ProShop kokemuksia?

Liittynyt
13.03.2018
Viestejä
36
Aika hyvin. Mulla ei ole vieläkään mitään muuta kuin:


Jotenkin tuntuu olevan hirveä viive kaikessa heillä, esim. tuossa ennakkotieto vastaanotettu vasta keskiviikkona klo 13:16 vaikka sähköpostin mukaan pakattu ja lähetetty jo tiistaina illalla, eli luulisi että ennakkotieto olisi silloin rekisteröitynyt.
kiirettä näkyy olevan vieläkin kun ei ehditä
pakettia proshopista postiin viedä

äkkiä tulee kyllä sähköposti että on postitettu
mutta sivuilla lukee yli viikon että odottaa pakettia saapuvaksi kummaa toimintaa..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
792
Itselleni tuli maanantaina viesti proshopilta, että tilaus pakattu ja lähetetään seuraavassa toimituksessa.
No, vielä ei näy kuin ennakkotieto postin järjestelmässä.... Paketti on 100g painava muistipalikka, että ei kovin iso edes. o_O
 
Liittynyt
05.07.2019
Viestejä
3
Tilasin Gigabyten RTX 2070 superin, koska 50€ halvempi kuin Jimmsillä. Posti palveluna toimi bring, jätettynä oli, että saa jättää oven eteen, olin kotona olivat yrittäneet toimittaa, mutta ovikelloa edes painaneet, nyt mun paketti on 300km päässä Vantaalla, tänään piti toimittaa takas mut eipä oo näkynyt. Ei jatkoon tästä lähin kaikki Jimmssiltä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
onko bring kuljettanut normaalisti näin korona-aikana? pitääkö toimitusajat paikkaansa?

eikös proshop lähetä kaiken Tanskasta?
 
Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
50
Kyssäri palautuksista: ottavatko proshopista yhteyttä että mihin maksavat palautettavan tuotteen, vai miten etenee? Laitoin viime torstaina palautusohjeen mukaisesti postiin, mutta missään vaiheessa ei kysytty esim tilinumeroa? Mahtaako laittaa spostia kun paketti on heillä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
294
Näytössä oli koko paneelin korkeudelta rivi punaisia pikseleitä joten pistin vaihtoon. Reilun kuukauden odottelun jälkeen tuli ilmoitus rahojen palautuksesta viestillä "joissain tapauksissa tuotteita ei voi vaihtaa, koska ne eivät ole enää valikoimissamme tai niiden valmistus on lopetettu ja tästä syystä hyvitämme tuotteen.".

Ei tainnut mennä ihan kuluttajaviraston ohjeistusten mukaisesti kun kyseisen näytön ominaisuuksilta ja hinnalta lähes vastaavaa tämän vuoden mallia oli kyllä varastossa. Ehkä eivät halunneet korvata sillä kun tuo oli ostettu alennuksesta.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Joo ei minkään kaupan tarvitse alkaa antamaan toista kalliimpaa tuotetta tilalle. Tietty jos tarjous olisi loppunut ja samaa tuotetta on vielä jäljellä niin silloin pitäidi olla mahdollisuus saada tuo sama tuote.
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
469
Onko kokemuksia näytönohjaimen palauttamisesta? Kyseessä Gigabyte 5700 XT mikä kaatuilee jatkuvasti. Ongelma on erittäin todennäköisesti AMD:n toimimattomissa ajureissa, mutta kuuluuko silti Proshopin RMA:n piiriin? Itsellä ei tällaisista ole kokemusta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
ProShopista olen muutaman kerran tilannut ja hyvin on mennyt. Tietenkin olisi kiva jos takuukuitin saisi tilauksen mukaan tai edes ladattua jostain omista tiedoista siellä sivuilla mutta ei ole muuta valitettavaa.

Takuuhuoltokin toimii niillä. :thumbsup:
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
En voi suositella. Näyttävät verkkokaupassaan täysin epärealistisia toimitusaikoja tuotteille, ilmeisesti tarkoituksena houkutella asiakkaita. Tilasin tuolta uuden tietokoneen osat ja tilatessa tilanne oli:
Arvioitu toimitus 18-09-2020 - 23-09-2020
Nyt kuitenkin jo muutamassa päivässä toimitus on siirtynyt melkein kaksi viikkoa, vaikka tilattujen tuotteiden varastostatus ei ole muuttunut ollenkaan ja kaikki luvataan saatavilla oleviksi:
Arvioitu toimitusaika 1.10.2020 - 6.10.2020

Eli jos nyt lykin ostoskoriin samat kamat mitä tilasin, niin kauppa näyttää lyhyempää toimitusaikaa (Posti arvioitu toimitusaika 25.9.2020 - 30.9.2020), kuin mitä tilaamisen jälkeen...
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
182
Itsellä meni koneen osien tilauksen kanssa varsin jouhevasti ja romppeet saapui arkiviikon sisällä tilausvahvistuksesta. Kaikki tilatut tuotteet oli omassa varastossa saatavilla. Pudotin tilauksen jälkeen tosin syyskuun puolväliin saapuviksi arvioidut muistit pois tästä ja tilasin erikseen muualta. Eli varmaan vähän tuurista kiinni nuo arvioiduilla toimitusajoilla olevat kamppeet.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Hyvältä vaikuttaa, tilasin tuollaisen ifixitin kitin ja olivat iskeneet 10 euroa lisäalveja :facepalm:
Korjataan, matikkapuolen hoitava aivopuolisko näköjään kuoliossa koska 55 euroahan siitä tulee posteineen
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
115
Hitaastihan ne paketit tulee eri maasta... Prossun tilasin Proshopista ja coolerin Jimmiltä keskiviikkona, cooleri oli kotona perjantaina, prossu reilun viikon päästä torstaina.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Onko kokemuksia Proshopista ja näytönohjaimen Coil Whinestä? Miten menettelevät?
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
702
Onko kokemuksia Proshopista ja näytönohjaimen Coil Whinestä? Miten menettelevät?
Täytyypä itsekkin kirjoitella kokemuksia tilauksesta ja takuuasian hoitamisesta.

Proshop tuntuu olevan ainoita paikkoja tällä hetkellä mistä löytyy varastosta GTX 1080 Ti näyttiksiä, mutta toki hyvään ylihintaan myös. Oli kipeä tarve näytönohjaimelle, joten laitoin tilausta menemään yksinäisestä MSI GTX 1080Ti GamingX näytönohjaimesta 7.3.2018.

8.3.2018 - Tilaus lähetetty.
12.3.2018 - Saapunut Suomeen, minkä jälkeen vasta seuranta alkoi toimimaan. Tätä ennen ei tietoa missä paketti menee.
13.3.2018 - Noudettavissa postista.

Paketti pakattu huonosti siihen nähden, että tavarana on n. 1000€ näytönohjain. Alkuperäisen laatikon päälle laitettu pelkästään ohutta paperia ympärille, ei muuta. Kaikki kuitenkin ehjänä perille asti kaikesta huolimatta. Noin kuukauden päivät kerkesi olla koneessa sisällä kunnes aloin ihmettelemään outoa ääntä, joka tuulettimista lähtee kun pyörivät. Kuulostaa kovasti laakerivialta, koska ääni pahenee tuulettimen nopeuden kasvaessa.



Joten ei muutakun viestiä menemään Proshopille, että mitäs tehdään. Suosittelivat vain tekemään RMA:n ja lähettää näytönohjain takasin heille tarkistettavaksi, huoh. Elikkäs:

24.4.2018 - Vein paketin postiin sen jälkeen kun tulostin ilmaiset palautustarrat. Tällä kertaa pakkasin tuotteen myös "hieman" paremmin kuin mitä he olivat sen pakanneet.
3.5.2018 - Tuote Ruotsissa menossa
4.5.2018 - Tuote Tanskassa
8.5.2018 - Kuitattu Bringing mukaan luovutetuksi.
11.5.2018 - Nyt vasta Proshopin sivuilla ensimmäinen tieto, että paketti olisi vasta vastaanotettu.
18.5.2018 - Näytönohjain lähetetty "ulkoiseen huoltoon". Tämän jälkeen ei ole tullut päivityksiä tilanteeseen.
7.6.2018 - Proshop.fi:stä tuli viestiä, että lähettävät minulle uuden tuotteen. Vihdoinkin!

