Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MIllä nimellä tuota lusikkaa kutsutaan? Olen yrittänyt löytää netistä jo jonkun aikaa.Buldak ramen nuudelit tuunattuna kimchillä, possulla ja kevätsipulilla.
![]()
Esim. kiinalainen lusikka näyttäisi tuottavan osumia.MIllä nimellä tuota lusikkaa kutsutaan? Olen yrittänyt löytää netistä jo jonkun aikaa.
"Ramen spoon / ramen lusikka" ja vaikka ja mitä löytyy... ?MIllä nimellä tuota lusikkaa kutsutaan? Olen yrittänyt löytää netistä jo jonkun aikaa.
Onnistuisko tommonen sähköisellä savustuspöntöllä?
Kokeile vaan rohkeasti.Onnistuisko tommonen sähköisellä savustuspöntöllä?
kauanko antaisit olla jos itse laittaisitKokeile vaan rohkeasti.![]()
Kunnes sisälämpömittari 70-72.kauanko antaisit olla jos itse laittaisit![]()
Kivan näköiset uudet potaatit. Myös fryeristä? Kauanko olivat?En ole jaksanut pahemmin tällä viikolla tehdä ruokia ja tänään ajattelin laittaa airfryeriin kanan paistileikkeitä ja tein oman dipin crème fraîche ranskankermaan
![]()
Pottaatit keitettynä tietysti, koska muuten jommat kummat olisivat jäähtyneet toisia valmistaessaKivan näköiset uudet potaatit. Myös fryeristä? Kauanko olivat?
Hyvän näköinen paella ja patonki. Onko patonki pyöritelty kierteelle ennen paistoa ja käytitkö ihan perus vehnäjauhoa tuohon päälle?Hellekeleillä paellaan ilman mönkijöitä ja mereneläviä ja itse tehty patonki joka onnistui paremmin kuin hyvin ja juuri semmoinen pehmeä sisus ja rapea kuori.
![]()
Patonki on tän ohjeen mukaan tehty:Hyvän näköinen paella ja patonki. Onko patonki pyöritelty kierteelle ennen paistoa ja käytitkö ihan perus vehnäjauhoa tuohon päälle?
Joo, tuo ohjeen "kiertäminen" tekee kyl rapsakan pinnan tuolle patonkille, joskus itse kokeillu vähän vastaavaa, kai siinä on enemmän paistopintaa. Pitänee varmaan itsekin alkaa leipomis hommiin huomenna.Patonki on tän ohjeen mukaan tehty:
Jätin taikinan todella löysäksi (vahingossa) ja annoin kohota auringossa n. tunnin ja se oli tarttunu kiinni astian päällä olevaan kankaaseen ja kaikki näytti katastrofilta![]()
Voiko leivän leipominen helpompaa olla? Tätä rapean patongin ohjetta on pakko kokeilla
Täydellisen rapea ja sisältä pehmeä patonki ilman vaivaamista vain muutamasta raaka-aineesta. Tämän helpommaksi ei leivän leivonta muutu.www.is.fi
Sain kuitenkin kumottua jauhoiselle pöydälle ja ihan siinä vaan tein ton ohjeen mukaan. Valmiit kun panin pellille niin ne valahti semmoseks lätyks että noinkohan mitään tulee mutta uunissa kohos ja tuli parhaimpia patonkeja tai leipomuksia mitä koskaan tehny. Meinaan tehdä toistekkin ja jättää taikinan melko löysäksi.
Jauhoina oli "ihan tavallisia" vehnäjauhoja, mutta ns. artesaanijauhoa joka on jauhettu perinteiseen tapaan ja vastaa hienoudeltaan varmaan jotain 00-jauhoa. Mutta mä en muuta jauhoa enää käytäkkään kun Strömsbergin myllyn jauhoja.
![]()
Strömsbergin Mylly | Porvoo
Strömsbergin Mylly, Porvoo. 3 717 tykkäystä · 5 puhuu tästä · 149 oli täällä. Suomen vanhin toimiva maalaismylly! Meiltä kotimaiset, lisäaineettomat ja tuoreet myllytuotteet, jotka valmistetaan...www.facebook.com