Playerunknown's Battlegrounds (PC)

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Tuo on yksi syy miksi imho duo on se paras moodi.
Solossa saa kyllä vielä asteen kovemmat tärinät lopussa juu, mutta kokonaisuutena duo vie voiton. Se on sopiva balanssi solon ja squadin väliltä.
Duossa voi kaverin turvin selviytyä noista tilanteista missä ei ollut mitään käryä tyypistä, mutta se ei kuitenkaan ole niin clusterf*ck kuin squad voi pahimmillaan olla.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Duo myös oma suosikki moodi, solo on myös jees poislukien nämä ”selviytyjät” jotka istuu 10min per rakennus.
Squadit on omaan makuun liian sekavaa toimintaa, aina joku kuolee squadista heti pelin alussa.

Soloissa joka lobbyyn yleensä mahtuu muutama pelaaja jotka osaavat pelata ilman kämppimistä. No se siitä salty moodista itsellä, hyvä peli kuitenkin loppujen lopuksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
450
En kyl tiiä mitä on muutettu mut tuntuu jotenki hieman oudolta kaikki nyt pelissä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
685
En kyl tiiä mitä on muutettu mut tuntuu jotenki hieman oudolta kaikki nyt pelissä.
Jep, varsinkin takavetoisissa maakulkuneuvoissa tuntuisi, että joko renkaat ajettu loppuun tai tuo uusi käynnistys/sammutus- systeemi aiheuttaa enemmän lipsumista:rofl:


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
137
Vieläkö muillakin on sitä bugia, että pelistä takaisin lobbyyn ei meinaa päästä? Itsellä nopein tapa on sulkea peli ja käynnistää uudelleen!
 
Liittynyt
10.09.2018
Viestejä
52
Vieläkö muillakin on sitä bugia, että pelistä takaisin lobbyyn ei meinaa päästä? Itsellä nopein tapa on sulkea peli ja käynnistää uudelleen!
Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
Juu täällä on kans lobby bugi kovin voimissaan. Pitääpä testata tuota Backspace hommaa vielä. Tähän saakka käynnistänyt pelin uudestaan kun eipä siihen kovin pitkään mene. Silti kyllä todella rasittava ja turha bugi joka tuntuu vaivaavan todella useita.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Jännä juttu tuo bugi kyllä, mitähän kombinaatioita se vaatii että tapahtuu.
En ole koskaan tuota kokenut, ennen nykyistä patchia tai sen jälkeen.

Melkein ainahan bugit koskee vain osaa pelaajista, mutta olisi vaan mielenkiintoista tietää mikä tuohon johtaa.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
Ise en tarkkaa ajankohtaa osaa sanoa millon tuo ilmeni kun on niin vähän tullut pelailtua kesän aikana. Oletan, että samaan aikaan kuin suurimmalle osalle täällä eli olikos se yksi tai kaksi pätsiä sitten?
Mitään ei ole muuttunut itsellä kokoonpanossa tässä välillä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
685
Ise en tarkkaa ajankohtaa osaa sanoa millon tuo ilmeni kun on niin vähän tullut pelailtua kesän aikana. Oletan, että samaan aikaan kuin suurimmalle osalle täällä eli olikos se yksi tai kaksi pätsiä sitten?
Mitään ei ole muuttunut itsellä kokoonpanossa tässä välillä.
Jep, itsellä intelin kone myös windowsin 1903- päivitykseen.
 
Liittynyt
10.09.2018
Viestejä
52
Pari patchia sitten alkoi. PUBG-foorumilla on joku selvittänyt tuon bugin aiheuttajan ja Redditissä Hawkinz on myös kommentoinut. Eli on ollut kyllä kehittäjillä tiedossa jo kuukauden ajan, mutta korjausta ei ole vielä saatu aikaan. Bugi toistuu tietyillä reitittimillä NAT-tilassa.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Pari patchia sitten alkoi. PUBG-foorumilla on joku selvittänyt tuon bugin aiheuttajan ja Redditissä Hawkinz on myös kommentoinut. Eli on ollut kyllä kehittäjillä tiedossa jo kuukauden ajan, mutta korjausta ei ole vielä saatu aikaan. Bugi toistuu tietyillä reitittimillä NAT-tilassa.
Kuulostaa kyllä ihan järkevältä diagnoosilta.

En tosin suosittelisi että kukaan tämän pelin takia tyrkkäisi reitittimensä siltaavaan tilaan.

Eihän nykyään pitäisi olla tarvetta, mutta eihän tässä auta mitkään port forwardit?
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
No juu ei kyllä jaksa tämän pelin takia alkaa atk:n kanssa enempäänsä tappelemaan varsinkaan ku reitittimet ja niiden sielunelämä ei ole kovin tuttua. Saapi kehittäjä korjaa pelinsä.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
698
Ei toi ongelma kaikilla ole, itsellä ei mitään ongelmia lobbyn pääsemisen kanssa, ei ole ollut koskaan.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
Ei toi ongelma kaikilla ole, itsellä ei mitään ongelmia lobbyn pääsemisen kanssa, ei ole ollut koskaan.
Juu ei kait niin kukaan väittänytkään. Ei se silti sitä asiaa poista että jotain on päivittäessä muuttunut ja peli ei enää toimi kaikilla oikein.
Itsekkin olen kaveripiirin ainut jolla ongelma on ja pelaan peliä aktiivisesti siitä huolimatta. Totesin vain, että en ala itse aikaa tämän ongelman ratkaisuun käyttöö kun se ei ole minun laitteiston vika.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
816
Mullakin on pari kuukautta varmaan ollu lobbyn kans ongelmia. Siihen päälle toki server too busy ja muut synttärisetit.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Pari pätsiä sitten tuli itselle kyseinen lobby bugi, toivottavasti saavat korjattua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
816


Tätä aina välillä puskee. Muutama kerta ku päivitti ni nyt on lobbyssä ja pääsee pelaa.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.
Jaha kiitokset tuosta backspace vinkistä, ainakin täällä muutamalla kerralla jeesiny.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Pieni patch puskettiin liveen, ei tosin näy tuota lobby ongelman korjausta.

Kaatui muuten itsellä eilen peli pitkästä aikaa, en edes muista koska viimeeksi.
Ensin peli nytkähti niin että fps oli joku 1, sitten jääty peli täysin.

Mid-Update Hotfixes
08/27/2019
  • Fixed an issue where in rare circumstances, enemy player models intermittently appear invisible at medium distances.
  • Fixed an issue where ADS is repeatedly canceled when proning against an object.
  • Fixed an issue where players are unable to reload when looking towards certain attachments.
  • Fixed a graphical issue when wearing certain skins and using the SLR with a canted sight.
  • Fixed an issue with certain skins not displaying on male character models in the item preview.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
66
Kellään muulla jäätävää fps droppia satunnaisesti kaupungeissa? Itellä normaalisti framet siellä 110 paikkeilla mut nykyään putoo välillä 15-30 hetkellisesti kunnes n.30 sek jälkeen palautuu normaaliksi. Pari kertaa jo kuollut tuollaisessa tilanteessa kun tahmaa niin pirusti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
413
Kellään muulla jäätävää fps droppia satunnaisesti kaupungeissa? Itellä normaalisti framet siellä 110 paikkeilla mut nykyään putoo välillä 15-30 hetkellisesti kunnes n.30 sek jälkeen palautuu normaaliksi. Pari kertaa jo kuollut tuollaisessa tilanteessa kun tahmaa niin pirusti.
Tuota on monilla, itsellä mukaanlukien. Eikä ole edes vain kaupungeissa vaan ihan missä vain. Tuo FPS droppailu korjattiin pari pätsiä sitten ja nyt on back (todella yllättävää joo). Erikoisinta siinä ainakin itsellä että FPS countteri ehkä näyttää FPS:n tippuneen vain 60 paikkeille mutta ruudussa näyttää paljon paljon alemmalta. Joskus näyttää countteri 30 paikkeilla olevan dropeissa mutta sillon ruutu on ihan diashowta ja täysin pelaamatonta.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Mullaki on samanlaisia droppeja, ei vain kaupungeissa vaan voi olla missä vain. FPS-laskuri ei huomaa mitään mutta aivan selvästi näkee että ruudun päivityslaskee todella alas 10-20 ja pelikuva tulee viiveellä kun kääntää esim. hiirtä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
413
Jännä juttu tuo bugi kyllä, mitähän kombinaatioita se vaatii että tapahtuu.
En ole koskaan tuota kokenut, ennen nykyistä patchia tai sen jälkeen.
Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.

Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:

Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan


Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.

Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.

Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:

Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan


Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.

Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.
Mulla toimii jotai kuinkin samalla kaavalla, tosin itse spämmään noita komboja kunnes rokkaa, ei kaadu peli.
 
Liittynyt
10.09.2018
Viestejä
52
Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.

Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:

Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan


Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.

Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.
Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...

Kuten @Narf mainitsikin aiemmin, Redditissä tarjottiin mm. shift+backspace -comboa avuksi lobby-bugiin. Suoranainen spämmäys ei auta (toki saattaa sekin auttaa, jos osuu oikeassa järjestyksessä kohdilleen), mutta itsellä ja muutamalla kaverilla eilisillan perusteella toimii näin 100% varmasti:
Pelin jälkeen Exit to lobby
Jos ja kun peli jumiutuu latausruutuun [Backspace]
Ruutu menee mustaksi, jonka jälkeen [Shift + Backspace]
Lobby alkaa oikeasti lataamaan.

Toivottavasti auttaa muillakin.
Ja vielä tuosta toistamisesta.

Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...



Ja vielä tuosta toistamisesta.
Ite olin hyvin skeptinen tuon suhteen, että voiko edes toimia kun kuulostaa niin urpolta ja en siksi sitä heti edes kokeilla vaan tyydyin käynnistää pelin aina uudestaan. Mutta kyllä ihmetys oli suuri kun toimi ja sillä tänne tulinkin kiittämääna, ei vaan järki riitä miksi joku random näppäintein painelu voi auttaa tuollaiseen vikaan :rofl:.
 
Liittynyt
10.09.2018
Viestejä
52
Ite olin hyvin skeptinen tuon suhteen, että voiko edes toimia kun kuulostaa niin urpolta ja en siksi sitä heti edes kokeilla vaan tyydyin käynnistää pelin aina uudestaan. Mutta kyllä ihmetys oli suuri kun toimi ja sillä tänne tulinkin kiittämääna, ei vaan järki riitä miksi joku random näppäintein painelu voi auttaa tuollaiseen vikaan :rofl:.
Jep, itsekin kummastelin, kun tuo auttoi. Luulin tosiaan, että peli on jämähtänyt ja ei reagoi mihinkään. Ilmeisesti tuo on joku manuaalinen tapa pakottaa lobby päivittymään uudelleen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
413
Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...
Sori, tarkoitus ei ollut plagioida mitenkään. Itse olen tätä ketjua yrittänyt seurata ratkaisun toivossa mutta näköjään missannut juuri tuon. Vahingossa satuin itse osumaan kombinaatioon. Pitäisi saada jotenkin pysyvästi ja paremmin näkyviin tämä ratkaisu ihmisille. Itse asustan tuolla IO-techin PubG Discordissa ja eipä sielläkään kukaan tuntunut tätä vielä tietävän. Pitäisi olla joku pubG:n yleiset bugit ja ratkaisut niihin-ketju missä kaikki sumputettuna selkeästi ilman keskusteluja tms. Vaatii vähän liikaa tekemistä ihmisiltä selata parisataa sivuisia ketjuja yhden ratkaisun toivossa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
PEL (PUBG European League) 3. vaihe jatkuu tänään klo. 19 ja matsien välinen aika on lyhennetty 20 minuuttiin. Veikkauksella näytti olevan pitkäveto viikon voittajasta. Vedin omat suosikit: Liquid, FaZe, NaVi ja G2. Samat näytti olevan veikkauksellaki kertoimien puolesta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Ai veikkasit kaikkia 4 :D tulee isot voitot sulle..
Ite ajattelin Liquidille laittaa rahhaa.

Ärsyttää kun ei oo koko vaiheen vetoa.

Ekaa kertaa tulee katottua Sanhokkia täl tasol pelattuna..ugh
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Ai veikkasit kaikkia 4 :D tulee isot voitot sulle..
Ite ajattelin Liquidille laittaa rahhaa.

Ärsyttää kun ei oo koko vaiheen vetoa.

Ekaa kertaa tulee katottua Sanhokkia täl tasol pelattuna..ugh
Joo ei tullu mietittyä loppuun asti. :D Laitoin vielä CrowCrowdille (entinen Winstrike) ku se voi hyvinki yllättää.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
11
Hyvä pelihän tämä. Tulee pelattua vain silloin enää kun saa 3-4 pelaajaa kasaan. Yksin ei jaksa. Muutamia ärsyttävyyksiä mitä tullut eteen... ehkä suurimpana... äänet. Pitäisi pitää ääniä kokoajan jossain 1000%:ssa jotta kuulisi jokaisen pienenkin askeleen ja pystyisi paikantamaan mistä se tuli... itse en tuota tee, koska kun ammun tai tulee pommitus tai mitä tahansa, niin korvat räjähtää seinille... mutta ilmeisesti monet muut sitten tekee, koska 90% kuolemista on sitä, että vihut tietää aina täsmälleen mistä suunnasta tulen ja itse en ole kuullut yhtään mitään mistään. Myöskin äänien tunnistaminen, että mistä suunnasta ja onko ylhäältä vai alhaalta jne on aivan jäätävää skeidaa tässä pelissä ollut aina, 520h peliä takana ja edelleen on välillä vaikeuksia hahmottaa ,että minkä kulman takaa se vihu tulee.

Ja sitten toiseen ärsyttävyyteen mitä tapahtuu aivan jatkuvasti... Peekers Advantage: varmaan jokainen tuon jo nähnyt ja tietää mistä puhutaan... mutta toooosi usein kun näet, että vihu menee kulman taakse... yleensä olet tätä ennen ehtinyt ampumaan tätä jo reilusti, joten tiedät... 1-2 kutia ja tämä kuolee... menet pikkuhiljaa kulmaa kohti... valmiina painamaan napin pohjaan... tyyppi tulee kulmalta... ja olet kuollut 100% heloista millisekunnissa ja et ehdi edes ampumaan takaisin... ööö... okei... katsot death camin ja oikeasti se toinen tulee sieltä ihan rauhaksiin ja ampuu 5-10 kutia suhun ennen kun sun kuvassa edes näet tätä! :D Ja tätä tapahtuu jatkuvasti, puuh.

Jos näistä muutamasta ongelmasta päästäisiin niin varmasti pelaisin enemmän. Nyt se on vain porukassa koska kaikki meistä on niin paskoja niin voi sitten nauraa sentään toisilleen kun siitä pelaamisesta koskaan mitään tule vaikka satoja tunteja peliin käyttääkin. :D Hehe.
 
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
20
Tilanne päällä ja loppuu omat kädet. Peli alkoi pätkiin ja lagiin aivan toivottoman paljon yhtäkkiä, ei meinaa jaksaa edes käynnistyä.. Muut pelit toimii normaalisti. i5-4670k prossu ja 1070 nvidia geforce näyttis. Peli asennettu kahteen kertaan uusiks, kuten myös steam. Netti testattu johdoilla ja ilman. Prioriteetit nostettu korkeaksi. Koneen suorituskyky nostettu tappiin. Grafiikat tiputettu very low:lle. Näyttiksen ajurit ok. Full screen/windowed ei tuo eroa. Nvidian 3D asetukset kokeiltu moneen kertaan (netti ohjeilla.) Palomuuri ja virustorjunnat check. Kovolla on tilaa yllinkyllin.. Mitä seuraavaksi? Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa?
 
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
20
Ootko kattonut Task managerilla ja/tai HWMonitorilla miten kone käyttäytyy pelin ollessa päällä?
Suoritin on 80-90% ja se on ollut sitä niin kauan ku pubgia pelannut, muisti jossain 60% hujakoilla ja lämmöt ok.

Hetken seurasin tolla hwmonitorilla ja kaikki arvot max alapuolella
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
20
No sit mää oon surkee pelaaja, jos mulla on viä jokkut häxit ollu päällä koko aika :D Joo oireet on tommosia, pitää vaan siis odotella ja kattella mitä tapahtuu
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
FPS ei ole ollut aikoihin ongelma (tosin 25 on vielä minulle kelvollinen), mutta nyt pari viime päivää kaikissa matseissa on ollut sietämätön lagi. Ovet avautuvat, esineet poimiintuvat ja ajoneuvot käynnistyvät kaikki sekunnin viiveellä, ja muut pelaajat kuminauhailevat sinne tänne. Onko muilla samaa?

Vasemmassa reunassa näkyy se lagista varoittava oranssi kellomerkki läpi koko matsin. Aikaisemmin se häipyi ensimmäisen minuutin jälkeen.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
636
Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?
Ainakin muutamalla striimaajalla on tuota esiintynyt. Itse en ole taas pariin viikkoon pelannut tätä melkein valmista peliä.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Kyllä mullakin jonkin aikaa sitten jo oli noin, tyyliin 2-3 viikkoa sitten ainakin.
Ihan lähiaikoina kuten eilen ei tullut uitua joten en tiedä mikä nyt tilanne.
 

Sande_

white male
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
303
Onko muilla ollut ongelmaa pelin käynnistämisen kanssa viimeaikoina? Steamissa lukee hetken aikaa pelin kohdalla "käynnistetään", kunnes teksti vain häviää eikä mitään tapahdu. Tämä korjaantuu käynnistämällä tietokone uusiksi.. Monesti tulee heti koneen käynnistyksen jälkeen tuo ongelma.. Microsoft Visual C++ paketteja olen kokeillut asennella uusiksi, mutta ei ole auttanut.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Onko muilla ollut ongelmaa pelin käynnistämisen kanssa viimeaikoina? Steamissa lukee hetken aikaa pelin kohdalla "käynnistetään", kunnes teksti vain häviää eikä mitään tapahdu. Tämä korjaantuu käynnistämällä tietokone uusiksi.. Monesti tulee heti koneen käynnistyksen jälkeen tuo ongelma.. Microsoft Visual C++ paketteja olen kokeillut asennella uusiksi, mutta ei ole auttanut.
Mulla se käynnistyy tosi laiskasti. Siinä kestää joku minuutti, jonka aikana mitään ei näytä tapahtuvan. Mutta sitten se käynnistyy.
 

Sande_

white male
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
303
Mulla se käynnistyy tosi laiskasti. Siinä kestää joku minuutti, jonka aikana mitään ei näytä tapahtuvan. Mutta sitten se käynnistyy.
Joo ennen tuota ongelmaa kesti välissä päälle minuutin, että peli käynnisty. Nyt olen pidempäänkin odotellut eikä mitään tapahdu. Bootin jälkeen käynnistyy kuitenkin melkein heti :confused:
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
85
Joo ennen tuota ongelmaa kesti välissä päälle minuutin, että peli käynnisty. Nyt olen pidempäänkin odotellut eikä mitään tapahdu. Bootin jälkeen käynnistyy kuitenkin melkein heti :confused:
Samaa ongelmaa huomannut, ei tunnu tosiaan muu auttavan kuin bootti tai filujen tarkastus (jolloin löytyy aina jokin yksi korruptoitunut tiedosto) - joskus lähtee piiiitkän odottelun jälkeen käyntiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 450
Viestejä
4 162 441
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom