PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
23.10.2019
Viestejä
67
Tänään ps5suomessa lähetti Prismasta sähköpostit sekä digimallista että levyasemallisesta. Olisi mukava tietää, oliko tuo digimallin saatavuus fake news vai oliko oikeasti jotain siellä. Levyasemallista kaikesta päätellen kyllä oli. Tuo digimallin saatavuus olisi taas yksi virstanpylväs lisää tässä saagassa (Prisma ei ole myynyt sitä vielä aiemmin, jos en ihan väärin muista).
Digikonsoleita möivät ensin, hetkeä myöhemmin levyasemallista. Määristä en tiedä.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 677
Tässä kuussa muuten 115000 emailia lähetetty (sisältää aktivointimailit ja saatavuusilmoitukset ja sisältää myös xboxsuomessa.comin). Nyt kun mentiin 100k yli niin maksan 0.00075 euroa per email. Onneksi kuukausi on kohta ohi :D
Meneekö maksu kaikista vai vain yli menevistä? Kohta pitää toivoa että saatavuus pysyy huonona, tai se tulee sinulle kalliiksi jos tulee monta erää kuukaudessa saataville. :lol:
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Meneekö maksu kaikista vai vain yli menevistä? Kohta pitää toivoa että saatavuus pysyy huonona, tai se tulee sinulle kalliiksi jos tulee monta erää kuukaudessa saataville. :lol:
100k emailia on 30 USD, siitä ylimenevät on sitten tuo 0.00075 USD (sanoin väärin äsken että euroja). Joulukuu on ollut kaikkien aikojen kiivain myyntikuukausi, ja siitä syystä noita mailejakin on lähtenyt ihan älyttömästi. Ja noita listalla olijoita on edelleen noin 7000, eli sen verran maileja lähtee joka kerta. Tulee 50-100 uutta listoille per päivä, pahimmillaan tai parhaimmillaan.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Levyasemallisen saatavuusilmoitus tuli minulle itselleni vasta 10:11, digiversion jo 9:56. Oisko se levyasemallinenkin ollut siinä suurin piirtein samoilla näppäimillä ostettavissa, mutta paikka meni tukkoon kävijöistä. Palveluni kauppatarkistus on saattanut tökkiä siinä kohtaa ja siksi levyasemallisen ilmoitukset on lähteneet turhan myöhään.
 
Liittynyt
23.10.2019
Viestejä
67
Levyasemallisen saatavuusilmoitus tuli minulle itselleni vasta 10:11, digiversion jo 9:56. Oisko se levyasemallinenkin ollut siinä suurin piirtein samoilla näppäimillä ostettavissa, mutta paikka meni tukkoon kävijöistä. Palveluni kauppatarkistus on saattanut tökkiä siinä kohtaa ja siksi levyasemallisen ilmoitukset on lähteneet turhan myöhään.
tuli tuolloin 10min myöhemmin, kun tuli päiviteltyä sivua digiversioiden loputtua.
 
Liittynyt
25.04.2018
Viestejä
866
Ootko saanut asiaan selvyyttä ?
Valitettavasti en, laitoin toisenkin kyselyn nyt tänään sähköpostilla kun eivät tahdo vastata ensimmäiseenkään joka lähti jo pari pv ennen joulua muistaakseni. Posti kyllä kiikuttaa kaikkea muuta kotia mutta ei konsolia :(

E: Tää asia tulee venymään vielä pitkään, seuraavaksi täytyy varmaan kaivaa tiliotteita että sen konsolin olen jo maksanu jne ennenkuin alkavat etsiä mitä mun konsolille on tapahtunu tai missä koko tilaus on. Jos ens jouluna sais kun sähköpostiin vastaaminenkin on näin vaikeaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
594
^^Tilannut ilman rekisteröitymistä/kirjautumista? Kai silti pitäisi sähköpostissa olla vähintään tilausvahvistus.
 
Liittynyt
17.04.2018
Viestejä
50
Eilen aamulla onnistui napata ps5 levyasemalla Prisman verkkokaupasta, on jo postissa tulossa. Menee emännälle, itse pelailen PC:llä:comp2:
 
Liittynyt
25.04.2018
Viestejä
866
^^Tilannut ilman rekisteröitymistä/kirjautumista? Kai silti pitäisi sähköpostissa olla vähintään tilausvahvistus.
Argh, homma muuttui nyt juuri täysin päälaelle. Ps5 saapui kotia juuri NYT. Jos kehtaan, kerron ehkä myöhemmin stoorin.

Edit, Joo elikkäs. Verkkis oli eilen vastannu kyllä. Hommaa piti hetki selvitellä, ja selvis että verkkis ei ollut koskaan saanutkaan rahoja. Tilausvahvistukset ym tuli kyllä, ja rahat oli lähteny tililtä normaalisti mutta jääny johonkin matkan varrelle rahat roikkumaan. Verkkis ei siis ollu rahojani saanu. Kaiken lisäksi minä olen vain 1 ylimääräinen muuttuja tässä sopassa kun se ps5 tilattiin minulle yllätyslahjaksi vuosi sitten. En ollu ihan kaikesta tietoinen itse kun se tosiaan oli lahja. Joskus näin. Ei verkkokauppa ollut missään nimessä pimittänyt mitään eikä muutakaan erikoista muutakuin että rahat ei vain koskaan löytäny perille.

Ei muuta, tsemppiä niille jotka vielä odottavat konsolia syystä tai toisesta, taisin kyllä varmaan olla viimeisiä jonottajia toivottavasti ainakin muut halukkaat jo omistavat oman konsolinsa. Mutta hienoja pelihetkiä vain kaikille !
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 069
Onhan tätä hintojen nousua ennakoitu esim Prismassa ja konsoleita muutenkin myyty bundleina.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2019
Viestejä
67

Näköjään myös gigantti nostanut hintaa. Toivottavasti ei ole tarttuvaa. Tiedä sitten kun tulee saataville mikä lopullinen hinta jos huomaavat ihmisten maksavan mukisematta korkeampaa hintaa.
Näköjään melko tempun teki, tänään erä ilmeisesti gigantilla oli, missä bundlena oli kuulokkeet mukana.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Kyl. Näin sähköpostin vartti sen saapumisen jälkeen ja näytti kaikki menneen. Usein näitä kyllä tulee tipoittain lisää myyntiin hetken päästä, katsotaan miten käy nyt.

Mutta eiköhän näitä vielä tässä kuussa saa useammastakin kaupasta, veikkaisin.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
441
Gigantin koneet tuli myyntiin vasta nyt. Ei kyllä mikään järisyttävän hyvä diili…
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Kieltämättä tolla paketilla alkaa olla jo hintaa. Minulta löytyy langalliset laadukkaat kuulokkeet omasta takaa, eikä ole käynyt mielessäkään, että pitäisi olla Pulset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 547
Gigantin koneet tuli myyntiin vasta nyt. Ei kyllä mikään järisyttävän hyvä diili…
Ei oo ei. Kuulokkeiden käyttöarvo on varmaan jonkun 50€ paikkeilla niin se on 600€ kone. Toinen ohjainkin on imho järkevämpi kuin kuulottimet.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Näyttäis olevan vieläkin 100+ varastossa Gigantissa noita. Veikkaan, että jos ois pelkkä konsoli ilman kuulokkeita niin oisivat saattaneet jo mennä kaikki.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Nimenomaan. Näitä on jo paljon myynnissä ja ehkä tulee vielä lisää myyntiin, kun porukka ostaa tuota bundlea ja laittaa kuulokkeet samantien kiertoon. Toki moni ottaa tuonkin bundlen ihan kiitollisena vastaan, kun laitetta on niin vaikea saada.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
441
Oletko varma? PS5suomessa.comista ehti lähteä jo 100+ sähköpostia pois niin ajattelin, että porukka oli saanut ostettua jo silloin varttia vaille 10?
Kun maili tuli, koneen hintana oli vielä 549€ ja ostonappi oli harmaana. Hetken päästä ilmestyi maininta kuulokkeista ja noin vartin yli hinnaksi muuttui tuo 648€ ja nappi vihertyi. Yhdelle konsolille olisi vielä tarve, mutta mitään lisähärpäkkeitä sen mukaan ei tarvitsisi ja hintaki saisi olla mielellään se 529€.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
27
Tuli ostettua, mutta vähän kyllä nakertaa hinta kuulokkeilla höystettynä. Varmaan palautan jos saa halvemmalla parin viikon sisään ja vielä ilman kuulokkeita. Perkele.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Tuli ostettua, mutta vähän kyllä nakertaa hinta kuulokkeilla höystettynä. Varmaan palautan jos saa halvemmalla parin viikon sisään ja vielä ilman kuulokkeita. Perkele.
Ne ei taida ottaa pakettia vastaan, jos ei palauta myös kuulokkeita, niin kuin varmaan luitkin sieltä tuotesivulta :)
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Kun maili tuli, koneen hintana oli vielä 549€ ja ostonappi oli harmaana. Hetken päästä ilmestyi maininta kuulokkeista ja noin vartin yli hinnaksi muuttui tuo 648€ ja nappi vihertyi. Yhdelle konsolille olisi vielä tarve, mutta mitään lisähärpäkkeitä sen mukaan ei tarvitsisi ja hintaki saisi olla mielellään se 529€.
Ok, aika outoa. On se nappi jossain kohtaa välähtänyt vihreenä, kun kerran palvelu sen bongasi. Ehkä vähän turhan aikaisin, mutta sille ei oikein voi mitään.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
27
Ne ei taida ottaa pakettia vastaan, jos ei palauta myös kuulokkeita, niin kuin varmaan luitkin sieltä tuotesivulta :)
Juuh, meinaan, että jos saan jostain muualta laitoksen sopuhintaan, niin ottakoot gigantes takaisin diilinsä. Muuten olen valmis kantamaan noita kuulokkeitakin tappion symbolina.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
677
Jes! Sain itse napattua kys. konsolin. Kuulokkeita en ehkä olisi tarvinut, mutta päivitetään nekin nyt sitten samalla.

E: Ja 5min myöhemmin nyt ei enää saatavilla. Toivotaan, että tilaus meni läpi. Ainakin ehdin maksamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 547
No olipas se powerin satsi. Melkeen tuli proshopin näyttis myynnit mieleen. Eipä tainnut montaa sekunttia olla myynnissä. Toki inhimillinen hinta vs. gigantin kuulokkeiden pakkomyyntiä @ 120€ kalliimmalla hintalapulla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 547
On se kysyntä vaan huikea tälle koneelle kyllä, ei voi muuta sanoa...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
677
Melkein kuin arpapeliä, kuka saa ja kuka ei. Itselleni tuli eilen ps5 gigantista. Fiilis mahtava! Ei onneksi taida botit päästä gigantin verkkokauppaan rohmuamaan tuotteita? Tai mistä minä tiedän, mutta sieltä ne eivät ainakaan ekalla sekunnilla loppuneet...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
27
Melkein kuin arpapeliä, kuka saa ja kuka ei. Itselleni tuli eilen ps5 gigantista. Fiilis mahtava! Ei onneksi taida botit päästä gigantin verkkokauppaan rohmuamaan tuotteita? Tai mistä minä tiedän, mutta sieltä ne eivät ainakaan ekalla sekunnilla loppuneet...
Ehkä niillekään ei kelpaa Sonyn luurit kylkiäisenä ken tietää
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Gigantin erät on tainneet olla eri suuruusluokkaa kuin Powerilla, se vaikuttaa asiaan. Ja tosiaan viimeksi Gigantilla oli myynnissä ne pakolliset Pulset siinä mukana ja lisäksi itse konsolin hintaa nostettu pari kymppiä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 016
Viestejä
4 293 871
Jäsenet
71 780
Uusin jäsen
Riksa82

Hinta.fi

Ylös Bottom