Rallin MM-sarja Kausi 2024

Kivi prkl.jpg
:rage:
Kivi Ogier ennen Kallea.jpg
Sama kohta kun Ogier meni siitä ennen Kallea.
Fake news, ukko roudas väärän kiven kotiinsa!
Täällä oikea kivi:
Näin tuhoisalle kivelle kävi Jonne Halttusen käsissä – Harri-isä kyynelehti ja riensi lohduttamaan Kalle Rovanperää

Turhaan Jonne katsojille avautui, kyseisellä kohdalla heliparkki eikä tuonne tielle muutenkaan pääse hyppelemään miten sattuu, tietty kaveria vitutti ja avautuminen herkässä.

Isä Harri väänsi taas itkua :cry:
Kiitos kuvista. Epäilin kokopäivän että joku sen murikan kävi juuri tuohon mutkaan keskelle ajolinjaa heittämässä, mutta ehkä se tosiaan kaivautui edellisellä ajajalla. Toki vieläkin voi pohtia salaliittoja kun resoluutio on niin huono. :D
 
Halttunen on itse jo somekanavissaan sanonut, että kyseessä oli vain turhautumisen purkautuminen, eikä tarkoitus ollut syyllistää ketään. Ja sanoi ettei pätkille ole rallin aikana mitään asiaa muilla kun korkeintaan järkkäreillä. Totesi myös, että kyseessä oli vain huono tuuri ja yrittävät ensi vuonna uudestaan.
 
Mikäs tän rallin tilanne on nykyään? Onko ihan totista hommaa vai enemmän harrastus? Miksi porukkaa ajelee puolikkaita kausia?

WRC on kuollut. Jotain järjettömiä virtuaalishikaaneja sun muita. Suurin osa valmistajista tajusi lähteä jo vuosia sitten, ehkäpä Toyotakin tajuaa jossain vaiheessa. Marginaalilaji.

Veikkaisin, että Kalle ajaa parin vuoden päästä ratakisoja pelkästään. Eipähän tule kiviä tielle.
 
Viimeksi muokattu:
Se nyt vaan on yksi niistä taidoista, millä tullaan multimestariksi. Nimittäin se, että osaa ajaa hiljempaakin flow:n hajoamatta. Ja painotan edelleen, että suorastaan vihaan Ogieria, mutta pakkohan se on tunnustaa, että osaa se nämä hommat.
Montako mestaruutta vaaditaan että on multimestari? Enemmän kuin 2?
 
< Ihan hyvä ja oikeutettu kysymys Jonnelta! Normaalisti kun toimitaan, niin noi vaaralliset ansat potkitaan ihan automaattisesti pois ajolinjoilta ojaan tms >
Tätä pohdittiin aiemmin videoiden perusteella, oliko sellaisia jotka tuon kiven näki jotka vielä olisivat voineet varoittaa yms saati poistaa.
Boomerien nuoruudessa ihmisten meno , liikkumine, sijoittuminen, ollut toisen laista kuin nykyään.
 
Tuli muuten mieleen että mikähän olisi mm tilanne vanhalla pistelaskulla. Onkohan tätä kukaan laskenut
 
Tuli muuten mieleen että mikähän olisi mm tilanne vanhalla pistelaskulla. Onkohan tätä kukaan laskenut
Ei ehkä kovin iso homma lätkii taulukkoon, niin voisi myös ulostella kuski pisteet ilman osa-aika kuskeja. ja myös kasari, ysäri kaavoilla.

Sinänsä nuo menee pieleen siinä että tallit ja kuskit ajaa ajankohtaisen pistelaskennan mukaan, säädöt, renkaat, siis taktiikat. ja eriaikakausilla eri säännötkin.
 
Se nyt vaan on yksi niistä taidoista, millä tullaan multimestariksi. Nimittäin se, että osaa ajaa hiljempaakin flow:n hajoamatta. Ja painotan edelleen, että suorastaan vihaan Ogieria, mutta pakkohan se on tunnustaa, että osaa se nämä hommat.
Se on just näin. Marcus Grönholm itse sanoi että olisi voittanut ainakin yhden mestaruuden enemmän jollei olisi härkäpäisesti yrittänyt voittaa osakilpailua, ajoi sitten ulos ja hävisi mestaruuden juuri tämän ulosajon seurauksena. Veikkaan että Latvalan ajot WRC kisoissa oli tässä jos meinaa jatkaa tallipäällikkönä. Kyllä tallipäälikön olisi pitänyt ohjeistaa Kallea toisella ajo kerralla ottamaan iisisti ja nostamaan maavaraa. Ainakin rallitv:,ssä kommentaattori sanoi että Hyundai ajaa korkeammalle autolla kuin Toyota ennen Kallen ulosajoa.
 
Se on just näin. Marcus Grönholm itse sanoi että olisi voittanut ainakin yhden mestaruuden enemmän jollei olisi härkäpäisesti yrittänyt voittaa osakilpailua, ajoi sitten ulos ja hävisi mestaruuden juuri tämän ulosajon seurauksena. Veikkaan että Latvalan ajot WRC kisoissa oli tässä jos meinaa jatkaa tallipäällikkönä. Kyllä tallipäälikön olisi pitänyt ohjeistaa Kallea toisella ajo kerralla ottamaan iisisti ja nostamaan maavaraa. Ainakin rallitv:,ssä kommentaattori sanoi että Hyundai ajaa korkeammalle autolla kuin Toyota ennen Kallen ulosajoa.
Maavaran maininnut toinenkin nimimerkki. Millainen maavara tuossa kohtaa olisi riittänyt?

Hyndai kuskit ilmeisesti keskeytti aiemmin kun ajelivat mm. matalana, mutta ne oli tilanteita missä kesken kisan ei ollut ilmestynyt tälläisiä yllätyksiä radalle. (eli silloin Hyndai kuskin matalana ajo voisi pitää säätömokana, ymärtääkseni eri kuskeilla merkittäviä eroja tallin sisälläkin)

Jos meinaat että jos Ogieri olisi ajannut korkeammalla niin Rovanperä olisi selvinnyt, niin onko sekään muuta kuin jossittelua, säädöt tehdään sillä tiedolla mitä teko hetkellä on.
 
Viimeksi muokattu:
No turha kai tuota nyt enää on jauhaa. Ogierin auto nosti kiven tielle, Kalle ei kerennyt siihen reagoimaan ja lopputulos on tiedossa. Harmillinen sunnuntai Toyotan kannalta ja peli on raakaa välillä, mutta onneksi Ogier ja Katsuta nyt vähän pelasti, ettei aivan totaalista katastrofia tullut tallille kisasta kuitenkaan.
 
Mun "ilmaisstriimissä" äänet erinomaisesti synkassa :geek: ...
rally.tv:tä katsotaan ilman mainoksia. :tup:
Ehkä tää ei riko sääntöjä. Etsi tuolta, mitä tarvit:
Eli siis redditin subreddit urheilustriimeille, täysin kaikkien saatavilla. En jaa suoraa linkkiä eikä ole piraattisivusto kyseessä. Enkä neuvo miten löydät mitä etsit.
Onko toi Sun "ilmaisstriimi" sama jonka viime kaudella linkkasin ja sain sen takia varoituksen vai joku muu koska ei ole piraattisivusto?
Voisin itsekin katsella loppukauden laillista ilmaisstriimiä.

Täälläkin aika monta kertaa jo linkattu niin Kallen kuin Jari-Matinkin kommentteihin kyseisestä mutkasta ja kuinka siinä jousitus painuu alas ja vaikka olisi vauhtia laskenut, niin mitään ei olis ollut tehtävissä.
Miksi besserwisserit silti jatkaa tästä vääntämistä? Ei se oma vitutus siitä laske että yrittää kuskin hartioille tätä draamaa laittaa.
Ens vuonna taas toivon mukaan uusi yritys :tup:

Onnenamuletit jotenkin ymmärrän, mutta että joku roudaa tuon epäonnea tuottaneen kiven kotiinsa, niin vaikea käsittää.
Järven syvimpään kohtaan, plumps!
 
Onko toi Sun "ilmaisstriimi" sama jonka viime kaudella linkkasin ja sain sen takia varoituksen vai joku muu koska ei ole piraattisivusto?
Voisin itsekin katsella loppukauden laillista ilmaisstriimiä.
Reddit on iha legit sivu.
 
Onnenamuletit jotenkin ymmärrän, mutta että joku roudaa tuon epäonnea tuottaneen kiven kotiinsa, niin vaikea käsittää.
Järven syvimpään kohtaan, plumps!
Kivi jolla tarina, isot odotukset huimista arvosta, siihen liittyy oleellisesti se sometarina, sitten vain laatta jossa URL tarinaan, niin toimii "aitoustodistuksena". Vuosien päästä ehkä kaikki ei muista kilpailevia kiviä. Ja jos muistaa, niin tämä on just se aito.

