Ok, pitää testataOiskohan että painat vaan kerran sitä näppäintä ni jättää sen päälle. jos painat pohjassa ni tähtää crosshairilla?
Xonella kun joskus pelailin, onnistui helpommin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, pitää testataOiskohan että painat vaan kerran sitä näppäintä ni jättää sen päälle. jos painat pohjassa ni tähtää crosshairilla?
Kävin kanssa kokeilemassa, kun tuo tuli ja teki samaa. En ole sen jälkeen kokeillut joten en tiedä tekeekö vieläkin samaa..Olenkohan yksin ongelman kanssa vai löytyiskö muita joilla bugittaa tämä uusi ja hieno Team Deathmatch niin ettei voi vaihtaa loadouttia lainkaan? Pelata kyllä voin mutta vain AK:lla, mitään muuta en saa valita menusta. Jos yritän ottaa menun esiin pitäen ko. namiskaa pohjassa ja painaen mouse1/fire-namiskaa minkä tahansa muun aseen kohdalla, katoaa menu ja mitään uutta ei tule valituksi. Eli eipä tule pelattua tuotakaan kikkaretta tuon takia.
Olenkohan yksin ongelman kanssa vai löytyiskö muita joilla bugittaa tämä uusi ja hieno Team Deathmatch niin ettei voi vaihtaa loadouttia lainkaan? Pelata kyllä voin mutta vain AK:lla, mitään muuta en saa valita menusta. Jos yritän ottaa menun esiin pitäen ko. namiskaa pohjassa ja painaen mouse1/fire-namiskaa minkä tahansa muun aseen kohdalla, katoaa menu ja mitään uutta ei tule valituksi. Eli eipä tule pelattua tuotakaan kikkaretta tuon takia.
Juurikin niinhän PITÄISI toimia muttei ei tee mitään. Kuten mainitsin, mitään muuta ei voi valita valikosta.Siis painat M napista Valikon esiin ja sen jälkeen koitat klikata loadouttia? Näin toimii ainakin itsellä. Uusi loadout tulee käyttöön seuraavasta respawnista.
Uusimman päivityksen myötä joku devaaja taas päättänyt että 4-core prossuilla ei sitten enää pelailla, vasta 9 sivua väännetty aiheesta.
https://forums.pubg.com/topic/397098-hard-fps-drop-stutter-100-cpu-utilization-issue-reports/page/9/
Itselläkin oma 6600k huutaa 100% usagea hetken pelaamisen jälkeen jonka jälkeen alkaa käsittämätön stutter ja pätkiminen kentästä ja moodista riippumatta, framet putoaa jonnekin 70-80 hujakoille. Ennen päivitystä rullasi hienosti 150 fps.
Tuo on tiedossa oleva bugi, joka ilmenee pelaajilla, joilla on kartta hold -asetuksella. Lupailevat korjausta ensi kuun patchiin. Eli väliaikainen apu tuohon on laittaa kartta toggle -asetukselle.Olenkohan yksin ongelman kanssa vai löytyiskö muita joilla bugittaa tämä uusi ja hieno Team Deathmatch niin ettei voi vaihtaa loadouttia lainkaan? Pelata kyllä voin mutta vain AK:lla, mitään muuta en saa valita menusta. Jos yritän ottaa menun esiin pitäen ko. namiskaa pohjassa ja painaen mouse1/fire-namiskaa minkä tahansa muun aseen kohdalla, katoaa menu ja mitään uutta ei tule valituksi. Eli eipä tule pelattua tuotakaan kikkaretta tuon takia.
Tuo on tiedossa oleva bugi, joka ilmenee pelaajilla, joilla on kartta hold -asetuksella. Lupailevat korjausta ensi kuun patchiin. Eli väliaikainen apu tuohon on laittaa kartta toggle -asetukselle.
Mitä yhdestä mapista, kun saisivat squad-muodossa cheaterit kuriin. Tappaa pikkuhiljaa pelin.
Itsellä huijareiden räjähdysmäinen kasvu, asialle mitään tekemättömyys ja Vikendin poisto on aika tehokkaasti syönyt hohtoa pelistä.Mitä yhdestä mapista, kun saisivat squad-muodossa cheaterit kuriin. Tappaa pikkuhiljaa pelin.
Huijareita tuskin saavat ikinä kuriin. Sen. mitä voisivat tehdä, on oikeasti tehdä reportteihin/statseihin perustuvan temppibannin, niin saataisiin nuo selkeimmät tapaukset mahdollisimman nopeasti peleistä pois.
Taitaa olla jo kun koko ajan tulee ilmoitus, että joku on saanut bannit tutkinnan ajaksi..
Joskus 24h tutkintabänni tuntuu tulevan todella nopeasti ja joskus sitten pidemmän ajan päästä. Statseihin perustuva järjestelmä on ongelmallinen. Milloin sinun mielestäsi pitäisi statsien perusteella ottaa bännit?Melkoisella viiveellä vain tulevat. Lisäksi käytössä voisi olla statseihin perustuva automaattinen järjestelmäkin.
Joskus 24h tutkintabänni tuntuu tulevan todella nopeasti ja joskus sitten pidemmän ajan päästä. Statseihin perustuva järjestelmä on ongelmallinen. Milloin sinun mielestäsi pitäisi statsien perusteella ottaa bännit?
Headshot% on joo minunkin mielestäni ihan käypä mittari. K/D on kuitenkin mielestäni hieman ongelmallinen. Hyvällä tiimillä kun alkaa kunnolla voitosta hikoilemaan, voi voittaa lähes jokaisen pelin jos hyvin käy. Näin ollen voi olla kuolematta useamman pelin putkeen ja KD nousee todella voimakkaasti. Periaatteessa jopa jonkun 20KD saavuttaminen on legitisti mahdollista. Toki sitten kun tuosta mennään vielä yli, voisi olla tuollainen 24h bänni ihan paikoillaan. Olen kuitenkin kuullut joskus porukan syyttävän koodariksi luokan 3-6 KD pelaajaa. Olen itsekin ollut lähes aina tuossa välissä, vaikka voitosta en voisi vähempää välittää, vaan squadeissa haen kavereiden kanssa mahdollisimman suurta tappomäärää, voittaminen kun ei enää tunnu miltään.En nyt jaksa mitään tarkkaa algoritmiä tehdä, mutta esim. headshot% on yksi, johon tuo voisi perustua. Samoin k/d:n voisi tuossa ottaa huomioon.
Headshot% on joo minunkin mielestäni ihan käypä mittari. K/D on kuitenkin mielestäni hieman ongelmallinen. Hyvällä tiimillä kun alkaa kunnolla voitosta hikoilemaan, voi voittaa lähes jokaisen pelin jos hyvin käy. Näin ollen voi olla kuolematta useamman pelin putkeen ja KD nousee todella voimakkaasti. Periaatteessa jopa jonkun 20KD saavuttaminen on legitisti mahdollista. Toki sitten kun tuosta mennään vielä yli, voisi olla tuollainen 24h bänni ihan paikoillaan. Olen kuitenkin kuullut joskus porukan syyttävän koodariksi luokan 3-6 KD pelaajaa. Olen itsekin ollut lähes aina tuossa välissä, vaikka voitosta en voisi vähempää välittää, vaan squadeissa haen kavereiden kanssa mahdollisimman suurta tappomäärää, voittaminen kun ei enää tunnu miltään.
Jos bännejä aletaan liian herkästi jakamaan, tuottaa se luonnollisesti omat ongelmansa.
Tilastojahan ei tiedä, kuin itse Bluehole, mutta luulisi jonkun loogisen rajan löytyvän. Esim. alle 100 pelituntia ja vaikka < 5 k/d heittäs aina temp bännit ja pelaajan tarkistuslistalle yhteen kertaan. Lisäksi joku HS rate + k/d raja ja aika paljon voisi ennakoiden bännäillä porukkaa. Smurffeilla tempit ei olisi mikään valtaisa ongelma kuitenkaan, kun ovat smurffeja ja pelikuntoinen account löytyy.Tuottaa ongelmansa, mutta isompaa pelaajamassa tässä pitäisi ajatella. Aika harvassa ovat legitit kaverit, joilla on pitkältä ajalta kd:t 5+.
En näe mitä Karakinin poistaminen auttaisi, solossa se on selvästi suosituin mappi ja itsekin pelaan melkein pelkästään sitä. Ja jos ei tykkää siitä niin valitsee jonkun toisen mapin. Vikendi taas ei ollut ollenkaan suosittu minkä syystä se poistettiin, ja sen perusteella mitä uudistettua Vikendiä pelasin niin ei ne muutokset ole tarpeeksi suuria, että jengi taas rupeaisi sitä pelaamaan.
Soloissa törmään ainakin itse todella harvoin selviin huijareihin, squadeissa sitten vähän useammin.
Löytyykö jostain statistiikkaa mappien suosiosta?
2/3 peleistä törmää haxx to te maxx, eiköhän tämä peli ollut nyt tässä.
En ole huomannut mitään tälläistä.Onko ammuntaa muutettu, kun enää ei osu, jos vähänkin liikut scopessa niin aina menee kudit maahan päin. Itse olen tottonut siihen liikuu vähäsen sivuttain ja nyt kai pitää olla kauan paikallaan. Sitten se ainainen konttaaminen jota ei ennen ollut.
Pistetääs omat mietteet PUBG:n nykytilasta:
Olen pelannut vuodecial-seal-of-vittu-mita-paskaa-clint-eastwood.jpgsta 2018, ja tuskin tästä nykytilasta enää pelillisesti kehityn. KD/R on tasaantunut tuohon n. 1.7 solossa ja voittoja tulee silloin tällöin. Pelasin ennen QW:tä ja ET:tä mutta tuli netti fps:stä pidettyä pitkä tauko kunnes "erehdyin" pubgiin.
Mutta: turhautuminen on korkeammalla kuin koskaan. Pelaajien taso on lähes poikkeuksetta todella kova eikä tätä helpota se ollenkaan että liian usein tulee vastaan näitä jotka "maagisesti" tietävät tarkalleen vihollisen sijainnin. Pilaa pelini totaalisesti. Aiemmin täälläkin kerroin että yhden päivän aikana hommasin vastapelureille 4:t bannit samana päivänä, ja tämä on aiheuttanut sen ilmiön että liian usein tulee heti epäilys kun joku saa ammuttua minut tilanteesta mikä vaikuttaa haastavalta; tulee mieleen vain koodaajat. Ja replay tulee katsottua, sekä statsit onko vastapuolelta tullut lähiaikoina järkyttäviä tasonparannuksia matseista.
Tämä tekee senkin että näitä koodaajia ei saa aina kiinnikkään, jos osaavat fiksusta tuon wallhackinsa kanssa pelata. Niin tai näin, omaa peli-iloa tuo on lähiaikoina tappanut mahdottomasti ja alt-F4 lopetus on tullut liiankin tutuksi. Hienoa tässä on myös se että solossa tiimittämisestä ei tunnu tulevan banneja ikinä, olen monet reportoinut jotka ovat aivan päivänselviä olleet, mutta eipä ole ilmoitusta banneista saapunut näissä tapauksissa. Pitäisikö itsekkin alkaa harrastaa kaverin kanssa tätä, samaan matsiin ja discord auki ja sitten lopussa otetaan reilu fight kun on 1vs1 enää jäljellä.
Ehkä paras nettipeli mitä olen koskaan pelannut ja pelissä on todella hyviä ominaisuuksia rutosti mutta nyt on turhautuminen noussut omalla kohdallani sellaiseksi että näinköhän kohta pubgi jää takavasemmalle ja siirryn takaisin single player peluriksi. Onko tämä vaan omaa kuvitelmaa, en tiedä. V*tuttaa silti.
katso liitettä 364931
Älä muuta sano. Nyt quick gamessa ei saa solossa kuin 75% karakinia ja 20% erangelia, sanhokin ja miramarin ollessa varmaan tuo 5%. Duossa ja squadissa onneksi on enemmän vaihtelua.Tällä hetkellä koodareiden kanssa vain on pakko elää. Vituttaa kyllä, kun tosi moni top 10 -peleistä loppuu siihen, kun koodisquadi tappaa. Aika moni peli olisi tullut jo lopetettua näiden koodareiden takia, niin yleisiä ovat. PUBG jaksaa silti edelleen kiinnostaa. Kunhan nyt saisivat sen Vikendin takaisin. Karakinin saisi laittaa roskikseen.
Olin vissiin 3 kk pelaamatta koko peliä, nyt olen pari päivää kokeillut taas uudestaan. En tiedä kultaako aika muistot, mutta ihmeellistä nykimistä esiintyy fps:n pysyessä hyvänä. Mielestäni aikaisemmin pyöri sulavasti vaatimattomalla koneellani. Asetuksiinkaan en ole koskenut.
Olin vissiin 3 kk pelaamatta koko peliä, nyt olen pari päivää kokeillut taas uudestaan. En tiedä kultaako aika muistot, mutta ihmeellistä nykimistä esiintyy fps:n pysyessä hyvänä. Mielestäni aikaisemmin pyöri sulavasti vaatimattomalla koneellani. Asetuksiinkaan en ole koskenut.
Onnistuin saamaan permanent bannit yhdelle huijarille, tuli sen verran epäilyttävä headshot että pistin raporttia eteenpäin ja tuotti näköjään tulosta. Lieko sitten joku muukin ilmoittanut samasta pelaajasta. Joku ranskalainen twitch striimaaja kyseessä, pelinimellä BryceS51. Nyt näytti kyllä pelaavaan taas, mutta samaan aikaan twitchissä lukee seuraava teksti eli ota tästä nyt selvää onko bannia vai ei?
[Fr/Pc] TOP 1 EU // BryceS51 ban PUBG...Hacked
Kokeilin juuri äsken löytyykö soolopeliä ja ei löydy vissiin muualle kuin Karankiin. Onko PUBG:n tarina nyt tässä vai vieläkö noustaan pinnalle? Pelaajia pitäisi olla nyt 188 000, mutta eipä pääse pelaamaan haluamaansa muotoa eikä karttaa. Olisikohan järkevä tiputtaa jo TPP-näkymä pois ettei jakautuisi pelaajat?