Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Minkä takia tähän botit lisättiin?

Varmaan että saataisiin servu jonotus minimiin, mutta onhan tuo nyt aika tekohengistystä sen sijaan, että tehtäisiin jotain oikeaa uutta sisältöä tai jotain muuta millä saataisiin pelaajat takaisin. Itsellä ei ainakaan ole enää mitään syytä palata pelin pariin niin kauan kun botit on pelissä.
 
Siis normaaleissa peleissä nimenomaan on botteja, mutta jos pelaat soloja tai duoja ja käytät quick joinia niitä ei kyllä kovin paljon tule jolloin tuo systeemi toimii minusta jopa aika hyvin. Mielestäni tämä oli ihan onnistunut pätchi.

Voitko perustella miksi oli onnistunut päivitys? Onko bottien lahtaaminen kivaa?
 
Voitko perustella miksi oli onnistunut päivitys? Onko bottien lahtaaminen kivaa?

Aseiden muutokset oli mielestäni hyvät, lisäksi vestin muutokset oli myös hyviä. Lisäksi nyt voi jopa pelata Miramaria niin ei tässä hirveästi pysty valittamaan. Itse kun pelaan lähinnä illalla niin botteja näkyy melko harvoin, ne kun usein tappaa toisiaan tai kuolevat alueeseen (ja usein niitä on alussa vain sen 20).
 
Minun mielestäni ihan ookoo päivitys botteja lukuunottamatta. Itse en nähnyt tarvetta boteille. Pelailen kylläkin ainoastaan squadeja ja joskus duoja. En ikinä solona muuta kuin TDM:ää.

Ranked mukava uudistus. Ei tarvitse GLL:ää tms mennä, jotta on hieman haastellisempaa kuin normi public. M416 nerf on pelin puolesta hyvä uudistus ja Beryl on nyt myös käyttökelpoinen. Vestin muutos on mielestäni erinomainen päivitys.
 
Aseiden uudistukset ihan hyvä homma, muuten kyllä niin päin vittua tuo touhu kuin olla voi. Ei kiinnosta tippaakaan lahdata yhtään ainutta bottia, yksinpelit on sitä varten jos haluaa tekoälyä vastaan pelata ja yleensä silloinkin tekoälylläkin on jotain älyä siinä toiminnassa.

Ranked mode ei nappaa muutaman pelin perusteella yhtään, siitä puuttuu täysin se idea mistä pubgissa alunperin on ollut kyse. Joka talosta löytyy helvetillinen määrä loottia, ei redzonea, bluezone tekee jo alussa enemmän damagea, pelaajia vain 64, ei kaikkia karttoja tai edes vapaasti valittavissa, ei duoa eikä soloa paitsi squad-modessa, mitä vielä? Mitä oikeasti liikkuu näiden korean poikien päässä? Ainahan tämä peli on ollut keskeneräinen ja kehittynyt hitaasti, mutta nyt mentiin takapakkia peruuttamattomasti jos botit tuli jäädäkseen. Tämä peli ei kesän jälkeen ole tällä menolla hengissä. Jos se on ollut tarkoituskin, niin ainakin siinä ovat tekijät onnistumassa.
 
En ole kyllä rankedista samaa mieltä. Mielestäni se on oiva lisä ja olisi pitänyt tulla jo kauan aikaa sitten PUBG:iin. Rankedissa saisi mielestäni olla jopa super settingit päällä eikä rankedin omia hybridiasetuksia. Pätsin ainoat ongelmat mielestäni ovat botit, rankedin pistesysteemi joka ei suosi tiimipelaamista sekä solo ja duo rankedin puuttuminen.
 
Kyllähän noi botit aika pirun koomisia on mut pitkästä aikaa ollu kyllä ihan hauskaa. Ei tarvii niin hampaat irvessä vääntää jokaisen vastustajan kanssa mut toki ajoittain vähä pelottaa kuka on botti ja kuka ei jos ei oo päässy oikein seuraamaan sen tekemisiä. :)
1590526043627.png
 
Vähän tuli pitkästä aikaa duoa kokeiltua, ihan hauskojakin tilanteita tuli boteista. Kivasti sekoitti pakkaa kun pari bottia juoksee aukomaan ovia kun kolme duoa kyttäilee toisiaan vierekkäisissä taloissa jne.

No, ilman se silti parempi olisi.
 
Vähän tuli pitkästä aikaa duoa kokeiltua, ihan hauskojakin tilanteita tuli boteista. Kivasti sekoitti pakkaa kun pari bottia juoksee aukomaan ovia kun kolme duoa kyttäilee toisiaan vierekkäisissä taloissa jne.

No, ilman se silti parempi olisi.

Joo solossa noi botit toimii myös ihan mukavasti välillä paljastaen pelaajia kun on campping menossa ties missä hyvässä piilossa.
 
Törmäsin eilen sankari bottiin, joka pääsi jopa top4 mähinöihin mukaan duo moodissa. Paljasti kans mukavasti missä yks vihu duo oleskeli ennen kuolemaansa. Haluisin kyl nähä kun botti voittaa kana-atrian :kahvi:
 
Ekaa kertaa sattui sellainen bugi tänään että 1v1 kuolin alueeseen itse, eikä itse pelissä ollut siis enään ketään. Ei tullut chickeniä :btooth:
 
Ekaa kertaa sattui sellainen bugi tänään että 1v1 kuolin alueeseen itse, eikä itse pelissä ollut siis enään ketään. Ei tullut chickeniä :btooth:
Katsoitko death camia tai replaytä, ettei ollut vihu munkittanut aluetta jonnekin maan alle tunneliin ja onnistunut hiilailemaan sinua pidempään?
 
Katsoitko death camia tai replaytä, ettei ollut vihu munkittanut aluetta jonnekin maan alle tunneliin ja onnistunut hiilailemaan sinua pidempään?

Karankin kyllä kyseessä mutta death cam ei antanut vastausta, eikä pubgstats sivustokaan antanut muuta overall rankkia korkeampaa kuin #2 kellekkään muulle :D
 
Ainut hyöty näistä boteista on että pääsee pelaamaan Miramar solo fp. Mutta kyllä botit pitäisi tästä huolimatta poistaa.
Jaa, saisko kanaa Miramarista vihdoinkin, tai yleensä kanaa, tai yleensä pääsis sooloa pelaamaan. Täytyypä kokeilla.
 
Alkanut itselläkin liekki hiipua tämän pelin suhteen, jotenkin tuo bottien lisääminen laimensi pelikokemusta entisestään aika tavalla tälläiselle random-pelaajallekin joka "huvikseen" käy pelin tai pari pelaamassa. Pelejä sai toki aina odotellakin ja suurimmaksi osaksi erangel/karankin, mutta kuitenkin tuli sellainen aika kurko olo edelleenkin voiton jälkeen vaikka pelitunnit tuhansissa jo lasketaankin.

Tänään soolo kana sanhokista jossa 5/8 taposta botteja..lopun 1v1 oli kanssa semmonen cs-tyylinen botti että teki mieli painaa alt-f4 keskenkaiken että mitä helevettiä.

Harmittaa pirusti että taitaa hiipua tämä peli väkisillä vaikka kuinka itse ei niin toivoiskaan - mikään muu peli ei vastaavia säväreitä ole aiheuttanut itselle esim. adrenaalinin ja sydämen tykytysten osalta vielä näinkin pitkän rupeaman jälkeen...pitänee antaa warzonella lisää aikaa...:hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Harmittaa pirusti että taitaa hiipua tämä peli väkisillä vaikka kuinka itse ei niin toivoiskaan - mikään muu peli ei vastaavia säväreitä ole aiheuttanut itselle esim. adrenaalinin ja sydämen tykytysten osalta vielä näinkin pitkän rupeaman jälkeen...pitänee antaa warzonella lisää aikaa...:hmm:

Hunt: Showdown on kyllä jännittävämpi ja painostavampi peli kuin PUBG jos minulta kysytään. PUBG on kanssa jännä, muttei pääse yhtä korkealle. Kannattaa tsekata.
 
No nytten yritettään tekohengitystä pelille, ainakin vähäksi aikaan:


Pitäiskö se peräti itsekin nytten kokeilla, itse monesti miettinyt tätä mutta ei ole saanut aikaiseksi kun kukaan kavereista ei pelaa.
Sampsan striimejä katsonut kun pelanut tätä.
 
No nytten yritettään tekohengitystä pelille, ainakin vähäksi aikaan:


Pitäiskö se peräti itsekin nytten kokeilla, itse monesti miettinyt tätä mutta ei ole saanut aikaiseksi kun kukaan kavereista ei pelaa.
Sampsan striimejä katsonut kun pelanut tätä.


Taitaa olla vähän myöhäistä jo, botit on vienyt jo idean koko pelistä.
 
Tähän bottikeskusteluun liittyen voisin todeta, että normaaliin aikaan kun pelailee niin noita botteja on näkynyt max 15 omissa peleissä ja käytännössä loppupiireissä ei lainkaan. Viimeisimmässä pelissä tuli yhdeksän tappoa ja kaikki ihmispelaajia. Tämä trendi on aika normaali omissa peleissäni.

Jos aikoo pelata keskiviikkoaamuna kello 07.00 niin silloin todennäköisyys bottien määrän kasvaa huomattavasti. Testasin tätä joskus ja lopputulos oli 8 ihmispelaajaa sadasta.

Tosin kolikon toinen puoli on, että normaalisti 07.00 aikaan peli ei olisi käynnistynyt lainkaan tai äärimmäisen pitkän odotuksen jälkeen.

Tosin quick join / karakin karttaoptioni, joten niissä on muutenkin pelaajia. Ne kartat joissa normaalisti vähemmän pelaajia käynnistyvät paljolti noiden bottien ansiosta...ja on sitten vähän oma valinta jos kokee asian negatiivisesti.

Negatiivinen puoli on tietenkin bottien kanssa kehittyvä: botti! Tapan sen!"-efekti mikä syntyi testin seurauksena hyvin nopeasti. Valitettavasti se ei kehitä pelillisesti ja on suorastaan haitallinen tapa kun kohtaa ihmispelaajan ;)

Edit. Puhelimella tuotettujen typojen korjauksia.
Edit2. Normaaliaika tarkoittaa tässä iltoja ja muita työssäkäyvien rajoituksista johtuvia peliaikoja. 24/7 online olevien tilanne tosiaan voi olla paljon huonompi.
 
Viimeksi muokattu:
Ranked on ihan hauskaa ja haastavaa. Varsinkin kun Diamond 1 rankin pelaajien lobbyssa on bronze/silver/unranked pelaajia. (lähde: opggpubg pelaajanimi: supajack. Tuon supajack diamond pelaajan statseista näkee vastustajien rankin, joissa seassa usein silvereitä).

Itse pelaan goldissa ja vastaan tulee näitä suomalaisia Encen yms. pro pelaajia, jotka diamondissa. On ainakin vaihtelua botteihin tai normi räiskintään xD

Lisäksi ranked vaatii melkein vakiopoppoon, joka jaksaa priorisoida rotaatiot ykköseksi, jotta pelissä olisi mitään järkeä. Ja olisihan tän rankedin pitänyt tulla aikoja sitten. Nyt ollaan hieman liian lähellä pelin kuihtumista, jos ajatellaan tervettä pelaajapohjaa MMR:ää varten.
 
Itellekki vain pari sataa tuntia pelanneena pääasiallisena squadipelaajana tämä viimeisin päivitys tuntuu ihan hyvältä. Ne 1-2 bottia mitä pelin aikana näkyy ( lue = odotellessa full squadia ) antaa jopa vähän maustetta faitteihin, kun ei aina tiedä, että pitääkö juoksuääniin reagoida vai ei. Useimmiten miten sattuu juokseva hahmo on botti, mutta ei aina.

Rankedissa peli tuntuu myös tiukemmalta ja hieman aiempaa varovaisemmalta. Miramariin tuo 64 pelaajaa ei omaan makuun oikei sovi, mutta elämä on.

Sooloa en pelaa lainkaan, joten siitä en osaa sanoa juuta enkä jaata.
 
Botit on kivoja. Eilen illalla alkoi tällainen ongelma; EI KÄYNNISTY PUBG. File validating sanoo että 1 file ladataan. Ei edelleenkään käynnisty. BE eli BAttleEye yrittää bootata mutta sitten häviää pois, Task Managerista seuratessa. File validating jankuttaa samaa. Steamin ja pelin uudelleenasennus ei auttanut mitään, sama jatkuu. Koneessa ei tietääxeni tapahtunut mitään muutoxia enne tät ongelmaa.. vai oliko se uusin Windows Feature update just ennen tätä edellis iltana.. oli. Selevä.
 
Botit on kivoja. Eilen illalla alkoi tällainen ongelma; EI KÄYNNISTY PUBG. File validating sanoo että 1 file ladataan. Ei edelleenkään käynnisty. BE eli BAttleEye yrittää bootata mutta sitten häviää pois, Task Managerista seuratessa. File validating jankuttaa samaa. Steamin ja pelin uudelleenasennus ei auttanut mitään, sama jatkuu. Koneessa ei tietääxeni tapahtunut mitään muutoxia enne tät ongelmaa.. vai oliko se uusin Windows Feature update just ennen tätä edellis iltana.. oli. Selevä.

Monella ollut ongelmia jos RTX Voice on ollut päällä. Minä mukaanlukien. Jos se on käytössä niin saattaapi johtua siitä.
 
Vieläkös iotechin hermannit pelaa pubgia? Tuo uusi sanhok vaikutti ihan hyvältä, paljon paremman näköinen ja loottirekkakin ihan hauska lisäys. Puskajussit ainakin tykkää, entistä vaikeampi erottaa vihuja tuolta maastosta. :D
 
Vieläkös iotechin hermannit pelaa pubgia? Tuo uusi sanhok vaikutti ihan hyvältä, paljon paremman näköinen ja loottirekkakin ihan hauska lisäys. Puskajussit ainakin tykkää, entistä vaikeampi erottaa vihuja tuolta maastosta. :D

Kyllähän tuota tulee jauhettua. Uusi Sanhok on todella hieno. Ei ole vielä ihan kaikkialla ehtinyt käydä, kun roundeja n. 10 tullut vasta. Loottirekasta ei vielä selvää mielipidettä, mutta lopputaisteluissa tuntuu ainakin kaikilla olevan ghilliet ja droppiaseet. Ei välttis niin positiivinen juttu.
 
Vieläkös iotechin hermannit pelaa pubgia? Tuo uusi sanhok vaikutti ihan hyvältä, paljon paremman näköinen ja loottirekkakin ihan hauska lisäys. Puskajussit ainakin tykkää, entistä vaikeampi erottaa vihuja tuolta maastosta. :D
Eikö tästä ole pelaajamäärät romahtaneet aika pahasti.
 
Eikö tästä ole pelaajamäärät romahtaneet aika pahasti.
Onhan ne. Sinällään pelaajia on 'tarpeeksi', kun ainakaan Duossa / Squadissa ei botteja tule vastaan liikaa edes unrankedissa ja pelejä tulee nopeaa.

Ihmettelen kyllä varovasti, kuinka vähän peli on saanut kehittyä saamaansa rahamäärään nähden. Valikot toimii edelleen huonohkosti, eritoten hitaalla netillä osaa valikoista ei tahdo saada auki ja niin edelleen. Mitään balanssiin vaikuttavia Warzonen peliinpaluusysteemiä en kaipaa, mutta kyllähän se olisi mukavaa olla mahdollista specata hävitty peli loppuun samalla, kun selaa missioneita, rewardeja ja/tai jonottaa seuraavaan peliin. Vaikuttaisi varmasti myös positiviisesti esim. season passin myyntiin.

Engine lienee siis huono, en muuta syytä keksi. Tai sitten rahat ovat jo kadonneet 'parempaan käyttöön'.
 
Onhan ne. Sinällään pelaajia on 'tarpeeksi', kun ainakaan Duossa / Squadissa ei botteja tule vastaan liikaa edes unrankedissa ja pelejä tulee nopeaa.

Ihmettelen kyllä varovasti, kuinka vähän peli on saanut kehittyä saamaansa rahamäärään nähden. Valikot toimii edelleen huonohkosti, eritoten hitaalla netillä osaa valikoista ei tahdo saada auki ja niin edelleen. Mitään balanssiin vaikuttavia Warzonen peliinpaluusysteemiä en kaipaa, mutta kyllähän se olisi mukavaa olla mahdollista specata hävitty peli loppuun samalla, kun selaa missioneita, rewardeja ja/tai jonottaa seuraavaan peliin. Vaikuttaisi varmasti myös positiviisesti esim. season passin myyntiin.

Engine lienee siis huono, en muuta syytä keksi. Tai sitten rahat ovat jo kadonneet 'parempaan käyttöön'.
Samaa olen ihmetellyt. Suorastaan hämmästyttävää kuinka vähän edistystä on tapahtunut nähtynä siihen, että rahaa on tullut ovista ja ikkunoista.
 
Nytkö tähän vasta herätään ettei peliä ole koskaan todellisella tarmolla kehitetty? Alusta asti kaiken korjaaminen tai muuttaminen on ollut tuskaisen hidasta. On päivän selvää että esiversion jälkeen tapahtui jotain, luultavasti rahakassien kanssa lähdettiin pysyvälle lomalle. Moottorista ongelmat eivät todellakaan johdu, sama moottori on käytössä Fortnitessä eli Unreal Engine 4. Tiimi ei ole kovin teknisesti osaava, eikä ole haluja sijoittaa reilusti rahaa osaavampaan väkeen ja infraan. On ajateltu että kyllä tämä tästä, tällä jollain porukalla parsitaan kasaan, mutta eihän siitä mitään ole tullut eikä koskaan varmaan tulekaan, pelaajia odotuksineen oli aivan liikaa. Toimiva idea pelissä, muttei ole toiminut suurimman osan ajasta teknisesti. Surullinen tarina taas siitä miten potentiaali voidaan heittää hukkaan. Sentään mobiiliversio toimii ja kukoistaa juuri siksi että takana on eri porukka (Kiinasta).

Hieman pidempään lentänyt tähdenlento tämä oli, vaikka itse hieman toiveilin paremmasta vuoden alkupuolella kun kerrankin ainakin minulla peli toimi lähes moitteetta. Nyt on raha-allas Kiinassa ja siihen keskitytään 100 %, eli heiltä hilut veks ja kun kiinnostus lopahtaa (pinna palaa pelaajilta) niin jätetään peli sielläkin kuolemaan. Semmoiset sävelet.
 
En ihmettele miks pelaajia lähtee entisestään kun jotain helvetin aivottomia botteja pyörii nykyään peleissä mukana.
 
Onhan ne. Sinällään pelaajia on 'tarpeeksi', kun ainakaan Duossa / Squadissa ei botteja tule vastaan liikaa edes unrankedissa ja pelejä tulee nopeaa.

Ihmettelen kyllä varovasti, kuinka vähän peli on saanut kehittyä saamaansa rahamäärään nähden. Valikot toimii edelleen huonohkosti, eritoten hitaalla netillä osaa valikoista ei tahdo saada auki ja niin edelleen. Mitään balanssiin vaikuttavia Warzonen peliinpaluusysteemiä en kaipaa, mutta kyllähän se olisi mukavaa olla mahdollista specata hävitty peli loppuun samalla, kun selaa missioneita, rewardeja ja/tai jonottaa seuraavaan peliin. Vaikuttaisi varmasti myös positiviisesti esim. season passin myyntiin.

Engine lienee siis huono, en muuta syytä keksi. Tai sitten rahat ovat jo kadonneet 'parempaan käyttöön'.

Nytkö tähän vasta herätään ettei peliä ole koskaan todellisella tarmolla kehitetty? Alusta asti kaiken korjaaminen tai muuttaminen on ollut tuskaisen hidasta. On päivän selvää että esiversion jälkeen tapahtui jotain, luultavasti rahakassien kanssa lähdettiin pysyvälle lomalle. Moottorista ongelmat eivät todellakaan johdu, sama moottori on käytössä Fortnitessä eli Unreal Engine 4. Tiimi ei ole kovin teknisesti osaava, eikä ole haluja sijoittaa reilusti rahaa osaavampaan väkeen ja infraan. On ajateltu että kyllä tämä tästä, tällä jollain porukalla parsitaan kasaan, mutta eihän siitä mitään ole tullut eikä koskaan varmaan tulekaan, pelaajia odotuksineen oli aivan liikaa. Toimiva idea pelissä, muttei ole toiminut suurimman osan ajasta teknisesti. Surullinen tarina taas siitä miten potentiaali voidaan heittää hukkaan. Sentään mobiiliversio toimii ja kukoistaa juuri siksi että takana on eri porukka (Kiinasta).

Hieman pidempään lentänyt tähdenlento tämä oli, vaikka itse hieman toiveilin paremmasta vuoden alkupuolella kun kerrankin ainakin minulla peli toimi lähes moitteetta. Nyt on raha-allas Kiinassa ja siihen keskitytään 100 %, eli heiltä hilut veks ja kun kiinnostus lopahtaa (pinna palaa pelaajilta) niin jätetään peli sielläkin kuolemaan. Semmoiset sävelet.

Niin siis joko kyseessä on a) huono johto, b) omistajien tahtotila määrittelee, että ei laiteta liikaa rahaa hommaan tai c) molemmat.
 
Piti oikein tarkistaa tuo pelaajien määrä.

Olet sikäli oikeassa, että ajoittain ( klo 18 tjsp arkena ) Duossa Quick Joinissa näyttää tulevan 'huonompia' pelejä. Mutta kyllä tuo suurin piirtein hyvältä näyttää, kun ottaa huomioon, että tuo yksi bottirikas peli taisi olla käsi valitussa mapissa. Voisivat kyllä poistaa koko option, koska ne pelit ovat botteja pullollaan.

Mutta omaan silmään näyttää ihan OK pelaajamääriltä, pl. nyt jokunen Duo.

Arkiaamuna asia on varmaan ihan eri.

1596132422229.png
 
No, minusta on ihan hyvä että jos haluan pelata Miramaria, niin se onnistuu bottien ansiosta. Iltaisin Solo fpp miramarissa on joku 20 oikeaa pelaajaa joka vielä jotenkin riittää. Yleensä toki pelaan quick joinia.
 
No, minusta on ihan hyvä että jos haluan pelata Miramaria, niin se onnistuu bottien ansiosta. Iltaisin Solo fpp miramarissa on joku 20 oikeaa pelaajaa joka vielä jotenkin riittää. Yleensä toki pelaan quick joinia.

Pääasiassa turhauttaa nuo botit, mutta tulee niiden ansiosta välillä vähän muuttujiakin enemmän.
 

Update 8.2 - Patch Notes
We're bringing some new toys to the Battlegrounds in update 8.2
1.PUBG_S8_8.2_Header.jpg

We’re bringing some new toys to the Battlegrounds in update 8.2, along with some visual improvements to a few weapons, a nostalgia hit in the main menu, and more!
Update 8.2 is planned to hit the Test Server on August 12, before coming to live servers on August 19 KST.
New Weapon: MG3
2.-MG3-Weapon_01.png

The latest weapon available in Battlegrounds Care Packages is the fast firing MG3 Light Machine Gun. With two different rates of fire, a bipod for stability, tracer rounds to help you keep track of your spray, and increased weapon damage to vehicles, there’s a new reason to fight over the big red box.
  • Spawns in Care Packages on all maps, in Normal Matches only
    • Not currently available in Ranked Matches
  • The MG3 has two firing modes which change the fire rate between 660 rpm and 990 rpm
  • Chambered for 7.62mm, holds 75 rounds and has a muzzle velocity of 820 m/s
  • 1.25x damage multiplier when shooting vehicles
  • Tracer rounds are fired every 5th round, as well as for the final 10 bullets of each magazine, letting you know that ammo is running low.
    • Tracer rounds can only be seen by the shooter
  • Supports optical attachments up to the 6x Scope
  • The MG3 has an attached bipod, deploying automatically when prone to greatly improve weapon stability
New Throwable: Decoy Grenade
3.-Decoy-Grenade-2_01.png

Disorient your enemies and cover your movements with the new Decoy Grenade. Available as world loot on Sanhok, the Decoy Grenade will make fake firing sounds for about 10 seconds after thrown, giving you a few moments to make your move.
The Decoy Grenade is a new throwable which mimics gunshot sounds. Purposely made to be used as a tactical item to distract and outwit your opponents.
  • Available only on Sanhok in Normal Matches, as a rare world spawn item
    • Not available in Ranked Mode
  • Decoy grenades can be cooked to reduce their detonation time out of the hand and are thrown just like other grenades
    • Upon detonation, Decoy Grenades emit gunshot sounds for 10 seconds and eject shell casings to add to the guise of real gunfire
  • Beware, they’re not waterproof! Dropping one into water will disable its effects
  • Decoy Grenades don’t currently spawn in Training Mode
Gameplay
Weapon Remodel and Retexture
4.M416SKSKar98_vol.1.png

M416, SKS and Kar98k has been remodeled from scratch to improve their visual quality. Along with their visual update, firing sounds of these weapons have also been overhauled.
Care Package Updates
  • C4 has been added to Care Packages on all maps, except Karakin
  • MG3 has been added to Care Packages on all maps
    • The C4 and MG3 are not available in Ranked Mode
LMG (Light Machine Gun) Balance Adjustment
  • Vehicle damage multipliers have been added to LMGs.
    • MG3: x 1.25
    • DP28 : 1.15x
    • M249: 1.10x
  • Camera shake when firing LMGs while prone has been reduced
    • There has been no changes made to the weapon recoil. However, players may feel the weapon is more stable due to reduced camera shake.
World
Erangel Docks
8.Erangel-Ferries_01.png

  • Four docks have been added to Erangel
    • Two docks have been added to existing wharves, one at Novorepnoye and the other at Ferry Pier
    • The southern beaches of the Erangel mainland and Sosnovka Island have also had docks added
Quality of Life Improvements
Throwables Wheel Menu Improvements
5.Wheel-Menu-Improvement.png

The Throwables Wheel has been updated to better facilitate multiple recent additions to the PUBG throwable arsenal.
  • The wheel now has 6 slots and allows access to all throwables
    • 4 slots are permanent locations for the most common throwables; Frag Grenade, Molotov Cocktail, Smoke Grenade and Stun Grenade

    • 2 slots are dynamic. The dynamic slot on the right side holds either Sticky bomb or C4 and the one on the left can hold either Decoy grenade or Spike Trap
      • If your inventory has both the Sticky Bomb and C4, the wheel will prioritize the Sticky Bomb. With Decoy grenade and Spike Trap, the Decoy grenade takes priority
      • If you have a Sticky Bomb or Decoy equipped in your throwables slot, the dynamic slot on the wheel will display the other corresponding item, C4 or Spike Trap
Helmet Hide Function
6.Helmet_hide.png

Sometimes you just want to look good for YOU. For those moments, you can now toggle off your helmet to maintain your default costume pieces, even after you protect your noggin with a fine Level 3 helmet. This functionality is purely cosmetic, and other players will still see you with a helmet on, but you’ll at least get the satisfaction of enjoying your chicken dinner in full Alex the Dinosaur costume glory.
  • When Helmet Hide is enabled, your hoodie, hat or other head covering will remain visible even when wearing a helmet.
    • To all other players, you’ll still be seen wearing, equipping and otherwise interacting with your helmet.
    • This is a local visual change, only showing for players who enable it.
  • Helmet Hide is disabled by default. You can enable it in the Settings, or by clicking the option in the Inventory.
  • Equipable slots for Head and Helmet are now separated.
    • Equipping a helmet now won’t automatically drop your hat, or other cosmetic item in the head slot.
Performance
The Following performance improvements have been made:
  • Improved font loading process to reduce game stuttering/hitching
  • Optimized the process for loading character data to reduce instances of stuttering/hitching and ensure a more stable framerate
  • The item table is now preloaded on the client backend which results in items loading quicker
  • Refactored the onscreen Key Guide widget to reduce potential instances of stuttering/hitching
  • Improved the game from hitching when loading a character on the inventory screen
Esports Tab – PCS 2
7pickem.png

The Esports Tab has been updated to include PCS2 information and the next Pick em challenge!
When the challenge unlocks, you can head over and make your predictions just like before. Grab as many points as you can and pick up some of the great new PCS2 items! The Esports Tab will be available until September 23rd!
Menu Breakdown
  • OVERVIEW
  • Overview page will now feature a total of 4 pages.
    • 1st page
      • An introduction to PCS 2 and thumbnail image which when clicked will redirect you to the live stream and event information.
      • Now each day with a match on a schedule will be highlighted.
    • 2nd page
      • Introduction to the Pick’em challenge. Here, you will be able to learn how to participate and preview rewards.
    • 3rd, 4th page
      • PCS Focus which features certain players who successfully advanced to PCS 2 from each region (APAC/ASIA, EUROPE/NORTH)
      • A player who has recorded the best PCS 1 PEPS+ stats from the region
      • A player who has recorded the most kills in PCS 2 preliminary
      • A player who has been selected as a dark horse
TEAMS
  • All participating teams and their players (including team’s reserved players!) can be found here.
  • Under the team name, the title of the preliminary where that team went through and their final placement is displayed.
  • Weekly team stats will be updated weekly.
  • STANDINGS
    • Up to date standings with a per region breakdown (APAC, Asia, North America, and Europe)
    • Until the start of the event, countdown to the very first match of each region is displayed.
  • PICK’EM CHALLENGE
    • Event page for the PCS2 Pick’Em Challenge where you can vote on who you think will take home the event victory.
    • All details can be found here on how to participate for a chance to unlock exclusive rewards. We’ll also be sharing a separate announcement with more details before this goes live
Want more info? Read the PCS 2 event announcement here.
Stay tuned for another announcement on everything you need to know about the Pick’Em Challenge.
For everything PUBG Esports, head over to pubgesports.com, or hit the PCS2 logo in the esports tab for an easy shortcut when you’re in-game.
UI/UX & Menus
Background Music Selection
9.Lobby_BGM.png

Players looking for a bit of nostalgia when they log in can now choose their lobby music! We’ve added a selection of themes dating from all the way back to Early Access for you to choose from. After all, there’s no better way to get hyped for the Battlegrounds than by rocking your favorite tunes!
Select your Background Music under Settings.
  • Previously used background music is now available for selection
    • Each Season, BGM is reset to default
  • Ranked Mode and the Esports tab will feature their own exclusive BGM which cannot be changed
Match History
  • New Match History section has been added to the Career tab
  • You can view your most recent 20 matches
    • Review match records from both Normal and Ranked matches
    • Records over 30 days old cannot be viewed in detail
  • Leaving a match early or disconnecting due to an error will prevent that match from being recorded in your Match History
New Loading Screen and Guide for Training Mode
13.Training-Mode-Improvement.png

  • New splash art and text has been added to the loading screen
  • Additional informational text has been added to the minimap
In-game UI Improvements
  • Unified the style and location of round buttons to improve the visual experience
  • Improved irregular title locations on some screens
  • Design of badges, tags, wide pop-up screens and drop-down menus has been improved
Emote Settings Improvement
  • Now you can double click to equip/unequip an emote from your emote list.
  • Drag & drop emotes in the emote wheel to change slots or unequip emotes.
Improved System messages
  • Improved system messages displayed in case of server maintenance, server overload, external provider authentication failure etc to be more clear.
Store UI Update
  • When bonus items are included in sets, they are now displayed in the Bonus Gift section of the item preview screen.
  • Now all set items are displayed on the character while previewing an emote.
Social
Friends List Rework
  • The friends list has undergone a visual and functional rework
    • More detailed status friend statuses are now displayed, such as ‘On your team’
    • Friends tab now displays the last online state of an offline player on your friends list
    • Information on when you last played with someone on your recent tab is now displayed
  • Invite
    • Now players can invite a player already in a team
    • Accepting this invite will make the player move from the existing team to the new team.
  • Follow friends renamed to add/remove friends
Custom Matches
Team Deathmatch is now available in Custom Matches
  • Now you can enjoy TDM in custom matches
11.TDM-Custom-Match.png

New system message for Custom Matches
  • A new message has been added for when players are kicked by match observers
    • This is to clearly distinguish messages in situations where a player has been kicked by the host, versus being kicked for cheating or another Rules of Conduct offence
Replay System
  • The replay system has been updated. Replay files from previous updates are now unable to be used
Skin & Items
New Items
12.-asset1_02.png

  • Night on the Town
    • Sets
      • NIGHTCLUB DRESS SET (+ Victory Dance 23 emote)
      • BOW TIE AND SUSPENDERS SET (+ Bundle of Hearts emote)
  • Individual items
    • Nightclub Dress (White)
    • Nightclub Stockings
    • Bow Tie and Suspenders Suit
    • Shiny Shoes and Socks
PCS 2
12.PCS2Four_01.png

PCS Item sets (8 sets – Each comes with 1 voting coupon)

  • PCS2 SLR BOX
  • PCS2 BERYL M762 BOX
  • PCS2 S12K BOX
  • PCS2 BUGGY BOX
  • PCS2 MASK BOX
  • PCS2 EMOTE BOX
  • PCS2 ALL-IN-ONE SET
  • PCS2 WEAPON SET
Metal Plated M416 Skins
  • Gold and Silver Plate M416 skins are returning to the store!
    Over the years, we’ve released dozens of skins on the PUBG store, only to have them never show up again after the initial sale. Some players have been asking for another chance at some of these skins, so after some thought, we’ve decided to bring a couple items back to the store. We’re starting off with the Gold and Silver Plate M416 skins from quite a while back and will consider additional skins in the future if these go over well.
We hope this gives our new players, and those of you who missed out the first time, another chance!
  • METAL PLATED M416 SETS
    • Gold Plate – M416
    • Silver Plate – M416
Sales Schedule
  • Night on the Town sets : After the August 19th live server maintenance ~ Until September 16th liver server maintenance
  • PCS 2: After the August 19th live server maintenance ~ September 8th 1700 (KST)
  • Metal Plated M416s: After the September 2nd weekly maintenance (Planned) ~ September 30th 1100 (KST)
Bug Fixes
Gameplay
  • Now players are able to attach Charms to Sanhok 4 weapons
  • Fixed the issue where you could turn the character in the lobby by following certain steps
  • Fixed an inventory issue which could occur during TDM matches
  • Fixed the yellowish tint in the Season 8 menu lobby
  • Fixed the issue where players sometimes couldn’t complete the following mission ‘Survive 15 minutes without taking any damage from the Blue Zone’
  • Fixed the issue where sounds are not played along with the game hitching during TDM gameplay
  • Fixed the issue where you couldn’t rotate the character in the customize -> emote menu
  • Fixed an issue where the direction of UI arrows froze regardless of player orientation
  • Fixed the issue where bots could spawn with DP-28s on Vikendi
  • Fixed optics resetting to default when reconnecting to the game
  • Fixed the bug where players would dive straight down when exiting the plane
  • Fixed animation for when characters who were on fire held a Panzerfaust
  • Fixed the grenade pin clipping through characters finger in FPP
  • Fixed the issue where players were able to see behind foliage when moving their camera in certain angles
  • Fixed an issue where the bullets in a Kar98 could appear outside the chamber while reloading
  • Fixed an issue where specific female hairstyles could appear incorrect while holding a Spike Trap
  • Fixed an issue where Gas Cans would disappear from a character’s hands if that character was on fire
  • Fixed an issue with the Kar98 where the weapon cartridge could appear behind the character while reloading
  • Fixed an issue where the backpack would move on a character’s back if they rotated while in the sidecar of a bike
  • Fixed an issue where the fall animation could appear incorrect if the character was holding C4
  • Improved the animation for moving from ready to throw a melee weapon to unequipping the melee weapon
  • Fixed the animation for switching to any weapon from the Panzerfaust while in the prone position
  • Fixed the positioning of scopes when aiming backwards while on a bike
  • Improved the animation for discarding a Panzerfaust after use
  • Improved the animation for swimming backwards while rising to the surface
  • Fixed an issue where the character’s lips could appear incorrect while readying a melee weapon for throwing
  • Fixed an issue where in FPP with the R1895 equipped the character’s wrists could appear incorrect while using free look
World
  • Fixed Loot truck roaming around the same location near the bridge south of Camp Alpha
  • Fixed the issue where players could clip through an object and die by falling in a certain location on Erangel
  • Fixed characters shaking up and down when standing on a certain rock on Erangel
  • Fixed an oil barrel floating in the air above a bridge on Erangel
  • Fixed the awkward looking cliff texture at the north of Stalber on Erangel
  • Fixed the issue where a player was not able to move past a particular building’s railing
  • Fixed the issue where players could vault over a ceiling in certain underground locations on Karakin
UI/UX
  • Fixed the issue where the text ‘Motor glider’ was displayed as a system string on the Last Match screen
  • Fixed the issue where esports vehicles added to Ranked Mode displayed a system string on the Last Match screen
  • Fixed the issue where the inventory scroll bar would not return to default location
  • Fixed the issue where some rewards were not being displayed in the rewards pop-up screen when using receive all button
  • Fixed the issue where ESC button was activated twice when pressed in the item purchase screen
  • Fixed the issue where APAC, ASIA region title still being displayed in English in Traditional Chinese language option
  • Fixed the UI overlaps on the profile screen
  • Fixed the issue where some buttons displayed in white when overlapped with a mouse cursor
  • Fixed the issue of the timeline UI not displayed correctly
  • Fixed some visual errors on the PUBG ID screen
  • Fixed an issue when attempting to switch throwables after removing safety pin which caused the following error “Inventory system error: 3”
  • Fixed an issue where explosive damage done to wheels would not update the vehicle UI
Skin & Items
  • Fixed the issue where character’s body would become transparent with certain face skins in Zombie Mode
  • Fixed the issue where character’s legs would become transparent when equipping the Miramar Biker Jacket
  • Fixed the issue where the in-game inventory icon didn’t display when equipping ‘Rapture Squad Tactical Pants’
  • Fixed the clipping issue when female characters equipped ‘TUANTUAN’s Tank Top’
  • Fixed the clipping issue when a female character equips ‘Route Warrior Gloves’ and gets on motorcycle with a weapon
Replay
  • Fixed the export button of the replay having wrong color and highlight effect not displaying
  • Fixed the player UI coordinates mismatching in certain cases during replays
 
Mikähän tuli PUBgiin, kun asensin viimeisimmän Windows 2004 version, niin en saa enää PUBGia käyntiin, en vaikka asensin Steamin ja PUBGin uudelleen. Vituttaa, kun ei pääse pelaan
 
Ahaa, eikö sulla ole siis mitään "erillistä" viruksentorjuntaa? Kyllä toi Avast tähän asti toimi hyvin, mut toi uusin Winkkaripäivityksen jälkeen homma kusi

Ei oo täälläkään ollut enää moneen vuoteen erillistä turvaa. Hyvin on pärjätty. Tietenkin se maalaisjärki kannattaa pitää mukana ettei ihan kaikkea sontaa klikkaile ja imuttele koneelle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 201
Viestejä
4 489 439
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom