Kiitos.
Mitenkähän ne voi myydä tuota levyasemallista ps5 muille vaikka olen yli vuoden ollut jonossa ja rahat maksoin silloin tilauksen yhteydessä...Kuulin kanssa että tuota malli olis ollu myynnissä ja epäilin vähän asiaa kun minä en ole omaani saanu ja yli vuoden jonossa ootellu rauhassa vain, mutta nyt oli pakko tulla tänne oiken varmistamaan miten tuo asia on. Vielä kun verkkokauppa viitsis vastata mun kyselyyn jonka laitoin jo ennen joulua tästä samasta asiasta.
Joo tiedän että en ole ainoa konetta haikaileva asiakas, mutta luulis että vähän nopeampaa sais vastauksen vai ignooraako ne mut ja Rahat kelpas
No kaippa ne sieltä vastailee jotain joskus voihan tässä toisenki vuoden vielä ootella
Edit: Toki näyttää siltä että ovat tilaukseni hukanneet vain jonnekkin ja saan näköjään odotella extra aikaa, sattuuhan sitä ei siinä mitään.
No niinhän tuolla sivulla selvästi lukee kun osas etsiä vain että tänään 13:55 myyty viimeksi. Joopajoo.
Edit2, Chätti osas vastata etteivät vastaa yksittäisiin kyselyhin tilauksia koskien ja linkki tuonne perus sivulle. Ihan kiva, odotellaan sähköpostivastausta sitten kun viitsivät ja jaksavat.