Jos Ogier voittaa niukasti mm taiston, niin siinä MM kivi.
 
Jouhkillakin menee jo hermo spukulointiin ajaako Kalle kaudella 2025.

"Manageri Jouhki, ajaako Kalle Rovanperä täyden MM-sarjan, eli kaikki MM-rallit ensi kaudella?
– Ei ole ollut mitään puhetta siitä, ettei hän ajaisi sopimuksen mukaisesti.

Ja sopimuksen mukaisesti tarkoittaa sitä, että hän ajaa kaikki MM-rallit ensi kaudella?
– Juu, juu, juu. Perkele, sehän on ollut jo tiedossa. Se on sanottu jo miljoonaan kertaan."

 
WRC on kuollut. Jotain järjettömiä virtuaalishikaaneja sun muita. Suurin osa valmistajista tajusi lähteä jo vuosia sitten, ehkäpä Toyotakin tajuaa jossain vaiheessa. Marginaalilaji.

Veikkaisin, että Kalle ajaa parin vuoden päästä ratakisoja pelkästään. Eipähän tule kiviä tielle.
Rata-autoilussa on ulosajo alueet ja vaimentavia suojamuureja. Rallissa näitä ei ole joten ulosajoissa on iso riski että jotain (puunrunkoa) voi tulla lasien läpi ohjaamoon (tapaus Breen). Siksi shikaaneja on laitettu rallissa kaikista nopeimmille osuuksilla jotka siis on pelkkää suoraa, siinä ei muutenkaan tule eroja kuskien välille, rallissa shikaaneja ei ole mutkissa (tilalla voi olla anti-cut device että ei leikata koska tie menee piloille).

Samoin rata-autoilussa on rajat radalla etkä voi oikoa sisältä tai ajautua liikaa uloskaan niin kierros mitätöidään tai saa aikasakon jos jatkaa rataviivojen ylittämistä ja siitä hyötymistä.
Ja rata-autoilussakin kilparadoille alettiin laittamaan hidastus shikaaneja vaarallisiin nopeisiin mutkiin Sennan+Ratzenbergerin kuolemien jälkeen ja sitten ulosajo alueita päällystettiin asvaltilla myös että ulosjaon tapahtuessa kuski saisi vauhdit alas paremmin. Bianchin kuoleman johdosta jos autoja joudutaan siirtämään jollain traktorilla pois niin ne ajaa silloin safety car perässä (tai virtuaali SC)

Tuolla on nähty vaikka minkälaista shikaania, on ollut Valmet traktori shikaania silloin Bianchin kuoleman jälkeen jotka tuomittiin vaarallisiksi. Tavalliset shikaanit on ollut isoja heinäpaaleja jotka voi liikkua jolloin ne voi muuttua toisille nopeammiksi ja saavat ajallista hyötyä (tapauhtui ihan vasta Puolassa ja taisi olla Rovis joka vähän kilkkasi paaliin), 400kg paaleja ei liikutella takaisin paikoilleen noin vain.
 
Viimeksi muokattu:
Meni aika helposti ohi, mutta juuri opin että Janni Hussi oli jyskälässä WRC 2 -luokassa podiumilla ja kokonaiskilpailussakin seitsemäs! Aika hemmetin kova suoritus.
 
Olihan tuollakin kiviä mutta tiessä kiinni vielä ja nuotissa oli varoitusta niistä (parit isommat kivt irtona näkyin reunassa), varsinkin pikkutiellä Kakariston naulansilmän ja risteyksen jälkeen näkyi niitä, voi nousta esiin tulevina vuosina jos ajavat tuota.
 
zGk947.png


Puola ja Kroatia ulos, Latvia vaihtuu takaisin Viroksi, Espanja palaa mutta nyt eri paikassa (ERC:ssä on tota ajettu, asfalttiralli myös) ja uusina tietenkin Paraguay ja Saudi Arabia.
 
Viimeksi muokattu:
Saudit kyllä mielenkiintonen. Vedetäänkö aavikolla vai rakentaako jotkut hillittömät fasiliteetit.
 
Saudit kyllä mielenkiintonen. Vedetäänkö aavikolla vai rakentaako jotkut hillittömät fasiliteetit.
Antaakohan tää WRC Rally Jordan (Jordania) vuodelta 2011 mitään esimakua siihen mitä saudeissa on tiet
 
Viimeksi muokattu:
8x Rally.TV kk-tilausta, ni näkee koko WRC 2025 kauden.
Toi em -25% vuositilaus tulis silti vähän halvemmaksi ja näkee ERC ja WRX jos kiinnostaa, tarjouksen kestosta ei ollut mainintaa että voisko sen hyödyntää vielä vaikka 1.12.
Pitää harkita, vai katsoisko ilmaiseksi sieltä legit Reddit linkin kautta ;)
 
K
453528805_8288341901184041_2176098546852399103_n (1).jpg
Siinä on tosi kovat mentorit..Kalle on aika etuoikeutettu. Äijillä on varmasti hienoja tarinoita kultaisilta vuosilta..
 
Haha. Hyvä Seb! Täysin asiaa vieläpä. Ogier ja Rovanperä ovat auranneet melko monta edellistä kautta ja voittaneet mestaruuksia. Toki heilläki nurinaa on ollut, mut ei mitää Neuvillen kaltaista parkumista.
Rehellisesti sanottuna on ärsyttävää, että hän itkee niin paljon tällä hetkellä siitä, että hänen täytyy olla ensimmäisenä tiellä, Ogier sanoo saksalaislehdessä.
– Minulla on ollut merkittävä lähtöpaikkaetu vain kerran tällä kaudella. Lähden yleensä neljänneltä paikalta, siitä, mistä Thierry on lähtenyt valtaosan urastaan. Olen voittanut kolme kisaa ja ollut kolmesti toinen. Lähtöpaikkani on pääluokan keskivaiheilla, ja yritän käyttää sen hyväkseni parhaalla mahdollisella tavalla. Se on todellisuutta, ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko osa-aikainen vai täysiaikainen kuljettaja.

 
Kokeeko Toyota kuolettavan iskun ilman Kalle Rovanperää?

Kreikan MM-rallin ohjelma 2024:
Torstai 5.9.
9.01Testirikoiskoe, Lygaria (3,62km)
Perjantai 6.9.
7.58EK1 Ano Pavliani 1 (22,47 km)
9.09EK2 Dafni 1 (21,67 km)
11.17EK3 Tarzan 1 (23,37 km)
13.16Huolto A, Lamia (30 min)
14.29EK4 Ano Pavliani 2 (22,47 km)
15.40EK5 Dafni 2 (21,67 km)
17.48EK6 Tarzan 2 (23,37 km)
19.23Huolto B, Lamia (45 min)
Lauantai 7.9.
8.16EK7 Rengini (28,67 km)
10.37EK8 Thiva (20,95 km)
13.05EK9 Aghii Theodori 1 (25,87 km)
14.58Rengashuolto, Loutraki (15 min)
15.46EK10 Loutraki (12,90 km)
17.05EK11 Aghii Theodori 2 (25,87 km)
21.05EK12 EKO SSS (1,97 km)
Sunnuntai 8.9.
6.00Huolto C, Lamia (45 min)
8.59EK13 Inohori (17,47 km)
10.05EK14 Eleftherohori 1 (18,29 km)
12.15Huolto D, Lamia (15 min)
13.15EK15 Eleftherohori 2, Power Stage (18,29 km)
 
Neuville tehnyt Hyundain kanssa vain vuoden jatkopahvin. Enteileekö kenties Hyundai:n lopttamista tehdastallina 2025 kauden jälkeen ja muuttuisi jonkun toisen tiimin (yksityistalli) ajattamaksi tehtaan rahallisella tuella. Siitähän on jo huhujakin pyörinyt siitä saakka, kun Hyundai ilmoitti kiinnostuksen kohteeksi WEC sarjan.

 
Neuville tehnyt Hyundain kanssa vain vuoden jatkopahvin. Enteileekö kenties Hyundai:n lopttamista tehdastallina 2025 kauden jälkeen ja muuttuisi jonkun toisen tiimin (yksityistalli) ajattamaksi tehtaan rahallisella tuella. Siitähän on jo huhujakin pyörinyt siitä saakka, kun Hyundai ilmoitti kiinnostuksen kohteeksi WEC sarjan.



Ensi kaudella vielä tehdastalli, sen jälkeen vuoden yksityistallina.
 
Neuville vähättelee Ogierin poissaoloja ja kuvailee suorastaan fiksuksi (taktiikaksi? Ei Ogierin pitänyt ajaa noin paljoa). Faktahan on se, että vanhoilla (ja normaalilla) pistesäännöllä Neuville olisi vain 3 pistettä edellä ja Toyota reilussa johdossa, koska ennen piti pärjätä koko viikonloppu. Jos Ogier piti "aurausääntöä" luusereiden sääntönä, nii merkittävät sunnuntai-säälipisteet ne sitä vasta onkin. Yhtenä päivänä, neljällä erikoiskokeella ja muutamalla kilometrillä voi saavuttaa tyyliin saman, mihin ennen tarvitsi podium-sijoitusta koko rallista.

Toivottavasti Ogier vie mestaruuden. Harmi, että Tänakilla on ollu vastoinkäymisiä (pysyi hänkin taistossa mukana vain, koska sunnuntaisin saanut pirusti pisteitä keskeytysten jälkeenki). Evansilta en edes odottanut mitään. Rovanperälläki ollu rikkonainen kausi, mut eipä ole tainnu iha 100% latauskaan olla. + iha järjetön epäonni mm. Suomessa.

Eipä sillä, Neuville on pelannu peliä omille kyvyilleen sopivasti. Mielellään vaa Ogierin näkis mestarina. Siis, jos nyt vetää loppukisat onnistuneesti.

– Hän on valinnut todella hyvin rallinsa. Hän on ollut täysin sivussa vain kahdesta kisasta. Puolassa hänelle sattui onnettomuus, jonka vuoksi hän joutui jäämään viime hetkellä sivuun. Loppujen lopuksi hänen lähestymistapansa tähän kauteen on ollut fiksu.


e: ja empiirisellä tutkimuksella vähemmistössä on ne, joiden mielestä tän vuoden pistelaskusysteemi on hyvä. Varmaan jää yhden kauden mittaiseksi sekoiluksi. Ajatus hyvä, toteutus paska.
 
Viimeksi muokattu:

Ensi kaudella vielä tehdastalli, sen jälkeen vuoden yksityistallina.
En odottaisi tätä skuuppia ensimmäisenä TM:stä, mutta onhan tuota huhuttu jo jonkin aikaa ja nyt Neuvollinen sopimus löi lisää liekkejä.

Tossa jutussa tosin tökkii se että ei kyllä ole aikajana realistinen siihen että jo ensi vuonna ajaisi WEC:ssä.
 
Viimeksi muokattu:
Minua henkilökohtaisesti vtuttaa nuo Latvalan kommentit sarjan tulevaisuudesta.

"– Uskon ja toivon, että homma jatkuu, vaikka se muuttuisi jonkun toisen tiimin ajattamaksi. Tehtaan rahallinen tuki voisi olla silti taustalla."

Onhan tämä stana nähty miten siinä käy. Kannattaa katsota kuinka "hyvinvoiva" talli Ford on.

Äijä itse pyörittää Toyotan avoimella shekkivihkolla tallia. Aikaisemmin ulisi kun FIA yritti muuttaa autoja 2025 kaudelle.

 
Jahas, siellähän on ralli käynnissä ja Evansilla näköjään aivan kauheat vaikeudet taas. Rengas meni ekalla ek:lla ja tokalla auto ei vaan kulje. Taitaa olla 5-6 min jo kärjestä. Taitaa mestaruustaistelu olla Neuvillen ja Ogierin välinen. Ellei nyt sitten Tänak nouse vielä taisteluun mukaan.
 
Minua henkilökohtaisesti vtuttaa nuo Latvalan kommentit sarjan tulevaisuudesta.

"– Uskon ja toivon, että homma jatkuu, vaikka se muuttuisi jonkun toisen tiimin ajattamaksi. Tehtaan rahallinen tuki voisi olla silti taustalla."

Onhan tämä stana nähty miten siinä käy. Kannattaa katsota kuinka "hyvinvoiva" talli Ford on.

Äijä itse pyörittää Toyotan avoimella shekkivihkolla tallia. Aikaisemmin ulisi kun FIA yritti muuttaa autoja 2025 kaudelle.

Jokainen uudistus maksaa, ellei sitten vain säilytetä nykyisellään ja oteta vain hybridiyksikkö pois. Kuristimeen ei kannata koskea, kun sitten menee rahaa ylimääräiseen moottorien testaukseen ja se oli yksi ulinan aihe.
 
Ei tule mitään tuosta Katsun ajamisesta..Ei kestä painetta..Eikä sen puoleen Evansinkaan..Sepon varassa merkkipisteet ja Kalevikin varmaan ajaa kaikki seuraavat kisat.Silloinkin Toyotan merkkimestaruus aika teoreettinen..Nyt kaula kasvaa Hyundailla aika isoksi..Kun oli jo ennestään...
 
Karsea päivä Toyotalla. Taitaa merkkimestaruus ainaki olla jo melko selvä tapaus. Lisäksi Neuville vankistanee johtoaan. Ärsyttävästi taas vinku ja vonku kuinka hyvin ajo, vaikka joutu auraan. Ogier heti seuraavalla ajovuorolla ois ilman ongelmia ajanut minuutilla pataan päivän päätteeksi. Tuskin se auraaminen iha noin paljoa vaikuttaa? Oli Neuvillella toki myös jotain ongelmiaki moottorin kans päivän alussa 1-2 pätkällä, mut iha yhtälailla otti pataan tasaisesti koko päivän ennenkuin Ogierin turbo(?) hajos.

Voin myöntää, että ärsyttää iha suunnattomasti, että jos toi mestaruuden vie :D Ei kyl omissa kirjoissa paljoa paina enkä rinnasta muihin mestareihin. Sen verran typerä (mm. pistelaskujärjestelmä) ja huonotasoinen kausi ollut.

e: auts :D
– Todistimme, että MM-sarjan johtaja ei ole kovinkaan nopea. Hän ajoi ensimmäisenä ja me toisena, ja olimme häntä 45 sekuntia nopeampia neljän erikoiskokeen aikana. Ehkä hänen pitäisi lopettaa itkeminen ja opetella ajamaan ensimmäisenä reitillä, kahdeksankertainen mestari Ogier sivalsi WRC:n haastattelussa päivän päätteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon,huomenna ja sunnuntaina voi vielä tapahtua ihan mitä tahansa.Lopulliset pisteet jaetaan vasta powerin jälkeen.
 
Karsea päivä Toyotalla. Taitaa merkkimestaruus ainaki olla jo melko selvä tapaus. Lisäksi Neuville vankistanee johtoaan. Ärsyttävästi taas vinku ja vonku kuinka hyvin ajo, vaikka joutu auraan. Ogier heti seuraavalla ajovuorolla ois ilman ongelmia ajanut minuutilla pataan päivän päätteeksi. Tuskin se auraaminen iha noin paljoa vaikuttaa? Oli Neuvillella toki myös jotain ongelmiaki moottorin kans päivän alussa 1-2 pätkällä, mut iha yhtälailla otti pataan tasaisesti koko päivän ennenkuin Ogierin turbo(?) hajos.

Voin myöntää, että ärsyttää iha suunnattomasti, että jos toi mestaruuden vie :D Ei kyl omissa kirjoissa paljoa paina enkä rinnasta muihin mestareihin. Sen verran typerä (mm. pistelaskujärjestelmä) ja huonotasoinen kausi ollut.
Juu, turbo jysähti Ogierilta (mekaaninen vika) ja sama vika oli Evans:lla myös. Lisää mutkia matkaan toi, kun kisajärjestäjä typisti päivähuollon 30 minuuttiin.

"– Aikataulu alkoi venymään, niin kisajärjestäjä päätti, että alun perin ilmoitettu flexi service eli huolto leikataan pois. Flexihuollossa me olisimme pystyneet huoltamaan yhden auton kerrallaan ja käyttää 12 miestä. Nyt jouduimme huoltamaan kaksi autoa yhtä aikaa kuudella miehellä, Latval selvitti.

– Kuusi miestä vaihtoi toiseen autoon turbon. Se on vaikeassa paikassa, kun se on moottorin takana. Me emme pystyneet vaihtamaan kahta turboa yhtä aikaa, koska oli muitakin töitä, mitä piti tehdä Ogierin autoon. Se aiheutti ongelman, että emme voineet vaihtaa yhtä aikaa turboa molempiin autoihin.

Selvää on, että jos aikataulu olisi pitänyt, Ogierilla tuskin olisi turbo-ongelmaa iltapäivällä nähty."

 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 820
Viestejä
4 566 923
Jäsenet
75 027
Uusin jäsen
viinamylly232

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom