Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo kännykän (Android) OmaPosti sovellus kaikilla noin hidas vai onko vika minun puhelimessa? Kun sen avaa (jos sen lopettaa taustalta) näkyy vain pinkki Posti teksti vihreällä taustalla (ihan kuin se olisi jumissa) ja lopulta jotain tapahtuu. Joskus taas tulee sovelluksen oman ilmoitussivu yhteysvirheestä yritä uudelleen kehoitteella.
Jos tulee ilmoitus paketin muuttuneesta tilasta ja sitä klikkaa, niin jopas on taas jähmeää, se "rengas" mikä siinä pyörii on ihan tahmassa ja kaikki muukin. Miten tuosta on saatu noin hirveä vai onko vika minulla? Aika sama tuntuma kuin Windows koneessa jossa muisti lopussa ja se swappaa mekaaniselle kiintolevylle...
Tietokoneella web-sivun kautta OmaPosti toimii paljon paremmin.
Mulla on toiminut koko ajan, ei ole webview-päivitys rikkonut tuota mutta välillä on todella hitaalla ja välillä antaa jotain virhettä josta painamalla "yritä uudelleen" toimii yleensä melko nopeasti. Joka tapauksessa tämä uusi omaposti on ainakin minulla huomattavasti hitaampi kuin se vanha versio.Onko tuo kännykän (Android) OmaPosti sovellus kaikilla noin hidas vai onko vika minun puhelimessa? Kun sen avaa (jos sen lopettaa taustalta) näkyy vain pinkki Posti teksti vihreällä taustalla (ihan kuin se olisi jumissa) ja lopulta jotain tapahtuu. Joskus taas tulee sovelluksen oman ilmoitussivu yhteysvirheestä yritä uudelleen kehoitteella.
Jos tulee ilmoitus paketin muuttuneesta tilasta ja sitä klikkaa, niin jopas on taas jähmeää, se "rengas" mikä siinä pyörii on ihan tahmassa ja kaikki muukin. Miten tuosta on saatu noin hirveä vai onko vika minulla? Aika sama tuntuma kuin Windows koneessa jossa muisti lopussa ja se swappaa mekaaniselle kiintolevylle...
Tietokoneella web-sivun kautta OmaPosti toimii paljon paremmin.
Juu, kieltämättä kuva on varsin kuvaava, taas joku postipate on ajanut bitit tolppaan... Palkkaisivat ammattitaitoisempia bitinpolkijoitaServerit juntturassa tai nettiyhteys pätkii?
Kuva on kyllä hyvä ja kertoo Postin touhuista yleisesti tällä hetkellä.
Katselin Play-kaupasta tuon käyttäjäpalautteita enkä ole ainoa joka hitauden on huomannut. Ilmeisesti 4. versio oli hyvä, mutta sitten oli ihan pakko uudistaa...Serverit juntturassa tai nettiyhteys pätkii?
Kuva on kyllä hyvä ja kertoo Postin touhuista yleisesti tällä hetkellä.
Katselin Play-kaupasta tuon käyttäjäpalautteita enkä ole ainoa joka hitauden on huomannut. Ilmeisesti 4. versio oli hyvä, mutta sitten oli ihan pakko uudistaa...
en malttanut olla vähän korjaamatta...Tuollaista se nyt enimmäkseen vaan näyttää, välillä toimii:
Noin noita mullekin on lähtenyt eli ROxxxxxxxxEE mutta parin päivän päästä on tullut uusi seurantatunnus muotoa SPxxxxxxxxFI noille paketeille.Tilasin äsken alle 22 euron tavaraa AliExpress Standard Shippingillä. Ennen ovat tulleet Postin .fi-päätteellä, mutta nyt kuljetus Viron .ee-palvelun kautta. Ovatkohan jo Alillakin kyllästyneet Postin takkuiluihin...
Täysin normaalia koronan aikana että lähetyksellä voi kestää viikkoja Briteistä Suomeen. Kyllä se tuon perusteella on vielä matkalla eikä tullissa tai Postin käsittelyssä.Onko kukaan törmännyt vastaavaan? Briteistä tulossa kirjattu kirje.
18.04.2021 04:32
Lähetys on lähtenyt lähtömaasta
Skannaus ulkomailla IPS
Royal Mailinkin seuranta näyttää että ovat lähettäneet Suomeen. En ole saanut postilta vielä vastausta.
Liekö kadonnut matkalla vai onko jumissa jossain tullin varastossa?
Onko kukaan törmännyt vastaavaan? Briteistä tulossa kirjattu kirje.
18.04.2021 04:32
Lähetys on lähtenyt lähtömaasta
Skannaus ulkomailla IPS
Royal Mailinkin seuranta näyttää että ovat lähettäneet Suomeen. En ole saanut postilta vielä vastausta.
Oma kotimaanpaketti Espoosta Turkuun on nyt viime viikon maanantaista 26.4. pyörinyt Vantaan logistiikkakeskuksen karusellissa. Välillä alkoi jo toivoa olla, kun kolmen päivän jälkeen oli lajiteltu, mutta palasi pyöriin rekisteröitäväksi.
Eipä ollut tietoa tästä Vantaan logistiikkakeskuksen laajemmasta ruuhkasta niin olen nyt neljänä peräkkäisenä päivänä soittanut Postin aspaan, että joskus edes tekisivät jotakin. Kolme kertaa sanottiin laitettavan ilmoitusta menemään selvitykseen. Tänään sit aspa kuitenkin sanoi, etteivät ole saaneet laittaa hetkeen mitään uutta ilmoitusta selvityskeskukseen, koska tilanne on hyvin ruuhkautunut ja haluavat purkaa ensin ruuhkan pois. Joko hyvä valehtelija, mutta sanoi kuulemma siitä huolimatta laittavan tämän mun paketin sinne ja otti itelleen seurantaan ja soittelee mulle jos etenee. Veikkasi, että todennäköisesti tämänkään viikon aikana ei tule tapahtumaan mitään edistystä. Hienoa asiakaspalvelua, jos aspaa ohjeistettu kusettamaan näillä "laitetaan ilmoitusta eteenpäin", kun todellisuudessa he eivät saa tehdä ilmoituksia eteenpäin.
Tietenkin sen oikeasti kiireellisen paketin piti jumiutua tuonne. Oli tulossa käytetty tuote, mutta pakottaa ostamaan turhaan uuden tilalle ja toimitus Schenkerillä kerran tuon rumban päättymisestä ei ole mitään tietoa. Toisella Belgiasta tulevalla paketilla varmaan sama Postin käsittely, kun 2-3 päivän toimitusajan paketti on 1,5 viikkoa matkalla ja viimeisin merkintä poistuminen maasta. Kuitenkin lojuu jossakin Postin rullakossa kuittaamatta.
26.04.2021 23:58
Lähetys on rekisteröity.
Posti Logistiikkakeskus
26.04.2021 22:54
Lähetys on rekisteröity.
Posti Logistiikkakeskus
Jne...
Tuo Postin sovellus on äärimmäisen hidas omassakin joitakin vuosia vanhassa luurissa 8 gb RAMilla. Vaatii yhden epäonnistuneen käynnistämisen ja sivun uudelleen lataamisen. Aikaisempi versio toimi täysin ilman ongelmia.
Varmaan laskettu negatiivisen palautteen määrää verrattuna pakettien (ei edes välttämättä toimitettujen) määrään tms. Tosin, eihän postille meinaa saada edes palautetta lähetettyä kun yksitellen ovat poistaneet kaikki palautekanavat käytöstä. No, ehkä ovat todenneet että homma toimii paremmin kun ei ole suotta negapalautetta pahoittamassa mieltä.Posti kehui alkuvuoden tulostaan ja kertoi asiakastyytyväisyyden olevan 4.5/5. Keneltähän on kysytty, ja mitä on kysytty, ja mitkä ovat olleet mittareita...
Varmaan kysytty sitä, että oletko tyytyväinen siihen, että Posti on Posti eikä Itella?
Feikkiarvosteluille aika tyypillinen pistemäärä. Ei herätä epäilyksiä ja on silti korkea. Villi veikkaus että johdon tulospalkkiokriteereissä toi tunnuslukun on pikkasen tuon alle. Sillä voi olla ylemmän johtoportaan henkilölle joku 10k- 100k €uron merkitys onko tuo luku 3.5 vai 4.5.Posti kehui alkuvuoden tulostaan ja kertoi asiakastyytyväisyyden olevan 4.5/5. Keneltähän on kysytty, ja mitä on kysytty, ja mitkä ovat olleet mittareita...
Varmaan kysytty sitä, että oletko tyytyväinen siihen, että Posti on Posti eikä Itella?
Mulla ainakin kännykän Omaposti-sovellus on pari kertaa tarjonnut mahdollisuuden antaa palautetta Postin toiminnasta. Nämä paketit on kyllä molemmat tulleet sutjakasti kotimaan sisäisesti. Hitaista ei ole paljoa kyselty, mutta ne onkin enimmäkseen ulkomailta tulleita.Posti kehui alkuvuoden tulostaan ja kertoi asiakastyytyväisyyden olevan 4.5/5. Keneltähän on kysytty, ja mitä on kysytty, ja mitkä ovat olleet mittareita...
Varmaan kysytty sitä, että oletko tyytyväinen siihen, että Posti on Posti eikä Itella?
Mitä tekisitte kun paketti on selkeästi mennyt hukkaan jo kuukausi sitten?
Varmaankin Alista saa rahat takaisin, mutta olisihan tuo kiva saadakin.
70 dollarin arvoinen kotelo kyseessä.
Kysytty jo, ei ne siellä sen enempää tiedä. Selvityslomake on vain lähettäjälle. Ihan vain kyselin jos samaan jamaan olisi joku joutunut.Et ajatellu esim. postin aspasta kysäistä? Täältä tuskin irtoaa yhtään sen valistuneempaa arvausta paketin sijainnista.
Alista saat rahat takaisin kun teet disputen toimitukselle asetetun määräajan loputtua olettaen että sitä ei siihen mennessä ole sinulle saatu toimitettua.
Mulla ainakin kännykän Omaposti-sovellus on pari kertaa tarjonnut mahdollisuuden antaa palautetta Postin toiminnasta. Nämä paketit on kyllä molemmat tulleet sutjakasti kotimaan sisäisesti. Hitaista ei ole paljoa kyselty, mutta ne onkin enimmäkseen ulkomailta tulleita.
Joo täyttä paskaahan noi tuolla aspassa puhuvat, että saavat puhelun päätettyä nopeasti. Mahdotonta sanoa mikä on totuus, kun Postin tiedotus ongelmista on olematonta.Paskapuhetta tuo Vantaan "ruuhkaisuus" myös Postilta - tai no kyllä siellä varmaan pakettia liikkuu ennätystahtiin, mutta mistään ruuhkasta joka oikeuttaisi tuollaiseen myöhästymiseen ei ole. Omat ja firman paketit tulleet koko alkuvuoden ihan normaalisti omalle paikkakunnalle aina seuraavana päivänä Vantaan lajittelun jälkeen, eli kun Vantaalla lajiteltu esim. klo 18 paketti on Liedossa illan/yön aikana ja jaossa aamupäivällä Turun naapurikunnassa.
Paketti on aina lähettäjän vastuulla, kunnes vastaanottaja on saanut paketin haltuunsa. Tässä tapauksessa siis anastettujen pakettien lähettäjät voivat vaatia tapauksessa korvauksia tekijältä, kertoo Postin turvallisuuspäällikkö Heikki Horn.
Horn kertoo, että pakettien lähettäjille lähetetään tieto murrosta.
Usein sanotaan että jos annetaan vastuu, sitten pitää antaa myös valta jotta vastuun voi kantaa ja hoitaa. Mitähän valtaa nyt lähettäjälle annetaan Postin toimesta?Postin pakettiautomaatteihin murtauduttiin Helsingissä – vastuu paketeista lähettäjillä
Useampaan kymmeneen pakettiautomaattilokerikkoon murtauduttiin. Tämän hetkisen tiedon mukaan vain muutaman asiakkaan pakettiin päästiin käsiksi.www.iltalehti.fi
Varmaan todella kivaa saada viesti, että Posti on kadottanut pakettisi ja vastuu on sinulla. Voit hakea korvauksia murron tekijältä, mutta ei todellakaan Postilta. Vastuu on kaikkialla muualla, paitsi Postilla itsellään.
Sain 29.4 laskun joka oli lähetetty kirjeenä 8.4. 5 km päästä oli lähtenyt. Onneksi lasku oli tullut myös sähköisenä ja oli jo maksettu. Ja Posti siis jakelijana.Eipä ne kirjeetkään suomen sisällä tunnu kovi hyvi liikkuva.. melkee pari viikkoa sitte lähetetty kirje, ja ei vieläkää perillä..
Mihin tuo kommentti perustuu että vastuu on aina lähettäjälle vaikka lähettäjä on jättänyt sen SmartPostiin lukitun luukun taakse?
Hauskaahan tässä onkin että joltakin voittoa tuottamattomalta kuljetuspalvelulta voisi vielä jotenkin hyväksyä tuollaisen suhtautumisen kun ei vaan ole resursseja satsata turvallisuuteen.Tämän juuri pitäisi olla kuljetusyhtiön ongelma ja paketin pitäisi olla heidän vastuullaan - mutta jotenkin tässä on käynyt näin ja ei-niin-halvat hinnat on kompensoitu huonolla palvelulla ja heikolla turvalla.
Mistäköhän tämä tyytyväisyyskysely on tilattu. Soiteltu mummoille kysellen tuleeko ne postikortit perille varmaankin.Posti kehui alkuvuoden tulostaan ja kertoi asiakastyytyväisyyden olevan 4.5/5. Keneltähän on kysytty, ja mitä on kysytty, ja mitkä ovat olleet mittareita...
Varmaan kysytty sitä, että oletko tyytyväinen siihen, että Posti on Posti eikä Itella?