Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SamaMitä hittoa, powerissa tuli "lisää ostoskoriin" nappi aktiivieksi, mutta sitten:
Rajoitettu erä, tuote myyty loppuun tai varattuna ostoskoreissa.
Sekä kukin useammalla laitteella ja selaimella.Kyllä tässä puhutaan aika paljon isommista määristä. Ongelmaks muodostuu se kun se huomattavasti normaalia suurempi kävijämäärä hakkaa sitä F5 samanaikasesti.
Tuskin paljon enempää jooOlikohan siellä peräti 2 kpl...
Kyllä mulla näky virheilmoitus powerin sivullaAinakaan sivut eivät kaatuneet
Ettekö te osaa lukea vai mikä ongelma? Powerin sivuilla lukee selvästi "varattuina ostoskoreissa", eli jos koriin sen sai ja tilaa vartin sisään nii se on sun.
Jokohan siitä tosiaan voisi tehdä varauksen...VIttu miten naurettavaa touhua. No, ainakin se on varmaa että PS6 lähtee sitten joskus tilaukseen heti kun vain mahdollista, vaikka vuosia ennen varsinaista julkasupäivää. Virheistä oppii
Painoin ihan samantien sitä nappia kun tuli vähän ennen 11:00 ja ei mennyt ostoskoriin.Ettekö te osaa lukea vai mikä ongelma? Powerin sivuilla lukee selvästi "varattuina ostoskoreissa", eli jos koriin sen sai ja tilaa vartin sisään nii se on sun.
Ettekö te osaa lukea vai mikä ongelma? Powerin sivuilla lukee selvästi "varattuina ostoskoreissa", eli jos koriin sen sai ja tilaa vartin sisään nii se on sun.
Alkaa olla jo tulonhankkimismenetelmä. Ilmoittaakohan myyntinsä verottajalle?Torissakin yhdellä hermannilla 5-6kpl konsoleita myynnissä.
Öh, olen hämmentynyt.
Ennakkotilasin Verkkokaupasta maaliskuun alussa, sain viestin syyskuussa että ei riitä konsoleita mulle, yritetään uudestaan joulukuussa tai 2021. Viime yönä sitten tuli tekstari, että lähetyksenne on noudettavissa Pirkkalan Verkkokaupasta, ja siellähän tuo sitten aamulla oli.
Kerrankin näin päin, mutta joko Verkkis on saanut näitä konsoleita odotettua enemmän tai sitten joku muu on nyt pettynyt.
Hyvin kyllä meni tääkin taas. Poweri myi kaikki varmaan sekunnis. Kärkkäisellä oli aamulla hetken niin että sai tilattua ja ilmeisesti onnistuinkin siinä.
Niitä oli joskus klo 7:25 tms.Ai oli, ite oon kytännyt sitä sivuu klo 8 lähtien ja en oo nähnyt mitää vaihetta että se olis saatavilla myynnissä. :O
Ymmärsin että perillä. Tilasin matkahuollon pikatoimituksella. Ihmettelin itsekin, että kauas menee, mutta en sitten siinä tohinassa miettinyt enempää.Niin siis silloin torstaina lähtee liikkeelle vasta vai?
Sanovat matkahuoltopaketin toimitusajaksi 4-7 arkipäivää...Ymmärsin että perillä. Tilasin matkahuollon pikatoimituksella. Ihmettelin itsekin, että kauas menee, mutta en sitten siinä tohinassa miettinyt enempää.
Juu ja kun kysyin todisteita ni lupas laittaa kuvan konsolistaan iltapäivällä xD Sillähän se todistetaan et se oli kesäkuus tilattuNiin ja sit se yks joka kertoi tilanneensa vasta kesäkuussa...