Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä näkynyt. Voi luoja tätä touhua...Näkikö kukaan edes Gigantin toisen erän ostonappia?
Jotenkin tuntuu kuin kauppojen ammattitaito olisi hukassa.
Päästelin vähän höyryjä Lyytin ja Keskon suuntaan s-postin muodossa ja Lyytiltä tulikin yllättävän hyvä vastaus!
19.11.2020 klo 11.47.52 UTC+2
Hei ja kiitos viestistäsi!
Pahoittelemme tilannetta, alla avaamme aamun tilannetta hiukan.
Lyyti valmistautui ruuhkaan rakentamalla erillisen jonotustilan, jotta varsinainen tietojentäyttämisvaihe ei vaaraantuisi ja kaikilta jonosta tietojen antamisvaiheeseen päässeiltä saataisiin riittävät tiedot konsoleiden jakelua varten.
Lyytin OPS-tiimi, teknologiajohtaja ja toimitusjohtaja seurasivat tilannetta livenä ja tilanteeseen reagoitiin välittömästi.
Lyytiin tuli ensimmäisten minuuttien aikana sivupyyntöjä samalla tahdilla, joka vastaisi kahta miljoonaa ihmistä tunnissa tulossa jonottamaan pelikonsolia.
Lyyti otti jonoon ensimmäiset ja päästi heidät täyttämään tilauslomaketta hallitusti. Muille palvelin vastasi ruuhkasta johtuen valitettavan hitaasti ja selain saattoi antaa ilmoituksen, että palvelu ei ole tavoitettavissa.
Kaikki jonoon päässeet ja konsolitilaukseen oikeutetut saivat tietonsa täytettyä ja jokainen ennakkovarattava konsoli on nyt siis mennyt.
Ruuhkana tämä vastaisi samaa, kuin jos Freddie Mercury olisi herännyt henkiin ja Queenin liput kiertueelle tulisivat myyntiin. Ruuhkaa lisää entisestään se, että ohjeista huolimatta jonosivua päivitetään aktiivisesti, vaikka se auttaa yhtä vähän kuin ohittelu pääsiäisen menoliikenteessä.
Tästäkin opimme taas ja jatkamme palvelumme aktiivista kehittämistä. Tärkeintä on, että konsoleille saadaan omistajat ja koska niukkuutta jaetaan, niin varmasti moni jäi myös ilman.
T. Petri Hollmén
Toimitusjohtaja
Lyyti Oy
Ei mitään tietoa... siellä ollaan Lyytin kisakatsomossa varmaan napsittu friends & family tyyppisesti jonoonEn todellakaan saanut tietoja täytettyä, vaikka pääsin jonoon ensimmäisellä yrityksellä tasalta. Vai mikä se jonoon pääsemisen määritelmä oli. Täyttä paskaa.
Ähh, se taisi olla siinä. Harmittaa kun oon nyt kuukausia tutustunut ja toivonut että saan tämän lahjaksi. Oon maailman surkein ollu tekniikan kanssa, joten ainakin on oppia tarttunut mukaan. Onko enää mitään mahista saada tämä miekkoselle? huuto.net hinnat 1200e ei oikein lähde opiskelijabudjetilla
Hyvä, että Gigantin suunnalla ollaan tyytyväisiä
Jep, tämän kun olisi älynnyt jo 9:00 erässä, kiitos kuitenkin sille joka tätä täällä aamusta vinkkasi. Itsellä nyt ei varsinaisesti ole edes kiire kun Cyberpunkkia odotellaan, nyt jännitetään ehtiikö tämä 12:00 erä mitenkään vielä tälle vuodelleGigantin klo 12 erästä sain napattua itelle ja vahvistusviesti tuli jo sähköpostiin. Itellä ei myöskään näkynyt ite PS5 sivuilla tuota ostonappia, mutta haun kautta sain lisättyä. Saa nyt nähdä koska tulee.
Mä sain Gigantin toisesta erästä!!
Mulla lukee tilausvahvistuksessa varastossa, joten ehkä tuohon ei kannata hirveästi luottaaTilausvahvistuksessa lukee että saapuu varastoon 2.12. ja arvioitu toimitusaika 4-7 arkipäivää. Tuskinpa nyt sentään, mutta kiva että tuli konsoli edes tammikuulle(?).
Sama täällä!Mä sain Gigantin toisesta erästä!!
Ei ehdi. Menee tammi-helmikuulle.Jep, tämän kun olisi älynnyt jo 9:00 erässä, kiitos kuitenkin sille joka tätä täällä aamusta vinkkasi. Itsellä nyt ei varsinaisesti ole edes kiire kun Cyberpunkkia odotellaan, nyt jännitetään ehtiikö tämä 12:00 erä mitenkään vielä tälle vuodelle
Näkyi saldo jossain vaiheessa gigantissa <4. Ei nyt kovin hirvesti noita ilmeisesti ollut liikenteessä