PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
159
Piti liittyä foorumiin. Lukeeko muilla 2erän giganttilaisilla sama päivämäärä?
En hirveästi luottaisi tuohon siis :D Toki jos sitä jotenkin haluaa lukea, niin epäilisin, että jos saatavuus on tilausvahvarissa jotain muuta kuin "Varastossa" niin on heikommalla... Mutta tiedä sitä, näitä eri tapoja käsitellä ennakkotilauksia on niin saatanan monia, itsekin verkkokauppa-alalla työskentelen, niin kaikenlaisia kikkakolmosia löytyy järjestelmästä riippuen.
Minullakin lukee "Varastossa". Aika tosiaan 12:02:06
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 008
Tuo on kyllä todella hanurista että ensimmäisillä sekunneilla koriin laittanut joutuu jonoon ja kun jonosta pääsee, niin ostoskorihan on tyhjä. Ihan suomalainen logiikka
Katkera tilitys ja nyt kun jonosta tullessa jaksoi odottaa, niin gigantista meni tilaus läpi!!

Edit. Ostoskoriin 12.04, siitä jonoon ja 12:36 pääsi jonosta yrittämään tuotetta koriin. Samalla minuutilla pääsi vielä kassalle
 
Viimeksi muokattu:

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
121
Mulla vaan jonotti Gigantista toista erää puoli tuntia sen jälkeen oli taas loppu kun pääsi "ostoskori" vaiheeseen saakka. Tämän siitä saa kun ei jaksa kikkailla.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
119
Ai oli, ite oon kytännyt sitä sivuu klo 8 lähtien ja en oo nähnyt mitää vaihetta että se olis saatavilla myynnissä. :O
Joo se oli aiemmin. Mulla näyttäisi tilausvahvistus tulleen sähköpostiin 7.22. Heti perään koitin uudestaan laittaa ostoskoriin niin ei enään onnistunu. Saa ny nähä tuleeko sieltä mitään
 
Liittynyt
19.09.2019
Viestejä
80
Me kytättiin tyttöystävän ja kavereiden kanssa koko aamu pleikkaria. Yritin jokaisen paikan itse aamu klo 9 lähtien, kunnes gigantin klo 12 erässä tyttöystävä pääsi yhtäkkiä jonon ohi ja maksamaan pleikan. Aivan vitun outoa... :D Uskaltaakohan tuulettaa?
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
374
nyt on tilaus korissa vaan ei voi valita toimitustapaa :mad: :mad: :mad:
e: anto toimitustavan paypalia käytettäessä. ei pankkitunnuksilla tai luottokortilla maksaessa :tdown:
tilaus meni läpi
Lisää uusi osoite vaikka samoilla tiedoilla niin pitäisi tulla vaihtoehdot esiin
E: jaa näköjään menikin jo läpi
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
10
Itsellä tökki myös, mutta pääsin muutaman F5 jälkeen läpi asti ja tuli vahvistus sähköpostiin, jonka mukaan jonossa 9.09. Kiinnostaisi tietää onko tuolta kukaan saanut vielä tietoa sähköpostiin, että sai ja jos, niin mihin aikaan päässyt jonoon?
Samaa mietin itse. Sain omani läpi hieman myöhemmin 9:15. Ei vielä ole kuulunut mitään.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
452
Nyt tuli tekstiviesti Gigantilta:

"Hei, tilaustanne XXX ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana. Uusi toimituspäivä on 4. Joulukuu".

Käy.
Gigantista on tullut vastaavia muissa julkaisuissa ja sitten, kun päivä lähenee niin tulee uusi viesti parin viikon päähän. Tai sitten alkaa vain radiohiljaisuus.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
28
Vähän aikaa sitten näkyi taas Pleikkojen olevan ostettavissa Gigantissa, mutta heitti vaan jonoon. Siinä kiireessä hommasin itselleni tuon NoScript laajennuksen ja pääsin Gigantin jonon ohi suoraan lisäämään Pleikan ostoskoriin ja säätöjen jälkeen tilaukseen.. Ihme hommaa tämä ostelu nykyään kun pitää tietää kaikki kikka kolmoset jos haluaa edes mahdollisuuden ostaa tarjouksista/ tämmöisiä "hittituotteita"
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Mitä tuo tilaus keräilyssä tarkoittaa tarkalleen ottaen?
No siis yleensä tuo tarkoittaa sitä että varastomiehet on keräämässä tuotetta varastosta ja viemässä sitä postitettavaksi. Prosessi siis yleensä vie 15min..


Mihin aikaan saitte tuotteen koriin asti?
Sivut oli käytännössä alhaalla 9:07 asti.
Koriin 09:10, mutta itse oston suoritin vasta vähän ennen 10.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Gigantista on tullut vastaavia muissa julkaisuissa ja sitten, kun päivä lähenee niin tulee uusi viesti parin viikon päähän. Tai sitten alkaa vain radiohiljaisuus.
Joo ei hirveää luottoa :D Nauratti lähinnä toi. Selvästi jonkin sortin automatiikan lähettämä viesti. Olen erittäin positiivisesti yllättynyt jos tulee tänä vuonna, tyytyväinen jos tulee tammikuussa ja sitten alkaa vituttaa jos menee sen yli.

Lukiko sun tilausvahvistuksessa, että saatavuus "Varastossa"?
Kyllä luki.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
688
Ei taida nuo gigantin sivut toimia tasapuolisesti, jonoista mennään ohi ja itse painikkeet activoituu eriaikaan. Ei taida webbi serverit päivyttyä samaan aikaan.
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
627
Onko noista verkkiksen tilauksista mitään hyvää arviota että missä mennään? Itsellä loppukesästä tehty tilaus ja ainoa viesti sieltänpäin on että ekasta erästä ei riittänyt.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 268
Nyt lukee gigantissa "
Hinta paljastetaan su klo 18:00
Myynti alkaa ma klo 10:00. Nettitarjoukset ostettavissa myymälöistä tilaustuotteina.
"
Mitähän tuo nyt sitten tarkoittaa?
 
Liittynyt
21.03.2018
Viestejä
73
Citymarketista pelmahti vahvistus että konsolin saan ostaa ensi viikolla. Oma ilmoittautumisaika lomakkeella löytyy ekasta sähköpostista.

Ilmoittautumisajankohta19.11.2020 9:16
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
267
Itellä ainakin tuo tilausvahvistus sähköpostilla tullut aikaan 12:05. Ei tullut tekstaria tänne :D
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Nyt lukee gigantissa "
Hinta paljastetaan su klo 18:00
Myynti alkaa ma klo 10:00. Nettitarjoukset ostettavissa myymälöistä tilaustuotteina.
"
Mitähän tuo nyt sitten tarkoittaa?
Oisko Black Friday-juttuja ja hintana aika varmasti sama kuin yleensäkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
213
Itse olen gigantin ostoskorissa, jossa sisältönä PS5. Nyt sanoo että PS5sta ei ole enää saatavilla. Lieköhän tuon ostoskorin päivittely auttaa asiaan jos joku peruukin tilauksen?
 
Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
447
olikohan mun. nappasin 12.04 tuotteen ja meni jonoon. odotutti parikymmentä minuuttia ja tulee 'nyt on sinun vuorosi' niin pomppaa takaisin tuotesivulle :mad:
Mulla vastaava homma. Joskus 12.04 pääsin klikkaamaan konsolin ostoskoriin, ja siitä jonoon. Jonossa kiltisti 10 minuuttia, ja sitten tuli "nyt on sinun vuorosi". Ohjaus takaisin tuotesivulle, ja samalla mut logattiin ulos gigantin sivuilta. Kun kirjauduin takaisin, niin ei puhettakaan että pääsisi etenemään mihinkään.

Rentouttaa. Katsellaan konsolia uudelleen toukokuussa 2021.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Cittarista meili: konsoli varattu minulle. Jonovahvistus tullut 9:20.
Huvittavaa kun itse olin heti klo 9:00 jo jonottamassa. "Ei auta päivitellä sivua" sanoi Lyytin toimari... Paskan marjat, sisään pääsi juuri ne, jotka sitä sivua päivitteli. Itsekin sitten toki parin minuutin timeout odottelujen jälkeen avasin uuteen välilehteen uuden jonon, mutta silloin oli jo varmaan liian myöhäistä.

Ei ollut siis sinulle osoitettu, onnea! Harmittaa vain itseni ja muiden puolesta se, miten tuuripeliä tämä on. Onneksi nyt tuosta Gigantin toisesta erästä sai, niin ei tarvitse enää stressata, tulee kun tulee.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
216
Tein Telialta tilauksen vähän julkistuksen jälkeen, sain myöhemmin viestiä et ei ehtinyt ekaan erään ja saan toivottavasti ennen joulua. Tänään kuitenkin yllättäen kilahti viesti että paketti lähetetty, nyt seilaa Postin hellässä huomassa.

Kellään mitään mielikuvaa siitä mihin aikaan paketit yleensä kolahtelee noutopisteisiin? Lajiteltu Vantaalla ennen viittä aamulla, johonkin tähän Helsingin ydinkeskustaan pitäisi tipahtaa.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
12
Koitin itsekin kaivaa tätä tietoa vielä, en löytänyt... Muistelisin, että aiemmin ketjussa oli tarkemmat tiedot näistä Gigantin eristä. Oliko jollain tarkempaa tietoa, mitä toimitusaikaa tälle 2. erälle luvattiin?

PS. Saitko tilattua? Vaikka tulisi tammikuussa vasta, niin varmasti on poikaystäväsi onnellinen siitäkin.
Sain tilattua kakkoserästä!! Jess, tein tolla vinkillä, että menee siihen hakuun ja sieltä onnistui!
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Gigantti eioo toimittanu yhtäkää 3080 korttia ja aina oli saldoa +100, eli pessimistisesti sinne vain miettimään :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
379
Jahas cittarista vahvistus, jonossa 09.27. Ensi viikolla tulee uusi sposti kun saa mennä noutamaan.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Kyllä mulla tuli Gigantista ostonappi ihan tuotesivulta kummallakin kerralla. Olisin voinut tilata toisenkin.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
732
Prismasta tuli jo lähetystunnustakin, tosin Postin järjestelmässä se ei vielä näy mitenkään. Katsotaan tulisiko perille jo huomiseksi. Tilausvahvistuksen mukaan tilausaika oli 9:09.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 820
Lol. Mää internet-jonotin Gigantissa noin 40 minsaa...ei mitään. Ei siellä ollut yhtään mitään. Mä kyllä arvelin ettei tuo jonotus voi olla todellista, siinä ajassa olisi jo myyty koko ensivuodenkin toimitukset loppuun.

Mutta siis mikä ihmeen idea on että se jonotus vaan menee ja menee. Jos ei niitä ole enää? Vielä parasta: joku 5 minsaa ennen kuin Gigantin jonotus pääsi maaliin, sattumalta sain powerissa sen lisättyä koriin. Mutta ei sitäkään voinut tilata. Siellä se on ja nököttää mutta ei voi valita toimitusmuotoa. Koska ei niitä ole. Mutta miksi voi laittaa koriin jos niitä ei ole?

Mutta sinänsä, onhan tää ymmärrettävissä että kun koko suomi dossaa näitä kauppoja vähintään kahdella laitteella per lärvi, niin noi eri kauppasysteemit toimii miten sattuu. Tää on oikeastaan aika hauskaa jollain tasolla.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 008
Huvittavaa kun itse olin heti klo 9:00 jo jonottamassa. "Ei auta päivitellä sivua" sanoi Lyytin toimari... Paskan marjat, sisään pääsi juuri ne, jotka sitä sivua päivitteli. Itsekin sitten toki parin minuutin timeout odottelujen jälkeen avasin uuteen välilehteen uuden jonon, mutta silloin oli jo varmaan liian myöhäistä.

Ei ollut siis sinulle osoitettu, onnea! Harmittaa vain itseni ja muiden puolesta se, miten tuuripeliä tämä on. Onneksi nyt tuosta Gigantin toisesta erästä sai, niin ei tarvitse enää stressata, tulee kun tulee.
Toivoisi että sivun päivitäjät laitettaisiin jäähylle, eli ohjattaisiin vaikka 5 minuutiksi eri aulaan päivittelemään sitä... Noin ei varmaankaan voi kyllä tehdä.

Mieluummin itse päivittäisin sivun kertaalleen tasalta ja istuisin jonossa kunnes kaikkille halukkaille (jonossa ensimmäisille) on tuotteet myyty. Sen jälkeen jono laitettaisiin kiinni ja kerrottaisiin että tervetuloa uudelleen joku toinen kerta
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 762
Viestejä
4 296 803
Jäsenet
71 698
Uusin jäsen
Emilios

Hinta.fi

Ylös Bottom