PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
16.12.2021
Viestejä
6
Sain verkkiksestä tilattua ja tunnin päästä eli hetki sitten tuli tilauksen peruutus. Miten tämmöinen on sallittua?
 
Liittynyt
06.01.2018
Viestejä
145
Itekki tilasin 20 yli 9 eilen eikä vielä mitään... Toki sopimukset tuli heti, mutta seuranta koodia ei..
 
Liittynyt
16.12.2021
Viestejä
21
Aika monesta kaupasta metsästänyt konsolia tälläkin viikolla. Viimeksi tänään klo 15 Powerista. Katsoin sekuntikellolla refreshin paikan, kliks ostoskoriin ja tuoteet olikin jo loppu. Onko nyt vaan niin paljon napsuttelijoita vai vetääkö jotkut botit näitä varaukseen? Sitten huomasin verkkokaupan saldot, rämppäämisen jälkeen sain tuotteen koriin 15:26 ja maksoin tilauksen. Melkein jo hymyilytti, sitten muistin miten Series X:n kanssa kävi. Sekin oli jo maksettu mutta ikinä en saanut sitä VK:lta. Pelolla nyt odottelen tuleeko peruutus vai seurantakoodi?
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Ei liiity nyt tämän päivän rumbaan, vaan Verkkokaupasta enne tilauksensa saaneille. Kauankohan teillä on ollut tilaus käsittelyssä ja milloinkohan se on ollut sitten lopulta noudetavissa postissa?

Eilen kahdeltatoista päivällä varattiin eilisen erästä mulle konsoli ja on vieläkin käsittelyssä. Yleensä mulla on ollut seuraavana päivänä lähteny tuote postiin, mutta täasä vähän kuumottaa että mahtaisikohan sen päästä huomisen iltakuormasta hakemaan, vai venähtääköhän tää maanantaille?

Edit: Sen verran täsmennän että vaikka eilen ja tänään niitä koneita on tullutkin pilvin pimein, oma tilaukseni käsiteltiin ensimmäisen erän kärjessä koska olin koomisesti suurin prioriteetti tilauksen ajankohdan takia.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 047
Edit: Sen verran täsmennän että vaikka eilen ja tänään niitä koneita on tullutkin pilvin pimein, oma tilaukseni käsiteltiin ensimmäisen erän kärjessä koska olin koomisesti suurin prioriteetti tilauksen ajankohdan takia.
Mistä tiedät, että konsoleita on tullut ”pilvin pimein.” Mitä jos noita tilauksia on otettu vaan sisään optimistisesti ennen joulua ja kaikille tilanneille ei riitäkään tavaraa.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Mistä tiedät, että konsoleita on tullut ”pilvin pimein.” Mitä jos noita tilauksia on otettu vaan sisään optimistisesti ennen joulua ja kaikille tilanneille ei riitäkään tavaraa.
Koska eilen vielä jonossa olleiden tilausten lisäksi myytiin ylimääräistä ja sitten tämän päivän erästä myytiin useampi kappale ja on tulossa vielä uudempikin AFAIK. Ja noita Mikkarkin mailistatuksia seuranneena kyllä siel on näyttänyt tulleen aika vino pino konsoleita. Tosin yli vuoden omaani odottaneena ei kyllä ihan jaksa mielenkiinto riittää miettimään saako tänään onneansa yrittävät mahdollisesti tavaraa postiin vai ei.
 
Liittynyt
16.12.2021
Viestejä
1
Koska eilen vielä jonossa olleiden tilausten lisäksi myytiin ylimääräistä ja sitten tämän päivän erästä myytiin useampi kappale ja on tulossa vielä uudempikin AFAIK. Ja noita Mikkarkin mailistatuksia seuranneena kyllä siel on näyttänyt tulleen aika vino pino konsoleita. Tosin yli vuoden omaani odottaneena ei kyllä ihan jaksa mielenkiinto riittää miettimään saako tänään onneansa yrittävät mahdollisesti tavaraa postiin vai ei.
Itselläkin vielä käsittelyssä. Verkkiksen aspa-sivuilla ilmotus, että tilausten käsittely kovin ruuhkaantunut ja saattaa mennä yli 48h. Todennäkösesti ei viikonlopuksi konsoli tule, mutta ehkä sitten ens viikolla. Verkkiksen logistiikkahan paiskii viikonlopunkin yli.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
223
Onko kukaan tiistaina Elisan erästä tilannut saanut mitään infoa toimituksesta?
Standardi mallin tilasin, kapula tuli jo eilen, itse konsolista ei mitään päivitystä, muuta kuin elisalta viestiä että tavara lähtee liikkumaan tällä viikolla tai alkuviikosta.. Etteivät vaan oo menny myymään ennenkuin itse tavara on toimittajalta heillä omassa varastossa. :rolleyes:
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Itselläkin vielä käsittelyssä. Verkkiksen aspa-sivuilla ilmotus, että tilausten käsittely kovin ruuhkaantunut ja saattaa mennä yli 48h. Todennäkösesti ei viikonlopuksi konsoli tule, mutta ehkä sitten ens viikolla. Verkkiksen logistiikkahan paiskii viikonlopunkin yli.
Joo kyllä mulla luottamus verkkiksen logistiikkaan riittää, mutta se loppuu heti kun se postin vastuulle siirtyy, sillä posti on pitänyt huolen että kaikki mun ennakkotilaustuotteet on tullu aina päivän tai useamman myöhässä without a fault :,D
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 669
Standardi mallin tilasin, kapula tuli jo eilen, itse konsolista ei mitään päivitystä, muuta kuin elisalta viestiä että tavara lähtee liikkumaan tällä viikolla tai alkuviikosta.. Etteivät vaan oo menny myymään ennenkuin itse tavara on toimittajalta heillä omassa varastossa. :rolleyes:
kyl ne niitä varmasti dropshippaa, turhaan niitä kerätään omaan varastoon ensin...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Koska eilen vielä jonossa olleiden tilausten lisäksi myytiin ylimääräistä ja sitten tämän päivän erästä myytiin useampi kappale ja on tulossa vielä uudempikin AFAIK.
Joo kyllä siinä Verkkokaupan sähköpostissa luki että huomenna tulee joku ilmoitus tuosta uuden erän ajankohdasta. Eli se erä ei varmaankaan tule huomenna, mutta sähköposti pitäisi tulla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 602
Tuliko sulle eilen sitten seurantakoodia, vai vain viesti tänään, että "paketti haettavissa"?
DNA:lta tuli eilen kello 18 tekstiviesti, että tilaus on lähetetty ja mukana oli postin seurantakoodi. Klo 14 tänään Postilta sitten tekstari, että paketti on saapunut. Käsittääkseni Vantaan varastolta lähtenyt tuo mun konsoli.
 
Liittynyt
06.01.2018
Viestejä
145
Tuliko sulle eilen sitten seurantakoodia, vai vain viesti tänään, että "paketti haettavissa"?
Jaa juuri nyt tuli seurantakoodi viestillä... Ei ole postilla edes halussa vaikka tosiaan tilasin eilen DNA 9:20.. Nooh, eiköhän se sieltä ensviikolla viimeistään.. Pääsee series x viereen pölyttymään jos edes koko pakettia jaksaa aukaista
 
Liittynyt
16.12.2021
Viestejä
4
Kyllä vähän kirpasee kun tänää olin valppaana klo 15 powerin sivuilla ja erä meni sekunissa :D sain kuitenkin ostoskoriin pleikan ja pääsin jopa maksamaan, sain tilausnumeronkin. Kuitenkin tililtä jostain syystä ei lähtenytkään rahaa ja soitin aspaan niin sanoivat että joo joku häikkä tuli että tilaus epäonnistui, enkä kuulema saa koko konsolia… ei kellään sattunut käymään niin hyvää säkää että ois vahingossa saanut 2 ja haluais toisen kaupphintaan luovuttaa
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
VK.com sai tänään 500kpl, sama kuin edellisellä kerralla. Olin tosi positiivisesti yllättynyt kun sain omani VK:lta ovh. hinnalla vielä sen värisellä ohjaimella kuin halusin. Kaverin kanssa vaihdettiin valkoinen ja punainen ristiin ja nyt on kaksi punaista ohjainta olohuoneessa :)
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 669
Päätyykö Toriin massoittain kohteita pian lisää kuten nyt on käytännössä koko Gigantin edellinen erä siellä, justiinsa kaikki eilen ja toissapäivänä ehdyt ilmoitukset konsolin ja punaisen ohjaimen kera. :D
 
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
24
Prismassa ainakin koriin saa vieläkin noin vartin jälkeen(en tiedä onko varaava), poistin korista kun kyselin kaverit läpi eikä kukaan tarvinnut. Ostetaan itselle sitten kun on oikeasti aikaa ja tarvista, kahdelle kaverille aikaisemmin kesällä napannut gigantista ja powerista.. "Helpostihan" näitä saa kunhan vaan on oikeeseen aikaan puhelimen/tietokoneen ääressä
 
Liittynyt
22.07.2021
Viestejä
3
Prismassa ainakin koriin saa vieläkin noin vartin jälkeen(en tiedä onko varaava), poistin korista kun kyselin kaverit läpi eikä kukaan tarvinnut. Ostetaan itselle sitten kun on oikeasti aikaa ja tarvista, kahdelle kaverille aikaisemmin kesällä napannut gigantista ja powerista.. "Helpostihan" näitä saa kunhan vaan on oikeeseen aikaan puhelimen/tietokoneen ääressä
Sain itse konsolin ostettua ensimmäisten minuuttien aikana. Nyt näyttää olevan ostoskori taas pimeänä eli sinne taisi mennä se erä. Suht helposti näitä saa juu jos sattuu työskentelemään koneella virka-aikaan.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Päätyykö Toriin massoittain kohteita pian lisää kuten nyt on käytännössä koko Gigantin edellinen erä siellä, justiinsa kaikki eilen ja toissapäivänä ehdyt ilmoitukset konsolin ja punaisen ohjaimen kera. :D
Ei kai nyt sentään koko Gigantin erä. Sehän oli huhujen mukaan 3000 konetta. Just katoin niin semmoiset 260 PS5 Tori ja Huuto yhteensä. Täältä tarkemmat tiedot (näkyy ihan graafiakin jos deskarilla kattelee): Tietoa PS5:stä kiinnostuneille Suomessa. Parhaimmillaan oli 350 myynnissä yhtä aikaa. Toki sitten hintapyynnötkin alkoi olemaan sellaista, että oli vain viitisen kymppiä hinnassa ilmaa.
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 048
Eilisen vk.com tilauksen status on edelleen siirrossa (nouto oulusta), mutta toimitusaika on muuttunut 1-2 päivää -> myöhemmin. Mites muilla?
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Yllättävää että ps5:ia tuli tuhansia kappaleita Suomeen ja siitä huolimatta menee noin nopeasti. Mutta hyvä että sen verran tuli että saatiin kotia. Eiköhän noi Torissa olevat ala mennä kanssa kun jengi huomaa että eivät etene edes n+100€ hintabuustilla millä noi on nyt myynnissä (siellä näyttää nyt olevan kasa 590-600€ pintaan joka on ovh:sta n. 70-100€ korkeampi).
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
Itse kokeilin ihan piruuttani mennä Prisman sivuille ja sain ainakin koriin.. Ja tuon mukaan lähettäisivätkin sen. Onkohan tuo nyt oikeasti saatavissa?

1639734600113.png
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Itse kokeilin ihan piruuttani mennä Prisman sivuille ja sain ainakin koriin.. Ja tuon mukaan lähettäisivätkin sen. Onkohan tuo nyt oikeasti saatavissa?
Jos ei ole, niin saat rahasi takaisin. Ei siinä ole sen ihmeempää. Tilaa pois jos tarvit tai vapauta tilauksesta jos et.
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Suomessa on aikaisempina vuosina myyty n. 100-200k pleikkaa maksimissaan koko niiden elinkaaren aikana. Veikkaan että nyt tänne on päätynyt se 50-100k kpl jo vuoden aikana, joten kysynnän pitäs alkaa vaimentua huomattavasti... En olisi yhtään yllättynyt jos 4kk sisällä alkaa hirveät alennusmyynnit kun hyllyt alaa notkua pleikkareita jotka ei yllättävästi kelpaakkaan kenekkään kun kaikki tajuaa että ei kannata ostaa Prisman hinnoilla (markkinatalous alkaa taas toimia)...
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Vk:lle näyttäisi olevan tulossa 1800 kpl erä lauantaina... Eli sieltä on mahkut saada.
 

dun

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Jos et hakenut VK:sta pakettia suoraan HKI-Vantaan kentän vierestä, niin lyckka till kun postin infra yrittää hoitaa paketteja perille eri kauppoihin. 1-2 pv on normiaika mikä menee, mutta jouluna ei varmaan ehdi kauppaan varmaan edes viikossa...
 
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
2
Eilisen vk.com tilauksen status on edelleen siirrossa (nouto oulusta), mutta toimitusaika on muuttunut 1-2 päivää -> myöhemmin. Mites muilla?
Sinulla sentään lukee että siirrossa, minulla vastaava on että odottaa tuotteita ja toimitusaika on muuttunut että myöhemmin ja nouto tosiaan Oulusta. Tilauksen sain kuitenkin normaalisti läpi 14.01.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 333
Viestejä
4 198 322
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom