Ei tuolla mitään permanent banneja saa, huijarit porskuttaa menemään ilman seuraamuksia.
Aika hämäävä se ilmoitus siinä tapauksessa, "permanent ban" siinä luki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuolla mitään permanent banneja saa, huijarit porskuttaa menemään ilman seuraamuksia.
Ne tosi harvat todella selvät huijarit mitä itse olen reportannut ovat saaneet permbannit. Se olisi tosi ihan hienoa jos ne pubgilla seuraisi vähän noita tyyppejä joilla on epäilyttäviä statseja kun kai ne pystyy mitä tahansa pelejä seuraamaan ja siitä sitten jakaisi banneja. Ei tosin taida resurssit riittää tuohon, mutta tuolla tavalla saisi varmaan kaikki huijarit kiinni.
Jos jokin putoaa niin FPP, TPP on ylivoimaisesti suositumpi pelimuoto. 188k pelaajaan sisältyy myös aasialaiset ja TPP pelaajat joten ei ole mikään itsestäänselvyys että pelaajia löytyy.Kokeilin juuri äsken löytyykö soolopeliä ja ei löydy vissiin muualle kuin Karankiin. Onko PUBG:n tarina nyt tässä vai vieläkö noustaan pinnalle? Pelaajia pitäisi olla nyt 188 000, mutta eipä pääse pelaamaan haluamaansa muotoa eikä karttaa. Olisikohan järkevä tiputtaa jo TPP-näkymä pois ettei jakautuisi pelaajat?
Pieni vilkaisu redditiin kertoisi että huijarit saavat aika rauhassa operoida pitkänkin aikaa.Aika hämäävä se ilmoitus siinä tapauksessa, "permanent ban" siinä luki.
Moi, kertokaa jotain vinkkejä miten oppisi pelaamaan pubgia. Itse olen pelannut ja yrittänyt oppia mutta ei onnistu...
Joo, matsit menee aina päin vittua kun ei edes tiedä mistä suunnasta vihut ampuuPelaamalla lisää.
Joo, matsit menee aina päin vittua kun ei edes tiedä mistä suunnasta vihut ampuu
Moi, kertokaa jotain vinkkejä miten oppisi pelaamaan pubgia. Itse olen pelannut ja yrittänyt oppia mutta ei onnistu...
Ok, missä aseissa iso rekyyli?Pelitunnit kartuttaa kokemusta ja siinä samalla taitoa. Toiset oppii nopeammin kuin toiset. Äänet tässä pelissä on suht selkeät ja vihut kuulee kyllä hyvin mistä suunnasta ampuu,kävelee yms. Kengät kannattaa ottaa ukolta pois jalasta, pitää vähemmän meteliä liikkuessa, samoin jos vihuja lähellä kannattaa liikkua välillä control pohjassa niin oma liikeääni vaimenee hiukan. Toki tilanteesta riippuen voi nopea reagointi ja ampuminen olla vaihtoehto. Ja se ettei aina kannata välttämättä ampua jos näkee jonkun, ei ainakaan jos ei ole itsellä mahdollisuutta tappaa sitä vihua tai et ole hyvässä suojassa. Ja älä pelaa aseilla, joissa helkkarin iso rekyyli jos olet alkutaipaleella.
Ok, missä aseissa iso rekyyli?
Ei pidä paikkaansa, smg limb damage multiplier pitää huolen että mp5/vectorilla voi sulatella lvl3 vihut ilman pääosumaa aika helposti.Beryl, Groza, Mk14, AKM, M249.. noissa nyt ainakin eikä välttämättä ihan aloittelijan käteen sopivia aseita, gripeillä toki saa rekyyliä vähän hallintaan, mutta esim. M4 sopii aloittelevalle paremmin. MP5 on helppo pyssy ampua mutta smg:llä jää äkkiä altavastajaksi jos vastustajalla on vaikka lvl3 kamppeet päällä.
Pelaamalla lisää, peli ei tällä hetkellä ole kovin aloittelijaystävällinen johtuen pelaajien kovasta tasosta. Training mapissa tai Arcade moden TDM osiossa pääsee helposti räiskimään suoraan.Moi, kertokaa jotain vinkkejä miten oppisi pelaamaan pubgia. Itse olen pelannut ja yrittänyt oppia mutta ei onnistu...
Joo, matsit menee aina päin vittua kun ei edes tiedä mistä suunnasta vihut ampuu
Uskomatonta että 4 anticheattia pyörii pelissä, report ominaisuus ja tämä sankari saanut rauhassa painaa sen +100 peliä.Pari sooloa tylsyyksissäni ja heti kaduttaa. Katsokaas mimmoinen tuli vastaan. Tässä on turha enää mitään videoitakaan nauhoittaa: Weirddon - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
Jaahas, kaksi permabannia oli tullut ilmoituksistani.
ja ilmeisesti nuo permanent bannit on ihan yhtä tyhjän kanssa?
Niin että niillä ei taida hirveästi vaikutusta olla, kun pelaaminen jatkuu huijareilla banneista huolimatta. Ei hirveästi tarvitse ketjua selata taaksepäin kun joku tämän juuri totesi. Itsekin sain hankittua jollekin permanent bannit mutta niin vain näytti pelaavan jo samalla viikolla uudestaan.Ööö...
Onko nykyään ihan perusjuttu että erässä kuin erässä, oli soolona tai miten vaan, kaksi pelaajaa tai tiimiä toimivat yhteistyössä? Tällaista tuli ainakin kerran vastaan kännykkäversiossakin, ainakin luulen niin. Nyt PC:llä oli tilanne ilmiselvä ja taisi olla vielä samassa erässä kaksi tällaista tapausta, kun delaamisen jälkeen seurailin pelaajakameroita. Surullisinta on että toinen tapauksista kenen kameraa seurasin oli vielä suht hyvä ampuja, siis reaktiot kohdillaan ja tietää suurin piirtein mitä tekee, niin silti hällä apuri kiven takana tähtäilemässä, kummatkin näkivät hyvin toisensa ja katsoivatkin toisiaan. Aika säälittävää touhua minusta, miksi pelata tällaisia pelejä jos ei kantti kestä muuten kuin huijaamalla? Pelejä on kuitenkin maailma täynnä mistä valita.
Ympyrät jotka olivat käytössä viimeisimmässä live servuilla olleessa Vikendissä tätä ongelmaa ei ollut.Onhan tämä uusi Vikendi (testiservolla, livessä 22.4) aivan loistava. Junarata tuo oman mausteensa peliin ja nyt ei enää pääse sitä tapahtumaan etteikö olisi mahdollisuuksia keretä alueelle kartan toisesta päästä saakka. Tosin, voi olla että junasta löytyy muita "kavereita" tai viimeistään asemilla...
Tpp:nä saa soolona illalla mitä tahansa mappia, toki jonotusajat ovat aika pitkiä. Fpp puolella soolot kuolevat selvästi aikaisemmin jostain syystä. Uudistettu Vikendi voi hetken taas lisätä pelaajamääriä, mutta toisaalta Vikendi ei ollut suosittu ennen poistamistaan eikä nuo muutokset mielestäni oikein ole tarpeeksi isoja joten luultavasti senkin jonot tulevat kuolemaan jossain parissa viikossa viimeistään sooloissa ainakin. Tämä on toki lähinnä soolojen ongelma, illalla saa kyllä duossa/squadissa mitä tahansa mappia. Jos seuraa noita pelaajamääriä niin Kiinassa taitaa tosiaan valtaosa olla, pohjoisamerikka rupeaa olemaan aika kuollut. Saisivat kyllä euroopassa sooloissa siirtyä random mappiin, ei tule pelaajamäärät mitenkään riittämään 5:lle mapille.
Koko pelaajamäärästä noin 80% pelaa TPP moodia eli jos jompikumpi pelimuoto poistettaisiin se olisi varmaankin FPP.
Ei kai nyt sentään? Suomalaisista ainakin 9/10 pelaa FPP:llä, vielä kun tietäisin edes yhden TPP-pelaajan.
Jossain tilastoa?
Ihan yleistietoa on että suurinosa PUBG:n pelaajista pelaa TPP maailmanlaajuisesti.Ei kai nyt sentään? Suomalaisista ainakin 9/10 pelaa FPP:llä, vielä kun tietäisin edes yhden TPP-pelaajan.
Jossain tilastoa?
Ensi puraisu uudesta Vikendistä, lootti on aivan karmeaa kuraa. Siellä ollut taas kunnon aivoriihi kun alettu sotkemaan loot tableja.
Ei, snipereita en löytänyt kovin helpolla tai dmr, liivejä ja kypäriä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Compoundiin dropatessa voi unohtaa haaveet vanhasta Vikendi lootista missä voi luottaa siihen että saa ihan ok kamat 2-3 talon compoundista.Eli? Pelkkää haulikkoa ja uzia pukkaa?
Ei, snipereita en löytänyt kovin helpolla tai dmr, liivejä ja kypäriä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Compoundiin dropatessa voi unohtaa haaveet vanhasta Vikendi lootista missä voi luottaa siihen että saa ihan ok kamat 2-3 talon compoundista.
lvl 3 helmet on world spawn. DMR oli ok viimeksi mutta snipujen määrä oli overkill, siitä olen samaa mieltä.Ok, viimeksi se snipujen ja dmr:n määrä oli ainakin lievästi överi kun niitä oli likimain joka talossa. Vieläkö siinä on lvl3 kypärää saatavilla vai onko drop only?
Ei, snipereita en löytänyt kovin helpolla tai dmr, liivejä ja kypäriä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Compoundiin dropatessa voi unohtaa haaveet vanhasta Vikendi lootista missä voi luottaa siihen että saa ihan ok kamat 2-3 talon compoundista.