Ei se olekkaan. Valitusta vaan 180kpl/s ari porokaralleSain verkkiksestä tilattua ja tunnin päästä eli hetki sitten tuli tilauksen peruutus. Miten tämmöinen on sallittua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se olekkaan. Valitusta vaan 180kpl/s ari porokaralleSain verkkiksestä tilattua ja tunnin päästä eli hetki sitten tuli tilauksen peruutus. Miten tämmöinen on sallittua?
Sain verkkiksestä tilattua ja tunnin päästä eli hetki sitten tuli tilauksen peruutus. Miten tämmöinen on sallittua?
Sain verkkiksestä tilattua ja tunnin päästä eli hetki sitten tuli tilauksen peruutus. Miten tämmöinen on sallittua?
14:30 suunnilleen. Eli ei siis tunti vaan puol tuntia. Maksoinkin sen.Millä kellonajalla tilaus oli mennyt läpi?
Ei ollut useampaa. Ei näy perusteita.Oliko sulla useampi? Siis aikaisemmin tilattuna tms. Kai siinä joku peruste oli?
Ai lukiko jossain että ensitilaajille? Olin ostamassa kaverin puolesta mun tilillä kun hän ei voi päivystää tämmösiä.Olet aikaisemmin onnistunut Verkkiksestä ostamaan PS5?
Mites tuolla verkkiksessä taas näkyis että kaikkea olis varastossa pilvin pimein?
Ai lukiko jossain että ensitilaajille? Olin ostamassa kaverin puolesta mun tilillä kun hän ei voi päivystää tämmösiä.
Edellisen olen tilannut yli vuosi sitten. En tiennytkään että se estää minua tilaamasta loppuelämäksi.Rajoitus 1kpl/asiakas.
Edellisen olen tilannut yli vuosi sitten. En tiennytkään että se estää minua tilaamasta loppuelämäksi.
Eli olisi pitänyt poistaa tili ja asiakkuus välissä ja luoda uusi tili. Ainostaan rehelliset ihmiset kärsii tämmöisestä.Eiköhän nuo rajoitukset poistu sitten kun konsoleita on kaikilla halukkailla ilman kuukausien jonotusta.
Tosiaan vasta eilen aamulla tilasin tän ja nyt hain postista. Nopeaa toimintaa kieltämättä.9.39 sain DNA:lta tilattua, katsotaan jos vaikka tulisi vielä joulukuun puolella pakettiautomaattiin.
Tuliko sulle eilen sitten seurantakoodia, vai vain viesti tänään, että "paketti haettavissa"?Tosiaan vasta eilen aamulla tilasin tän ja nyt hain postista. Nopeaa toimintaa kieltämättä.
oli siellä siis kuitenkin saldoja! Hämmästyttävää. Noh, toivottavasti @mikjus saat konsolisi.Luultavasti virhe kun nuo mallit myytii loppuun joissa pakotettu ohjain kylkee nii normiversiota hyllyssä rajattomasti heti perää
Mistä tiedät, että konsoleita on tullut ”pilvin pimein.” Mitä jos noita tilauksia on otettu vaan sisään optimistisesti ennen joulua ja kaikille tilanneille ei riitäkään tavaraa.Edit: Sen verran täsmennän että vaikka eilen ja tänään niitä koneita on tullutkin pilvin pimein, oma tilaukseni käsiteltiin ensimmäisen erän kärjessä koska olin koomisesti suurin prioriteetti tilauksen ajankohdan takia.
Mistä tiedät, että konsoleita on tullut ”pilvin pimein.” Mitä jos noita tilauksia on otettu vaan sisään optimistisesti ennen joulua ja kaikille tilanneille ei riitäkään tavaraa.
Itselläkin vielä käsittelyssä. Verkkiksen aspa-sivuilla ilmotus, että tilausten käsittely kovin ruuhkaantunut ja saattaa mennä yli 48h. Todennäkösesti ei viikonlopuksi konsoli tule, mutta ehkä sitten ens viikolla. Verkkiksen logistiikkahan paiskii viikonlopunkin yli.Koska eilen vielä jonossa olleiden tilausten lisäksi myytiin ylimääräistä ja sitten tämän päivän erästä myytiin useampi kappale ja on tulossa vielä uudempikin AFAIK. Ja noita Mikkarkin mailistatuksia seuranneena kyllä siel on näyttänyt tulleen aika vino pino konsoleita. Tosin yli vuoden omaani odottaneena ei kyllä ihan jaksa mielenkiinto riittää miettimään saako tänään onneansa yrittävät mahdollisesti tavaraa postiin vai ei.
Standardi mallin tilasin, kapula tuli jo eilen, itse konsolista ei mitään päivitystä, muuta kuin elisalta viestiä että tavara lähtee liikkumaan tällä viikolla tai alkuviikosta.. Etteivät vaan oo menny myymään ennenkuin itse tavara on toimittajalta heillä omassa varastossa.Onko kukaan tiistaina Elisan erästä tilannut saanut mitään infoa toimituksesta?
Itselläkin vielä käsittelyssä. Verkkiksen aspa-sivuilla ilmotus, että tilausten käsittely kovin ruuhkaantunut ja saattaa mennä yli 48h. Todennäkösesti ei viikonlopuksi konsoli tule, mutta ehkä sitten ens viikolla. Verkkiksen logistiikkahan paiskii viikonlopunkin yli.
kyl ne niitä varmasti dropshippaa, turhaan niitä kerätään omaan varastoon ensin...Standardi mallin tilasin, kapula tuli jo eilen, itse konsolista ei mitään päivitystä, muuta kuin elisalta viestiä että tavara lähtee liikkumaan tällä viikolla tai alkuviikosta.. Etteivät vaan oo menny myymään ennenkuin itse tavara on toimittajalta heillä omassa varastossa.
Koska eilen vielä jonossa olleiden tilausten lisäksi myytiin ylimääräistä ja sitten tämän päivän erästä myytiin useampi kappale ja on tulossa vielä uudempikin AFAIK.
DNA:lta tuli eilen kello 18 tekstiviesti, että tilaus on lähetetty ja mukana oli postin seurantakoodi. Klo 14 tänään Postilta sitten tekstari, että paketti on saapunut. Käsittääkseni Vantaan varastolta lähtenyt tuo mun konsoli.Tuliko sulle eilen sitten seurantakoodia, vai vain viesti tänään, että "paketti haettavissa"?
Jaa juuri nyt tuli seurantakoodi viestillä... Ei ole postilla edes halussa vaikka tosiaan tilasin eilen DNA 9:20.. Nooh, eiköhän se sieltä ensviikolla viimeistään.. Pääsee series x viereen pölyttymään jos edes koko pakettia jaksaa aukaistaTuliko sulle eilen sitten seurantakoodia, vai vain viesti tänään, että "paketti haettavissa"?
Päätyykö Toriin massoittain kohteita pian lisää kuten nyt on käytännössä koko Gigantin edellinen erä siellä, justiinsa kaikki eilen ja toissapäivänä ehdyt ilmoitukset konsolin ja punaisen ohjaimen kera.
Prismassa ainakin koriin saa vieläkin noin vartin jälkeen(en tiedä onko varaava), poistin korista kun kyselin kaverit läpi eikä kukaan tarvinnut. Ostetaan itselle sitten kun on oikeasti aikaa ja tarvista, kahdelle kaverille aikaisemmin kesällä napannut gigantista ja powerista.. "Helpostihan" näitä saa kunhan vaan on oikeeseen aikaan puhelimen/tietokoneen ääressä
Päätyykö Toriin massoittain kohteita pian lisää kuten nyt on käytännössä koko Gigantin edellinen erä siellä, justiinsa kaikki eilen ja toissapäivänä ehdyt ilmoitukset konsolin ja punaisen ohjaimen kera.
Joku tollo nuokin ostaa. Eihän näitä trokareita muuten olisi.on nää kyllä ihania... Tori.fi - Omat ilmoitukseni.
Eilinen Powerin erä taisi mennä sekunneissa, kun ei heti tasaltakaan ollut enää ostonappi näkyvissä.
Jos ei ole, niin saat rahasi takaisin. Ei siinä ole sen ihmeempää. Tilaa pois jos tarvit tai vapauta tilauksesta jos et.Itse kokeilin ihan piruuttani mennä Prisman sivuille ja sain ainakin koriin.. Ja tuon mukaan lähettäisivätkin sen. Onkohan tuo nyt oikeasti saatavissa?
Vk:lle näyttäisi olevan tulossa 1800 kpl erä lauantaina... Eli sieltä on mahkut saada.
Tuotesivu näyttää olevan levymalliseen.Tietoa, onko digi vai levyllinen malli?
Itsellä vielä käsittelyssä jostain syystä. 14:01 punaisella lisäkapulalla. Jospa se ens viikolla tulis.Eilisen vk.com tilauksen status on edelleen siirrossa (nouto oulusta), mutta toimitusaika on muuttunut 1-2 päivää -> myöhemmin. Mites muilla?
Eilisen vk.com tilauksen status on edelleen siirrossa (nouto oulusta), mutta toimitusaika on muuttunut 1-2 päivää -> myöhemmin. Mites muilla?