PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
12
Ähh, se taisi olla siinä. Harmittaa kun oon nyt kuukausia tutustunut ja toivonut että saan tämän lahjaksi. Oon maailman surkein ollu tekniikan kanssa, joten ainakin on oppia tarttunut mukaan. Onko enää mitään mahista saada tämä miekkoselle? huuto.net hinnat 1200e ei oikein lähde opiskelijabudjetilla :D
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
118
21.3.2020 taitaa olla myöhäisin verkkokauppa.comin ennakkotilaus joka täällä on kertonut saaneensa jo seurantakoodia/ilmoituksen että on noudettavissa.

Niin ja sit se yks joka kertoi tilanneensa vasta kesäkuussa...
19.3. olikin näemmä toi mun varaukseni tehty, eli ei ihan alussa ollutkaan. Mutta näemmä olen ollut aika siinä rajalla sitten.

Ja kesäkuu kuulostaa siltä, mitä tässä vähän itsekin Verkkokaupalta odotin. Hups kun kävi pieni kömmähdys jonotusjärjestelmän kanssa...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
19.3. olikin näemmä toi mun varaukseni tehty, eli ei ihan alussa ollutkaan. Mutta näemmä olen ollut aika siinä rajalla sitten.

Ja kesäkuu kuulostaa siltä, mitä tässä vähän itsekin Verkkokaupalta odotin. Hups kun kävi pieni kömmähdys jonotusjärjestelmän kanssa...
Itellä 6.4. tehty tilaus verkkokauppaan, josko "joulukuun erästä" sitten...
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Ähh, se taisi olla siinä. Harmittaa kun oon nyt kuukausia tutustunut ja toivonut että saan tämän lahjaksi. Oon maailman surkein ollu tekniikan kanssa, joten ainakin on oppia tarttunut mukaan. Onko enää mitään mahista saada tämä miekkoselle? huuto.net hinnat 1200e ei oikein lähde opiskelijabudjetilla :D
Osallistu Keskisen kyläkaupan arvontaan. Muutoin ei taida joulupakettiin ehtiä ellet klo 12 saa Gigantista, mut siellä ne samat botit taas on, puhumattakaan miljoonasta muusta suomalaisesta. Verkkokaupasta jos tilaa nyt saa kuulemma 14.2.2022 mennessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Ähh, se taisi olla siinä. Harmittaa kun oon nyt kuukausia tutustunut ja toivonut että saan tämän lahjaksi. Oon maailman surkein ollu tekniikan kanssa, joten ainakin on oppia tarttunut mukaan. Onko enää mitään mahista saada tämä miekkoselle? huuto.net hinnat 1200e ei oikein lähde opiskelijabudjetilla :D
Amazoneista voi kokeilla klo 14 mutta todennäköisyys taitaa olla pienempi kuin yhdestäkään suomalaisesta kaupasta
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
12
Osallistu Keskisen kyläkaupan arvontaan. Muutoin ei taida joulupakettiin ehtiä ellet klo 12 saa Gigantista, mut siellä ne samat botit taas on, puhumattakaan miljoonasta muusta suomalaisesta. Verkkokaupasta jos tilaa nyt saa kuulemma 14.2.2022 mennessä.
Eikös ne giganti toiset tuu vasta ens vuoden puolella?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 874
Ähh, se taisi olla siinä. Harmittaa kun oon nyt kuukausia tutustunut ja toivonut että saan tämän lahjaksi. Oon maailman surkein ollu tekniikan kanssa, joten ainakin on oppia tarttunut mukaan. Onko enää mitään mahista saada tämä miekkoselle? huuto.net hinnat 1200e ei oikein lähde opiskelijabudjetilla :D
Aika vähissä taitaa olla mahdollisuudet saada tälle vuodelle nyt sitten. Hienosti olet kyllä yrittänyt ja luulisi, että poikaystävää ilahduttaa jo tuokin. :) :tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
501
Postilta tuli juuri ilmoitus että kuljetus matkalla kohti noutopistettä, Gigantin ennakkotilaus siis osui omaan haaviin levyversiosta :cigar2:
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 397
Toimiiko tuon gigantin sivu sillein että se nappi vain ilmestyy, vai pitääkö F5 rämpyttää.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
374
Joku myy torissa 7kpl 1100€/kpl hintaan :D eihän siinä jos porukka valmiina maksamaan noin paljon
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
483
Miten on mahdollista, että konsoleita ei liiku enempää maailmassa? Jos nyt tilaa niin toukokuussa? Eikö luulisi, että valmistus ja kuljetuskapasiteettia olisi riittävästi nykymaailmassa o_O
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
452
Oma DNA:lta eilen lähtenyt pleikkari vietti 20 tuntia "Lajiteltu" tilassa Vantaalla, nyt klo 11 status "Kuljetuksessa" ja on ilmeisesti matkalla Helsingin puolelle. Arvio on, että olisi noudettavissa klo 19 mennessä tänään, mutta tuulettelen vasta kun paketti on lapasessa. Saatana kun vois ite vaan hakea ne tuolta Vantaalta, menis aikaa se tunti..

Postin toimintaan liittyen, jotenkin typerää että OmaPostissa lähettysseuranta antaa huomattavasti suppeammat tiedot kuin tuo webbisivujen tilausseuranta ja päivittyy lisäksi melkoisella viiveellä. Lisäksi vituttaa se, että olen määrittänyt OmaPostissa noutopisteeksi n. 500m päässä sijaitsevan Postin valtavan noutopistekompleksin jossa on arviolta tsiljardi pakettiautomaattia, mutta lähetykset ohjautuvat sitkeästi 4 km päässä olevaan noutopisteeseen. Kilometrin säteellä olisi kolme muutakin noutopistettä ja pakettiautomaatteja iso läjä, mutta silti on aina lähdettävä 4km päästä hakemaan sitä pakettia.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 397
Miten on mahdollista, että konsoleita ei liiku enempää maailmassa? Jos nyt tilaa niin toukokuussa? Eikö luulisi, että valmistus ja kuljetuskapasiteettia olisi riittävästi nykymaailmassa o_O
Varmaa jossai savimajassa käsin kolvataan tilauksesta nuo vehkeet, samoten näyttikset ja prossut, yms.

Oma DNA:lta eilen lähtenyt pleikkari vietti 20 tuntia "Lajiteltu" tilassa Vantaalla, nyt klo 11 status "Kuljetuksessa" ja on ilmeisesti matkalla Helsingin puolelle. Arvio on, että olisi noudettavissa klo 19 mennessä tänään, mutta tuulettelen vasta kun paketti on lapasessa. Saatana kun vois ite vaan hakea ne tuolta Vantaalta, menis aikaa se tunti..

Postin toimintaan liittyen, jotenkin typerää että OmaPostissa lähettysseuranta antaa huomattavasti suppeammat tiedot kuin tuo webbisivujen tilausseuranta ja päivittyy lisäksi melkoisella viiveellä. Lisäksi vituttaa se, että olen määrittänyt OmaPostissa noutopisteeksi n. 500m päässä sijaitsevan Postin valtavan noutopistekompleksin jossa on arviolta tsiljardi pakettiautomaattia, mutta lähetykset ohjautuvat sitkeästi 4 km päässä olevaan noutopisteeseen. Kilometrin säteellä olisi kolme muutakin noutopistettä ja pakettiautomaatteja iso läjä, mutta silti on aina lähdettävä 4km päästä hakemaan sitä pakettia.
jaksamisia.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
732
Miten on mahdollista, että konsoleita ei liiku enempää maailmassa? Jos nyt tilaa niin toukokuussa? Eikö luulisi, että valmistus ja kuljetuskapasiteettia olisi riittävästi nykymaailmassa o_O
Koronat ovat varmasti haitanneet ja muistaakseni PS5 myyntimäärät olivat selvästi odotettua korkeammat. Sony ei varmaan ottanut huomioon miten paljon jengi on kotona näinä aikoina.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Joku myy torissa 7kpl 1100€/kpl hintaan :D eihän siinä jos porukka valmiina maksamaan noin paljon
Siinä on jo ammattimeininkiä sen verran, että pakko antaa respektiä noin monen konsolin haalimisesta, jos laillisin keinoin hankittu. Pitäskö ostaa nuo ja laittaa eteenpäin 1500€/kpl.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
12
Yritin ettiä Verkkiksen ehdoista, mutta saakohan tilauksen peruttua jos onnistuukin nappaa aiemmin? Ainakin tuo 30pv palautus taitaa lähteä siitä kun saa tuotteen?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
164
Siinä on jo ammattimeininkiä sen verran, että pakko antaa respektiä noin monen konsolin haalimisesta, jos laillisin keinoin hankittu. Pitäskö ostaa nuo ja laittaa eteenpäin 1500€/kpl.
Kokeile. Voi olla, että jouluna vessassakin saa pelata pleikalla.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
374
Mietin myös että ei taida nää trokaajat maksaa veroja näistä, yli 1000e kun myy niin verot iskee jo kun voitolla myy.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
5
Oma DNA:lta eilen lähtenyt pleikkari vietti 20 tuntia "Lajiteltu" tilassa Vantaalla, nyt klo 11 status "Kuljetuksessa" ja on ilmeisesti matkalla Helsingin puolelle. Arvio on, että olisi noudettavissa klo 19 mennessä tänään, mutta tuulettelen vasta kun paketti on lapasessa. Saatana kun vois ite vaan hakea ne tuolta Vantaalta, menis aikaa se tunti..

Postin toimintaan liittyen, jotenkin typerää että OmaPostissa lähettysseuranta antaa huomattavasti suppeammat tiedot kuin tuo webbisivujen tilausseuranta ja päivittyy lisäksi melkoisella viiveellä. Lisäksi vituttaa se, että olen määrittänyt OmaPostissa noutopisteeksi n. 500m päässä sijaitsevan Postin valtavan noutopistekompleksin jossa on arviolta tsiljardi pakettiautomaattia, mutta lähetykset ohjautuvat sitkeästi 4 km päässä olevaan noutopisteeseen. Kilometrin säteellä olisi kolme muutakin noutopistettä ja pakettiautomaatteja iso läjä, mutta silti on aina lähdettävä 4km päästä hakemaan sitä pakettia.
Milloin tilasit DNA:lta? Itse laitoin ennakkotilauksen vasta 25.9, niin ei tietenkään ekaan erään mahtunut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 788
Juuri hetki sitten oli taas powerilta ostettavissa, ei tosin ollut mitään toivoa saada.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
267
Juuri hetki sitten oli taas powerilta ostettavissa, ei tosin ollut mitään toivoa saada.
Se ostonappi tuli aikasemmin jo monta kertaa näkyviin. 20 minuuttia jaksoin yrittää klikkailla. Eipä siellä varmaan mitään myytävää enää ole. :D
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Mietin myös että ei taida nää trokaajat maksaa veroja näistä, yli 1000e kun myy niin verot iskee jo kun voitolla myy.
Joo mutta ei varmasti verottaja kattele mitään torimyyntejä ni epäilen kovasti että yksikään torimyyjä maksaa veroja.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Viemme lähetystä juuri pakettipisteeseen. Lähetämme vastaanottajalle viestin, kun se on noudettavissa.
Sitten vaan odotellaan viestiä, että automaatti on täynnä. Toimitus viivästyy. :asif:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 874
Milloin tilasit DNA:lta? Itse laitoin ennakkotilauksen vasta 25.9, niin ei tietenkään ekaan erään mahtunut.
18.9 taisi olla kikkoman kuten kaikki muutkin, jotka saivat Dna:lta ensimmäisestä erästä. Yllättävän myöhään sinä päivänä sai vielä Dna:lta.
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
33
Se ostonappi tuli aikasemmin jo monta kertaa näkyviin. 20 minuuttia jaksoin yrittää klikkailla. Eipä siellä varmaan mitään myytävää enää ole. :D
Sama :D 11:20 luovutin tosin on tuo sivu tuossa auki josko sinne tulisi lisää. Toivoin, että ostoskoreista olisi tippunut konsoleita takaisin myyntiin.
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Yritin ettiä Verkkiksen ehdoista, mutta saakohan tilauksen peruttua jos onnistuukin nappaa aiemmin? Ainakin tuo 30pv palautus taitaa lähteä siitä kun saa tuotteen?
Eikö siellä avoimissa tilauksissa ole vaihtoehtoina ’Muokkaa tilausta’ ja ’Peru tilaus*?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
12
Just kerkes noi verkkokaupan mennä! Vielä gigantti arpa vetää, mutta sit en kyllä taida ees amazonia yrittää ainakaan kovin tosissani.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 818
Niin eikös ainakin ennen lähettämistä ole ,mahdollista tuo tehdä, vai oliko ennen tuotteen varausta varastosta.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Täälläkään ei ole tärpännyt Gigantti ja Power. Itse laitoin Verkkiksellä 18 syyskuuta ennakkotilauksen sisään. Ensimmäiseen erään en ehtinyt ja epäilen ettei toisestakaan erästäkään joka tulee Joulukuussa vielä riitä konsolia minulle. Jos nyt tilaamalla saisi konsolin huhti-toukokuussa niin onko minulla hyvä mahdollisuus saada ensivuoden alussa konsolin käteen?
 
Liittynyt
03.02.2018
Viestejä
38
Ennakkotilattu verkkiksestä 16.5. ja näyttää siltä, että eipä saa ihan heti konsolia kätösiin. Harmi homma...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Täälläkään ei ole tärpännyt Gigantti ja Power. Itse laitoin Verkkiksellä 18 syyskuuta ennakkotilauksen sisään. Ensimmäiseen erään en ehtinyt ja epäilen ettei toisestakaan erästäkään joka tulee Joulukuussa vielä riitä konsolia minulle. Jos nyt tilaamalla saisi konsolin huhti-toukokuussa niin onko minulla hyvä mahdollisuus saada ensivuoden alussa konsolin käteen?
En pidättäisi hengitystä...
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
8
Päästelin vähän höyryjä Lyytin ja Keskon suuntaan s-postin muodossa ja Lyytiltä tulikin yllättävän hyvä vastaus!



19.11.2020 klo 11.47.52 UTC+2
Hei ja kiitos viestistäsi!
Pahoittelemme tilannetta, alla avaamme aamun tilannetta hiukan.

Lyyti valmistautui ruuhkaan rakentamalla erillisen jonotustilan, jotta varsinainen tietojentäyttämisvaihe ei vaaraantuisi ja kaikilta jonosta tietojen antamisvaiheeseen päässeiltä saataisiin riittävät tiedot konsoleiden jakelua varten.

Lyytin OPS-tiimi, teknologiajohtaja ja toimitusjohtaja seurasivat tilannetta livenä ja tilanteeseen reagoitiin välittömästi.

Lyytiin tuli ensimmäisten minuuttien aikana sivupyyntöjä samalla tahdilla, joka vastaisi kahta miljoonaa ihmistä tunnissa tulossa jonottamaan pelikonsolia.

Lyyti otti jonoon ensimmäiset ja päästi heidät täyttämään tilauslomaketta hallitusti. Muille palvelin vastasi ruuhkasta johtuen valitettavan hitaasti ja selain saattoi antaa ilmoituksen, että palvelu ei ole tavoitettavissa.

Kaikki jonoon päässeet ja konsolitilaukseen oikeutetut saivat tietonsa täytettyä ja jokainen ennakkovarattava konsoli on nyt siis mennyt.

Ruuhkana tämä vastaisi samaa, kuin jos Freddie Mercury olisi herännyt henkiin ja Queenin liput kiertueelle tulisivat myyntiin. Ruuhkaa lisää entisestään se, että ohjeista huolimatta jonosivua päivitetään aktiivisesti, vaikka se auttaa yhtä vähän kuin ohittelu pääsiäisen menoliikenteessä.

Tästäkin opimme taas ja jatkamme palvelumme aktiivista kehittämistä. Tärkeintä on, että konsoleille saadaan omistajat ja koska niukkuutta jaetaan, niin varmasti moni jäi myös ilman.


T. Petri Hollmén
Toimitusjohtaja
Lyyti Oy
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Oma DNA:lta eilen lähtenyt pleikkari vietti 20 tuntia "Lajiteltu" tilassa Vantaalla, nyt klo 11 status "Kuljetuksessa" ja on ilmeisesti matkalla Helsingin puolelle. Arvio on, että olisi noudettavissa klo 19 mennessä tänään, mutta tuulettelen vasta kun paketti on lapasessa. Saatana kun vois ite vaan hakea ne tuolta Vantaalta, menis aikaa se tunti..

Postin toimintaan liittyen, jotenkin typerää että OmaPostissa lähettysseuranta antaa huomattavasti suppeammat tiedot kuin tuo webbisivujen tilausseuranta ja päivittyy lisäksi melkoisella viiveellä. Lisäksi vituttaa se, että olen määrittänyt OmaPostissa noutopisteeksi n. 500m päässä sijaitsevan Postin valtavan noutopistekompleksin jossa on arviolta tsiljardi pakettiautomaattia, mutta lähetykset ohjautuvat sitkeästi 4 km päässä olevaan noutopisteeseen. Kilometrin säteellä olisi kolme muutakin noutopistettä ja pakettiautomaatteja iso läjä, mutta silti on aina lähdettävä 4km päästä hakemaan sitä pakettia.
Ne pakettiautomaatit on kai aina täynnä. Tai postin työntekijät ei jaksa viiä sinne. Onneksi itellä sijaitsee posti vieressä ja ohjautuu sinne.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
283
Dna:lle tullut lisä teksti: Ennakkomyynnissä. Toimitukset alkavat 01.03.2021.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
267
Meikälle tuli ostonappi ja sitten että jonotusnumerosi ei ole enää voimassa. Helvetin hyvää työtä Gigantti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 537
Viestejä
4 286 781
Jäsenet
71 678
Uusin jäsen
Milook

Hinta.fi

Ylös Bottom