin tasan katsotaan seuraava pätkä jne.
Poweri kellotetaan tuhannesosan tarkkuudella, mutta sitä extra tarkkuutta ei käytetä rallin kokonaistilanteen ratkaisuun.
Näin ymmärsin säännöistä.
Hyundai nössöilee ja antaa Neuvillelle voitot, että eivät nyt kisaileen rupea. Tarttee ainaki pari keskeytystä Neuvillelle.Nyt pitää toivoa esim Chilestä Tänakille voittoa ja Neuvillelle keskeytystä sunnuntailla, niin pistetilannehan olisi sen jälkeen jotakuinkin tasan.