VIeläkin jonotetaan Gigantissa.. Taitanut mennä jo meikäläisen osalta ohi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VIeläkin jonotetaan Gigantissa.. Taitanut mennä jo meikäläisen osalta ohi
Onko kukaan vielä kuullut prismasta mitään että onko se oma tilaus heidän varaston määrästä vai menikö noihin "liikatilauksiin"? Itsellä pelkkä tilausvahvistus vielä
Jos aikasemmin tilasit pleikkarin niin ei varmaan toista saa tilattua.auttakaa! kävin gigantissa jonon läpi, ohjas mut takas ps5 sivulle ostoskorissa ei mitään ps5 haussa lukee et voin lisää ostoskoriin mutta tulle että suurin sallittu tilausmäärä saavutettu. wtf
Odotetusti myivät liikaa.
Playstationit menivät muutamassa minuutissa – Prisma myi vahingossa enemmän kuin mitä sillä oli
Aamun Playstation 5 -erät eivät kauaa vanhentuneet. Järjestelmävirheen vuoksi Prisma myi enemmän konsoleita kuin mitä pystyy heti toimittamaan.www.is.fi
Ei ole kuulunut. Itse sain myös tilausvahvistuksen maksun jälkeen. Facebookista näin, että jotkut ovat maksaneet konsolin ilman tilausvahvistuksen saamista. Tiedä sitten onko noissa tapauksissa ostettu ns. ei oota, kun ei anna tilausvahvistusta. No selvinnee vielä tämän päivän aikana.Onko kukaan vielä kuullut prismasta mitään että onko se oma tilaus heidän varaston määrästä vai menikö noihin "liikatilauksiin"? Itsellä pelkkä tilausvahvistus vielä
se siinä onkin ku en tilannuJos aikasemmin tilasit pleikkarin niin ei varmaan toista saa tilattua.
Itsellä tökki myös, mutta pääsin muutaman F5 jälkeen läpi asti ja tuli vahvistus sähköpostiin, jonka mukaan jonossa 9.09. Kiinnostaisi tietää onko tuolta kukaan saanut vielä tietoa sähköpostiin, että sai ja jos, niin mihin aikaan päässyt jonoon?Mitenköhän tuo Keskon lyyti-jonotus oikein meni? Itse olin siellä kärppänä heti klo 9 ja sain peräti kaksi kertaa täytettyä sen lomakkeen, omat tiedot ja mistä citymarketista haluan ostaa konsolin jne... Mut sit ku klikkasin siitä seuraava, niin molemmilla kerroilla tuli timeout sivu vaan. Perkele!
Vai voisiko olla, että tilaus/ostovaraus lähtenyt eteenpäin silti? Onko kukaan saanut vielä sähköpostiin mitään vahvistusta tosta?
Millon toinen erä piti olla viimeistään? 14.1?
Onkos kukaan saanu puhelua tai inffoa Prismasta? Kukakohan jää "ilman" ketuttaa jos olen minä.. kuiteskin tilattu kello 9.10 ja maksettu
Piti liittyä foorumiin. Lukeeko muilla 2erän giganttilaisilla sama päivämäärä?
Piti liittyä foorumiin. Lukeeko muilla 2erän giganttilaisilla sama päivämäärä?
Pistänkö postissa tutin vai mikä auttas?auttakaa! kävin gigantissa jonon läpi, ohjas mut takas ps5 sivulle ostoskorissa ei mitään ps5 haussa lukee et voin lisää ostoskoriin mutta tulle että suurin sallittu tilausmäärä saavutettu. wtf
Onko kukaan vielä kuullut prismasta mitään että onko se oma tilaus heidän varaston määrästä vai menikö noihin "liikatilauksiin"? Itsellä pelkkä tilausvahvistus vielä
olikohan mun. nappasin 12.04 tuotteen ja meni jonoon. odotutti parikymmentä minuuttia ja tulee 'nyt on sinun vuorosi' niin pomppaa takaisin tuotesivulleNäköjään nyt yhtäkkiä onnistuin vielä ostamaan tuolta Gigantista. Tais joku peruuttaa ostonkorin.
Itsellä lukee "Varastossa", tilausvahvistus klo 12:00Piti liittyä foorumiin. Lukeeko muilla 2erän giganttilaisilla sama päivämäärä?
Tuo on kyllä todella hanurista että ensimmäisillä sekunneilla koriin laittanut joutuu jonoon ja kun jonosta pääsee, niin ostoskorihan on tyhjä. Ihan suomalainen logiikkaauttakaa! kävin gigantissa jonon läpi, ohjas mut takas ps5 sivulle ostoskorissa ei mitään ps5 haussa lukee et voin lisää ostoskoriin mutta tulle että suurin sallittu tilausmäärä saavutettu. wtf
jos sais samaan erään pullon lämmintä maitoaPistänkö postissa tutin vai mikä auttas?
Nyt tuli tekstiviesti Gigantilta:
"Hei, tilaustanne XXX ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana. Uusi toimituspäivä on 4. Joulukuu".
Käy.
Itse sain 9:01 tilausvahvistuksen jossa myös ”Varastossa”. Puhelimessa arvoivat pikatoimituksen saapuvan ma-ti aikana.Itsellä näkyy näin:
En hirveästi luottaisi tuohon siis Toki jos sitä jotenkin haluaa lukea, niin epäilisin, että jos saatavuus on tilausvahvarissa jotain muuta kuin "Varastossa" niin on heikommalla... Mutta tiedä sitä, näitä eri tapoja käsitellä ennakkotilauksia on niin saatanan monia, itsekin verkkokauppa-alalla työskentelen, niin kaikenlaisia kikkakolmosia löytyy järjestelmästä riippuen.
Mitäs veikkaatte? Auttaako kitinä jos esittää aspalle tyhmää ja väittää kiven kovaan että toisesta erästä tilattu pleikka pitää olla ilmoitettuun toimitusajankohtaan mennessä asiakkaalla (4-7pv tilausvahvistuksen mukaan, 2.12 mukamas varastossa)
HUOM. Tämä viesti saattaa olla kirjoitettu huumorilla!
Itse sain lisättyä koriin ja maksettua. Vahvistus tuli spostiin. Ei näkynyt osta nappia varsinaisella PS5 sivulla kertaakaan, mutta kun hakuun laittoi playstation 5 niin siltä tulossivulta sai lisättyä f5 hakkauksen jälkeen koriin
Klo 10 jälkeen tilaus sisään. Asiakasomistajatiedoissa tilauksen status muuttunut: Tilaus tehty -> Tilaus keräilyssä. Ei tule edes lähimmästä Prismasta, joten saldojen ylivuoto voi olla myymäläkohtaista?