Pistetääs omat mietteet PUBG:n nykytilasta:
Olen pelannut vuodecial-seal-of-vittu-mita-paskaa-clint-eastwood.jpgsta 2018, ja tuskin tästä nykytilasta enää pelillisesti kehityn. KD/R on tasaantunut tuohon n. 1.7 solossa ja voittoja tulee silloin tällöin. Pelasin ennen QW:tä ja ET:tä mutta tuli netti fps:stä pidettyä pitkä tauko kunnes "erehdyin" pubgiin.
Mutta: turhautuminen on korkeammalla kuin koskaan. Pelaajien taso on lähes poikkeuksetta todella kova eikä tätä helpota se ollenkaan että liian usein tulee vastaan näitä jotka "maagisesti" tietävät tarkalleen vihollisen sijainnin. Pilaa pelini totaalisesti. Aiemmin täälläkin kerroin että yhden päivän aikana hommasin vastapelureille 4:t bannit samana päivänä, ja tämä on aiheuttanut sen ilmiön että liian usein tulee heti epäilys kun joku saa ammuttua minut tilanteesta mikä vaikuttaa haastavalta; tulee mieleen vain koodaajat. Ja replay tulee katsottua, sekä statsit onko vastapuolelta tullut lähiaikoina järkyttäviä tasonparannuksia matseista.
Tämä tekee senkin että näitä koodaajia ei saa aina kiinnikkään, jos osaavat fiksusta tuon wallhackinsa kanssa pelata. Niin tai näin, omaa peli-iloa tuo on lähiaikoina tappanut mahdottomasti ja alt-F4 lopetus on tullut liiankin tutuksi. Hienoa tässä on myös se että solossa tiimittämisestä ei tunnu tulevan banneja ikinä, olen monet reportoinut jotka ovat aivan päivänselviä olleet, mutta eipä ole ilmoitusta banneista saapunut näissä tapauksissa. Pitäisikö itsekkin alkaa harrastaa kaverin kanssa tätä, samaan matsiin ja discord auki ja sitten lopussa otetaan reilu fight kun on 1vs1 enää jäljellä.
Ehkä paras nettipeli mitä olen koskaan pelannut ja pelissä on todella hyviä ominaisuuksia rutosti mutta nyt on turhautuminen noussut omalla kohdallani sellaiseksi että näinköhän kohta pubgi jää takavasemmalle ja siirryn takaisin single player peluriksi. Onko tämä vaan omaa kuvitelmaa, en tiedä. V*tuttaa silti.
katso liitettä 364931