Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näytti auttavan, kun painoin AMD:n softasta sen GPU:n alijännitte valinnan päälle ja sen jälkeen ei ole kertaakaan kipannut.Ihan random heitto mutta kokeile vetää hertsejä alas muistista ja coresta ja katso onko vaikutusta
Itsellä meni vähän maku (aloittelin kun tuli ilmaispeliksi) kun aivan liian usein kuolee siten että vasta replaystä selviää kuka tappoi ja mistä/miten. Toisaalta vaikka ukon näkisi niin ei siihen kuitenkaan osu ja vaikka osuisi niin eihän se kuole. D/K ratio on ainakin 3 ellei jopa vielä huonompi, mutta toisaalta pitkään voi kyllä ”sampsa-loottia” vetää reuna-alueilla .....
Stuff
Viimeinen naula motivaatio-arkkuun oli kun 10v muksu asensi pari kk sitten fortniten pleikalle ja sehän näyttikin yllättävän asialliselta vs. mitkä omat värittyneet mielikuvat aiheesta oli. Pitihän sitä itsekin kokeilla ja heti ekassa pelissä 5 tappoa ja muutaman pelin jälkeen 1. sija ja oikeastaan ”aina pääsee” 10 sakkiin jollei nyt alussa ihan all-in vedä, eikä edes crown victory ole mikään tekemätön paikka. Rakentaa en edes oikein osaa eli sillä anna muille vielä handicäppiä. Mutta tätä on nyt tullut räiskittyä melko paljonkin ja pubgiin ei ole tullut edes koskettua.
Solona tää peli on just tuota, että suurin osa kuolemista tulee, kun joku nappaa selkään tai sitten istuu vessassa odottamassa. Ei sitä tuosta syystä jaksa edes pelata. Squad hommat on se mikä toimii.
Varmasti näin, mutta pelasin myös heti teamissakin muksun kanssa ja sitten oli/on ollut sen jotain vuoden/kaksi pelanneita kavereitakin mukana eli eiköhän ne botit rajoitu/rajoittunut niihin ihan ekoihin peleihin. Epäilen vain itse että matchmaking on parempi, ts siellä ei ole lvl500 4000h no-life tyyppejä pelaamassa 100h pelanneiden kanssa, onko syynä sitten isompi pelaajapooli vai mikä niin en tiedä (eikä kiinnostaMelkein kaikissa BR-peleissä saa alkuun bottipelejä, eli siellä ei juuri ole ihmispelaajia vastassa, tämä sitten muuttuu kun on enemmän pelejä takana.
Itellä tuntuu eilisten kaatuilujen jälkeen nyt savut aiheuttavan ihan vitullisen fps dropin.. mistähän hitosta siinä nyt sit on kyse?
Mulla on aika aneeminen mylly enkä muista koskaan kärsineeni suorituskykyongelmista savustuksessa, joskaan en ole fps lukuja seurannut silmä kovana.Mulla ja monilla muilla ne on tehneet sitä aika lailla aina.
Siis ei oo koskaa itelläkää vanhalla koneella ollut mitään ongelmia savujen kanssa, mutta nyt kun uuen koneen hankki, nii jostai syystä savut aiheuttaa ongelmia. Jokseenkin kaikki asetukset on lowilla, että ei pitäisi siitäkään olla kiinni.Mulla on aika aneeminen mylly enkä muista koskaan kärsineeni suorituskykyongelmista savustuksessa, joskaan en ole fps lukuja seurannut silmä kovana.
Lieneekö jollain graffa-asetuksella iso vaikutus tähän? Aika moni asetus kannattaa pitää low-tasolla jo ihan peliä helpottavista syistä. WackyJacky101 on tehnyt tästä videoita.
Nimenomaan tuo, että näytöllä on vähemmän ”sälää”, niin vihut on helpompi huomata. Joku graffa-asetus taisi vaikuttaa myös suuliekkien havaitsemiseen jne. Ei kuitenkaan kannata liikoja odottaa. Erot taitavat olla melko pieniä käytännössä. En kyllä ole kokeillut aikoihin näyttävämpiä asetuksia.Eiks tässä ollut ne gfx asetukset siten että ne parantaa fps:ää ja "helpottaa" peliä eli esim. kasvillisuus minimiin koska puskia luukuunottamatta niitä ei piirretä kauas eikä siten piilota pelaajaa vastustajilta?
Nimenomaan tuo, että näytöllä on vähemmän ”sälää”, niin vihut on helpompi huomata. Joku graffa-asetus taisi vaikuttaa myös suuliekkien havaitsemiseen jne. Ei kuitenkaan kannata liikoja odottaa. Erot taitavat olla melko pieniä käytännössä. En kyllä ole kokeillut aikoihin näyttävämpiä asetuksia.
edit: yksi aloittelijoille tyypillinen virhe onkin luottaa ruohikon suojaan. Luulet makoilevasi täydellisessä piilossa ruohikon seassa ja 300m päässä oleva vihu näkee idiootin, joka nukkuu keskellä paljasta maastoa![]()
Eiks tässä ollut ne gfx asetukset siten että ne parantaa fps:ää ja "helpottaa" peliä eli esim. kasvillisuus minimiin koska puskia luukuunottamatta niitä ei piirretä kauas eikä siten piilota pelaajaa vastustajilta?
-Jos et tiedä yhtään mistä kuolema tuli, varmista että äänet 2-kanavaisena eikä 8-kanavavaisena mikä puurouttaa äänet pelissä windows sounds -> headphone -> advanced. Ainakin itsellä Corsair Virtuosot välillä defaulttaa väärään tilaan, huomaa pian että vaikea hahmottaa vihollisia.Ehkä kuvaavaa pelissä on se että jos vetää vaikka sitä deathmatchiä (ainoa mahdollisuus edes vähän harjoitella ampumista) niin kummassakin joukkueessa on aina pari tyyppiä joilla k/d luokkaa 30-50 ja joku muu saa kasaan 10-15 tappoa ja loput porukasta on vaan tykinruokaa lukemilla 1-5 tappoa ja 15+ kuolemaa. Eli joukkueiden välinen ja teamien sisäinen taitotaso on ihan mitä sattuu ja epäilen vahvasti että samaa huttua se on itse pelissäkin. Hitto tuossakin deathmätsissäkin henki lähtee useasti niin että et tiedä edes 180 asteen sektorilla mistä ammuttiin
.
Mulla ja monilla muilla ne on tehneet sitä aika lailla aina.
Siis ei oo koskaa itelläkää vanhalla koneella ollut mitään ongelmia savujen kanssa, mutta nyt kun uuen koneen hankki, nii jostai syystä savut aiheuttaa ongelmia. Jokseenkin kaikki asetukset on lowilla, että ei pitäisi siitäkään olla kiinni.
Pahimmat savujen aiheuttamat fps dropit (yli 200fps -> alle 20fps) näytti helpottavan, kun vaihto directx11:sta directx11 enhancediin.Vikendin paluun jälkeen alkoi itsellä savu-ongelmat![]()
Saisi vaan olla fpp muoto.
TPP:ssä on se vika että voi kurkkia "ilmaiseksi" suojan takaa. FPP on reilumpi ja kurkkimalla näkyy myös itse ja asettaa itsensä vaaraan.
Eihän tässä vittu nykyään saa edes asetta käteen kun on kuollut tai jos saa aseen niin sitä ei ehdi ladata tai jos sen ehtii ladata niin se on single firellä. Pelit alkoi hyvin, heti tappo panzerfaustilla ja perään snipulla eli 2kpl/matsi (jotain susipaskoja pelaajia siis), no sitten vittu kuolee jääkarhunkiin vaikka sitä ampuu 5 kertaa mozintilla ja siitä eteenpäin pelkkää alamäkeä
.
Kysymys laskuvarjolla liitämisestä. Saako liitokulman pysymään kiinteänä vai onko vain tökiteltävä W-näppäintä?
Ensi viikolla tulee kiinteät laskuvarjot kaikkiin mappeihin, varmaan Miramarilla tulee vaikuttamaan kaikkein eniten kun voi kallioilta hypätä turvallisesti alas.
Hyvä uudistus. Muistelen että oliko pelissä aikaisemmin joku löydettävä varjo jolla pystyi hyppämään rakennuksien katolta.
Oisinpa lukenut tän ennen eilistä peliä, kun ekaa kertaa gliderilla Miramarissa lennellessä päätin että nopein reitti takaisin maahan on hypätä laskuvarjolla... jonka luulin olevan pelissä aina vakiovarustuksena.Miramarilla löytyy nyt nuo joidenkin rakennusten katoilla, mutta ne on kertakäyttöisiä ja lisäksi vievät tilaa. Oletettavasti poistavat nuo tässä päivityksessä.
Mulle sattu sama homma veneellä. Ajoin täysillä rantaan ja muistin että joskus tiimi kaverit on hypänny täydestä vauhdista veteen, huomasin että kuskin paikalta se ei onnistu kun ukkeli spawnaa veneen päälle ja kuolee kun alustan vauhti on niin luja. Sen sijaan veneen viimeiseltä paikalta voi hypätä pois vauhdista kun vene kerkiää alta pois ja ukko tippuu mereen.Oisinpa lukenut tän ennen eilistä peliä, kun ekaa kertaa gliderilla Miramarissa lennellessä päätin että nopein reitti takaisin maahan on hypätä laskuvarjolla... jonka luulin olevan pelissä aina vakiovarustuksena.
Eipä siinä, ~250 FPP-matsia alla ja turpaan tulee edelleen kovaa, usein vielä omasta kädestä näiden "hyppäänpä-ilman-varjoa-lentskarista" -häröilyiden vuoksi mutta joku tässä pelissä viehättää näin uutenakin pelaajana. Vielä kun älyäisi olla hyppäämättä pois täydessä vauhdissa olevasta autosta niin oman käden kuolemat varmaan vähenisi 90 %.
Itsehän en edes tiennyt että tässä voi ajella veneelläkin, kiitti infostaMulle sattu sama homma veneellä. Ajoin täysillä rantaan ja muistin että joskus tiimi kaverit on hypänny täydestä vauhdista veteen, huomasin että kuskin paikalta se ei onnistu kun ukkeli spawnaa veneen päälle ja kuolee kun alustan vauhti on niin luja. Sen sijaan veneen viimeiseltä paikalta voi hypätä pois vauhdista kun vene kerkiää alta pois ja ukko tippuu mereen.
Kömpelönä nakkisormena aina "väärinpäin" tai oikeinpäin jos ajattelet liikettä ylävartalon taivutuksen sijaan lantion suuntana. Keskisormi aina pelkästään W ja S näppäinten päällä. Nurkan taakse kurkkaaminen sivulle liikkuen taivutettuna mielestäni helpompaa etusormella ja nimettömällä. Itselle ei tullut mieleen mitään etua mitä "oikeinpäin" lean toiminto toisi. A+E ja Q+D ei tarvitse taivuttaa sormia luonnottomaan asentoon. En ymmärrä miten joku voi sanoa että A+Q luonnollista norminäppäimistöllä, mutta olenkin kömpelö nakkisormi.Oottekos muuten muut käyttäneet tuon Lean-toiminnon kanssa "väärinpäin" käännettyä näppäinasetusta, eli että Q nappula kääntää oikealle ja E vasemmalle? Jonkun youtube-videon kattelin aiemmin noista yleisistä nappikonffeista , ja oon itse käyttänyt tuota reverse-leania nyt oikeastaan alusta alkaen, sen pohjalta kun videolla sanottiin että jotkut vannoo tuon nimeen. Tartteis varmaan kokeilla normaaliakin asetusta, mutta pelottaa tässä kohtaa mahtavaa uraputkea alkaa vaihtamaan tuota.
Ei oo tullu käytettyä. Sormet taipuuihan normaalisti A+Q ja D+E, tai toisinpäin ilman ongelmia. Oon kyllä kuullu että jotku tykkää laittaa ne hiireen, mutta ite en.Oottekos muuten muut käyttäneet tuon Lean-toiminnon kanssa "väärinpäin" käännettyä näppäinasetusta, eli että Q nappula kääntää oikealle ja E vasemmalle? Jonkun youtube-videon kattelin aiemmin noista yleisistä nappikonffeista , ja oon itse käyttänyt tuota reverse-leania nyt oikeastaan alusta alkaen, sen pohjalta kun videolla sanottiin että jotkut vannoo tuon nimeen. Tartteis varmaan kokeilla normaaliakin asetusta, mutta pelottaa tässä kohtaa mahtavaa uraputkea alkaa vaihtamaan tuota.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.