Kyllä Vikendi sai nyt tuntuvan parannuksen mukaan lukien kamat. Näyttääkin paremmalta ja vaikuttaisi suojaa sun muuta löytyvän silloin kun sitä tarvitsee, ettei tosiaan ole loputonta lumivalkean ylittämistä sniipereiden säestämänä. Plussaa siis tuosta, mutta harmillisesti ei ole mihinkään muuttunut tilanne Miramarin kanssa. FPP/soolona et pääse pelaamaan, joten taitaa olla vahvistettu ettei pelaajat yksinkertaisesti riitä kyseiselle kartalle? Olisi tosi hyvä nyt lähteä siitä että karttoihin liitytään sattumanvaraisesti, Karakin pois ja mahdollisesti jopa kolmen hengen peli pois jos pakko. Ei minua tuo Karakinin olemassa olo haittaa jos sitä tykätään pelata, mutta onhan se sääli että Miramar toinen isoimmista kartoista ja suurella vaivalla tehty on ulottumattomissa. Minusta Miramar on paras kartta, ei nyt millään suurella erolla, mutta hienosti pitää käyttää maastoa suojanaan ja vuorilla huidella että selviää, siis selviytymisen tunne korostuu hienosti.
MUOK. Jos satunnaisvalinta on ongelma Kiinassa, minne muuten pitäisi saada uusi palvelin, niin pitäisi herätä tämänkin pelin kohdalla siihen että eri alueille voi tarvita muunnellun version pelistä. Kiinassa jos pelaajia riittää, niin miksi heitä tuollaisella vaivaamaan, mutta täällä kyseinen muutos eheyttäisi peliä kummasti. Vielä ei yleisesti ottaen tajuta sitä että tällaiset järjestelyt ovat usein paikallaan, vaan koitetaan kaikille päivittää peli samaan aikaan ja tietysti samanlaisena. Tarkoitus ei ole tietenkään eristää kiinalaisia pelaajia omaksi ryhmäkseen, vaan kun kyse on ammuskelupelistä, eihän siinä ole mitään järkeä että pelataan toisia vastaan, ellei toinen asu Länsi-Kiinassa ja toinen Itä-Euroopassa, mutta tuolloinkin taitaa jopa valokuidulla viive olla siinä siedettävän rajoilla, en nyt ihan varma ole. Muunlaiset pelit sitten erikseen, mutta PUBG:n kanssa kannattaisi soveltaa näin.