Eli lyhyesti sanottuna näytönohjain on nyt seilannut ties missä tasan kuukauden päivät. Kyselin myös heiltä, että mikä kestää mutta eivät osanneet sanoa oikein muutakuin että voi kestää 2-4 viikon väliltä. Ei puutu enää muutakuin, että toteavat tietty tuotteen kunnolliseksi ja laskuttavat koko roskan minulta. En voi ainakaan nykyisien kokemusten perusteella hirveästi kehua tätä paikkaa. Toki jos ei ole mikään kiire saada tuotetta itselleen RMA keississä ja on valmis maksamaan vähän ylihintaa niin miksei. Itselle taitaa olla kuitenkin viimeinen kerta kun tilaan täältä.

Toivotaan nyt että saisi vielä joskus näytönohjaimen takaisin tuolta näillä saatavuuksilla. :dead:

Edit 7.6.2018.
Viimeinkin tuli sähköposti, että lähettävät minulle uuden tuotteen. Asiakaspalvelu toimi hyvin suomeksi mistä toki plussaa, mutta aika hidasta oli silti toiminta. Toivotaan, että uusi kappale toimii vähän pidempään! :tup:
2 kertaa olen Proshopin kanssa ollut tekemisissä näytönohjaimien RMA juttujen kanssa, lainauksessa eka. Toinen kerta oli Asuksen 2080 Ti Strix, jossa oli juurikin coil whine ongelmaa. Proshop kertoi, että ainakin Asus yleensä vaihtaa coil whinestä kärsiviä uusiin. 4.4.2019 lähetin näyttiksen heille ja 18.4 saapui tilalle uusi tuote. Asiakaspalvelu toimi ihan hyvin suomeksi ja asiat meni hyvin, mutta hitaasti varsinkin ensimmäisessä tapauksessa.
 
Liittynyt
19.04.2019
Viestejä
61
Tilasin arctic liquid freezerin parin viikon takaisesta tarjouksesta. Pakettia ei oltu pakattu erilliseen pahvilaatikkoon vaan tuli alkuperäisessa laatikossa. Postista hakiessa huomasin kyljessä olevan pienen osuman. En sitten kerennyt erinäisistä asioista johtuen avaamaan pakettia kuin vasta viikko postista haun jälkeen. No, olihan sielä ritilän kyljessä puolen sentin syvyinen lommo. Soitto proshopin aspaan ja mukava naisääni sieltä vastasi, että ei muuta kun kuvat aspan postiin, laite takaisin heille ja kuitti postista niin voivat lähettää uuden tulemaan samantien. Näin tein ja uusi tuote on jo tulossa. Lähetysten pakkaukseen proshop voisi hieman käyttää lisää eforttia mutta aspan toiminnalle ja nopeudelle anna täydet kiitokset.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 014
Kuinka pitkä on ollut toimitusaika viimeaikaisten tilauksien kanssa? Jimssiltä to tilattu 5600X olisi jo noudettavissa, mutta ProShopista samana päivänä tilattua emoa ei ole edes lähetetty, vaikka varastossa on. Mitään toivoa että tällä viikolla perillä?
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
727
Kuinka pitkä on ollut toimitusaika viimeaikaisten tilauksien kanssa? Jimssiltä to tilattu 5600X olisi jo noudettavissa, mutta ProShopista samana päivänä tilattua emoa ei ole edes lähetetty, vaikka varastossa on. Mitään toivoa että tällä viikolla perillä?
Voisi kuvitella että asiakaspalvelusta löytyisi tuohon parempaa tietoa kuin tältä foorumilta.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 014
Tämä on kuitenkin ProShop kokemuksia ketju, niin ajattelin josko jollakin olisi ollut kokemusta siitä kauanko toimitus kestää.

Kysyin kyllä asiakaspalvelustakin että onko jokin ongelma ja että onko toivoa saada tällä viikolla. Eivät onnistuneet päivässä vastaamaan niin peruutukseen lähti tilaus. Tietääpähän ettei tuolta kannata tilata jos toimitusajalla on mitään merkitystä.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
727
Tämä on kuitenkin ProShop kokemuksia ketju, niin ajattelin josko jollakin olisi ollut kokemusta siitä kauanko toimitus kestää.

Kysyin kyllä asiakaspalvelustakin että onko jokin ongelma ja että onko toivoa saada tällä viikolla. Eivät onnistuneet päivässä vastaamaan niin peruutukseen lähti tilaus. Tietääpähän ettei tuolta kannata tilata jos toimitusajalla on mitään merkitystä.
Siellähän näyttäisi varastotuotteiden kohdalla lukevan että "Varastossa - 2-7 arkipäivän toimitus", joten siitä ehkä voisi päätellä jotain suuntaa toimitusajalle.
Itselleni tuotteet ovat ainakin tulleet luvattujen aikojen puitteissa, jotkut nopeammin, jotkut hitaammin. Tosin en ole koskaan tehnyt oletuksia että esim. "2-7 arkipäivää" olisi nimenomaan se kaksi päivää.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Kuinka pitkä on ollut toimitusaika viimeaikaisten tilauksien kanssa? Jimssiltä to tilattu 5600X olisi jo noudettavissa, mutta ProShopista samana päivänä tilattua emoa ei ole edes lähetetty, vaikka varastossa on. Mitään toivoa että tällä viikolla perillä?
Proshopin varasto on ulkomailla, joten kun tuote on lähetetty, homma menee suunnilleen näin:
1. Viestin tultua paketti joko odottaa vielä päivän todellista lähtöään tai lähtee oikeasti liikkeelle.
2. Liikkuu ensiksi jossakin ulkomailla ja jää sinne yöksi.
3. Seuraavaksi joko Suomessa noudettavissa tai jossain Suomen välietapissa ja noudettavissa viimeistään tämän päivän jälkeen.

Suunnilleen siis näin.
Aina kannattaa varautua kolmen arkipäivän odotukseen tilaamisesta, vaikka tilaisikin aamulla. Proshopin arvio varastotuotteelle on aina 2-5 arkipäivää, eli voi mennä viisikin. Ei tule koskaan seuraavaksi päiväksi kuten Jimmsiltä voi tulla.

MUOK. Tarkistin niin onkin 2-7 päivää arvio. Onkohan varastoja nyt enemmän joista osa kauempana?
MUOK2. Onhan tuolla tämmöinen teksti joka tuotesivulla:

"ME MUUTAMME!

Olemme tällä hetkellä muuttamassa uuteen varastoon! Tämä saattaa aiheuttaa viivästyksiä tilausten käsittelyssä.

Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa.
"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
217
Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia tai näkemyksiä siitä, miten reklamaatiotapaukset ja tavan myynti mahtaisivat toimia. Itsehän tuolla saa omalta tililtään tosiaan luotua reklamaatiotapauksen ja menettely on suoraviivaista (tapausten käsittely ja tulkinnat on sitten aina eri asia). Jos kuitenkin lähtisi myymään tuolta ostettua tavaraa, niin saakohan ostaja hoidettua järkevästi mahdollises takuupalautuksen asiakaspalvelun kautta tuon varsinaisen järjestelmän ohitset?
 

KiD83

Persu
Tukijäsen
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
1 021
10.11 klo 15 tehty tilaus saatu käsiin 16.11 klo 15.

Kyllä ihan siedettävä toimitusaika.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
366
No onpas ärsyttävää, sunnuntaina tilasin muistikapulat ja maanantaina oli samat kapulat alennuksessa. Kysäisin maililla että onko mahdollista saada hyvitystä muuttuneesta hinnasta mutta ei onnistu Proshopissa vaan tuote pitäisi lähettää bumerangina takaisin ja tilata uudestaan jos haluaa halvemmalla hinnalla. Palautus ei tietysti ole ilmaista vaan veloittavat 6,90€.
 
Liittynyt
04.06.2020
Viestejä
318
Black Friday tarjouksessa näkyi tiistai-iltana NZXT H1 kotelosettiä 299,99€ hintaan ja laitoin tilauksen menemään. Seuraavana päivänä kotelo oli hävinnyt täysin Proshopin sivuilta ja nyt näyttää lähteneen matkaan vain samassa tilauksessa ollut toinen tuote. Mikähän tämmöisessä toiminnassa on taustalla? Koteloa on kahta eri väriä ja molemmille saldo näytti tiistai-iltana 15++. Rahat ainakin lähti ja toivottavasti kotelokin alkaa pikkuhiljaa liikkumaan. Kotelolle oli tilausrajoitus 1 kpl / asiakas ja yhden kappaleen tilasin. Ihmetyttää tuo tuotteen totaalinen katoaminen sivustolta seuraavana päivänä :hmm:
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 683
Eka kokemus oli ihan jees. Toimitusaika vajaa kuukausi eikä tarvinnut kauheasti katsella muita kauppoja, kun lähes päivittäin oli tietoa eri mallien toimituksista ja oma malli eteni pikku hiljaa, siis jonot lyhenivät. RTX tuli huomaamattomasti ruskeaan paperiin paketoidussa myymäläpakkauksessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Tuleeko näissä kuitteja? En löytänyt omastani paketin sisältä.

Joko posti oli heitellyt pakettiani taas, tai tuli huonosti pakatussa paketissa, jossa oli yksi sivu käytännössä auki. Kotimatkalla otin sen kokonaan auki, ettei hajoa matkalla ja pelastin hyvinsäilyneen emolevyn ja prosessorin. Ei se kyllä hyvää kuvaa anna, kun sivussa on kädenmentävä aukko, josta saa revittyä koko paketin auki..

En aio reklamoida, kun tuotteet oli ehjiä. Valitan vaan täällä. Vein risan paketin matkalla taloyhtiön roskiin, niin sitäkään ei ole enää.

--

Seuranta oli kyllä hyvä ja paketti tuli nopeasti, mutta ilmaiset postit oli hintansa arvoisia..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 092
Pitkässä liemessä on nyt proshopin paketit. Maanantaina lähetetty, ja vielä ei näy postin seurannassa. Olisko sitten vaan BF ruuhkaa..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Pitkässä liemessä on nyt proshopin paketit. Maanantaina lähetetty, ja vielä ei näy postin seurannassa. Olisko sitten vaan BF ruuhkaa..
Jaa-a, tuo minun repeillyt pahvilaatikko lähetettiin maanantaina ja tuli torstaina.

Mulla ei ollut näyttiksessä mitään kuittia tai muutakaan lappua Proshopilta, ainostaan myymäläpakkaus ja kääreet ympärillä.
Juu, oli itselläkin paketin sisällä pehmusteita + kääreitä. Kaikki tuli uudenveroisena ja ei ollut mitään ryppyjä tai kulumia.. Mutta paketin kyljessä oikeasti oli reikä, niin sen takia stressasin. Onneksi en tilannut mitään pientä.

Ja näitä risoja paketteja on tullut myös muilta myyjiltä, niin ei välttämättä ole ProShopin syy, vaan ehkä Postissa pelaavat niillä koripalloa, ennenkuin keihästävät ne kuoliaaksi.
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
24
Black Friday tarjouksessa näkyi tiistai-iltana NZXT H1 kotelosettiä 299,99€ hintaan ja laitoin tilauksen menemään. Seuraavana päivänä kotelo oli hävinnyt täysin Proshopin sivuilta ja nyt näyttää lähteneen matkaan vain samassa tilauksessa ollut toinen tuote. Mikähän tämmöisessä toiminnassa on taustalla? Koteloa on kahta eri väriä ja molemmille saldo näytti tiistai-iltana 15++. Rahat ainakin lähti ja toivottavasti kotelokin alkaa pikkuhiljaa liikkumaan. Kotelolle oli tilausrajoitus 1 kpl / asiakas ja yhden kappaleen tilasin. Ihmetyttää tuo tuotteen totaalinen katoaminen sivustolta seuraavana päivänä :hmm:
Tilasin myös torstaina ja samalla tavalla toinen tavara lähti heti. Kyselin perjantaina asiasta ja sain vastauksen
Koteloa ei ole lähetetty vielä, pahoittelut tästä

Meillä on edelleen hiukan ongelmia varastoon muuton jäljiltä näissä tuotteissa, mitkä eivät ole robottivarastossa vaan korkeassa varastossa. Niitä ei ehditä pakata toivotussa tahdissa johtuen manuaalisesta työstä ja erikoistrukista.

Varastolla tehdään kovasti töitä sen eteen että tilaukset saataisiin pakattua mahdollisimman pian. Saat sähköpostiin tilausvahvistuksen, kuitin ja paketin seurantanumeron kun tilaus on pakattu.
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
862
Itselläni ihan positiiviset kokemukset pääasiassa, mutta kyllähän tuo nettikauppa hankaloittaa takuuasioiden hoitamista (varsinkin kun yksi osapuoli on tuo Bring). Edellinen näyttis hajosi vuoden käytön jälkeen, joten lähetin tutkittavaksi. Ihmettelin kun ei mitään kuulunut pariin viikkoon, mutta sattumalta kun laitoin tästä sähköpostilla kyselyä, niin saman päivän lopuksi tuli viesti, että reklamaatio on käsitelty.

No sinänsä onnellinen loppu, että palauttivat rahat täysimääräisenä. Kyseisestä näyttiksestä oli tullut uusi malli ja hintakin laskenut, eli sain rahaa takaisin ja tehokkaamman näytönohjaimen :geek: Mutta en kyllä halunnut enää säästää 50 euroa ja etsiä verko halvinta kauppaa, vaan marssin verkkokauppaan hakemaan sen uuden näyttiksen, jotta takuuasiat voi hoitaa paikan päällä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
430
Kyllä kauan saa odotella. Tuote tilattu 27. pvä, ensin luki "Pakataan" sen jälkeen "Käsitellään" ja siinä tilassa ollut tähän saakka, eikä ole mitään kuulunut. Liekö black friday vaikuttanut toimitusaikoihin. Tuotettakin oli suoraan varastossa. En ehkä jatkossa tilaile tuolta.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
9
Mulla on tilaus 24. päivä ja on vielä parin viikon päästä myös "Pakkauksessa". Kuulemma on jonossa, mutta mitään arviota ei ole tullut kauanko kestää. Taisi olla viimeinen tilaus tuolta.
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 300
Aika paska kokemus tällä kertaa, vaimo tilasi lapselle hyllyssä olevan ryhmä hau paloauton 27.11. joululahjaksi eikä ole vieläkään lähetetty. Amazonista tilasin eilen että varmasti kerkiäisi edes yksi jouluksi niin lähetettiin samana päivänä.
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
217
Kokemuksista sen verran, että syksyllä meni virtalähde pimeäksi ja piti laittaa vaihtoon. Sivuston kautta pystyi luomaan reklamaatiokeissin, sai printattavan osoitelapun ja sen kun länttäsi pakettiin ja vei postiin, niin homma hoitui. Kesti kyllä aika kauan kunnes oli käsittelyssä (noin kaksi viikkoa ehkä, sinne lähetyksineen siis) ja sitten uusi virtalähde lähetettiin tilalle. Homma siis sinällään ok.

Edelleen mietin sitä, miten hyvin homma toimisi, jos tuolta ostettua tavaraa myisi eteenpäin. Näyttiksen myynti olisi ajankohtaista. Kaipa heidän aspansa osaa tuon hoitaa, kun virallinen reklamaatiokanava ei eri henkilöllä olisi enää käytössä.
 
Liittynyt
27.07.2020
Viestejä
205
Kokemuksista sen verran, että syksyllä meni virtalähde pimeäksi ja piti laittaa vaihtoon. Sivuston kautta pystyi luomaan reklamaatiokeissin, sai printattavan osoitelapun ja sen kun länttäsi pakettiin ja vei postiin, niin homma hoitui. Kesti kyllä aika kauan kunnes oli käsittelyssä (noin kaksi viikkoa ehkä, sinne lähetyksineen siis) ja sitten uusi virtalähde lähetettiin tilalle. Homma siis sinällään ok.

Edelleen mietin sitä, miten hyvin homma toimisi, jos tuolta ostettua tavaraa myisi eteenpäin. Näyttiksen myynti olisi ajankohtaista. Kaipa heidän aspansa osaa tuon hoitaa, kun virallinen reklamaatiokanava ei eri henkilöllä olisi enää käytössä.
Ostin täältä marraskuussa RTX 2060 superin, joka lähti proshopille reklamaationa. Siellä oli ohjeet jos ei ole alkuperäinen ostaja, ihan sitä virallista kanavaa siihen käytettiin. Taisi olla, että oma asiakasnumero johonkin lisätiedot kohtaan tms. Varmaan kuukausi siinä kesti, mutta antoivat alkuperäisen myyntihinnan kortista, josta itse maksoin 240€(koska osoittautui vialliseksi).
Kauan kesti, mutta muuten toimi niin kuin olisin alkuperäinen ostaja.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 381
Oma pelitietokone tuli alle viikossa ja toimii hyvin. Ei mitään moitittavaa ja tilaan jatkossakin tuolta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
fgjfdjtgdrfj.PNG


Miksi tuossa ei kerrota palautusnumeroa?

Ohjeita olen seurannut mutta epäilyttää että maksaako tämän paketin palautus postissa jotain? Eikös yleensä postia varten saa jonkun palautus koodin? Ja miksi ProShop sivuilla luki että 6,90 euroa maksaisi palautus lapun ostaminen mutta sain sen ilmaiseksi?

Tulostamassani palautusasiakirjassa on asiakasnumero mutta mikä on reklamaationumeroni ja palautusnumeroni? Ovatko ne sama asia?
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Mielestäni Proshopilla palautuskulut maksaa lähetyksen palauttaja, joskus näitä tutkin ja jätin tilaamatta sen vuoksi
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Mielestäni Proshopilla palautuskulut maksaa lähetyksen palauttaja, joskus näitä tutkin ja jätin tilaamatta sen vuoksi
Juu vähän epäselvä juttu. ProShopin sivuilla lukee että niiltä voi ostaa palautuslapun mikä käsittääkseni on tämä "asiakaspalautus 14" paperi jossa ProShopin ja minun osoite mutta miksi sain tuon ilmaiseksi. Ja juu sanovat että pitää postitus itse maksaa.

Ja jossain olin lukevinani että ProShop vähentäisi palautettavasta summasta postikulut tjsp. Eli en ymmärrä pitääkö minun postissa maksaa jotain vai vähentääkö ProShop palautettavasti summasta postikulut ja palautuspaperin hinnan 6,90 euroa myös?

Ja vaivaa kun ei selvästi kerrota palautusdokumentissa että onko siinä reklamaatio tai palautusnumero. Ja ovatko ne sama asia. Mutta kait se on niiden vika sitten jos eivät ole toimittaneet minulle palautukseen tarvittavia tietoja.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Kyselin palautusnumeron puuttumisesta niin ProShopilta niin vastasivat:

Palautukselle ei muodostu numeroa ja ilmoitus on tullut läpi. Reklamaatio on viallisen tuotteen takuuhuoltoa varten.

Olet saanut palautusosoitekortin sähköpostiin ja sillä palautus onnistuu. Printaa osoitekortti ja teippaa se paketin päälle ja vie paketti postiin. Paketit ovat palautuneet meille noin 10 arkipäivässä. Saat sähköpostia kun tapaus on käsitelty ja hyvitys tehty.
Olisi vielä pitänyt kysyä että pitääkö postissa maksaa tuosta lähetyksestä mutta täytyy kokeilla mitä postissa sanovat.

Mutta ei ProShopin kanssa varsinaisia ongelmia minulla ole ollut koskaan. :thumbsup:
 
Liittynyt
05.04.2018
Viestejä
174
Monet haukkuvat proshoppia, ite tilasin maanantaina 3070 strixin sieltä ja sain sen tänään, nopeampi toimitus kun monella suomalaisella lafkalla :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 414
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom