Tuli tuossa erikoinen jarru-keissi vastaan, tässäkin yllätys yllätys Whiten pyörä kyseessä ja tarkemmin sen halvin AX-hybridi mitä myytiin alle 200e joku aika sitten. Siinä siis Tektron mekaaniset levyjarrut, joita säädettiin syksyllä jopa XXL:n huollonkin toimesta, mutta lopputulema kertoo ainoastaan sen, että XXL ei huollon yhteydessä/jälkeen tee testilenkkiä.
Eli takajarrun saa säädettyä toimimaan hyvin pyörän ollessa telineessä. Kahvan liike on optimaalinen ja jarru pysäyttää normaalin oloisesti siinä kohti, mutta kun pistää painoa päälle eli lähtee ajamaan niin jarrun teho on enemmänkin kevyesti hidastava, jos sitäkään. Ei tosiaan vaikuta että olisi kyse esim jarru kahvan tai vaijerin säädöistä, koska kahva ei painu edes pohjaan. Jarrupalat eivät vaikuta kuluneilta, eikä kyllä näillä kilsoilla pitäisikään olla. Myös jarrulevyt näyttävät päällisin puolin puhtailta ja sinänsä normaaleilta. Mikä tämmösen ilmiön voisi aiheuttaa, onko kokemusta?
Eli takajarrun saa säädettyä toimimaan hyvin pyörän ollessa telineessä. Kahvan liike on optimaalinen ja jarru pysäyttää normaalin oloisesti siinä kohti, mutta kun pistää painoa päälle eli lähtee ajamaan niin jarrun teho on enemmänkin kevyesti hidastava, jos sitäkään. Ei tosiaan vaikuta että olisi kyse esim jarru kahvan tai vaijerin säädöistä, koska kahva ei painu edes pohjaan. Jarrupalat eivät vaikuta kuluneilta, eikä kyllä näillä kilsoilla pitäisikään olla. Myös jarrulevyt näyttävät päällisin puolin puhtailta ja sinänsä normaaleilta. Mikä tämmösen ilmiön voisi aiheuttaa, onko kokemusta?