Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Kertokaapas tietäjät: Jos Ps4:llä on esim joku optinen tähtäin kiinni aseessa, millä pirulla sen saa tähtäämään siitä tähtäimestä eikä jostain olan yli:facepalm:

L2 ADS toki lukee ohjeistuksessa, mutta tähtää silti crosshairilla.
Kiitos.

Oiskohan että painat vaan kerran sitä näppäintä ni jättää sen päälle. jos painat pohjassa ni tähtää crosshairilla?
 
Olenkohan yksin ongelman kanssa vai löytyiskö muita joilla bugittaa tämä uusi ja hieno Team Deathmatch niin ettei voi vaihtaa loadouttia lainkaan? Pelata kyllä voin mutta vain AK:lla, mitään muuta en saa valita menusta. Jos yritän ottaa menun esiin pitäen ko. namiskaa pohjassa ja painaen mouse1/fire-namiskaa minkä tahansa muun aseen kohdalla, katoaa menu ja mitään uutta ei tule valituksi. Eli eipä tule pelattua tuotakaan kikkaretta tuon takia.
 
Olenkohan yksin ongelman kanssa vai löytyiskö muita joilla bugittaa tämä uusi ja hieno Team Deathmatch niin ettei voi vaihtaa loadouttia lainkaan? Pelata kyllä voin mutta vain AK:lla, mitään muuta en saa valita menusta. Jos yritän ottaa menun esiin pitäen ko. namiskaa pohjassa ja painaen mouse1/fire-namiskaa minkä tahansa muun aseen kohdalla, katoaa menu ja mitään uutta ei tule valituksi. Eli eipä tule pelattua tuotakaan kikkaretta tuon takia.
Kävin kanssa kokeilemassa, kun tuo tuli ja teki samaa. En ole sen jälkeen kokeillut joten en tiedä tekeekö vieläkin samaa..
 
Olenkohan yksin ongelman kanssa vai löytyiskö muita joilla bugittaa tämä uusi ja hieno Team Deathmatch niin ettei voi vaihtaa loadouttia lainkaan? Pelata kyllä voin mutta vain AK:lla, mitään muuta en saa valita menusta. Jos yritän ottaa menun esiin pitäen ko. namiskaa pohjassa ja painaen mouse1/fire-namiskaa minkä tahansa muun aseen kohdalla, katoaa menu ja mitään uutta ei tule valituksi. Eli eipä tule pelattua tuotakaan kikkaretta tuon takia.

Siis painat M napista Valikon esiin ja sen jälkeen koitat klikata loadouttia? Näin toimii ainakin itsellä. Uusi loadout tulee käyttöön seuraavasta respawnista.
 
Uusimman päivityksen myötä joku devaaja taas päättänyt että 4-core prossuilla ei sitten enää pelailla, vasta 9 sivua väännetty aiheesta.


Itselläkin oma 6600k huutaa 100% usagea hetken pelaamisen jälkeen jonka jälkeen alkaa käsittämätön stutter ja pätkiminen kentästä ja moodista riippumatta, framet putoaa jonnekin 70-80 hujakoille. Ennen päivitystä rullasi hienosti 150 fps.
 
Siis painat M napista Valikon esiin ja sen jälkeen koitat klikata loadouttia? Näin toimii ainakin itsellä. Uusi loadout tulee käyttöön seuraavasta respawnista.
Juurikin niinhän PITÄISI toimia muttei ei tee mitään. Kuten mainitsin, mitään muuta ei voi valita valikosta.
Itsellä tosin eri napissa mutta sama asia. Ja näköjään en ollut ainoa tämän ongelman kanssa joten tuskin on paikallinen ongelma.

Uusimman päivityksen myötä joku devaaja taas päättänyt että 4-core prossuilla ei sitten enää pelailla, vasta 9 sivua väännetty aiheesta.


Itselläkin oma 6600k huutaa 100% usagea hetken pelaamisen jälkeen jonka jälkeen alkaa käsittämätön stutter ja pätkiminen kentästä ja moodista riippumatta, framet putoaa jonnekin 70-80 hujakoille. Ennen päivitystä rullasi hienosti 150 fps.

Itsellä 4770k ja 1080Ti, prossu vetää 60-80% muttei se ole mitään uutta. Stutteroijien kannattaa koittaa disabloimaan Discordin overlay pelistä mikäli käyttää, tuo on monilla auttanut joskus. (mulla ei auta mitään)
 
Viimeksi muokattu:
Olenkohan yksin ongelman kanssa vai löytyiskö muita joilla bugittaa tämä uusi ja hieno Team Deathmatch niin ettei voi vaihtaa loadouttia lainkaan? Pelata kyllä voin mutta vain AK:lla, mitään muuta en saa valita menusta. Jos yritän ottaa menun esiin pitäen ko. namiskaa pohjassa ja painaen mouse1/fire-namiskaa minkä tahansa muun aseen kohdalla, katoaa menu ja mitään uutta ei tule valituksi. Eli eipä tule pelattua tuotakaan kikkaretta tuon takia.
Tuo on tiedossa oleva bugi, joka ilmenee pelaajilla, joilla on kartta hold -asetuksella. Lupailevat korjausta ensi kuun patchiin. Eli väliaikainen apu tuohon on laittaa kartta toggle -asetukselle.
 
Tuo on tiedossa oleva bugi, joka ilmenee pelaajilla, joilla on kartta hold -asetuksella. Lupailevat korjausta ensi kuun patchiin. Eli väliaikainen apu tuohon on laittaa kartta toggle -asetukselle.

Kiitos vinkistä, pitääpä koittaa vaihtaa asetusta. (Ja tuohan toimii, ärsyttävää vaan vaihdella togglesta holdiin koko ajan mutta tilapäinen purkka ainakin)
 
Viimeksi muokattu:
Huhuh, ompas pelaajien määrä tippunut kun muutama patchi sitten pystyi pelaamaan soloa kellon ympäri, nyt katsoin piruuttani miten on asian laita ja ei ole yhtään solo quea tarjolla tätä viestiä kirjoittaessani.
 
Mitä yhdestä mapista, kun saisivat squad-muodossa cheaterit kuriin. Tappaa pikkuhiljaa pelin.
Itsellä huijareiden räjähdysmäinen kasvu, asialle mitään tekemättömyys ja Vikendin poisto on aika tehokkaasti syönyt hohtoa pelistä.
 
Toi huijaajien määrä on kyllä jotain ihan järkyttävää. pubg.op.gg stä voi käydä katsomassa pelaajien statseja.
 
Huijareita tuskin saavat ikinä kuriin. Sen. mitä voisivat tehdä, on oikeasti tehdä reportteihin/statseihin perustuvan temppibannin, niin saataisiin nuo selkeimmät tapaukset mahdollisimman nopeasti peleistä pois.
 
Huijareita tuskin saavat ikinä kuriin. Sen. mitä voisivat tehdä, on oikeasti tehdä reportteihin/statseihin perustuvan temppibannin, niin saataisiin nuo selkeimmät tapaukset mahdollisimman nopeasti peleistä pois.

Taitaa olla jo kun koko ajan tulee ilmoitus, että joku on saanut bannit tutkinnan ajaksi..
 
Melkoisella viiveellä vain tulevat. Lisäksi käytössä voisi olla statseihin perustuva automaattinen järjestelmäkin.
Joskus 24h tutkintabänni tuntuu tulevan todella nopeasti ja joskus sitten pidemmän ajan päästä. Statseihin perustuva järjestelmä on ongelmallinen. Milloin sinun mielestäsi pitäisi statsien perusteella ottaa bännit?
 
Joskus 24h tutkintabänni tuntuu tulevan todella nopeasti ja joskus sitten pidemmän ajan päästä. Statseihin perustuva järjestelmä on ongelmallinen. Milloin sinun mielestäsi pitäisi statsien perusteella ottaa bännit?

En nyt jaksa mitään tarkkaa algoritmiä tehdä, mutta esim. headshot% on yksi, johon tuo voisi perustua. Samoin k/d:n voisi tuossa ottaa huomioon.
 
En nyt jaksa mitään tarkkaa algoritmiä tehdä, mutta esim. headshot% on yksi, johon tuo voisi perustua. Samoin k/d:n voisi tuossa ottaa huomioon.
Headshot% on joo minunkin mielestäni ihan käypä mittari. K/D on kuitenkin mielestäni hieman ongelmallinen. Hyvällä tiimillä kun alkaa kunnolla voitosta hikoilemaan, voi voittaa lähes jokaisen pelin jos hyvin käy. Näin ollen voi olla kuolematta useamman pelin putkeen ja KD nousee todella voimakkaasti. Periaatteessa jopa jonkun 20KD saavuttaminen on legitisti mahdollista. Toki sitten kun tuosta mennään vielä yli, voisi olla tuollainen 24h bänni ihan paikoillaan. Olen kuitenkin kuullut joskus porukan syyttävän koodariksi luokan 3-6 KD pelaajaa. Olen itsekin ollut lähes aina tuossa välissä, vaikka voitosta en voisi vähempää välittää, vaan squadeissa haen kavereiden kanssa mahdollisimman suurta tappomäärää, voittaminen kun ei enää tunnu miltään.

Jos bännejä aletaan liian herkästi jakamaan, tuottaa se luonnollisesti omat ongelmansa.
 
Headshot% on joo minunkin mielestäni ihan käypä mittari. K/D on kuitenkin mielestäni hieman ongelmallinen. Hyvällä tiimillä kun alkaa kunnolla voitosta hikoilemaan, voi voittaa lähes jokaisen pelin jos hyvin käy. Näin ollen voi olla kuolematta useamman pelin putkeen ja KD nousee todella voimakkaasti. Periaatteessa jopa jonkun 20KD saavuttaminen on legitisti mahdollista. Toki sitten kun tuosta mennään vielä yli, voisi olla tuollainen 24h bänni ihan paikoillaan. Olen kuitenkin kuullut joskus porukan syyttävän koodariksi luokan 3-6 KD pelaajaa. Olen itsekin ollut lähes aina tuossa välissä, vaikka voitosta en voisi vähempää välittää, vaan squadeissa haen kavereiden kanssa mahdollisimman suurta tappomäärää, voittaminen kun ei enää tunnu miltään.

Jos bännejä aletaan liian herkästi jakamaan, tuottaa se luonnollisesti omat ongelmansa.

Tuottaa ongelmansa, mutta isompaa pelaajamassa tässä pitäisi ajatella. Aika harvassa ovat legitit kaverit, joilla on pitkältä ajalta kd:t 5+.
 
Tuottaa ongelmansa, mutta isompaa pelaajamassa tässä pitäisi ajatella. Aika harvassa ovat legitit kaverit, joilla on pitkältä ajalta kd:t 5+.
Tilastojahan ei tiedä, kuin itse Bluehole, mutta luulisi jonkun loogisen rajan löytyvän. Esim. alle 100 pelituntia ja vaikka < 5 k/d heittäs aina temp bännit ja pelaajan tarkistuslistalle yhteen kertaan. Lisäksi joku HS rate + k/d raja ja aika paljon voisi ennakoiden bännäillä porukkaa. Smurffeilla tempit ei olisi mikään valtaisa ongelma kuitenkaan, kun ovat smurffeja ja pelikuntoinen account löytyy.
 
Kyllä huijaamisesta saa nykyään jakaa peleissä ihan lopullisen banskun. Kyseisellä tilillä ei pelata enää peliä ja sillä siisti. Näin joskus tehdäänkin, mutta minusta siedetään aivan liian pitkään jonezeita jotka palaa aina haksiensa kanssa palvelimille vaikka vain tunniksi pariksi kunnes saa potkut.

Pelaajamäärä tuntuu laskeneen reippaasti tai sitten on pelihaku täysin solmussa ja osa palvelimista edelleen hyökkäysten (DDOS) alla. Huomioiko Steamcharts Kiinan pelaajat? Varmaankin? PUBG:n pelaajalukemathan ovat hurjan korkeat edelleen, mutta Kiinan pelaajat voivat hämätä pahasti tilastoissa, näet jos siellä peli on tosi suosittu niin sehän ei näy Euroopan palvelimilla mitenkään, mutta nostaa huimasti kokonaismäärää.
Toivon todella tilanteen eheyttämiseksi Karakinin poistamisen ja valtaisan banaaniaallon, pysyviä tai ei. Viikon pari kun työskentelee raporttien parissa niin eiköhän hommat ala skulaamaan jo vähän paremmin. Palvelimien vaihtaminen toiseen voisi ratkaista DDOS-ongelmat, eikä ole ollenkaan liioiteltu ratkaisu jos vielä pidempäänkin on peli puolikuntoinen. Mitäänhän ei jää jäljelle jos pelaajat kyllästyvät tyystin.
 
En näe mitä Karakinin poistaminen auttaisi, solossa se on selvästi suosituin mappi ja itsekin pelaan melkein pelkästään sitä. Ja jos ei tykkää siitä niin valitsee jonkun toisen mapin. Vikendi taas ei ollut ollenkaan suosittu minkä syystä se poistettiin, ja sen perusteella mitä uudistettua Vikendiä pelasin niin ei ne muutokset ole tarpeeksi suuria, että jengi taas rupeaisi sitä pelaamaan.
Soloissa törmään ainakin itse todella harvoin selviin huijareihin, squadeissa sitten vähän useammin.
 
En näe mitä Karakinin poistaminen auttaisi, solossa se on selvästi suosituin mappi ja itsekin pelaan melkein pelkästään sitä. Ja jos ei tykkää siitä niin valitsee jonkun toisen mapin. Vikendi taas ei ollut ollenkaan suosittu minkä syystä se poistettiin, ja sen perusteella mitä uudistettua Vikendiä pelasin niin ei ne muutokset ole tarpeeksi suuria, että jengi taas rupeaisi sitä pelaamaan.
Soloissa törmään ainakin itse todella harvoin selviin huijareihin, squadeissa sitten vähän useammin.

Löytyykö jostain statistiikkaa mappien suosiosta?
 
Löytyykö jostain statistiikkaa mappien suosiosta?

En ole ainakaan nähnyt, lähinnä noita jonotusaikoja tarkkailemalla olen tullut tuohon tulokseen. Saa nähdä miten pelaajia riittää solossa/duossa sitten kun Vikendi palaa viidentenä mappina, voi tehdä vähän tiukkaa, ehkä EU saa nyt myös random mappivalinnan sitten.
 
Itse ainakin pidän Vikendiä hyvänä mappina heti Erangelin jälkeen. Tuo karakin menee soolona mutta ei sitä kyllä squadina jaksa pelata, aivan liian pieni ja adhd-kenttä.
 
NA:lta poistettiin mappi valinta ja Vikendi otettiin pois kun jonoihin ei riitä pelaajia. Tällä välin Bluehole aikoo tunkea Vikendin takaisin sekaan poistamatta mappeja eli nyt olisikin viisi mappia neljän sijaan ja tässä välissä on myös lisätty TDM joka pirstaloittaa jonoja entisestään. Omalla matematiikalla aikaisemmat selitykset kusee tai sitten en vain ymmärrä jotain asiaa.

Vikendi oli oma suosikki mappini ylivoimaisesti, toivottasti siihen riittää pelaajia myös soloissa tulevaisuudessa.
 
Jep, yöaikaan solona pääsee inhimilliseen jonotusaikaan Karakiniin ja jonottamalla Sanhokiin ja Erangeliin. One man- tai sguadiin pääsee kaikkiin suht nopeasti, paitsi Miramariin. Mutta sitten ongelmana on perseilevät randomistit tai cheaterit, joita tosiaan sguad-pelimuodossa vilisee. Yrittävät vielä huijata niinkin, että vain yhdellä koodit, mutta kaikkihan siitä kuitenkin hyötyvät. Omasta mielestänikin Karakin menee vain solona tai duossa.
 
2/3 peleistä törmää haxx to te maxx, eiköhän tämä peli ollut nyt tässä. :thumbsup:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä pelimuodoissa ja mihin aikaan törmäilet noihin? Ite en oo törmänny tänä vuonna kuin ihan muutamaan räikeään ja pariin epäselvään tapaukseen. Pelimuotoina lähinnä solo ja duo FPP ja yleensä pelaan 19-23 aikoihin. Tiedän kyllä että tuo huijaaminen on ehkä pelin tämän hetken isoin ongelma teknisten ongelmien lomassa.
 
Eilen tuli pari jantteria vastaan jotka veti sievästi peräkkäin kuin köyhän talon porsaat. Törmäilivätkin toisiinsa tunnelissa, ilman aiettakaan lopettaa toista. No toisen sain niistä ammuttua ja sitten ristitulessa kuolin ja tämä toinenkin köyhän talon porsas kuoli samassa hätäkässä. Solo moodi siis. Replayn katsoi niin ei epäilystäkään että kaverit pelasivat vain yhteen. Reportit lähti molemmista.

Yksi päivä hommasin 4:t! bannit huijareille. Melkoinen määrä päivässä.
 
Onko ammuntaa muutettu, kun enää ei osu, jos vähänkin liikut scopessa niin aina menee kudit maahan päin. Itse olen tottonut siihen liikuu vähäsen sivuttain ja nyt kai pitää olla kauan paikallaan. Sitten se ainainen konttaaminen jota ei ennen ollut.
 
Onko ammuntaa muutettu, kun enää ei osu, jos vähänkin liikut scopessa niin aina menee kudit maahan päin. Itse olen tottonut siihen liikuu vähäsen sivuttain ja nyt kai pitää olla kauan paikallaan. Sitten se ainainen konttaaminen jota ei ennen ollut.
En ole huomannut mitään tälläistä.
 
Onnistuin saamaan permanent bannit yhdelle huijarille, tuli sen verran epäilyttävä headshot että pistin raporttia eteenpäin ja tuotti näköjään tulosta. Lieko sitten joku muukin ilmoittanut samasta pelaajasta. Joku ranskalainen twitch striimaaja kyseessä, pelinimellä BryceS51. Nyt näytti kyllä pelaavaan taas, mutta samaan aikaan twitchissä lukee seuraava teksti eli ota tästä nyt selvää onko bannia vai ei?
[Fr/Pc] TOP 1 EU // BryceS51 ban PUBG...Hacked

 
Pistetääs omat mietteet PUBG:n nykytilasta:

Olen pelannut vuodesta 2018, ja tuskin tästä nykytilasta enää pelillisesti kehityn. KD/R on tasaantunut tuohon n. 1.7 solossa ja voittoja tulee silloin tällöin. Pelasin ennen QW:tä ja ET:tä mutta tuli netti fps:stä pidettyä pitkä tauko kunnes "erehdyin" pubgiin.

Mutta: turhautuminen on korkeammalla kuin koskaan. Pelaajien taso on lähes poikkeuksetta todella kova eikä tätä helpota se ollenkaan että liian usein tulee vastaan näitä jotka "maagisesti" tietävät tarkalleen vihollisen sijainnin. Pilaa pelini totaalisesti. Aiemmin täälläkin kerroin että yhden päivän aikana hommasin vastapelureille 4:t bannit samana päivänä, ja tämä on aiheuttanut sen ilmiön että liian usein tulee heti epäilys kun joku saa ammuttua minut tilanteesta mikä vaikuttaa haastavalta; tulee mieleen vain koodaajat. Ja replay tulee katsottua, sekä statsit onko vastapuolelta tullut lähiaikoina järkyttäviä tasonparannuksia matseista.

Tämä tekee senkin että näitä koodaajia ei saa aina kiinnikkään, jos osaavat fiksusta tuon wallhackinsa kanssa pelata. Niin tai näin, omaa peli-iloa tuo on lähiaikoina tappanut mahdottomasti ja alt-F4 lopetus on tullut liiankin tutuksi. Hienoa tässä on myös se että solossa tiimittämisestä ei tunnu tulevan banneja ikinä, olen monet reportoinut jotka ovat aivan päivänselviä olleet, mutta eipä ole ilmoitusta banneista saapunut näissä tapauksissa. Pitäisikö itsekkin alkaa harrastaa kaverin kanssa tätä, samaan matsiin ja discord auki ja sitten lopussa otetaan reilu fight kun on 1vs1 enää jäljellä.

Ehkä paras nettipeli mitä olen koskaan pelannut ja pelissä on todella hyviä ominaisuuksia rutosti mutta nyt on turhautuminen noussut omalla kohdallani sellaiseksi että näinköhän kohta pubgi jää takavasemmalle ja siirryn takaisin single player peluriksi. Onko tämä vaan omaa kuvitelmaa, en tiedä. V*tuttaa silti.
 

Liitteet

  • vittumitapaskaa-1.png
    vittumitapaskaa-1.png
    109 KB · Luettu: 4
Pistetääs omat mietteet PUBG:n nykytilasta:

Olen pelannut vuodecial-seal-of-vittu-mita-paskaa-clint-eastwood.jpgsta 2018, ja tuskin tästä nykytilasta enää pelillisesti kehityn. KD/R on tasaantunut tuohon n. 1.7 solossa ja voittoja tulee silloin tällöin. Pelasin ennen QW:tä ja ET:tä mutta tuli netti fps:stä pidettyä pitkä tauko kunnes "erehdyin" pubgiin.

Mutta: turhautuminen on korkeammalla kuin koskaan. Pelaajien taso on lähes poikkeuksetta todella kova eikä tätä helpota se ollenkaan että liian usein tulee vastaan näitä jotka "maagisesti" tietävät tarkalleen vihollisen sijainnin. Pilaa pelini totaalisesti. Aiemmin täälläkin kerroin että yhden päivän aikana hommasin vastapelureille 4:t bannit samana päivänä, ja tämä on aiheuttanut sen ilmiön että liian usein tulee heti epäilys kun joku saa ammuttua minut tilanteesta mikä vaikuttaa haastavalta; tulee mieleen vain koodaajat. Ja replay tulee katsottua, sekä statsit onko vastapuolelta tullut lähiaikoina järkyttäviä tasonparannuksia matseista.

Tämä tekee senkin että näitä koodaajia ei saa aina kiinnikkään, jos osaavat fiksusta tuon wallhackinsa kanssa pelata. Niin tai näin, omaa peli-iloa tuo on lähiaikoina tappanut mahdottomasti ja alt-F4 lopetus on tullut liiankin tutuksi. Hienoa tässä on myös se että solossa tiimittämisestä ei tunnu tulevan banneja ikinä, olen monet reportoinut jotka ovat aivan päivänselviä olleet, mutta eipä ole ilmoitusta banneista saapunut näissä tapauksissa. Pitäisikö itsekkin alkaa harrastaa kaverin kanssa tätä, samaan matsiin ja discord auki ja sitten lopussa otetaan reilu fight kun on 1vs1 enää jäljellä.

Ehkä paras nettipeli mitä olen koskaan pelannut ja pelissä on todella hyviä ominaisuuksia rutosti mutta nyt on turhautuminen noussut omalla kohdallani sellaiseksi että näinköhän kohta pubgi jää takavasemmalle ja siirryn takaisin single player peluriksi. Onko tämä vaan omaa kuvitelmaa, en tiedä. V*tuttaa silti.

katso liitettä 364931

Tällä hetkellä koodareiden kanssa vain on pakko elää. Vituttaa kyllä, kun tosi moni top 10 -peleistä loppuu siihen, kun koodisquadi tappaa. Aika moni peli olisi tullut jo lopetettua näiden koodareiden takia, niin yleisiä ovat. PUBG jaksaa silti edelleen kiinnostaa. Kunhan nyt saisivat sen Vikendin takaisin. Karakinin saisi laittaa roskikseen.
 
Tällä hetkellä koodareiden kanssa vain on pakko elää. Vituttaa kyllä, kun tosi moni top 10 -peleistä loppuu siihen, kun koodisquadi tappaa. Aika moni peli olisi tullut jo lopetettua näiden koodareiden takia, niin yleisiä ovat. PUBG jaksaa silti edelleen kiinnostaa. Kunhan nyt saisivat sen Vikendin takaisin. Karakinin saisi laittaa roskikseen.
Älä muuta sano. Nyt quick gamessa ei saa solossa kuin 75% karakinia ja 20% erangelia, sanhokin ja miramarin ollessa varmaan tuo 5%. Duossa ja squadissa onneksi on enemmän vaihtelua.

Avautumisen jälkeen tuli erä tahkottua ja näemmä vihaisena tuli tulosta: pubg.sh matsi

Yhdestä pistin reporttia vaikken suoraan liittynyt hänen kuolemaan, sattui vain silmään. Katselin replayt ja kyllähän tuo seuraili seinien läpi jengin liikkumisia ilman että itse havaitsin mitään ääniä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä samaa tullut mietittyä itsekin, pontentiaalia pelillä olisi paljon ja itseä kun ei oikein rehellisesti muut BR pelit kiinnosta sitten ollenkaan, Warzonelle tässä pohtinut mahdollisuuden antoa mutta jotenkin liian ADHD meininkiä itselle joten se on vielä mietintä myssyn alla.

Eilenkin muutamia duoja veljen kanssa pelailtiin, satuin sitten ohimennen katsomaan viimeisen pelin statsit, noh yllätys että tälläisiä olivat vastustajat; DDONG_HO - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG & 54088XXYY - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG

Ei mitenkään räikeää koodaamista kun replaa katsoi, miedosti tarkkailivat ympäristöään ettei kukaan tule silmille, ja ottivat aina vastaan kulman takaa vihut tai muuten hallitusti.

Usein miettinytkin, että tässähän pystyisi teoriassa huijaamaan jäämättä ikinä kiinni kun ei aivan överiksi vetäisi...mutta mitä ihmeen tyydytystä tästä saisi, en tiedä.
Itse olen nämä koodarit koittanut lokeroida random puskassa makaavan kanssa samaan kategoriaan sen kummemmin hermoja polttamatta, kuuluvat vain peliin.
 
Viimeksi muokattu:
Warran esiin nostama teamaaminen soloissa on todella järkyttävää etenkin Face It matseissa ja bannia ei tule ollenkaan.
 
Olin vissiin 3 kk pelaamatta koko peliä, nyt olen pari päivää kokeillut taas uudestaan. En tiedä kultaako aika muistot, mutta ihmeellistä nykimistä esiintyy fps:n pysyessä hyvänä. Mielestäni aikaisemmin pyöri sulavasti vaatimattomalla koneellani. Asetuksiinkaan en ole koskenut.
 
Olin vissiin 3 kk pelaamatta koko peliä, nyt olen pari päivää kokeillut taas uudestaan. En tiedä kultaako aika muistot, mutta ihmeellistä nykimistä esiintyy fps:n pysyessä hyvänä. Mielestäni aikaisemmin pyöri sulavasti vaatimattomalla koneellani. Asetuksiinkaan en ole koskenut.

Lopetin itse pelin pääasiassa siksi, että peli meni "pikkuhiljaa" koko ajan toimimattomampaan suuntaan. Alkoi tuolla ihme nykimisellä, vaikka fps ei juuri tippunut.

Jatkui sitten sillä, että fps tipahteli välillä ~5fps ja tuli sellaisia ihan näkyviä nykäyksiä. Tämä alkoi jo joskus Vikendin tulon jälkeen, mutta ei sillä tavalla, että olisi suoranaisesti haitannut. Kuitenkin pientä fps-droppia oli koko ajan, kun olen lukottanut oman fps 80 jotta näytönohjaimen tuuletin ei huutaisi (näyttö kuitenkin vain 60hz). Tällöin ongelmaa ei kuitenkaan esiintynyt kahdessa vanhassa kentässä (Miramar ja Erangel), ja Vikendi oli... noh, pääosin siedettävä, mutta jonkin verran töksäyksiä sai kestää.

Tämän jälkeen yhtäkkiä peli alkoi huudattamaan tuuletinta mainmenussa, jos mainmenu oli 60fps. Tiputin 30fps menussa. Sitten tuli ensimmäinen oikeasti häiritsevä, eli 6x/8x scopella toisinaan peli töksähti aivan täysin pelikelvottomaksi - ja ongelma toistui vain Vikendissä. Tässä kohtaa kyllästyin jo käytännössä ja kävin vain silloin tällöin katsomassa. Kun Erangeliin ja Miramariin tuli päivitykset, Vikendi-tökkimiset alkoivat myös niissä.

Nyt kun Karanki tuli, niin pitihän sitä käydä testaamassa ja vanhojakin mappeja kokeilla. Peli on täysin pelikelvoton minulla nykyään. Osa peleistä saattaa toimia suurimman osan hyvin, pelin alkulobyssa peli on täysin sulava, mutta itse pelissä tulee 0,5-1 sekunnin töksähdyksiä, jatkuvia droppeja 25-40fps alueelle, ja semmosia että fps näyttää tasaista 90fps samalla kun näyttäisi että peli pyörii selvästi alle 30fps ihan silminnähden nykivästi.

Paria viime päivän patchia en ole käynyt kokeilemassa. Tarkoitus olisi, mutta oletan että sama jatkuu yhä, ja voin vaan suosiolla uninstalloida koko pelin ja jatkaa elämääni ilman. Hyvin optimoitu.
 
@arcane PUBG on toiminnaltaan kummallisin peli mitä olen koskaan pelannut. Julkaisun tiimoilla taisi kaikilla olla enemmän tai vähemmän pahoja ongelmia, kunnes reilun puolen vuoden jälkeen alkoi ainakin minulla skulaamaan melko tyydyttävästi. Tähän päivään mennessä on vaihtunut näyttis, mutta kaikkiaan on toiminta muuttunut paremmaksi itselläni tasaisesti, kun taas kaverilla kenen kanssa pelaan meni hiljattain lähes pelikelvottomaan suuntaan! En laske mukaan tosin kaatumisia mitä on ilmennyt aina päivityksestä toiseen, vaan pelin sulavuudesta ja viiveettömyydestä puhun. Ihme touhua kyllä, mutta näin käy kun pelistä vastaa tiimi mikä ei teknisesti ole osaava. Luulisin vain että olisivat tähän mennessä jo palkanneet mystisimmät taikurit paikalle, muttei ole vissiin edelleenkään ihan yksinkertainen temppu luoda teknisesti toimiva räiskintäpeli 100 hengellä pelaajia ja jättimmäisellä kartalla. Kumma kyllä kännykkäversio silti toimii ihan hyvin, joten ei voi kuin kummastella tätä kaikkea. PUBG-firma on valitettavan pelle yritys.

PS. Koodareista sen vähän mitä itse kaikkiaan tätä pelaan, tuli minullekin hiljattain vastaan päivän selvä tapaus, vaikken pelaa kovin kovalla tasolla. Ammuttiin suoraan suuren aidan taakse Miramarissa kaukaa vuorelta, kun juoksin tämän aidan taakse reilusti piiloon ties kuinka monta metriä pitäen aidasta etäisyyttä ainakin viisi metriä. On todella vammaisia tuollaiset pelit kun hyvä mähinä ja tiukkoja tilanteita niin eikun haksilla vaan peli poikki.
 
Viimeksi muokattu:
Olin vissiin 3 kk pelaamatta koko peliä, nyt olen pari päivää kokeillut taas uudestaan. En tiedä kultaako aika muistot, mutta ihmeellistä nykimistä esiintyy fps:n pysyessä hyvänä. Mielestäni aikaisemmin pyöri sulavasti vaatimattomalla koneellani. Asetuksiinkaan en ole koskenut.

Ilmeisesti 4core/4thread prossut eivät enää jonkun kohtuu uuden pätchin jälkeen riitä kunnolla vaan stutterointia esiintyy. Mielestäni tämä pyörii kuitenkin nyt paljon paremmin kuin ennen ainakin jos on vähän järeämpi prossu, todella harvoin tämä käy minulla alle 100fps:ssä, ehkä gliderilla jos lentää niin sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Sitä stutterointia esiintyy ihan 4-12 coren prossuilla. Päälle kuukausi takaperin alkoi itselläni ja vei kyllä pelihalut täysin. Itse FPS:ssä ei mitään ongelmaa, mutta sellasia 0,1s stoppeja aina vähän väliä. Tähän päälle vielä nuo koodaajat.

Ei ihme että ei jaksa enää oikein pelistä välittää. 1600h pelikellossa, jos muutosta ei näy niin eiköhän se ollut tässä.
 
Onnistuin saamaan permanent bannit yhdelle huijarille, tuli sen verran epäilyttävä headshot että pistin raporttia eteenpäin ja tuotti näköjään tulosta. Lieko sitten joku muukin ilmoittanut samasta pelaajasta. Joku ranskalainen twitch striimaaja kyseessä, pelinimellä BryceS51. Nyt näytti kyllä pelaavaan taas, mutta samaan aikaan twitchissä lukee seuraava teksti eli ota tästä nyt selvää onko bannia vai ei?
[Fr/Pc] TOP 1 EU // BryceS51 ban PUBG...Hacked



Mitä on ittelle tullu ilmotuksia noista bannatuista pelaajista 5-10kpl niin ei ne oo ollu permanent banneja. Tuskin siis antavat permanent banneja mitä ilmeisemmin.
 
Ei tuolla mitään permanent banneja saa, huijarit porskuttaa menemään ilman seuraamuksia.
 
Kokeilin juuri äsken löytyykö soolopeliä ja ei löydy vissiin muualle kuin Karankiin. Onko PUBG:n tarina nyt tässä vai vieläkö noustaan pinnalle? Pelaajia pitäisi olla nyt 188 000, mutta eipä pääse pelaamaan haluamaansa muotoa eikä karttaa. Olisikohan järkevä tiputtaa jo TPP-näkymä pois ettei jakautuisi pelaajat?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 227
Viestejä
4 490 078
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom