PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
33
Kylläpä teillä on käynyt hyvä tuuri. Itse edelleen jonossa, eli en ole saamassa konsolia.
Ärsyttää...Olishan tuo pitänyt tajuta tilaa ennakkoon jo alkuvuodesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Jonosta takaisin tuotesivulle ja 0 saldo. No nyt lounas ja sitten viimeiseen yritykseen. Hieno vapaapäivä kyllä :D
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 581
Tämähän meni hyvin, 10 sek vaille 12 muistin myynnin, äkkiä Gigantti auki ja PS5 ostoskoriin. Katsotaan, tuleeko tammikuussa :tup:
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
66
Gigantista tuli tilausvahvistus 12.03, mutta jotenki vaikea uskoa että oikeasti kerkesin edes kyseisestä erästä saamaan mitään. :D
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
268
Kyllä kannatti näköjään ottaa varalle mukaan läppäri. Pöytäkone laittoi itsensä jonoon ja huvikseen latasin sivun uusiksi läppärillä niin antoi klikkailla ostoskoriin. Muutama yritys meni ennen kuin "tuotetta ei lisätty ostoskoriin" vaihtui siihen että pleikkari sujahti ostoskoriin ja osoitetiedot valmiina maksu saman tien ja tilausvahvistus spostiin! :)

Kiva että on nyt jotain jännittämistä kun odottelee pleikkaria kotiin. Jouluksi olisi ollut kiva saada, mutta eiköhän tämä tammikuulle mene kun niin on menty kuitenkin lupaamaan.

EDIT: muutamalla muullakin näköjään onnistunut osto kivuttomasti kun on vaan minuutin myöhässä tyyliin ilmestynyt Gigantin sivuille. Kun taas F5 rämppääjät heitetty jonoon. Näin omassakin tapauksessa toisella koneella kokeiltuna. Mielenkiintosta..
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
VIeläkin jonotetaan Gigantissa.. Taitanut mennä jo meikäläisen osalta ohi
Juu sähän jonotat verkkokaupan sivun avausta etkä ostoskoriin lisäystä/ostoa. Ainoa tapa ostaa gigantista näinä päivinä tai black friday tarjouksina on disabloida tuo jonotussysteemi sillä kikalla mitä nyt en muista
 
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
203
Pojalle koitin tilata, sain koriin ja maksamaan mennessä op:n sivuilla "palvelussa tapahtui virhe". Tältä siis tuntuu, kun jää arvokisoissa neljänneksi. :D
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
1
Mitenköhän tuo Keskon lyyti-jonotus oikein meni? Itse olin siellä kärppänä heti klo 9 ja sain peräti kaksi kertaa täytettyä sen lomakkeen, omat tiedot ja mistä citymarketista haluan ostaa konsolin jne... Mut sit ku klikkasin siitä seuraava, niin molemmilla kerroilla tuli timeout sivu vaan. Perkele!

Vai voisiko olla, että tilaus/ostovaraus lähtenyt eteenpäin silti? Onko kukaan saanut vielä sähköpostiin mitään vahvistusta tosta?
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 387
Minä painoin lisää ostoskoriin painiketta ja olen nyt jonossa...menetetty tapaus tämä silti taitaa olla
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
98
Mulla oli tuolla gigantissa jo ostoskorissa digitaalinen ja levyllinen versio kun sekoilin. Meni vähän säädöks, mutta onneksi onnistuin pudottamaan digitaalisen pois. Maksun kanssa oli vähän ongelmia kun ei mennyt klarna läpi kuin vasta 4 kerralla. Samoin ei tullut toimitusvaihtoehtoja. Sain lopulta kaikki naputeltua läpi.
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
205
Mitäs kummaa, kaikissa aamun arvonnoissa ollut mukana huonolla menestyksellä.

Nyt tässä klo 12 Gigantin tapauksessa pääsin useaan otteeseen maksuvaiheeseen, mutta lopulta tyssäsi virheilmoitukseen ”tuote loppuunmyyty” eikä toimitustapaa ollut valittavissa.

Päivitin nyt kuitenkin ostoskorin vielä kertaalleen ja sain 12:18 tilauksen laitettua läpi... noh josko tulisi ennen laskiaista niin olen tyytyväinen. Heräsin hypetykseen vähän myöhään, Verkkokauppa.comista tilaus kuitenkin vasta 24.9, joten saas nähdä kumpi tulee aiemmin.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
3
Itse sain Kärkkäisen erästä ostettua konsolin. Eniten mietityttää vain tuo heidän karkealta tuntuva toimitusaika mikä on laitettu viikolle 51. Luulisi tuon kokoisen puljun tietävän ja ilmoittavan jos heillä niitä on varastossa vai odotellaanko siellä jotakin soutuvenettä joka niitä kuljettaa.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
377
Itellä jäi ostoskoriin eikä antanut maksaa klarnalla ja jotain ongelmia toimituspaikassa, no verkkopankilla sain juuri äsken vihdoin maksettua ja tilaus ilmeisesti läpi
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Onko kukaan vielä kuullut prismasta mitään että onko se oma tilaus heidän varaston määrästä vai menikö noihin "liikatilauksiin"? Itsellä pelkkä tilausvahvistus vielä
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
40
auttakaa! kävin gigantissa jonon läpi, ohjas mut takas ps5 sivulle ostoskorissa ei mitään ps5 haussa lukee et voin lisää ostoskoriin mutta tulle että suurin sallittu tilausmäärä saavutettu. wtf
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
126
Onko kukaan vielä kuullut prismasta mitään että onko se oma tilaus heidän varaston määrästä vai menikö noihin "liikatilauksiin"? Itsellä pelkkä tilausvahvistus vielä
Odotetusti myivät liikaa.


E: Ei ole itselle ainakaan tullut.
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
30
auttakaa! kävin gigantissa jonon läpi, ohjas mut takas ps5 sivulle ostoskorissa ei mitään ps5 haussa lukee et voin lisää ostoskoriin mutta tulle että suurin sallittu tilausmäärä saavutettu. wtf
Jos aikasemmin tilasit pleikkarin niin ei varmaan toista saa tilattua.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
159
Taisi aika moni saada tuosta klo 12 erästä. Oma tilausvahvistus tuli ajalla 12:02:06

Harmittaa aamun kärkkäinen. olin 7 jälkeen siellä hakkaamassa f5 ja sitten poissa 5-10 minuuttia kun piti lasta kiiruhtaa pukeutumaan päiväkotia varten. sitten kun tulin takaisin niin oli sillä aikaa ilmeisesti konsolit tulleet myyntiin ja menneet.
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
Onkos kukaan saanu puhelua tai inffoa Prismasta? Kukakohan jää "ilman" :) ketuttaa jos olen minä.. kuiteskin tilattu kello 9.10 ja maksettu

edit: ja uutisessa siis laitettu että "Prisman verkkokaupan myyntipäällikkö Mika Niemelä kertoo, että aamuyhdeksältä myyntiin tullut konsolierä myytiin loppuun 8 minuutissa."
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
Onko kukaan vielä kuullut prismasta mitään että onko se oma tilaus heidän varaston määrästä vai menikö noihin "liikatilauksiin"? Itsellä pelkkä tilausvahvistus vielä
Ei ole kuulunut. Itse sain myös tilausvahvistuksen maksun jälkeen. Facebookista näin, että jotkut ovat maksaneet konsolin ilman tilausvahvistuksen saamista. Tiedä sitten onko noissa tapauksissa ostettu ns. ei oota, kun ei anna tilausvahvistusta. No selvinnee vielä tämän päivän aikana.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
6
Mitenköhän tuo Keskon lyyti-jonotus oikein meni? Itse olin siellä kärppänä heti klo 9 ja sain peräti kaksi kertaa täytettyä sen lomakkeen, omat tiedot ja mistä citymarketista haluan ostaa konsolin jne... Mut sit ku klikkasin siitä seuraava, niin molemmilla kerroilla tuli timeout sivu vaan. Perkele!

Vai voisiko olla, että tilaus/ostovaraus lähtenyt eteenpäin silti? Onko kukaan saanut vielä sähköpostiin mitään vahvistusta tosta?
Itsellä tökki myös, mutta pääsin muutaman F5 jälkeen läpi asti ja tuli vahvistus sähköpostiin, jonka mukaan jonossa 9.09. Kiinnostaisi tietää onko tuolta kukaan saanut vielä tietoa sähköpostiin, että sai ja jos, niin mihin aikaan päässyt jonoon?
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Millon toinen erä piti olla viimeistään? 14.1?
Koitin itsekin kaivaa tätä tietoa vielä, en löytänyt... Muistelisin, että aiemmin ketjussa oli tarkemmat tiedot näistä Gigantin eristä. Oliko jollain tarkempaa tietoa, mitä toimitusaikaa tälle 2. erälle luvattiin?

PS. Saitko tilattua? Vaikka tulisi tammikuussa vasta, niin varmasti on poikaystäväsi onnellinen siitäkin.
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
182
Näköjään nyt yhtäkkiä onnistuin vielä ostamaan tuolta Gigantista. Tais joku peruuttaa ostonkorin.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Piti liittyä foorumiin. Lukeeko muilla 2erän giganttilaisilla sama päivämäärä?


Itsellä näkyy näin:

1605781710737.png


En hirveästi luottaisi tuohon siis :D Toki jos sitä jotenkin haluaa lukea, niin epäilisin, että jos saatavuus on tilausvahvarissa jotain muuta kuin "Varastossa" niin on heikommalla... Mutta tiedä sitä, näitä eri tapoja käsitellä ennakkotilauksia on niin saatanan monia, itsekin verkkokauppa-alalla työskentelen, niin kaikenlaisia kikkakolmosia löytyy järjestelmästä riippuen.
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Onko kukaan vielä kuullut prismasta mitään että onko se oma tilaus heidän varaston määrästä vai menikö noihin "liikatilauksiin"? Itsellä pelkkä tilausvahvistus vielä
Klo 10 jälkeen tilaus sisään. Asiakasomistajatiedoissa tilauksen status muuttunut: Tilaus tehty -> Tilaus keräilyssä. Ei tule edes lähimmästä Prismasta, joten saldojen ylivuoto voi olla myymäläkohtaista?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 551
Näköjään nyt yhtäkkiä onnistuin vielä ostamaan tuolta Gigantista. Tais joku peruuttaa ostonkorin.
olikohan mun. nappasin 12.04 tuotteen ja meni jonoon. odotutti parikymmentä minuuttia ja tulee 'nyt on sinun vuorosi' niin pomppaa takaisin tuotesivulle :mad:
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Nyt tuli tekstiviesti Gigantilta:

"Hei, tilaustanne XXX ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana. Uusi toimituspäivä on 4. Joulukuu".

Käy.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 025
auttakaa! kävin gigantissa jonon läpi, ohjas mut takas ps5 sivulle ostoskorissa ei mitään ps5 haussa lukee et voin lisää ostoskoriin mutta tulle että suurin sallittu tilausmäärä saavutettu. wtf
Tuo on kyllä todella hanurista että ensimmäisillä sekunneilla koriin laittanut joutuu jonoon ja kun jonosta pääsee, niin ostoskorihan on tyhjä. Ihan suomalainen logiikka
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
268
Mitäs veikkaatte? Auttaako kitinä jos esittää aspalle tyhmää ja väittää kiven kovaan että toisesta erästä tilattu pleikka pitää olla ilmoitettuun toimitusajankohtaan mennessä asiakkaalla (4-7pv tilausvahvistuksen mukaan, 2.12 mukamas varastossa) :lol:

HUOM. Tämä viesti saattaa olla kirjoitettu huumorilla!
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
576
Itsellä näkyy näin:



En hirveästi luottaisi tuohon siis :D Toki jos sitä jotenkin haluaa lukea, niin epäilisin, että jos saatavuus on tilausvahvarissa jotain muuta kuin "Varastossa" niin on heikommalla... Mutta tiedä sitä, näitä eri tapoja käsitellä ennakkotilauksia on niin saatanan monia, itsekin verkkokauppa-alalla työskentelen, niin kaikenlaisia kikkakolmosia löytyy järjestelmästä riippuen.
Itse sain 9:01 tilausvahvistuksen jossa myös ”Varastossa”. Puhelimessa arvoivat pikatoimituksen saapuvan ma-ti aikana.

Eli jos omasi sait tuosta 12:00 erästä niin voi olla että sinullekkin tulee jo ensiviikolla. Sit vaa lottoa vetämään samaan syssyyn:cigar2:

Edit. Jaa siirsivät suosilla, virhe lienee Gigantin päässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 837
Mitäs veikkaatte? Auttaako kitinä jos esittää aspalle tyhmää ja väittää kiven kovaan että toisesta erästä tilattu pleikka pitää olla ilmoitettuun toimitusajankohtaan mennessä asiakkaalla (4-7pv tilausvahvistuksen mukaan, 2.12 mukamas varastossa) :lol:

HUOM. Tämä viesti saattaa olla kirjoitettu huumorilla!
Tottakai auttaa. Aspa nikkaroi Gigantin varaston varaosista sen pleikkarin ja laittaa toimitukseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
845
Itse sain lisättyä koriin ja maksettua. Vahvistus tuli spostiin. Ei näkynyt osta nappia varsinaisella PS5 sivulla kertaakaan, mutta kun hakuun laittoi playstation 5 niin siltä tulossivulta sai lisättyä f5 hakkauksen jälkeen koriin
Tätä itsekin aiemmin sanoin ja tätä kautta siis sai lisättyä gigantin ekasta erästä. Hienosti toimi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 551
nyt on tilaus korissa vaan ei voi valita toimitustapaa :mad: :mad: :mad:
e: anto toimitustavan paypalia käytettäessä. ei pankkitunnuksilla tai luottokortilla maksaessa :tdown:
tilaus meni läpi
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Klo 10 jälkeen tilaus sisään. Asiakasomistajatiedoissa tilauksen status muuttunut: Tilaus tehty -> Tilaus keräilyssä. Ei tule edes lähimmästä Prismasta, joten saldojen ylivuoto voi olla myymäläkohtaista?
Sama itsellä eli tilaus keräilyssä. On kyllä pisin keräily koska kestäny jo 2 tuntia, mutta ei taida kukaan vielä ollut saanut ilmoitusta toimituksesta
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
1
Gigantissa sain koriin, sain lopulta toimitustavan valittua, mutt alopulta kaikki kusi OP:n varmistukseen joka kaatui jatkuvasti - takaisin päästessä olikin jonotusaika täynnä ja konsolit mennyt.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 149
Viestejä
4 318 738
Jäsenet
71 976
Uusin jäsen
Onezki

Hinta.fi

Ylös Bottom