PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Voitin viimeviikolla citymarketin ostooikeuden ps5. Ei oo vaa kuulunnu mitää vielä että vois hakea. Onko muilla vai onko mun viesti vaa kadonnu matkalla? :D

Voitin viimeviikolla citymarketin ostooikeuden ps5. Ei oo vaa kuulunnu mitää vielä että vois hakea. Onko muilla vai onko mun viesti vaa kadonnu matkalla? :D

Niistä Cittareista oikeat ihmiset laittavat voittajille emailia henk.koht. kun voi tulla noutamaan. Eiköhän se sieltä tule, ja voi tulla eri Cittareista hyvin eri aikoihin.

Erän kokoa ei tiedä kukaan Verkkiksen ulkopuolella varmasti. Se on voinut olla 26 kpl tai 500 kpl. Ne menee ostoskoreihin aivan saman tien joo. Kantsii yrittää uudelleen, koska aina joku sinnikäs sieltä saa ostoskorista vapautuvan laitteen.

Niistä Cittareista oikeat ihmiset laittavat voittajille emailia henk.koht. kun voi tulla noutamaan. Eiköhän se sieltä tule, ja voi tulla eri Cittareista hyvin eri aikoihin.
tämäki tarina muuten selvisi. Ei ollu ikinä jostaa syystä mun email lähteny, oon kytän roskapostii yms. soitin kauppaan eilen niin olivat ihmetelleet kun yksi konsoli seisoo eikä ostajaa kuulu :D

Tämän päivän prisman arpajaisissa sain konsolin jo ostoskoriin asti, mutta sisäänkirjautumisvaiheessa oli ostoskori mennyt tyhjäksi, eikä konsolia enää ollutkaan olemassa. Semmonen tällä kertaa :D

Aika surkeaksi on muuttunut taas saatavuus, pari sekuntia oli tarjolla Prismassa konsolia.

E: onko VK.com jo toimittanut kaikki ennakkotilatut konsolit?

Viimeksi muokattu:
Tämän päivän prisman arpajaisissa sain konsolin jo ostoskoriin asti, mutta sisäänkirjautumisvaiheessa oli ostoskori mennyt tyhjäksi, eikä konsolia enää ollutkaan olemassa. Semmonen tällä kertaa :D

Facebookissa PS4/PS5-ryhmässä oli joku onnellinen saanut ostettua niin, että oli valmiiksi kirjautuneena Prismaan.

Semmoinen vinkki, että viime vuoden puolella Prisma myi järjestään pienemmän erän aina isompaa erää seuraavana päivänä. Huomenna voi siis koittaa onneaan vaikka kirjautumalla valmiiksi sisään Prisman sivuille ja pitämällä silmällä tuotesivua. Aiemmin Prisma myi aina kello 10 nurkilla aamulla (ja sama siis seuraavana päivänä), tosin enää näissä viimeisimmissä Prisman myynneissä tämä kuvio ei ole enää toistunut samana. Ja tosiaan tänään myyntiaikakin oli tällä lailla iltapäivän puolella.

Näissä klikkikisoissa on vähän sama meininki onnistumisen suhteen, kun viikko sitten olin 9h putkeen pilkillä. Siinä ajassa yksi tärppi ja karkuutus. :smoke:

Aika surkeaksi on muuttunut taas saatavuus, pari sekuntia oli tarjolla Prismassa konsolia.

E: onko VK.com jo toimittanut kaikki ennakkotilatut konsolit?
Verkkokauppa.com on toimittanut digiversion kaikki ennakkotilaukset, näin on mulle sähköpostilla varmistettu.

Pakko avautua omasta tilanteesta, mulla kävi reilu vuos sitten hyvä tuuri kun voitin PS5-konsolin erään pizzerian facebook-arvonnasta. Muhun otettiin yhteyttä ja kerrottiin että tuote on VK.comista tilattu ja annettiin tilausnumerokin ko tuotteelle. Tiesin että toimituksissa on hankaluuksia ja pari kertaa kyselin tuotteen perään keväällä 2021, mutta tuotteesta ei ollut kuulunut mitään. Sain loppukeväästä neuvon ottaa yhteyttä toiseen henkilöön, mutta hänkään ei osannut sanoa muuta kuin että tuotetta ei oo vielä tullut. Loppukesästä sain tietää, milloin tuote on tilattu ja tämän ketjun ansiosta pystyin seurata tuotteiden toimituksia. Nyt vuodenvaihteen tienoilla toimituksen olis pitänyt tapahtua ja kun otin yhteyttä niin puheluihin ei enää vastata ja kukaan ko. ravintolasta ei tunnu tietävän mitään, enkä saa kiinni ketään henkilöä joka olisi tästä vastuussa. Verkkokauppa ei tietenkään voi yksittäisen tilauksen toimitustilannetta kertoa koska en ole itse tilausta tehnyt, mutta sen veran vahvistettiin että ennakkotilausjono on digikonsolinkin osalta purettu.

Tässä nyt on lähetetty sähköpostia eri paikkoihin ja yritetty tavoittaa puhelimitse jotain joka osaa asiasta kertoa mutta vähän alkaa huijauksen maku maistua suussa. Lapset ja minä ollaan aika malttamattomina tuota odotettu, mutta keinot meinaa olla vähissä. Kai sitä itekin pitää näihin klikkikisoihin alkaa tosissaan osallistua.

Saas nähdä miten käy tuon Prisman tilauksen kanssa.

Onnistuin siis saamaan tuotteen ostoskoriin , mutta maksuvaiheessa tuli kuitenkin herjaa, että maksu ei mennyt läpi ja Prisman sivut näytti tässä vaiheessa, että tuotteita ei enää ole. Kokeilin kuitenkin vielä uudestaan maksua ja tällä kertaa se meni läpi.

Tilausvahvistus pamahti sähköpostiin ja asiakaspalvelustakin sanottiin tilausnumeroa vastaan, että tilaus on mennyt onnistuneesti läpi.

Katsellaan.

EDIT: Kyllä se tilausseurantakoodikin napsahti eli eiköhän tilaus onnistunut.

Viimeksi muokattu:
Itsellä kävi tuuri ja sain tuon Prisman konsolin tilattua. Tilaus eteni aika nopeasti tehty-tilasta keräilyssä-tilaan ja nyt se sai jo seurantakoodinkin :coffee:

Verkkokauppa.com on toimittanut digiversion kaikki ennakkotilaukset, näin on mulle sähköpostilla varmistettu.

Pakko avautua omasta tilanteesta, mulla kävi reilu vuos sitten hyvä tuuri kun voitin PS5-konsolin erään pizzerian facebook-arvonnasta. Muhun otettiin yhteyttä ja kerrottiin että tuote on VK.comista tilattu ja annettiin tilausnumerokin ko tuotteelle. Tiesin että toimituksissa on hankaluuksia ja pari kertaa kyselin tuotteen perään keväällä 2021, mutta tuotteesta ei ollut kuulunut mitään. Sain loppukeväästä neuvon ottaa yhteyttä toiseen henkilöön, mutta hänkään ei osannut sanoa muuta kuin että tuotetta ei oo vielä tullut. Loppukesästä sain tietää, milloin tuote on tilattu ja tämän ketjun ansiosta pystyin seurata tuotteiden toimituksia. Nyt vuodenvaihteen tienoilla toimituksen olis pitänyt tapahtua ja kun otin yhteyttä niin puheluihin ei enää vastata ja kukaan ko. ravintolasta ei tunnu tietävän mitään, enkä saa kiinni ketään henkilöä joka olisi tästä vastuussa. Verkkokauppa ei tietenkään voi yksittäisen tilauksen toimitustilannetta kertoa koska en ole itse tilausta tehnyt, mutta sen veran vahvistettiin että ennakkotilausjono on digikonsolinkin osalta purettu.

Tässä nyt on lähetetty sähköpostia eri paikkoihin ja yritetty tavoittaa puhelimitse jotain joka osaa asiasta kertoa mutta vähän alkaa huijauksen maku maistua suussa. Lapset ja minä ollaan aika malttamattomina tuota odotettu, mutta keinot meinaa olla vähissä. Kai sitä itekin pitää näihin klikkikisoihin alkaa tosissaan osallistua.

Kyllä haiskahtaa sille ettet tule tuota konsolia koskaan saamaan. Jos Verkkiksellä on aika ajoin tarjota uusia konsoleita niin kyllä tuo sinun konsoli olisi jo heidän puolesta käsitelty. Eli syyttävä sormi osoittelee mielestäni tuonne pizzerian suuntaan, eli on saatettu konsoli toimittaa jonnekin, mutta ei sinulle...

Itsellä kävi tuuri ja sain tuon Prisman konsolin tilattua. Tilaus eteni aika nopeasti tehty-tilasta keräilyssä-tilaan ja nyt se sai jo seurantakoodinkin :coffee:

Kyllä haiskahtaa sille ettet tule tuota konsolia koskaan saamaan. Jos Verkkiksellä on aika ajoin tarjota uusia konsoleita niin kyllä tuo sinun konsoli olisi jo heidän puolesta käsitelty. Eli syyttävä sormi osoittelee mielestäni tuonne pizzerian suuntaan, eli on saatettu konsoli toimittaa jonnekin, mutta ei sinulle...
Juu, verkkiksestä on vastattu aina nopeasti ja asiallisesti, arvonnan järjestäneessä tahossa on nyt pahasti häikkää.

Telia laajakaistan tilaajalle PS5 digi osto-oikeus 429€.
Kampanja on voimassa 21.3-27.3.2022 tai niin kauan, kun tavaraa riittää. Konsoleita on 120kpl rajattu erä. Laitteet lähtevät toimitukseen 6.4.2022. Tarjous koskee vain verkkokaupan kautta tehtyjä uusia määräaikaisia laajakaistasopimuksia. Ei koske taloyhtiösopimus kohteita tai avoin kuitu kohteita.

Kävi tuuri dna:n kanssa ja sain ps5 + horizon.
Bundle ilmestyi sivulle vähän klo 9 jälkeen, mutta oli tilattavissa vasta joskus 9:20 aikoihin.
Vasta klo 9:45 ps5 suomesta tuli spostia tuosta ja sitten taisi loppua (vaikka sivu näyttää et olis vielä saatavilla).

dna ps5 + horizon

Et viitsinyt tänne sitten laittaa ennen myynnin aloittamista?
Sori, mutta niin kauan oon tätä odottanut etten viitsinyt pienentää omia mahiksia.
Kannattaa tuolta dnalta kuitenkin noita bundleja tarkkailla, yksi parhaista mahollisuuksista saada ps5, kun bundle linkit ei ole suoraan ps5 suomessa seurannassa.

Kuukausi(?) takaperin sama homma ratchet and clank bundlen kanssa.

Hetkinen.. eikö teiltä molemmilta löydy jo PS5?
Eikö täällä sen takia ole tuo Playstation 5 saatavuus ilmoitukset ketju, jossa ilmoitettaisiin saatavuuksia käyttäjien kesken, ennen kuin sähköposti pamahtaa kymmenelle tuhannelle muulle. Varsinkin jos on tuollainen "early bird" tilaisuus.

Halusin tulla tänne sellaisen vinkin antamaan, että onnistuin tuosta DNA:n erästä nappaamaan itselleni pleikkarin soittamalla heidän myyntipalveluun ja tilaamalla puhelimitse. Sain nettikaupassa jo koriin ja olin laittamassa osoitetietoja, mutta heitti sitten ulos. Prismassa ja DNA:lla vaikuttaa ainakin olevan sellainen systeemi, jossa pleikkari varataan vasta, kun se on maksettu (toisin kuin Verkkiksessä, jossa riittää ostoskoriin klikkaaminen). Ensi kerralla kun tulee droppi ja nettikauppa bugaa, kannattaa siis kokeilla suoraan soittaa myyntipalveluun!

Eikö täällä sen takia ole tuo Playstation 5 saatavuus ilmoitukset ketju, jossa ilmoitettaisiin saatavuuksia käyttäjien kesken, ennen kuin sähköposti pamahtaa kymmenelle tuhannelle muulle. Varsinkin jos on tuollainen "early bird" tilaisuus.
Tonne ketjuun olin juuri tulossa laittamaan infoa saatavana olevasta konsolista, mutta samaan aikaan pätkähti sposti ps5 suomessa -sivulta ja peli oli ohi.

Konsolia haluavien pitäisi tehdä itsekin hieman töitä sen saamiseksi, eikä vain odotella sohvalla spostia ps5 suomesta ja sitten tulla itkemään, kun kaikki meni nenän edestä.
Ite kyllä seurailin dna sivuja reilun viikon verran aktiivisesti ja satunnaisesti useamman viikon ajan.
Odotin kylläkin saavani ps5 + gt7 bundlen, mutta kyllä toi horizon kelpaa.

Mitäs porukka tuumaa, ku sain dna:lla sen lisättyä ostoskoriin ja lopulta 10min päästä about se tilaus eteni vahvistukseen niin sen jälkee herjas että ''odottamaton virhe tapahtui''

Liitteet

• Screenshot_20220325-101256_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220325-101256_Samsung Internet.jpg
    627,7 KB · Luettu: 139
  • Screenshot_20220325-101049_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220325-101049_Samsung Internet.jpg
    502,1 KB · Luettu: 138
Tonne ketjuun olin juuri tulossa laittamaan infoa saatavana olevasta konsolista, mutta samaan aikaan pätkähti sposti ps5 suomessa -sivulta ja peli oli ohi.

Konsolia haluavien pitäisi tehdä itsekin hieman töitä sen saamiseksi, eikä vain odotella sohvalla spostia ps5 suomesta ja sitten tulla itkemään, kun kaikki meni nenän edestä.
Ite kyllä seurailin dna sivuja reilun viikon verran aktiivisesti ja satunnaisesti useamman viikon ajan.
Odotin kylläkin saavani ps5 + gt7 bundlen, mutta kyllä toi horizon kelpaa.
Täällä riitti sohvalla makoilu oikein hyvin. Maili tuli 9:45, kympiltä tein tilauksen ja seurantakoodikin jo tuli.

Täällä riitti sohvalla makoilu oikein hyvin. Maili tuli 9:45, kympiltä tein tilauksen ja seurantakoodikin jo tuli.
Mitä helkkaria? Itelle tuli sama ja menin samantien dna sivulle tekee tilausta. No se kyl jumitti aika huolella, mut lopulta etenin tonne vahvistuksee mut sit 30min ajan yritin vahvistaa tilausta ei onnistinu

Mitä helkkaria? Itelle tuli sama ja menin samantien dna sivulle tekee tilausta. No se kyl jumitti aika huolella, mut lopulta etenin tonne vahvistuksee mut sit 30min ajan yritin vahvistaa tilausta ei onnistinu

melkein sama, kympiltä sain ostoskoriin mutta sieltä ei homma enää edennyt. En saanut ostoskoria koskaan auki ja se sitten tyhjeni itsestään. Vielä joskus mä tän konsolin saan :D

melkein sama, kympiltä sain ostoskoriin mutta sieltä ei homma enää edennyt. En saanut ostoskoria koskaan auki ja se sitten tyhjeni itsestään. Vielä joskus mä tän konsolin saan :D
joo.. melko ärsyttävää tuollainen. Itellä kuitenki se eteni ihan vahvistukseen asti, niin olin jo että ''jee saan sen'' mut eee xD

Mikä oli konsolin hinta? Nyt näyttää 709e. Eikai Gigantti ole rosvoksi ruvennut? Taitaa kyllä vähän jo olla.

Mikä oli konsolin hinta? Nyt näyttää 709e. Eikai Gigantti ole rosvoksi ruvennut? Taitaa kyllä vähän jo olla.

549€ oli.

Onko kellään tietoa gigantin erän koosta? Tyhjä arpa taas :D

Ei varmaan ollut hirveän iso satsi. Varmaan minuutti meilin saapumisen jälkeen kaikki oli mennyt. :D

E: Siellä olisi nyt saatavilla PS5 + lisäohjain + Gran Turismo 7 709€

Viimeksi muokattu:
Tuoho gigantin ps5+ohjain+peli pakettii ei saanu klarnaa? Ei oo just nyt heittää 700e..

Oishan tossa nyt ne hyödyllisimmät asiat mitä kylkijäisistä nähnyt. GT7 peli mitä vois jopa kuvitella plegellä pelaavansa ja toinen ohjain, mille varmaan on aika monella käyttöä. Hinta kyllä aika kova... Ohjain+peli arvo noin100€ niin koneelle jää hintaa 600€ mikä on aika linjassa. Eikös Prisma kaupannut näitä jo johonkin 570€ hintaan? Toki toi nyt ilmoittaa, että sen saa vasta 21.4 mikä on aika kaukana.

Ihan hyvä että tuodaan nuota paketteja, pysyy hetken kaupassa, tuntuu pelkät konsolit myivän sekunnissa. On useammalla mahdollisuus ostaa jos tarve.

Vinkkinä, nyt kannattaa taas seurailla dna tarjontaa, jospa sinnekin tulisi vastaavaa ps5+gt7 bundlea myyntiin lähipäivinä.
Viimeksi klo 9 aamulla ilmestyi ps5+horizon dundle.

ps5suomessa.com mukaan gigantti ei ole myynyt kolmeen kuukauteen. Joten epäilen, että sinne on kerätty nyt todella iso satsi, että on juuri jotain mitä myydä ja kun bundle mukana niin on aika pitkään myynnissä. Dna on taas myynyt useammankin kertaa tässä välissä niin en usko, että sinne nyt tulee. Eikä siitä kauaa ole kun siellä oli.

Eniten ihmisiä kuitenkin vituttaa se jos ovat ostamssa ei oota. Niin gigantilla varmaan huomioitu tämä niin ei myydä mitään 100kpl jämäerää kuten dna mikä menee sekunnissa ja aiheuttaa vaan vitutusta ihmisissä kun eivät sitä kuitenkaan saa vaan sitten konetta on oikeasti tarjolla.

Toki voin olla väärässä, mutta tuntuisi aika todennäköisesltä jos konetta ei oikeasti gigantilla myyty useampaan kuukauteen.

Viimeksi muokattu:
Toi seuranta ei tunnu aina päivittyvän, enkä tiedä onko seurannassa mukana nämä bundle paketit?

Ei välttämättä automaatti seurannassa kun linkki voi vaihtua, mutta kyllä hälle ilmeisesti tehokkaasti pistetään viestiä jos tulee myyntiin. Joten pitäisin aika luotettavana tuota tietoa ettei gigantilla ole oikeasti ollut moneen kuukauteen saatavilla.

Oishan tossa nyt ne hyödyllisimmät asiat mitä kylkijäisistä nähnyt. GT7 peli mitä vois jopa kuvitella plegellä pelaavansa ja toinen ohjain, mille varmaan on aika monella käyttöä. Hinta kyllä aika kova... Ohjain+peli arvo noin100€ niin koneelle jää hintaa 600€ mikä on aika linjassa. Eikös Prisma kaupannut näitä jo johonkin 570€ hintaan? Toki toi nyt ilmoittaa, että sen saa vasta 21.4 mikä on aika kaukana.
Mun mielestä kans hyvä bundle jos GT7 on ostolistalla muutenkin. Kaikkiin konsoleihin on pitänyt se toinen ohjain hommata kuitenkin. Gigantin normaalihinnat kun laskee yhteen, niin paketin saa melkein 5 euroa halvemmalla kuin tuotteet erikseen, eli ei ole mitään lisähintaa leivottu mukaan.

Ja nämä paketit uskoisin menevän paremmin niille jotka oikeasti haluaa sen konsolin, trokarit ja "näh, lisäohjain ja peli, olen ennemmin ilman konsolia" -ostajat jättää tilaamatta. Edelleenkin saatavilla eli hyvin on nyt tarjolla.

Mun mielestä kans hyvä bundle jos GT7 on ostolistalla muutenkin. Kaikkiin konsoleihin on pitänyt se toinen ohjain hommata kuitenkin. Gigantin normaalihinnat kun laskee yhteen, niin paketin saa melkein 5 euroa halvemmalla kuin tuotteet erikseen, eli ei ole mitään lisähintaa leivottu mukaan.

Ja nämä paketit uskoisin menevän paremmin niille jotka oikeasti haluaa sen konsolin, trokarit ja "näh, lisäohjain ja peli, olen ennemmin ilman konsolia" -ostajat jättää tilaamatta. Edelleenkin saatavilla eli hyvin on nyt tarjolla.
Omaan makuun moinen kytkykauppa on arveluttavaa. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään oikea gt7-bundle, vaan gigantti naittaa suurikaitteisia tuotteita pakettiin.

Omaan makuun moinen kytkykauppa on arveluttavaa. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään oikea gt7-bundle, vaan gigantti naittaa suurikaitteisia tuotteita pakettiin.
Ohjaimet parikymppiä kalliimpia kuin vaikka Prismassa ja pelissäkin kymppi ilmaa. Kai ne testailee kuinka paljon kallista tavaraa tuohon voi kylkeen laittaa ja konsolit menee silti kuin kuumille kiville.

Voishan siinä myydä keittiökaapit kyljessä, ennen sai mokkamasterin kun kävi hakemassa keittiötarjouksen, nyt voisi olla ostooikeus ps5 :)
Jos tarve ps5 niin ostakaa ny tuo bundle ei tarvi enää jännittää.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 826
Jäsenet
78 689
Uusin jäsen
Hensu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom