Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
520
Loppunut tän pelaaminen kun tuntuu, että kaikki tehdään päinvastoin kun mitä pitäis fanien kannalta. Suunta vaan on ihan väärä. Paskoja mappeja, rajoitetaan parempien (vanhojen) mappien peluuta, raiskataan vanhat mapit pilalle, päästettiin cheatterit liian pitkään pilaamaan pelikomemusta jne. :(

Warzonesta saanut korvikkeen, se taas on ehkä hieman liian nopea. Joku välimaasto pelimekaniikaltaan ois itelle osuvin. Mutta kyllä Warzone on laadullisesti valovuoden edellä (tekstuurit, pelimoottori, sujuvuus). PUBG jää kelkasta kehityksessä...
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Itse olen löytänyt peleihin iloa turnauksista ja laddereista kuten Challenger Mode, FaceIt ja GLL. Myös solo ranked on mukavaa pelattavaa.
 
Liittynyt
10.01.2018
Viestejä
16
Pubgin ongelmat itselle on jo mainittu action queueing puuttuminen, kallioilla 5cm pudotus ja heali peruuntuu, huijarit servereillä jne.
Tässä on hyvin tiivistetysti nykypelaamisen ongelmat. Mitä parempaa ja isompaa tulee ulos, sen pienemmistä asioista joudutaan etsimään pelikokemukseen negatiivisesti vaikuttavia tekijöitä. Kelatkaapa mielessä näitä lueteltuja ongelmia, siis kun äijä ei voi pitää liipasinta pohjassa samalla kun putoaa maahan tai hiilauksen peruuntuminen pikku kolauksesta. Siis oikeesti? En sano etteikö samat asiat itteä vituta mutta perkule kun noissakin on haettu pelkkää realismia ja asiat on kumminkin tiedossa eikä mitenkään yllätä enää.

Todellisuudessa pelikokemuksen pilaa sen että sieltä ei enää nykyisin tulee vihuina tyyppiä "koitanpa pelata tuota pubgia"-äijää, vaan siellä on jotain tuhansia tunteja takana järjestäen ja kuolema tulee usein todella yllättäen ja tämä laskee pelifiilistä helposti.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Se on totta että hc pelaajat ovat jäljellä ja pelaajien taso on noussut huomattavasti. Tämä on toki odotettua kun kasuaalit putoavat pois ja pelaajien ydinryhmä jää jäljelle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Tässä on hyvin tiivistetysti nykypelaamisen ongelmat. Mitä parempaa ja isompaa tulee ulos, sen pienemmistä asioista joudutaan etsimään pelikokemukseen negatiivisesti vaikuttavia tekijöitä. Kelatkaapa mielessä näitä lueteltuja ongelmia, siis kun äijä ei voi pitää liipasinta pohjassa samalla kun putoaa maahan tai hiilauksen peruuntuminen pikku kolauksesta. Siis oikeesti? En sano etteikö samat asiat itteä vituta mutta perkule kun noissakin on haettu pelkkää realismia ja asiat on kumminkin tiedossa eikä mitenkään yllätä enää.

Todellisuudessa pelikokemuksen pilaa sen että sieltä ei enää nykyisin tulee vihuina tyyppiä "koitanpa pelata tuota pubgia"-äijää, vaan siellä on jotain tuhansia tunteja takana järjestäen ja kuolema tulee usein todella yllättäen ja tämä laskee pelifiilistä helposti.
Itselle taas päinvastoin, pitkä pubgi-taival takana eikä kiinnosta lanata enää mitään 100h opettelijoita vaan kynnys on korkea ja siitä palkitaan. Paremmasta ja isommasta en puhuisi kyllä missään tilanteessa, sillä moottori tai sen ongelmat eivät ole edennyt juuri minnekään. En tiedä ymmärsitkö action queuen väärin, mutta liipasin pohjassa ei ollut se idea, vaan että ads on valmiina kun maahan saavutaan.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Mikähän on nyt tullut PUBG:n kanssa? Ongelmana on se, että kun pelin käynnistää Steam:sta, niin alkuun tulee ihan normaalisti se pieni ruutu missä on kuva ukosta ja lukee Season 10. Sen jälkeen kuva menee mustaksi ja mitään ei näy. Steam:n FPS laskuri nurkassa näkyy ja pomppaa yli 3000 fps kuvan pysyessä yhä mustana. Näyttö kyllä toimii ja ALT+TAB pääsee työpöydälle, missä kaikki on ihan normaalia. Ainostaan PUBG sovelluksessa pysyy kuva mustana. Sitten jos pelin lopettaa "väkisin", niin yleensä seurauksena on jokin korruptoitunut tiedosto mikä herjaa seuraavalla käynnistysyrityksellä että se pitää ladata uudestaan.

Näytönohjain on Radeon RX 5500 XT ja käytössä viimeisimmät Radeon Adrenalin sovelluksen löytämät ja asentamat ajurit. Latasin myös ajurit suoraan AMD:n sivuilta (ja olivat samat kuin Adrenalin asentamat). Peli toimi vielä sunnuntaina ihan normaalisti ja ongelma ilmeni eilen maanantaina. Oli tehnyt samaa jo aiemminkin harvakseltaan, mutta silloin oli auttanut pelin sammutus ja koneen bootti. Nyt ei toimi enää ollenkaan. Muistaakseni teki samaa myös aiemmalla ajuriversiolla mutta harvemmin.

Näyttö on Lenovo 27" kaareva FHD missä 165 Hz ja kytketty luonnollisesti DP:llä. Adrenalinistä on päällä Radeon Free Sync. Muutoin aika lailla default asetukset.

Olen tähän mennessä kokeillut seuraavaa: näytönohjaimen ajurien uudelleen asennus, pelin uudelleen asennus. Free Sync disablointi. PUBG paikallisten tiedostojen eheyden tarkistus.

Millään muulla pelillä ei tee tätä, ainostaan PUBG:ssa. Tai no, Tropico 5 kanssa ensimmäisellä käynnistyksellä välkytti kuvaa on/off, mutta uudelleenkäynnistyksen jälkeen ei ole ollut enää ongelmia.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Oletko koittanut ajurien vanhemmilla versioilla? Eihän mikään palomuuri blokkaa pääsyä (PUBG, PUBGin anticheatit)?
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Oletko koittanut ajurien vanhemmilla versioilla? Eihän mikään palomuuri blokkaa pääsyä (PUBG, PUBGin anticheatit)?
Nyt toimii taas. Päivitin vielä manuaalisesti emon piirisarjan ajurit sekä pcie wifi/bluetooth -sovittimen ajurit. En tiedä vaikuttiko nuo vai oliko vain jotain itse pelissä/Steam:ssa häikkää...

EDIT: ja taas lakkasi toimimasta. Yhden matsin ehdin pelata. Sammutin pelin ja kävin välillä kahvilla. Sen jälkeen kun käynnistin pelin niin taas on tuo musta ruutu...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Onko sulla jotain toista näytönohjainta millä koittaa?
+ koita jotain vanhempia näyttiksen ajureita.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Onko sulla jotain toista näytönohjainta millä koittaa?
+ koita jotain vanhempia näyttiksen ajureita.
Ei ole valitettavasti toista näytönohjainta ja en usko että näyttis on viallinen. Minkään muun pelin kanssa ei ole tätä ongelmaa millään muulla alustalla. Ainoastaan PUBG ja Steam. CS:GO ja Pathfinder toimivat ongelmitta Steam:ssa samoin kuin Star Wars Squadrons, Pillars of Eternity ja Remnant Epic:ssä. Tuntuu että on ihan vain PUBG oma ongelma.
Kokeilin lokakuun Radeon Adrenalin ajureita ja ei auttanut. Kokeilen vielä asentaa koko pelin uudestaan.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Kokeile lattaa PUBGin anticheatit Firewall exception listalle palomuurista sekä itse PUBG + Steam. Onko sinulla jotain softaa joka hallitsee esim RGB valoja? Koita ilman. Onko näyttiksen tai prossun lämmöt kunnossa?
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Kokeile lattaa PUBGin anticheatit Firewall exception listalle palomuurista sekä itse PUBG + Steam. Onko sinulla jotain softaa joka hallitsee esim RGB valoja? Koita ilman. Onko näyttiksen tai prossun lämmöt kunnossa?
Nuo on ok. Poistin asennuksen Steam:sta ja deletoin kiintolevyltä PUBG -kansion ja asensin kokonaan uusiksi. Nyt toimii taas mutta kuinkakohan kauan..?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
145
Millä ihmeen asetuksilla/modeilla jengi tätä pelaa? Tänään tuli taas sellanen kuolema, että death camia katsoessa en itse nähnyt itseäni, vaikka miten kelasin nauhaa edestakas. Kaveri vilkaisee yli 100m etäisyydeltä 90deg oikealle, näkee minut, kääntyy, ampuu päähän.

Jos mun pikseli ei loistanut neon vihreällä keskellä näyttöä niin en ymmärrä miten tämä oli taas mahdollista.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Millä ihmeen asetuksilla/modeilla jengi tätä pelaa? Tänään tuli taas sellanen kuolema, että death camia katsoessa en itse nähnyt itseäni, vaikka miten kelasin nauhaa edestakas. Kaveri vilkaisee yli 100m etäisyydeltä 90deg oikealle, näkee minut, kääntyy, ampuu päähän.

Jos mun pikseli ei loistanut neon vihreällä keskellä näyttöä niin en ymmärrä miten tämä oli taas mahdollista.
Reporttia vaan. Pelissä on niin jäätävä määrä kusettajia että väkisinkin tulee vastaan. Aika hyvällä prosentilla niille jaetaan banaania.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Millä ihmeen asetuksilla/modeilla jengi tätä pelaa? Tänään tuli taas sellanen kuolema, että death camia katsoessa en itse nähnyt itseäni, vaikka miten kelasin nauhaa edestakas. Kaveri vilkaisee yli 100m etäisyydeltä 90deg oikealle, näkee minut, kääntyy, ampuu päähän.

Jos mun pikseli ei loistanut neon vihreällä keskellä näyttöä niin en ymmärrä miten tämä oli taas mahdollista.
Oikeastaan kaikki very low paitsi tekstuurit low on aika yleinen kilpailijoiden kesken. Vähentää kasvillisuutta ja muuta paskaa ja pyörii hieman paremmin. Toki myös suurella todennäköisyydellä koodari.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Millä ihmeen asetuksilla/modeilla jengi tätä pelaa? Tänään tuli taas sellanen kuolema, että death camia katsoessa en itse nähnyt itseäni, vaikka miten kelasin nauhaa edestakas. Kaveri vilkaisee yli 100m etäisyydeltä 90deg oikealle, näkee minut, kääntyy, ampuu päähän.

Jos mun pikseli ei loistanut neon vihreällä keskellä näyttöä niin en ymmärrä miten tämä oli taas mahdollista.
Nä on näitä, itse välillä näkee ihan pienen vilauksen jossain ja se riittää infoihin. Jos on pystynyt sua ampumaan päähän sun pää on myös todennäköisesti ollut näkyvillä.
Erittäin suuri todennäköisyys myös että kyseessä oli huijari.
Replaysta näkee paremmin kuin death camista mitä siellä on oikein tapahtunut.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Palaan vielä tähän minun näyttöongelmaan PUBG:ssa. Olen ehkä löytänyt ratkaisun.

Aiemmin pelasin "full screen" tilassa ja silloin ilmeni tuota näytön pimenemistä. Kaikki ajurit yms. on päivitetty ja kokeiltu vanhemmillakin versioilla, joiden aikana ei ollut ongelmia. Näyttö on se 165Hz ja kiinni RX 5500XT näytönohjaimessa luonnollisesti DP kaapelilla, että saa nuo korkeat Hz käyttöön. Radeon -softasta on FreeSync Premium päällä. Reso 1080p.
Mutta mutta... peli siis ilmeisesti lähti käyntiin mutta näyttö oli mustana. Saattoi kyllä kaatuakin, koska musiikkia ei kuulunut. Sitten kun pelin lopetti voimakeinoin, niin se korruptoi joka kerta TSIgame.exe (tjsp) tiedoston ja Steam:n piti ladata se uudestaan. Asensin vielä kerran koko pelin uudestaan, kun olin ensin poistanut vanhan asennuksen sekä kaikki jäljet asennuksesta kiintolevyltä.

Sitten keksin kokeilla pelata "borderless" tilassa ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.

Tuli vielä tilattua uusi 1.4 DP kaapelikin mikä tukee 1080p@240Hz / 2K@165Hz / 4K@144Hz / 8K@60Hz.
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
271
Palaan vielä tähän minun näyttöongelmaan PUBG:ssa. Olen ehkä löytänyt ratkaisun.

Aiemmin pelasin "full screen" tilassa ja silloin ilmeni tuota näytön pimenemistä. Kaikki ajurit yms. on päivitetty ja kokeiltu vanhemmillakin versioilla, joiden aikana ei ollut ongelmia. Näyttö on se 165Hz ja kiinni RX 5500XT näytönohjaimessa luonnollisesti DP kaapelilla, että saa nuo korkeat Hz käyttöön. Radeon -softasta on FreeSync Premium päällä. Reso 1080p.
Mutta mutta... peli siis ilmeisesti lähti käyntiin mutta näyttö oli mustana. Saattoi kyllä kaatuakin, koska musiikkia ei kuulunut. Sitten kun pelin lopetti voimakeinoin, niin se korruptoi joka kerta TSIgame.exe (tjsp) tiedoston ja Steam:n piti ladata se uudestaan. Asensin vielä kerran koko pelin uudestaan, kun olin ensin poistanut vanhan asennuksen sekä kaikki jäljet asennuksesta kiintolevyltä.

Sitten keksin kokeilla pelata "borderless" tilassa ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.

Tuli vielä tilattua uusi 1.4 DP kaapelikin mikä tukee 1080p@240Hz / 2K@165Hz / 4K@144Hz / 8K@60Hz.
Itselläkin on satunnaisesti vetänyt näyttöä kesken pelin mustaks, DP kaapelikin tuli vaihdettua esport malliseen, mutta pari kertaa tapahtunut senkin jälkeen. Lopullinen syy ei kyllä ikinä selvinny. Muita pelejä ei oo tullut niin paljoa pelattua, että vois sanoa tapahtuuko sitä niissäkin.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Itselläkin on satunnaisesti vetänyt näyttöä kesken pelin mustaks, DP kaapelikin tuli vaihdettua esport malliseen, mutta pari kertaa tapahtunut senkin jälkeen. Lopullinen syy ei kyllä ikinä selvinny. Muita pelejä ei oo tullut niin paljoa pelattua, että vois sanoa tapahtuuko sitä niissäkin.
Hyvä tietää että on kohtalotovereita :D
Itse pelaan PUBG:n lisäksi nyt vaihtelevasti Word of Tanks, Pathfinder (RPG) ja Tropico 5 sekä CS:GO ja noissa ei ole ollut ongelmia. Liekö sitten jotain tuossa PUBG:n koodissa..?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Mitkä ne teidän näytöt on?

Freesync/G-Sync näyttöjen kanssa on ilmennyt erinäisiä mustan ruudun ongelmia.
Yksi skenaario on mm. 1000-sarjan Nvidia kortit, ja ainakin tietyt Freesync (tai G-Sync compatible) näytöt. Itselläkin oli tuota Lenovo Y27q-20 kanssa, ja ongelma poistui kun tuli uusi 3000-sarjan Nvidia. Tosin nyt näytön valmistaja oli julkaissut peräti uuden firmiksen ongelmaan, joten ehkä toimisi näyttö myös vanhan Pascal kortin kanssa jos firmiksen ajaisi sisään.

Tuo mun skenaario ei toki päde ainakaan Moloch tapauksessa, kun siellä on Radeon.

Nopeasti Googlaten vastaavaa ongelmaa on tosiaan myös Radeoneilla. Syyt voi tietenkin olla hieman erilaiset.

Näissähän on ollut mitä hassumpia "korjauksia", tosin mulla ei toiminut kumpikaan.
Yksi oli että sen esim. 165 Hz sijaan käyttää 144 Hz. Toinen oli että näytön tulisi olla päällä ennen kuin käynnistää koneen. Nämä ei tietty kovin lopullisia ratkaisuja ole. :)
Tietenkin jos PUBG on ainoa ongelmapeli, niin saako ikinä edes selvitettyä. Hyvä jos kuitenkin borderless toimii.
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
271
1080ti ja g-sync löytyy, liekkö se vika sitten niissä. Mut tosi harvoin tuota on nyt tullu.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Mitkä ne teidän näytöt on?

Freesync/G-Sync näyttöjen kanssa on ilmennyt erinäisiä mustan ruudun ongelmia.
Yksi skenaario on mm. 1000-sarjan Nvidia kortit, ja ainakin tietyt Freesync (tai G-Sync compatible) näytöt. Itselläkin oli tuota Lenovo Y27q-20 kanssa, ja ongelma poistui kun tuli uusi 3000-sarjan Nvidia. Tosin nyt näytön valmistaja oli julkaissut peräti uuden firmiksen ongelmaan, joten ehkä toimisi näyttö myös vanhan Pascal kortin kanssa jos firmiksen ajaisi sisään.

Tuo mun skenaario ei toki päde ainakaan Moloch tapauksessa, kun siellä on Radeon.

Nopeasti Googlaten vastaavaa ongelmaa on tosiaan myös Radeoneilla. Syyt voi tietenkin olla hieman erilaiset.

Näissähän on ollut mitä hassumpia "korjauksia", tosin mulla ei toiminut kumpikaan.
Yksi oli että sen esim. 165 Hz sijaan käyttää 144 Hz. Toinen oli että näytön tulisi olla päällä ennen kuin käynnistää koneen. Nämä ei tietty kovin lopullisia ratkaisuja ole. :)
Tietenkin jos PUBG on ainoa ongelmapeli, niin saako ikinä edes selvitettyä. Hyvä jos kuitenkin borderless toimii.
Näyttö on Lenovo G27c-10. 1080p@165Hz. Radeon ja FreeSync premium. Nyt käytössä joku Deltacon tms. perus 1.2 DP-kaapeli Gigantista kun odottelen vielä tuota uutta letkua.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
379
Onko tässä pelissä mahdollista bindata primary - secondary aseiden vaihto toggle napin alle?
 
Liittynyt
20.01.2021
Viestejä
25
Oon ihan vasta-alkaja tässä (pelitunteja takana n. 30), ja ajattelin kysäistä täältä kun alkoi askarruttamaan. Eli nyt tuli ensimmäistä kertaa vastaan talosta ase jossa oli valmiina skini. Tämä ei ollut siis kenenkään hylkäämä, vaan loottasin sen pelin alussa rakennuksen yläkerrasta. Onko näitä randomisti joku minimaalinen määrä vai mitä tämä tarkoittaa?
 

Liitteet

Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Oletan että pelasit normaali modea? Aseessa on varmaan joku nimi tyyliin "lunchmeat's AK" tai vastaavaa ja skinit + attachement valmiina. Ei eroa ominaisuuksiltaan muista aseista.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
957
Oon ihan vasta-alkaja tässä (pelitunteja takana n. 30), ja ajattelin kysäistä täältä kun alkoi askarruttamaan. Eli nyt tuli ensimmäistä kertaa vastaan talosta ase jossa oli valmiina skini. Tämä ei ollut siis kenenkään hylkäämä, vaan loottasin sen pelin alussa rakennuksen yläkerrasta. Onko näitä randomisti joku minimaalinen määrä vai mitä tämä tarkoittaa?
Vähän veikkaan, että joku ehti ennen sinua siihen taloon, ei noissa muuten ole skinejä valmiina.
Replaystä voi katsoa jos joku kävi siellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
145
1613395285330.png


Hyppäsin Shelteriin ja joku ajoi autolla sinne perään. Hyppäsin auton kyytiin ja hetken mielijohteesta kysyin: how about team up?
Uzbekistanin Abat lähti mukaan sillä ehdolla, että molemmat riisuu kaikki vaatteet.

No se kierros sitten siinä yhdessä viettäen aikaa sopivan homosti, mutta bännithän siitä sitten kopsahti.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
379
En tiedä onko tossa pubg litessä sama engine, mutta kysytään täällä.
Peli käynnistyi kerran safe modessa, nyt ei enää pelissä varjoja, kirkkaus asetuksella ei vaikutusta pelissä, koko valaistus outo.
Asennettu uudelleen peli ja nvidia näyttisajurit. ?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
957
Nyt on botit enemmän tai vähemmän poistettu normaaleista matseista, yöllä/aamulla niitä varmaan on vielä mutta ei muuten. Harmillisesti kesti näinkin kauan tehdä tämä yksinkertainen muutos, mutta hyvä näin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
453
Onks kellään muulla tullu PUBG kanssa moista ongelmaa että jos pelaa fullscreen tilassa niin tulee jotain vammasia grafiikkavirheitä? Ilmesty tossa jossakin vaiheessa alkuvuodesta mut hiukan hankala tarkemmin arvioida mikä tuohon on vaikuttanu kun on tullu pelattua niin vähä. Jos pelin vaihtaa borderles tai windowed tilaan niin ei mitään ongelmaa mut fullscreen tilassa sellasia punasia ja sinisiä tekstuuri mössöjä siellä täällä tms. Jotenkaan en usko että omasta koneesta johtuis sillä en oo missään muussa huomannu mitään ongelmaa eikä mitään kaatuiluja oo ilmenny + ei oo mitään kellotuksia näyttiksellä.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
292
Pelailen peliä säännöllisen epäsäännöllisesti ja mitään vastaavaa ei ole tullut vastaan.

Koneena ryzen 5800x+rtx 2080super, 32gb muistia.

Tosin PUBG näyttää olevan peli jossa on kaikenlaisia kivoja "ominaisuuksia", joita muissa peleissä ei ole...tai niihin ei ainakaan kiinnitä huomiota.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Onks kellään muulla tullu PUBG kanssa moista ongelmaa että jos pelaa fullscreen tilassa niin tulee jotain vammasia grafiikkavirheitä? Ilmesty tossa jossakin vaiheessa alkuvuodesta mut hiukan hankala tarkemmin arvioida mikä tuohon on vaikuttanu kun on tullu pelattua niin vähä. Jos pelin vaihtaa borderles tai windowed tilaan niin ei mitään ongelmaa mut fullscreen tilassa sellasia punasia ja sinisiä tekstuuri mössöjä siellä täällä tms. Jotenkaan en usko että omasta koneesta johtuis sillä en oo missään muussa huomannu mitään ongelmaa eikä mitään kaatuiluja oo ilmenny + ei oo mitään kellotuksia näyttiksellä.
Oletko koittanut asentaa pelin uudestaan? Tämä peli on kyllä siitä hieno, että tulee uusia bugeja päivitysten mukana kun jotain vanhoja korjataa pois.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
453
Oletko koittanut asentaa pelin uudestaan? Tämä peli on kyllä siitä hieno, että tulee uusia bugeja päivitysten mukana kun jotain vanhoja korjataa pois.
Tuota temppua en oo vielä koettanu. Ajoin kyllä sen steamin tarkastuksen läpi noille pelin tiedostoille eikä siellä mitään viallisiakaan ollu.

Täytyy varmaan harkita moista seuraavaks.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
453
Saattaa muuten ehkä olla ne jotkin uusimmat windows päivitykset tuon mun sekoilun syynä. En oo ehtiny testata poistaa.
 

Samiii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
526
Tuli muuten vähän aikaa sitten vastaan botti jonka nimi oli Luotetta_vuus. Mistäköhän sanakirjoista ne noita nimiä kehittää...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
957
Tuli muuten vähän aikaa sitten vastaan botti jonka nimi oli Luotetta_vuus. Mistäköhän sanakirjoista ne noita nimiä kehittää...
Käsittääkseni kaikkien/joidenkin bottien nimet on muokattu oikeiden pelaajien nimistä niin siihen on sitten sattunut vaikka mitä nimiä.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
379
Onko tässä mahdollista keybindata crouch + aim saman näppäimen alle järkevästi? En ymmärrä miksi crouch asennossa pitää erikseen painaa aim että saa aseen hajontaa pienennettyä kun aim ei vaikuta liikkumisnopeuteen tässä asennossa. Nyt jos bindaan saman näppäimen alle crouch + aim, tämä ärsyttävästi ohittaa ADS komennon, eli aim komento ei saisi ylittää ADS komentoa. Toisaalta jos laitan aim komennon eri näppäimen alle kuin crouch, nousee jäbä pystyyn tähtäämään aim komennon saatuaan vaikka crouch painettuna alas hold komennolla. Muistaakseni Pubg litessä toimi moitteetta crouch + aim saman näppäimen ja ADS eri näppäimen alla ja ADS oli priorisoitu niin että crouch + aim näppäimen painallus ei sitä enää ohittanut.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
En usko että on mahdollista. Pitää painaa kyykkyä sekä aimia jos haluat kyykyssä aimata. Muutenhan voisi bindata lean Q ja E ampumisnappiin eli aina kun tulittaa alkaa ukko leanaamaan.
Jos siis ymmärsin oikein mitä haet takaa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Onko tässä mahdollista keybindata crouch + aim saman näppäimen alle järkevästi? En ymmärrä miksi crouch asennossa pitää erikseen painaa aim että saa aseen hajontaa pienennettyä kun aim ei vaikuta liikkumisnopeuteen tässä asennossa. Nyt jos bindaan saman näppäimen alle crouch + aim, tämä ärsyttävästi ohittaa ADS komennon, eli aim komento ei saisi ylittää ADS komentoa. Toisaalta jos laitan aim komennon eri näppäimen alle kuin crouch, nousee jäbä pystyyn tähtäämään aim komennon saatuaan vaikka crouch painettuna alas hold komennolla. Muistaakseni Pubg litessä toimi moitteetta crouch + aim saman näppäimen ja ADS eri näppäimen alla ja ADS oli priorisoitu niin että crouch + aim näppäimen painallus ei sitä enää ohittanut.
Onkohan asetuksissa toggle/hold erilainen crounch:lle ja aim:lle? Ne löytyy eri välilehdeltä asetuksista kuin pikanäppäimet.

Aim Down Sights:ia käytän 99% ajasta, mutta olen laittanut silti aimin ja walkin samaan nappiin ja se toimii oikein. Aina kun painan napin pohjaan ukko kävelee hiljaa ase lonkalla tähdättynä muttei tähtäimen läpi. Aim+walk taitaa olla hiljaisempi kuin aim+crounch, jos sen takia haluat laittaa ne samaan nappiin..

EDIT: Täysin äänetön voi olla myös talossa jos napauttaa eteenpäin nappia apaut kerran sekunnissa ettei hahmo ota askelta. Erittäin hidasta se on, mutta hätätilanteessa voi toimia.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 196
Viestejä
4 194 491
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom